De blijdschap! Om een kleurentv! Met teletekst!quote:Op donderdag 15 september 2011 19:56 schreef DrDentz het volgende:
Clarence zag er op z'n 8ste al uit als 30.
Laatst ook al van iemand anders, maar ik weet bij God niet meer van wie en in welk programma dat ook alweer was.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:57 schreef alors het volgende:
Hihi Jan Slagter krijgt een veeg uit de pan
Begrijpelijk, maar voor mij is dat nostalgie..geweldige programma was dit..Farce Majeure..Met Ted de Braak, Jan Fillekens, Henk van der Horst, Fred Benavente en Alexander Pola..quote:
dat zeggen wij straks van de hoodquote:Op donderdag 15 september 2011 19:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar voor mij is dat nostalgie..geweldige programma was dit..Farce Majeure..Met Ted de Braak, Jan Fillekens, Henk van der Horst, Fred Benavente en Alexander Pola..
Henny Huisman bij DWDD?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Laatst ook al van iemand anders, maar ik weet bij God niet meer van wie en in welk programma dat ook alweer was.
Allemaal namen die niet zouden misstaan in de ondertitel van tong80quote:Op donderdag 15 september 2011 19:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar voor mij is dat nostalgie..geweldige programma was dit..Farce Majeure..Met Ted de Braak, Jan Fillekens, Henk van der Horst, Fred Benavente en Alexander Pola..
wtf !!!quote:Op donderdag 15 september 2011 20:00 schreef henkde_j het volgende:
Zo'n baas die Rtl gast![]()
Goede opvolger voor Jan de Hoop
Dat ken ik niet eens ..en dat zeggen jullie straks leuk toch?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:59 schreef vuvuzela het volgende:
dat zeggen wij straks van de hood
ik ook niet maar al die mensen zitten in de studioquote:Op donderdag 15 september 2011 20:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat ken ik niet eens ..en dat zeggen jullie straks leuk toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |