quote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 14:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Omdat op Lowlands vooral (semi)alternatief volk rondloopt met een rare smaak. Beetje zelfde als wat je hier ziet.. daarom gaat hier ook 75 % van de FOK'ers erheen volgens mij
Wat? Je wou zeggen dat het hip volk is wat daar rondwandelt? Pinkpop is nog erger trouwens. Echt alleen maar lelijke mensen die daar rond lopen, valt me elke keer weer opquote:
''Volk met een rare smaak''.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat? Je wou zeggen dat het hip volk is wat daar rondwandelt? Pinkpop is nog erger trouwens. Echt alleen maar lelijke mensen die daar rond lopen, valt me elke keer weer op
Niet alle dance is per definitie hip ofzo.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:56 schreef Caland het volgende:
Lowlands wordt steeds meer een 'hip' feest.
Steeds groter dance-aanbod, steeds meer mensen ook uit die 'hoek' die naar lowlands gaan. Zou jou toch moeten aantrekken Ritmo
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
Kaal en een baard, dat is echt een grote no-no.
Ziet er stoer uit.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
Kaal en een baard, dat is echt een grote no-no.
looolquote:Op donderdag 15 september 2011 19:33 schreef Karina het volgende:
Ik snap wel waarom hij dit zo leuk vindt
Elke maandag gaat-ie in gevecht met Thomas von der Dunk. Die kooigevechten waar Arie het over had zijn er niets bij.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:35 schreef UncleDolan het volgende:
Brussen columnist van de VK? Wtf?
Toch maar eens de VK lezen dan. Von der Dunkquote:Op donderdag 15 september 2011 19:39 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Elke maandag gaat-ie in gevecht met Thomas von der Dunk. Die kooigevechten waar Arie het over had zijn er niets bij.
dit. smakeloosquote:Op donderdag 15 september 2011 19:41 schreef alors het volgende:
gatverdamme Ineke van Gent, ik zag hoe ze er naakt uitziet
what has been seen
Nou dat heb ik bij 90% van de mensen die ik op tv zie hoor, dat ik ze liever niet naakt zie.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:41 schreef alors het volgende:
gatverdamme Ineke van Gent, ik zag hoe ze er naakt uitziet
what has been seen
er was geen ontkomen aanquote:Op donderdag 15 september 2011 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat heb ik bij 90% van de mensen die ik op tv zie hoor, dat ik ze liever niet naakt zie.
Ja ik zag het inderdaad, hebben die mensen geen stylist of zo (of een echtgenoot!).quote:Op donderdag 15 september 2011 19:44 schreef alors het volgende:
[..]
er was geen ontkomen aanze had iets aan waarin elke zwemband haarscherp werd afgetekend
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:44 schreef alors het volgende:
[..]
er was geen ontkomen aanze had iets aan waarin elke zwemband haarscherp werd afgetekend
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:46 schreef Karina het volgende:
De muziek is ook niet mijn smaak, maar het lijkt me wel een aardige vent.
U is huismoeder?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:47 schreef alors het volgende:
Zijn eerste nummers vind ik echt mooimaar sinds Binnen ben ik afgehaakt.
Hahaah nee hoor, zoals mijn post lijkt het wel of ik ontzettend fan benquote:
Ok ok ok.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:48 schreef alors het volgende:
[..]
Hahaah nee hoor, zoals mijn post lijkt het wel of ik ontzettend fan benmaar ik vind het gehaat altijd wel jammer, dus dan dik ik het wat aan
Uitstekelbaars
yo de homies van de straat jwtzquote:Op donderdag 15 september 2011 19:50 schreef henkde_j het volgende:
ZItten die mannetjes van de hoed achter hem?
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:50 schreef henkde_j het volgende:
ZItten die mannetjes van de hoed achter hem?
Die uit deze periode?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:47 schreef alors het volgende:
Zijn eerste nummers vind ik echt mooimaar sinds Binnen ben ik afgehaakt.
Be pre..p Be prepp..Be pre...Be prepred...LOOK OUT!quote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:52 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Be pre..p Be prepp..Be pre...Be prepred...LOOK OUT!
toen was dat gewoon het enige wat erop wasquote:Op donderdag 15 september 2011 19:53 schreef Karina het volgende:
Toen was TV nog leukGrote shows met zingen en dansen.
Achteraf was dat een veel leukere tijd dan de afzeiktv van vandaag de dagquote:Op donderdag 15 september 2011 19:53 schreef alors het volgende:
[..]
toen was dat gewoon het enige wat erop was
Je merkt gewoon als je dit ziet dat Ik Hou van Holland niet kan hangen.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:53 schreef Karina het volgende:
Toen was TV nog leukGrote shows met zingen en dansen.
Toch was het leukquote:Op donderdag 15 september 2011 19:53 schreef alors het volgende:
[..]
toen was dat gewoon het enige wat erop was
Ik Hou van Holland nog niet gezien?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:53 schreef Specularium het volgende:
Toen mocht dat gewoon nog, zo'n PVV-decor.
hehe nee, maarquote:Op donderdag 15 september 2011 19:51 schreef Modus het volgende:
[..]
Die uit deze periode?.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:56 schreef DrDentz het volgende:
Clarence zag er op z'n 8ste al uit als 30.
Lol mijn gedachte ookquote:
Zijn wel ultieme foute feestjes meebrul platenquote:Op donderdag 15 september 2011 19:56 schreef alors het volgende:
[..]
hehe nee, maar
Je hoeft niet naar huis vannacht
Ik leef niet meer voor jou
Vrij zijn / Margherita
De waarheid
vind ik wel erg prima, alleen dat zijn er minder dan ik eigenlijk dacht
De blijdschap! Om een kleurentv! Met teletekst!quote:Op donderdag 15 september 2011 19:56 schreef DrDentz het volgende:
Clarence zag er op z'n 8ste al uit als 30.
Laatst ook al van iemand anders, maar ik weet bij God niet meer van wie en in welk programma dat ook alweer was.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:57 schreef alors het volgende:
Hihi Jan Slagter krijgt een veeg uit de pan
Begrijpelijk, maar voor mij is dat nostalgie..geweldige programma was dit..Farce Majeure..Met Ted de Braak, Jan Fillekens, Henk van der Horst, Fred Benavente en Alexander Pola..quote:
dat zeggen wij straks van de hoodquote:Op donderdag 15 september 2011 19:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar voor mij is dat nostalgie..geweldige programma was dit..Farce Majeure..Met Ted de Braak, Jan Fillekens, Henk van der Horst, Fred Benavente en Alexander Pola..
Henny Huisman bij DWDD?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Laatst ook al van iemand anders, maar ik weet bij God niet meer van wie en in welk programma dat ook alweer was.
Allemaal namen die niet zouden misstaan in de ondertitel van tong80quote:Op donderdag 15 september 2011 19:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar voor mij is dat nostalgie..geweldige programma was dit..Farce Majeure..Met Ted de Braak, Jan Fillekens, Henk van der Horst, Fred Benavente en Alexander Pola..
wtf !!!quote:Op donderdag 15 september 2011 20:00 schreef henkde_j het volgende:
Zo'n baas die Rtl gast![]()
Goede opvolger voor Jan de Hoop
Dat ken ik niet eens ..en dat zeggen jullie straks leuk toch?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:59 schreef vuvuzela het volgende:
dat zeggen wij straks van de hood
ik ook niet maar al die mensen zitten in de studioquote:Op donderdag 15 september 2011 20:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat ken ik niet eens ..en dat zeggen jullie straks leuk toch?
Dat pas zeker bij hem ..Hij kent ze ookquote:Op donderdag 15 september 2011 20:00 schreef DrDentz het volgende:
Allemaal namen die niet zouden misstaan in de ondertitel van tong80
Ik kijk niet naar dat programma!quote:Op donderdag 15 september 2011 20:02 schreef vuvuzela het volgende:
ik ook niet maar al die mensen zitten in de studio
Misschien iets voor Moke.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:07 schreef UncleDolan het volgende:
Wat een rare muts heeft die drummer achter haar op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |