Meiden met dezelfde leeftijd als Britt? Ja, die zijn er volopquote:Op donderdag 15 september 2011 11:50 schreef Bosbeetle het volgende:
Hoe oud is die britt eigenlijk. Ik denk namelijk dat er veel meer van dit soort meiden zijn.
En die op hun 18de hetzelfde niveau hebben, ik denk alleen dat zij wat minder gene heeft.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:52 schreef Weakling het volgende:
[..]
Meiden met dezelfde leeftijd als Britt? Ja, die zijn er volop
Ted de Braakquote:Te gast in de uitzending van donderdag 15 september zijn: Ted de Braak, G-Low, Kinkelkid, MCBiggah, Jimsky, Dynamite, P2, Lee-Yo en Otie van 'Holland in da Hood'. Muziek is er van Finn Silver en tafelheer is Arie Boomsma. Meer informatie over de gasten wordt hier later gepublicee
Goh, echt zo'n naam waarbij ik dacht: "Leeft ie nog dan?"quote:
Farce majeur wat een shit liedje, het is uit het leven gegrepen het is uit het leven een greep...quote:Op donderdag 15 september 2011 13:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ja, hij is kennelijk nog niet uit het leven gegrepen.
Ted zit toch niet bij Holland in da Hood?quote:Ted de Braak, G-Low, Kinkelkid, MCBiggah, Jimsky, Dynamite, P2, Lee-Yo en Otie van 'Holland in da Hood'.
Opzich is het ook best slim om geld te kunnen verdienen met je domheid.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:36 schreef Chule het volgende:
Britt, serieus een dom wijf. Kon er niet om lachen.
Ik denk niet dat ze zo zeer geld verdientmet haar dom maar eerder met haar spontaniteit en eerlijkheid. Er zijn weinig mensen die zo durven te zijn op tv die zullen eerder niets zeggen dan eruit flappen wat ze op dat moment denken. Dom is het wel idd.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:45 schreef Jivis het volgende:
[..]
Opzich is het ook best slim om geld te kunnen verdienen met je domheid.
Omdat op Lowlands vooral (semi)alternatief volk rondloopt met een rare smaak. Beetje zelfde als wat je hier ziet.. daarom gaat hier ook 75 % van de FOK'ers erheen volgens mijquote:Op donderdag 15 september 2011 09:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij kotst op alles waar geen zoete synths inzitten. En als jouw post klopt, waarom is hij dan de bestverkochte artiest op Lowlands?
Dus jij kan ook niet oordelen over b.v. ML of Extrema Outdoor?quote:Op donderdag 15 september 2011 09:31 schreef Merkie het volgende:
Seasick Steve was gewoon supertof op Lowlands. Als je er niet bent geweest kan je er ook niet over oordelen². En dat het muziek voor vijftigplussers is, is onzin. Ik ken zulke mensen (mijn vader) en die luisteren doorgaans überhaupt niet naar muziek van na 2000.
Alstjeblieft ritmo: Ritmo grappenquote:Op donderdag 15 september 2011 14:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Omdat op Lowlands vooral (semi)alternatief volk rondloopt met een rare smaak. Beetje zelfde als wat je hier ziet.. daarom gaat hier ook 75 % van de FOK'ers erheen volgens mij
Dat klopt. Ik weet er niks van.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dus jij kan ook niet oordelen over b.v. ML of Extrema Outdoor?
Ben je ooit wel eens op Lowlands geweestquote:Op donderdag 15 september 2011 14:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Omdat op Lowlands vooral (semi)alternatief volk rondloopt met een rare smaak. Beetje zelfde als wat je hier ziet.. daarom gaat hier ook 75 % van de FOK'ers erheen volgens mij
quote:Op donderdag 15 september 2011 14:51 schreef Ritmo het volgende:
Vanavond wordt geniaal met die Holland in da hood-gasten.
MC Biggah![]()
Leuk verhaal. Ik heb een beetje een gelijkaardig verhaal met de televisieshow Rad Van Fortuin. Maar is een beetje te lang om uit te leggen.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Farce majeur wat een shit liedje, het is uit het leven gegrepen het is uit het leven een greep...
Maar ted de braak
Ik heb een soort rare band met de man omdat we een keer tijden de wintersport zo'n boggle spelletje deden met dobbelstenen met letters erop. Dus ik gooi de dobbelstenen uit de beker, ligt daar gewoon "Ted de Braak" in letters heb niet eens dobbelstenen hoeven verschuiven gewoon ted de braak in 1 worp. Dat moet gewoon minder vaak voorkomen dan yatzee.
Ik denk ook dat het een act is. Echter niet meer geloofwaardig helaas.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:56 schreef MilaNL het volgende:
Dat jullie echt geloven dat die Britt niet weet dat 30.000 niet bijna een miljoen is.![]()
Je haalt toch niet je HAVO als je dat niet weet. Ze zegt die "domme dingen" gewoon als grap, en het is eigenlijk nog veel dommer dat mensen dat serieus nemen.
Ik geloof het echt.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:56 schreef MilaNL het volgende:
Dat jullie echt geloven dat die Britt niet weet dat 30.000 niet bijna een miljoen is.![]()
Ademhalen is al voldoende.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Haha Britt wat een heerlijk naïef mens.Mathijs is geil , Hij denkt wow zo een jong ding dat me 32 noemt zou ik die eens even lekker neuken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |