quote:Op woensdag 14 september 2011 20:03 schreef Specularium het volgende:
Take me out, wat een ongelofelijk bazenprogramma.
Dit kan je echt niet acteren hoorquote:Op woensdag 14 september 2011 20:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Echt nep dat. Alsof ze geen you did it snapt...
Ofniet dan, zei is echt wel een stuk slimmer dan dat ze dr zelf voordoet.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Echt nep dat. Alsof ze geen you did it snapt...
"30.000 euro. Dat is bijna een miljoen"quote:Op woensdag 14 september 2011 20:03 schreef BobW het volgende:
Mooi die reactie toen ze won bij Echte Meisjes
Ik ken ook wel zo'n verschrikkelijk onnozel kind dat haar havo heeft gehaaldquote:Op woensdag 14 september 2011 20:03 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
En dat heeft Havo gehaald? Wat leren ze die kinderen tegenwoordig op school?
Ik denk dat haast maken niet nodig is.quote:
Dit dusquote:Op woensdag 14 september 2011 20:04 schreef wdn het volgende:
[..]
"30.000 euro. Dat is bijna een miljoen"
Riiiiiiiiight.
quote:Op woensdag 14 september 2011 20:05 schreef DrDentz het volgende:
Baron denkt 'bal gehakt, frikandel, bamibal..'
Die breekt z'n iPhone in tweeënquote:Op woensdag 14 september 2011 20:05 schreef DrDentz het volgende:
Hij heeft niet toevallig een boem bij zich, zeker?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:05 schreef DrDentz het volgende:
Die heeft Harry.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:06 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Hij heeft niet toevallig een boem bij zich, zeker?
Nee, da's een hele andere.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:07 schreef Quyxz_ het volgende:
Zij is toch ook diegene van 'hoeveel eieren zitten er in een dozijn?' en dan zo 'ja ligt er aan hoe groot de doos is.'
Dit?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:07 schreef Quyxz_ het volgende:
Zij is toch ook diegene van 'hoeveel eieren zitten er in een dozijn?' en dan zo 'ja ligt er aan hoe groot de doos is.'
Ja die ja! Een andere blonde dus.quote:
Dan zeker de rolstoelsirtaki.quote:
Jij bent ook blond.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:04 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ofniet dan, zei is echt wel een stuk slimmer dan dat ze dr zelf voordoet.
Gevalletje Paris Hilton.
sowiesoquote:Op woensdag 14 september 2011 20:11 schreef alors het volgende:
[..]
oh ja dat geloof ik meteenpakken wat je pakken kunt he
quote:Op woensdag 14 september 2011 20:11 schreef alors het volgende:
[..]
verschrikkelijk, bijna nog lelijker dan plat Gronings
Absoluutquote:Op woensdag 14 september 2011 20:11 schreef Patch het volgende:
Ze is onnozel, maar wel aanstekelijk en oprecht geinig
Zegt een Fries?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:11 schreef alors het volgende:
[..]
verschrikkelijk, bijna nog lelijker dan Limburgs
quote:Op woensdag 14 september 2011 20:11 schreef Patch het volgende:
Vriend van me werkt als roadmanager en was verantwoordelijk voor Theo Maassen vorige maand.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat heeft Janssen een oude kop zeg
Fucking vet!!!quote:Op woensdag 14 september 2011 20:09 schreef vaasinbloem het volgende:
dat nummer klinkt zo slecht nog niet
Ze is eerder een sociopaat. Natuurlijk weet ze wel dat Van Nieuwkerk ouder is dan "20-30-40" of wat zei ze precies? Iedereen trapt gewoon in haar leugens.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:11 schreef Patch het volgende:
Ja, want jij bepaald wat smaak isquote:Op woensdag 14 september 2011 20:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat een wansmaak heb jij toch ook.
Flikker op man. Dat je het niet mooi vindt, prima. Maar het klote herrie noemen is belachelijkquote:Op woensdag 14 september 2011 20:20 schreef Ritmo het volgende:
Kut-TT
Seasick stevekut-opa met je klote herrie.
Dit. WTF heel Lowlands die hier over heenkwijlt?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:20 schreef Ritmo het volgende:
Kut-TT
Seasick stevekut-opa met je klote herrie.
Ik vind de meeste bandjes bij DWDD niets aan, maar dit is gewoon herrie. Snap ook niet wat er zo bijzonder aan zou zijn.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:23 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Flikker op man. Dat je het niet mooi vindt, prima. Maar het klote herrie noemen is belachelijk
Iddquote:Op woensdag 14 september 2011 20:24 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Dit. WTF heel Lowlands die hier over heenkwijlt?Zegt wat over dat feestje.
Maar er wordt door 3FM gezegd dat het tof is, dan is het ook tof en moet je er op uit je dak gaan toch?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:24 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Dit. WTF heel Lowlands die hier over heenkwijlt?Zegt wat over dat feestje.
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, want jij bepaald wat smaak isdit is muziek voor lelijke vijftig-plussers uit de Achterhoek in een houthakkers-hemd. Niet voor jongeren.
Ja ook al zoiets , wat dom dat ze dat niet weet dat er bij langer na geen bijna een miljoen is. En Nelson Mandela uit Suriname komt.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:04 schreef wdn het volgende:
"30.000 euro. Dat is bijna een miljoen"
Riiiiiiiiight.
Deze?quote:Op woensdag 14 september 2011 19:59 schreef tong80 het volgende:
Ik heb nog een fantopic voor haar geopend. Kan het helaas niet terugvinden.
Die was ook succesvol.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Deze?
Steun hier Britt. Dat ze haar HAVO-diploma haalt.
of dezequote:Op woensdag 14 september 2011 23:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Deze?
Steun hier Britt. Dat ze haar HAVO-diploma haalt.
Langer ?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja ook al zoiets , wat dom dat ze dat niet weet dat er bij langer na geen bijna een miljoen is. En Nelson Mandela uit Suriname komt.
Deze dan.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:06 schreef tong80 het volgende:
Die was ook succesvol.
Maar haar fanclub op Fok liep nog meer storm.
Zeg dat wel! Zou hij al weten dat ze (heeeel goed, weliswaar) een rol speelt?quote:
Ik kan er niet naar luisteren. Vermoeiend mens.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:08 schreef Wickedangel het volgende:
Deze dan.
Fok's Fanclub voor Britt uit Echte meisjes in de jungle.
Tong hè ?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Deze dan.
Fok's Fanclub voor Britt uit Echte meisjes in de jungle.
Pfff, hoe moeilijk is die zoekfunctie?
Zijn er klasgenoten die daar bewijs van hebben door filmpjes te posten van de 'echte Britt' die in de les een spreekbeurt geeft over de relativiteitstheorie?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zeg dat wel! Zou hij al weten dat ze (heeeel goed, weliswaar) een rol speelt?
Dat zou wat zijnquote:Op woensdag 14 september 2011 23:14 schreef DrDentz het volgende:
Zijn er klasgenoten die daar bewijs van hebben door filmpjes te posten van de 'echte Britt' die in de les een spreekbeurt geeft over de relativiteitstheorie?
Jij kotst op alles waar geen zoete synths inzitten. En als jouw post klopt, waarom is hij dan de bestverkochte artiest op Lowlands?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, want jij bepaald wat smaak isdit is muziek voor lelijke vijftig-plussers uit de Achterhoek in een houthakkers-hemd. Niet voor jongeren.
Meiden met dezelfde leeftijd als Britt? Ja, die zijn er volopquote:Op donderdag 15 september 2011 11:50 schreef Bosbeetle het volgende:
Hoe oud is die britt eigenlijk. Ik denk namelijk dat er veel meer van dit soort meiden zijn.
En die op hun 18de hetzelfde niveau hebben, ik denk alleen dat zij wat minder gene heeft.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:52 schreef Weakling het volgende:
[..]
Meiden met dezelfde leeftijd als Britt? Ja, die zijn er volop
Ted de Braakquote:Te gast in de uitzending van donderdag 15 september zijn: Ted de Braak, G-Low, Kinkelkid, MCBiggah, Jimsky, Dynamite, P2, Lee-Yo en Otie van 'Holland in da Hood'. Muziek is er van Finn Silver en tafelheer is Arie Boomsma. Meer informatie over de gasten wordt hier later gepublicee
Goh, echt zo'n naam waarbij ik dacht: "Leeft ie nog dan?"quote:
Farce majeur wat een shit liedje, het is uit het leven gegrepen het is uit het leven een greep...quote:Op donderdag 15 september 2011 13:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ja, hij is kennelijk nog niet uit het leven gegrepen.
Ted zit toch niet bij Holland in da Hood?quote:Ted de Braak, G-Low, Kinkelkid, MCBiggah, Jimsky, Dynamite, P2, Lee-Yo en Otie van 'Holland in da Hood'.
Opzich is het ook best slim om geld te kunnen verdienen met je domheid.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:36 schreef Chule het volgende:
Britt, serieus een dom wijf. Kon er niet om lachen.
Ik denk niet dat ze zo zeer geld verdientmet haar dom maar eerder met haar spontaniteit en eerlijkheid. Er zijn weinig mensen die zo durven te zijn op tv die zullen eerder niets zeggen dan eruit flappen wat ze op dat moment denken. Dom is het wel idd.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:45 schreef Jivis het volgende:
[..]
Opzich is het ook best slim om geld te kunnen verdienen met je domheid.
Omdat op Lowlands vooral (semi)alternatief volk rondloopt met een rare smaak. Beetje zelfde als wat je hier ziet.. daarom gaat hier ook 75 % van de FOK'ers erheen volgens mijquote:Op donderdag 15 september 2011 09:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij kotst op alles waar geen zoete synths inzitten. En als jouw post klopt, waarom is hij dan de bestverkochte artiest op Lowlands?
Dus jij kan ook niet oordelen over b.v. ML of Extrema Outdoor?quote:Op donderdag 15 september 2011 09:31 schreef Merkie het volgende:
Seasick Steve was gewoon supertof op Lowlands. Als je er niet bent geweest kan je er ook niet over oordelen². En dat het muziek voor vijftigplussers is, is onzin. Ik ken zulke mensen (mijn vader) en die luisteren doorgaans überhaupt niet naar muziek van na 2000.
Alstjeblieft ritmo: Ritmo grappenquote:Op donderdag 15 september 2011 14:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Omdat op Lowlands vooral (semi)alternatief volk rondloopt met een rare smaak. Beetje zelfde als wat je hier ziet.. daarom gaat hier ook 75 % van de FOK'ers erheen volgens mij
Dat klopt. Ik weet er niks van.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dus jij kan ook niet oordelen over b.v. ML of Extrema Outdoor?
Ben je ooit wel eens op Lowlands geweestquote:Op donderdag 15 september 2011 14:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Omdat op Lowlands vooral (semi)alternatief volk rondloopt met een rare smaak. Beetje zelfde als wat je hier ziet.. daarom gaat hier ook 75 % van de FOK'ers erheen volgens mij
quote:Op donderdag 15 september 2011 14:51 schreef Ritmo het volgende:
Vanavond wordt geniaal met die Holland in da hood-gasten.
MC Biggah![]()
Leuk verhaal. Ik heb een beetje een gelijkaardig verhaal met de televisieshow Rad Van Fortuin. Maar is een beetje te lang om uit te leggen.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Farce majeur wat een shit liedje, het is uit het leven gegrepen het is uit het leven een greep...
Maar ted de braak
Ik heb een soort rare band met de man omdat we een keer tijden de wintersport zo'n boggle spelletje deden met dobbelstenen met letters erop. Dus ik gooi de dobbelstenen uit de beker, ligt daar gewoon "Ted de Braak" in letters heb niet eens dobbelstenen hoeven verschuiven gewoon ted de braak in 1 worp. Dat moet gewoon minder vaak voorkomen dan yatzee.
Ik denk ook dat het een act is. Echter niet meer geloofwaardig helaas.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:56 schreef MilaNL het volgende:
Dat jullie echt geloven dat die Britt niet weet dat 30.000 niet bijna een miljoen is.![]()
Je haalt toch niet je HAVO als je dat niet weet. Ze zegt die "domme dingen" gewoon als grap, en het is eigenlijk nog veel dommer dat mensen dat serieus nemen.
Ik geloof het echt.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:56 schreef MilaNL het volgende:
Dat jullie echt geloven dat die Britt niet weet dat 30.000 niet bijna een miljoen is.![]()
Ademhalen is al voldoende.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Haha Britt wat een heerlijk naïef mens.Mathijs is geil , Hij denkt wow zo een jong ding dat me 32 noemt zou ik die eens even lekker neuken.
quote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 14:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat? Je wou zeggen dat het hip volk is wat daar rondwandelt? Pinkpop is nog erger trouwens. Echt alleen maar lelijke mensen die daar rond lopen, valt me elke keer weer opquote:
''Volk met een rare smaak''.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat? Je wou zeggen dat het hip volk is wat daar rondwandelt? Pinkpop is nog erger trouwens. Echt alleen maar lelijke mensen die daar rond lopen, valt me elke keer weer op
Niet alle dance is per definitie hip ofzo.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:56 schreef Caland het volgende:
Lowlands wordt steeds meer een 'hip' feest.
Steeds groter dance-aanbod, steeds meer mensen ook uit die 'hoek' die naar lowlands gaan. Zou jou toch moeten aantrekken Ritmo
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
Kaal en een baard, dat is echt een grote no-no.
Ziet er stoer uit.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
Kaal en een baard, dat is echt een grote no-no.
looolquote:Op donderdag 15 september 2011 19:33 schreef Karina het volgende:
Ik snap wel waarom hij dit zo leuk vindt
Elke maandag gaat-ie in gevecht met Thomas von der Dunk. Die kooigevechten waar Arie het over had zijn er niets bij.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:35 schreef UncleDolan het volgende:
Brussen columnist van de VK? Wtf?
Toch maar eens de VK lezen dan. Von der Dunkquote:Op donderdag 15 september 2011 19:39 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Elke maandag gaat-ie in gevecht met Thomas von der Dunk. Die kooigevechten waar Arie het over had zijn er niets bij.
dit. smakeloosquote:Op donderdag 15 september 2011 19:41 schreef alors het volgende:
gatverdamme Ineke van Gent, ik zag hoe ze er naakt uitziet
what has been seen
Nou dat heb ik bij 90% van de mensen die ik op tv zie hoor, dat ik ze liever niet naakt zie.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:41 schreef alors het volgende:
gatverdamme Ineke van Gent, ik zag hoe ze er naakt uitziet
what has been seen
er was geen ontkomen aanquote:Op donderdag 15 september 2011 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat heb ik bij 90% van de mensen die ik op tv zie hoor, dat ik ze liever niet naakt zie.
Ja ik zag het inderdaad, hebben die mensen geen stylist of zo (of een echtgenoot!).quote:Op donderdag 15 september 2011 19:44 schreef alors het volgende:
[..]
er was geen ontkomen aanze had iets aan waarin elke zwemband haarscherp werd afgetekend
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:44 schreef alors het volgende:
[..]
er was geen ontkomen aanze had iets aan waarin elke zwemband haarscherp werd afgetekend
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:46 schreef Karina het volgende:
De muziek is ook niet mijn smaak, maar het lijkt me wel een aardige vent.
U is huismoeder?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:47 schreef alors het volgende:
Zijn eerste nummers vind ik echt mooimaar sinds Binnen ben ik afgehaakt.
Hahaah nee hoor, zoals mijn post lijkt het wel of ik ontzettend fan benquote:
Ok ok ok.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:48 schreef alors het volgende:
[..]
Hahaah nee hoor, zoals mijn post lijkt het wel of ik ontzettend fan benmaar ik vind het gehaat altijd wel jammer, dus dan dik ik het wat aan
Uitstekelbaars
yo de homies van de straat jwtzquote:Op donderdag 15 september 2011 19:50 schreef henkde_j het volgende:
ZItten die mannetjes van de hoed achter hem?
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:50 schreef henkde_j het volgende:
ZItten die mannetjes van de hoed achter hem?
Die uit deze periode?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:47 schreef alors het volgende:
Zijn eerste nummers vind ik echt mooimaar sinds Binnen ben ik afgehaakt.
Be pre..p Be prepp..Be pre...Be prepred...LOOK OUT!quote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:52 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Be pre..p Be prepp..Be pre...Be prepred...LOOK OUT!
toen was dat gewoon het enige wat erop wasquote:Op donderdag 15 september 2011 19:53 schreef Karina het volgende:
Toen was TV nog leukGrote shows met zingen en dansen.
Achteraf was dat een veel leukere tijd dan de afzeiktv van vandaag de dagquote:Op donderdag 15 september 2011 19:53 schreef alors het volgende:
[..]
toen was dat gewoon het enige wat erop was
Je merkt gewoon als je dit ziet dat Ik Hou van Holland niet kan hangen.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:53 schreef Karina het volgende:
Toen was TV nog leukGrote shows met zingen en dansen.
Toch was het leukquote:Op donderdag 15 september 2011 19:53 schreef alors het volgende:
[..]
toen was dat gewoon het enige wat erop was
Ik Hou van Holland nog niet gezien?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:53 schreef Specularium het volgende:
Toen mocht dat gewoon nog, zo'n PVV-decor.
hehe nee, maarquote:Op donderdag 15 september 2011 19:51 schreef Modus het volgende:
[..]
Die uit deze periode?.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:56 schreef DrDentz het volgende:
Clarence zag er op z'n 8ste al uit als 30.
Lol mijn gedachte ookquote:
Zijn wel ultieme foute feestjes meebrul platenquote:Op donderdag 15 september 2011 19:56 schreef alors het volgende:
[..]
hehe nee, maar
Je hoeft niet naar huis vannacht
Ik leef niet meer voor jou
Vrij zijn / Margherita
De waarheid
vind ik wel erg prima, alleen dat zijn er minder dan ik eigenlijk dacht
De blijdschap! Om een kleurentv! Met teletekst!quote:Op donderdag 15 september 2011 19:56 schreef DrDentz het volgende:
Clarence zag er op z'n 8ste al uit als 30.
Laatst ook al van iemand anders, maar ik weet bij God niet meer van wie en in welk programma dat ook alweer was.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:57 schreef alors het volgende:
Hihi Jan Slagter krijgt een veeg uit de pan
Begrijpelijk, maar voor mij is dat nostalgie..geweldige programma was dit..Farce Majeure..Met Ted de Braak, Jan Fillekens, Henk van der Horst, Fred Benavente en Alexander Pola..quote:
dat zeggen wij straks van de hoodquote:Op donderdag 15 september 2011 19:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar voor mij is dat nostalgie..geweldige programma was dit..Farce Majeure..Met Ted de Braak, Jan Fillekens, Henk van der Horst, Fred Benavente en Alexander Pola..
Henny Huisman bij DWDD?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Laatst ook al van iemand anders, maar ik weet bij God niet meer van wie en in welk programma dat ook alweer was.
Allemaal namen die niet zouden misstaan in de ondertitel van tong80quote:Op donderdag 15 september 2011 19:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar voor mij is dat nostalgie..geweldige programma was dit..Farce Majeure..Met Ted de Braak, Jan Fillekens, Henk van der Horst, Fred Benavente en Alexander Pola..
wtf !!!quote:Op donderdag 15 september 2011 20:00 schreef henkde_j het volgende:
Zo'n baas die Rtl gast![]()
Goede opvolger voor Jan de Hoop
Dat ken ik niet eens ..en dat zeggen jullie straks leuk toch?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:59 schreef vuvuzela het volgende:
dat zeggen wij straks van de hood
ik ook niet maar al die mensen zitten in de studioquote:Op donderdag 15 september 2011 20:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat ken ik niet eens ..en dat zeggen jullie straks leuk toch?
Dat pas zeker bij hem ..Hij kent ze ookquote:Op donderdag 15 september 2011 20:00 schreef DrDentz het volgende:
Allemaal namen die niet zouden misstaan in de ondertitel van tong80
Ik kijk niet naar dat programma!quote:Op donderdag 15 september 2011 20:02 schreef vuvuzela het volgende:
ik ook niet maar al die mensen zitten in de studio
Misschien iets voor Moke.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:07 schreef UncleDolan het volgende:
Wat een rare muts heeft die drummer achter haar op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |