quote:Op woensdag 14 september 2011 20:03 schreef Specularium het volgende:
Take me out, wat een ongelofelijk bazenprogramma.
Dit kan je echt niet acteren hoorquote:Op woensdag 14 september 2011 20:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Echt nep dat. Alsof ze geen you did it snapt...
Ofniet dan, zei is echt wel een stuk slimmer dan dat ze dr zelf voordoet.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Echt nep dat. Alsof ze geen you did it snapt...
"30.000 euro. Dat is bijna een miljoen"quote:Op woensdag 14 september 2011 20:03 schreef BobW het volgende:
Mooi die reactie toen ze won bij Echte Meisjes
Ik ken ook wel zo'n verschrikkelijk onnozel kind dat haar havo heeft gehaaldquote:Op woensdag 14 september 2011 20:03 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
En dat heeft Havo gehaald? Wat leren ze die kinderen tegenwoordig op school?
Ik denk dat haast maken niet nodig is.quote:
Dit dusquote:Op woensdag 14 september 2011 20:04 schreef wdn het volgende:
[..]
"30.000 euro. Dat is bijna een miljoen"
Riiiiiiiiight.
quote:Op woensdag 14 september 2011 20:05 schreef DrDentz het volgende:
Baron denkt 'bal gehakt, frikandel, bamibal..'
Die breekt z'n iPhone in tweeënquote:Op woensdag 14 september 2011 20:05 schreef DrDentz het volgende:
Hij heeft niet toevallig een boem bij zich, zeker?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:05 schreef DrDentz het volgende:
Die heeft Harry.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:06 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Hij heeft niet toevallig een boem bij zich, zeker?
Nee, da's een hele andere.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:07 schreef Quyxz_ het volgende:
Zij is toch ook diegene van 'hoeveel eieren zitten er in een dozijn?' en dan zo 'ja ligt er aan hoe groot de doos is.'
Dit?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:07 schreef Quyxz_ het volgende:
Zij is toch ook diegene van 'hoeveel eieren zitten er in een dozijn?' en dan zo 'ja ligt er aan hoe groot de doos is.'
Ja die ja! Een andere blonde dus.quote:
Dan zeker de rolstoelsirtaki.quote:
Jij bent ook blond.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:04 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ofniet dan, zei is echt wel een stuk slimmer dan dat ze dr zelf voordoet.
Gevalletje Paris Hilton.
sowiesoquote:Op woensdag 14 september 2011 20:11 schreef alors het volgende:
[..]
oh ja dat geloof ik meteenpakken wat je pakken kunt he
quote:Op woensdag 14 september 2011 20:11 schreef alors het volgende:
[..]
verschrikkelijk, bijna nog lelijker dan plat Gronings
Absoluutquote:Op woensdag 14 september 2011 20:11 schreef Patch het volgende:
Ze is onnozel, maar wel aanstekelijk en oprecht geinig
Zegt een Fries?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:11 schreef alors het volgende:
[..]
verschrikkelijk, bijna nog lelijker dan Limburgs
quote:Op woensdag 14 september 2011 20:11 schreef Patch het volgende:
Vriend van me werkt als roadmanager en was verantwoordelijk voor Theo Maassen vorige maand.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat heeft Janssen een oude kop zeg
Fucking vet!!!quote:Op woensdag 14 september 2011 20:09 schreef vaasinbloem het volgende:
dat nummer klinkt zo slecht nog niet
Ze is eerder een sociopaat. Natuurlijk weet ze wel dat Van Nieuwkerk ouder is dan "20-30-40" of wat zei ze precies? Iedereen trapt gewoon in haar leugens.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:11 schreef Patch het volgende:
Ja, want jij bepaald wat smaak isquote:Op woensdag 14 september 2011 20:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat een wansmaak heb jij toch ook.
Flikker op man. Dat je het niet mooi vindt, prima. Maar het klote herrie noemen is belachelijkquote:Op woensdag 14 september 2011 20:20 schreef Ritmo het volgende:
Kut-TT
Seasick stevekut-opa met je klote herrie.
Dit. WTF heel Lowlands die hier over heenkwijlt?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:20 schreef Ritmo het volgende:
Kut-TT
Seasick stevekut-opa met je klote herrie.
Ik vind de meeste bandjes bij DWDD niets aan, maar dit is gewoon herrie. Snap ook niet wat er zo bijzonder aan zou zijn.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:23 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Flikker op man. Dat je het niet mooi vindt, prima. Maar het klote herrie noemen is belachelijk
Iddquote:Op woensdag 14 september 2011 20:24 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Dit. WTF heel Lowlands die hier over heenkwijlt?Zegt wat over dat feestje.
Maar er wordt door 3FM gezegd dat het tof is, dan is het ook tof en moet je er op uit je dak gaan toch?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:24 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Dit. WTF heel Lowlands die hier over heenkwijlt?Zegt wat over dat feestje.
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, want jij bepaald wat smaak isdit is muziek voor lelijke vijftig-plussers uit de Achterhoek in een houthakkers-hemd. Niet voor jongeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |