Elke maandag gaat-ie in gevecht met Thomas von der Dunk. Die kooigevechten waar Arie het over had zijn er niets bij.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:35 schreef UncleDolan het volgende:
Brussen columnist van de VK? Wtf?
Toch maar eens de VK lezen dan. Von der Dunkquote:Op donderdag 15 september 2011 19:39 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Elke maandag gaat-ie in gevecht met Thomas von der Dunk. Die kooigevechten waar Arie het over had zijn er niets bij.
dit. smakeloosquote:Op donderdag 15 september 2011 19:41 schreef alors het volgende:
gatverdamme Ineke van Gent, ik zag hoe ze er naakt uitziet
what has been seen
Nou dat heb ik bij 90% van de mensen die ik op tv zie hoor, dat ik ze liever niet naakt zie.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:41 schreef alors het volgende:
gatverdamme Ineke van Gent, ik zag hoe ze er naakt uitziet
what has been seen
er was geen ontkomen aanquote:Op donderdag 15 september 2011 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat heb ik bij 90% van de mensen die ik op tv zie hoor, dat ik ze liever niet naakt zie.
Ja ik zag het inderdaad, hebben die mensen geen stylist of zo (of een echtgenoot!).quote:Op donderdag 15 september 2011 19:44 schreef alors het volgende:
[..]
er was geen ontkomen aanze had iets aan waarin elke zwemband haarscherp werd afgetekend
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:44 schreef alors het volgende:
[..]
er was geen ontkomen aanze had iets aan waarin elke zwemband haarscherp werd afgetekend
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:46 schreef Karina het volgende:
De muziek is ook niet mijn smaak, maar het lijkt me wel een aardige vent.
U is huismoeder?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:47 schreef alors het volgende:
Zijn eerste nummers vind ik echt mooimaar sinds Binnen ben ik afgehaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |