over een week had je er korting op gekregenquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:34 schreef kwiwi het volgende:
Net weer een berg wol bij de Wibra gekocht, kon het niet latenDat 'ella' katoen van 1,49 is trouwens wel heerlijk om mee te haken. Jammer alleen dat ze in elke Wibra maar één of twee kleurtjes ervan hebben
Ik las het ja, maar dan ben ik niet meer in Nederlandquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
over een week had je er korting op gekregen
Voor goedkope partijen wol: Jan de Grote Kleinvakman op de Albert Cuypmarkt (winkel achter de kraam)quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ga zaterdag naar AmsterdamZijn er wolletjeswinkeltjes die ik niet mag missen?
Echt? Ik heb ook net weer gekocht vandaag... Wat voor korting gaat het om, weet je dat?quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:36 schreef Mirjam het volgende:
over een week had je er korting op gekregen
Staat in het vorige topic ergens dat Wibra vanaf 13 juli (?) de wol in de aanbieding doet.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:35 schreef Bijou het volgende:
[..]
Echt? Ik heb ook net weer gekocht vandaag... Wat voor korting gaat het om, weet je dat?
vanaf 11 juli, 25% korting op breigarens, zo las ik in de Wibra groep op Ravelry.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:52 schreef Sanne het volgende:
[..]
Staat in het vorige topic ergens dat Wibra vanaf 13 juli (?) de wol in de aanbieding doet.
Dat was het, dank je!quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:17 schreef KarinvdB het volgende:
[..]
vanaf 11 juli, 25% korting op breigarens, zo las ik in de Wibra groep op Ravelry.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:52 schreef Sanne het volgende:
[..]
Staat in het vorige topic ergens dat Wibra vanaf 13 juli (?) de wol in de aanbieding doet.
Hier staan op zolder ook nog tig bakken met wol....ik sla maar eens een ronde over.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:36 schreef Herfstblad het volgende:
Ik vind het goed, YPPY!
Zijn er ook nieuwe garens of dat niet? Anders ga ik niet, ik heb nog een kast vol
Weet niet in welke buurt je moet zijn of toch al heen gaat maar de wolwinkels die ik hier ken zijn De Afstap, De Breihoek, Wolboetiek Sylvia [Bos en Lommerweg 226], 't Huis van Anna, Pingouin, Pipoos, Averecht, en mijn favoriet Hand Made Heavenquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ga zaterdag naar AmsterdamZijn er wolletjeswinkeltjes die ik niet mag missen?
Ik niet, maar wel sjaals met zeeman wol en naald 5 en binnenkort nog wat andere dingentjes waarschijnlijk. Hoezo dan?quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:24 schreef EsseEi het volgende:
haken er hier mensen ami's met wibra/zeeman wol met naald 5??
Ideetje: kleinere vierkantjes???quote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:24 schreef Whoopdidoo het volgende:
Volgens mij is een 5 een beetje groot voor wibra/zeeman, voor beestjes dan. Dubbeldraads zou het wel kunnen, maar dan kost het weer veel meer draad.
Heb mn streven van een vierkantje per dag al niet gehaald
Thanks!quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:33 schreef saaw het volgende:
[..]
Weet niet in welke buurt je moet zijn of toch al heen gaat maar de wolwinkels die ik hier ken zijn De Afstap, De Breihoek, Wolboetiek Sylvia [Bos en Lommerweg 226], 't Huis van Anna, Pingouin, Pipoos, Averecht, en mijn favoriet Hand Made Heaven
Ik ben kussenhoezen aan het breien trouwens, met dubbeldraads Saskia wol en maatje 12 breinaalden, want dat gaat lekker snel. De kleinere kussentjes wil ik wel gaan haken, kan ik meteen eens allemaal verschillende patroontjes uitproberen qua ribbels/noppen etc.
En ik ben verliefd op dat theekopje
Ik haak mijn dekens meestal met 6 of 7. Maar dat hoeft dan ook niet heel nauw aan te sluiten om warm te zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:24 schreef Whoopdidoo het volgende:
Volgens mij is een 5 een beetje groot voor wibra/zeeman, voor beestjes dan. Dubbeldraads zou het wel kunnen, maar dan kost het weer veel meer draad.
Heb mn streven van een vierkantje per dag al niet gehaald
ja, zoiets bijvoorbeeld, dat moet toch haalbaar zijn:quote:
Ik haak de uiteindjes altijd meer, lui kreng als ik benquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:45 schreef trui het volgende:
ze zitten in de hoeken gejoined-as-you-go. het werk zit 'm in het draadjes wegwerken. maar per vierkantje/rondje ben je zo klaar.
Ja dekens kan wel, maar het ging om ami's volgens mij krijg je dan gaten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:41 schreef Bijou het volgende:
[..]
Ik haak mijn dekens meestal met 6 of 7. Maar dat hoeft dan ook niet heel nauw aan te sluiten om warm te zijn.
ik denk dat 't bij deze kleine rondjes nog lastig wordt om de draadjes helemaal weg te werken door ze mee te haken. bovendien zit je dan alsnog met eind-draadje per stuk.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:49 schreef Muck het volgende:
Ik haak de uiteindjes altijd meer, lui kreng als ik ben
Nee, ben pas voor het eerst met een ami begonnen met Saskia met naald 3.5, dat werkt netjes. Maar ben toch maar weer op Catania overgestapt, vind kleinere ami's toch leuker.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:24 schreef EsseEi het volgende:
haken er hier mensen ami's met wibra/zeeman wol met naald 5??
dan wordt het lastig jaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:46 schreef trui het volgende:
[..]
ik denk dat 't bij deze kleine rondjes nog lastig wordt om de draadjes helemaal weg te werken door ze mee te haken. bovendien zit je dan alsnog met eind-draadje per stuk.
Oh brrrrquote:zo zag 't bovenstaande project er van achteren uit voor de draadjes weggewerkt waren. [ afbeelding ]
iiiiieuw!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:47 schreef Yachiru het volgende:
Net gezien op Regretsy:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()