whot?quote:
Nou, dan gaat make up hem dus echt nooit worden bij mijquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
als ik een paar weken geen makeup draag en dan weer wel dan gaat mascara ook jeuken bij mij.
kan aan een aantal dingen liggen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:04 schreef Inu het volgende:
Maar SQ, zou je eens kunnen vragen waarom make-up altijd jeukt bij mij? En dan echt alle make-up, ook mascara
goede vraag maar ik heb inu al een tijdje niet meer gezienquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:12 schreef -moppie- het volgende:
zit er nu een dikke plooi tussen haar neus en ruimte tussen d'r ogen?!
welke smaak was het?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
jawelik dacht ik probeer een nieuwe smaak maaruhm muuu
maar dan ook ECHT goor.
garnaal ieuwwwwwquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:14 schreef -moppie- het volgende:
[..]
welke smaak was het?
we eten eigenlijk alleen maar de kip
het scheelt dan weer dat ze per stuk maar 39 cent ofzo kosten.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
garnaal ieuwwwww
volgende keer neem ik ook weer kip
en ik had er twee gekochtbitches
Goedkope rommel koop ik niet... Of tenminste, niet de 5 euro mascara van de Kruidvat oid... Mn laatste nieuwe was eentje van Bourjois volgens mij, maar die is idd alweer te oud om te gebruikenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kan aan een aantal dingen liggen.
1. je hebt een hele gevoelige huid en hebt hypo-allergeen spul nodig
2. je smeert er veel te veel op
3. je gebruikt oud spul dat bedorven is
4. je gebruikt goedkope rommel
Nu heb ik ook zin in noodles... En idd, alleen kip en groente zijn te eten, de rest is smerig...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:14 schreef -moppie- het volgende:
[..]
welke smaak was het?
we eten eigenlijk alleen maar de kip
etos heeft ook fijne mascara voor gevoelige ogen, 2 euro ofzo maar maar hij's wel superfijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:15 schreef Inu het volgende:
[..]
Goedkope rommel koop ik niet... Of tenminste, niet de 5 euro mascara van de Kruidvat oid... Mn laatste nieuwe was eentje van Bourjois volgens mij, maar die is idd alweer te oud om te gebruiken![]()
Misschien als ik een keertje echt wil make uppen dat ik dan maar eens hypoallergeen spul koop ofzoTot die tijd doet ik het wel met mn gewone blauwe kijkers
EHECquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
etos heeft ook fijne mascara voor gevoelige ogen, 2 euro ofzo maar maar hij's wel superfijn.
en nu weer leren, heb maar komkommer gepakt als vervanging voor de noodles.ciaooo
doe eens.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
zal trouwens die foto eens opzoeken waarop moppie zo lekker aan het nail-arten is
jij denkt ook dat ik in open schoenen loop zonder nagellak op mijn teennagels te hebben?!quote:
nee, ik heb daar tot je dit postte eigenlijk nog nooit aan gedachtquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:27 schreef -moppie- het volgende:
[..]
jij denkt ook dat ik in open schoenen loop zonder nagellak op mijn teennagels te hebben?!
dat is overigens wel de enige nagellak die ik meer dan 1 dag op heb.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:28 schreef Inu het volgende:
Ik heb net even de foto opgezocht van mij in make-up, ik ben echt een sloerie daar
nou dan, scheelt je een hoop zoekwerk.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik heb daar tot je dit postte eigenlijk nog nooit aan gedacht
Oh, das wel ok jaquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hier ben ik, gedaan door een "pro"
[ afbeelding ]
Valt nog best mee. Alleen jammer van het haar
Wrom? Ben je naaktfoto's met make-up aan het testen ofzo?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
pff ik heb een fucking vette foto gemaakt maar die gaat iets te ver om op internet te zetten, beetje jammer.
't was maar een geintjequote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:31 schreef -moppie- het volgende:
[..]
nou dan, scheelt je een hoop zoekwerk.
nagellak gebruik ik op mijn teennagels, heel soms smeer ik het tijdens een nagellakdate op mijn vingernagels. dit heeft overigs niks te maken met make-up die je op je hoofd smeert, die ik ook gebruik zoals je hebt kunnen lezen.
nu ga ik sporten dus hoef je geen flauwe acties meer te verzinnen.
PI
ja zoietsquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:35 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Wrom? Ben je naaktfoto's met make-up aan het testen ofzo?.
Nee, rook in je ogenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:35 schreef -moppie- het volgende:
hoe noemen ze dat... zaadvragende ogen ofzo?!![]()
![]()
![]()
PI
diablo!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:37 schreef bleiblei het volgende:
Whehehe, Eny is nu boos.
Hij naaide achter mij er tussen uit toen ik de tuin in liep.
Heb een emmer water in de richting gegooid waar ie weggedoken zat en nu moet ie zich weer helemaal droog likken.
Nee, ze deed het ook verkeerdquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het mooi, Inu!
Alleen mogen ze nog wel beter oefenen op smoky eyes, want dat zijn er geen
Ze vallen wat meer op met zoveel make-up... En daarbij hangt mn pony er meestal voorquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:36 schreef r8v2 het volgende:
Daarom is die onzin-makeup ook niet nodig, de ogen van Inu zijn au naturel al prettig genoeg.
Zo, nu ben ik vandaag wel weer aardig genoeg geweest
Kun je niet blurren/croppen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja niet dus, dat zei ik. Maar het is kut want hij is wel echt vet.
Pony'squote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:39 schreef Inu het volgende:
Ze vallen wat meer op met zoveel make-up... En daarbij hangt mn pony er meestal voor
Anders gooi em in S&Gquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nouja kan wel maar dat verpest de foto.
Haha, er zitten daar wel wat exemplaren tussen. The fuckquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ben geen aandachtshoer
Niet zó erg althans.
"hmmmm, lekker hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:44 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Haha, er zitten daar wel wat exemplaren tussen. The fuck. En dan zullen we het maar niet hebben over het complimenteus mannelijk gedeelte van de posters daar
.
Dat dat topic veel views krijgt snap ik. Dat driekwart Fok daar lurkt ook. Maar post dan niksquote:
Die verhalen hoorde ik idd. op die nagellakmeet. Hoeveel vrouwen gestalkt worden door viezerikken @ fokquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dat je dan de volgende dag inlogt en 37 ongelezen PM's in je inbox hebt
en het gros van de foto's zijn brakke webcam close-ups van een halve tiet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:47 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Dat dat topic veel views krijgt snap ik. Dat driekwart Fok daar lurkt ook. Maar post dan niks.
Jup. Royal sadnessquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en het gros van de foto's zijn brakke webcam close-ups van een halve tiet.
En dan al die mannekes zo van JUMMMMMMMMM
Met jouw negerfallus-obsessie ben je er vaak te vinden?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
overigens zijn de userfototopics in KPD nog hilarischer.
Bij de mannen zie je alleen maar close-ups van pikken. Echt alleen maar.
Ik wilde gaan kijken, is KPD weg uit mn indexquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
overigens zijn de userfototopics in KPD nog hilarischer.
Bij de mannen zie je alleen maar close-ups van pikken. Echt alleen maar.
Daar reageren toch alleen homo'squote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:54 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Jup. Royal sadness. Ben benieuwd of de mannelijke variant van dat topic evenveel PM's oplevert. Gokje: ik denk het niet
.
Je vond het KPD-topic beter?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:56 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik wilde gaan kijken, is KPD weg uit mn index
Nou had ik het ook nooit aangevraagd, dus ze zullen het wel gefixt hebben ofzo![]()
Ik vind die kerels in S&G maar allemaal 3x niks.. ff shirt optillen en dan een lelijk Kruidvat boxer erbij
er zit maar 1 neger op fok en die post daar nietquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:54 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Met jouw negerfallus-obsessie ben je er vaak te vinden?.
jawel, van gaylords.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:54 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Jup. Royal sadness. Ben benieuwd of de mannelijke variant van dat topic evenveel PM's oplevert. Gokje: ik denk het niet
.
ja, met je iPhone gemaakt in de vieze badkamerspiegel. Nou, gheyl!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:56 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik wilde gaan kijken, is KPD weg uit mn index
Nou had ik het ook nooit aangevraagd, dus ze zullen het wel gefixt hebben ofzo![]()
Ik vind die kerels in S&G maar allemaal 3x niks.. ff shirt optillen en dan een lelijk Kruidvat boxer erbij
waarom spelen mensen in pron-movies?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik snap dat hele S&G niet. Waarom zou je jezelf zo op een openbaar HEEL GROOT forum gooien
Is er al een S&G iPhone voor Apple-liefhebbers?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, met je iPhone gemaakt in de vieze badkamerspiegel. Nou, gheyl!
Daar krijg je nog geld voor.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom spelen mensen in pron-movies?
Sommige mensen hebben dat gewoon nodig
Oh kom op, net alsof je dat topic nog nooit gezien hebtquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:59 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat wilde ik dus gaan kijken. Ik had ooit wel KPD tussen mn AT staan, maar nu niet meer...
Kleffe amateurfillmpjesquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet voor die kleffe amateurfilmpjes op xtube
Jawel, maar das al zolang geleden, heb geen idee meer wat voor foto's erin stonden. Ja, van die dudes piemols..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:02 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Oh kom op, net alsof je dat topic nog nooit gezien hebt.
Nou dan is er volgens mij (nieuw account!) niets veranderdquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:04 schreef Inu het volgende:
[..]
Jawel, maar das al zolang geleden, heb geen idee meer wat voor foto's erin stonden. Ja, van die dudes piemols..
Die foto van jou is echt tof.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik weet het niet meer!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:06 schreef Levitation het volgende:
[..]
Die foto van jou is echt tof.Die van mij vind ik niks, mijn haar hadden ze echt maf gedaan.
ja, dat dekt het wel zo'n beetjequote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:04 schreef Inu het volgende:
[..]
Jawel, maar das al zolang geleden, heb geen idee meer wat voor foto's erin stonden. Ja, van die dudes piemols..
Aangereden worden door een dronken mongool?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:09 schreef bleiblei het volgende:
http://binnenland.nieuws.(...)ofd_op_hek_gespietst
Kijk... Zo hoort het.
Nee, ze hadden m'n haar heel maf opgestoken. Het leek wel of ik zo'n alien van Indiana Jones was.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik weet het niet meer!
Had jij niet van die gare pijpekrullen?
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, ze hadden m'n haar heel maf opgestoken. Het leek wel of ik zo'n alien van Indiana Jones was.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, ze hadden m'n haar heel maf opgestoken. Het leek wel of ik zo'n alien van Indiana Jones was.
[ afbeelding ]
Nee, als brommerrijder gespietst worden.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:10 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Aangereden worden door een dronken mongool?
daar is allison weerquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
meel m danquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:35 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Wrom? Ben je naaktfoto's met make-up aan het testen ofzo?.
typisch ook dat ie zich pas zo ging gedragen toen hij de camera zag...zal wel iets te verbergen hebbenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:39 schreef Stormqueen het volgende:
Mocro's bij wegmisbruikers
Wijs niet naar mij!
wijs niet naar mij!
Niet zo stoer doen!
Omdat ik een zwarte kop heb discrimineer je mij@!
fixedquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
typisch ook dat ie zich pas zo ging gedragen toen hij de camera zag...zal wel iets te verbergen compenseren hebben
ik zal jou eens fixenquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zal jou eens fixen
of wacht...dat is teveel werk
ff wachten tot je misselijk bent van het rondjes draaienquote:
Die wat?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik was net al misselijk van die Sri Lanka dingie.
quote:
Ga maar kijken, 49 minutes of horror.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
http://www.channel4.com/p(...)g-fields/4od#3200170
heavy shit
ik sla over...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
[..]
Ga maar kijken, 49 minutes of horror.
negerpiemelhorror ?quote:
Wist je dat de VN willens en wetens uit Sri Lanka is vertrokken toen de regering zei 'yo het is niet meer veilig binnenkort'? Wat dus inhield dat de regering niet zulke leuke dingen ging doen daarzo?quote:
We sturen Geert Wilders er op af...of een politiemissie met laserguns.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wist je dat de VN willens en wetens uit Sri Lanka is vertrokken toen de regering zei 'yo het is niet meer veilig binnenkort'? Wat dus inhield dat de regering niet zulke leuke dingen ging doen daarzo?
Klopt. Ik snap mezelf ook nog steeds niet.
Neejoh, de VN gaat aandringen om het te onderzoeken.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
We sturen Geert Wilders er op af...of een politiemissie met laserguns.
Ad Melkert zekerquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Neejoh, de VN gaat aandringen om het te onderzoeken.
ik vergat dat je pas 18 bentquote:
Ja dat weet ik wel jongeh.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik vergat dat je pas 18 bent
een PVDA politicus van 'vroeger', ooit gehoord van Melkertbanen?
nee...komt door je door drugs verdorven breinquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel jongeh.Laatste dan weer niet.
I don't do drugs.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nee...komt door je door drugs verdorven brein
drugs do you?quote:
Nu snap ik ook waarom je perse naar Berlijntje wil....quote:
ik mis de cacaoquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:34 schreef bleiblei het volgende:
Wat betreft drugs... Fufr is geen betrouwbaar referentiekader imho.
Trimbos instituut wel.
http://www.drugsinfo.nl/
Linker kolom, daar doe je allemaal niet aan?
Dan doe je idd. geen drugs.
het is Lijntje he!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nu snap ik ook waarom je perse naar Berlijntje wil....
Alle drugsfilms die ik de afgelopen drie weken heb gezien speelden zich af in Berlijn...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nu snap ik ook waarom je perse naar Berlijntje wil....
Eindje, Zutje, Madje, Lijntjequote:
quote:
quote:‘Absoluut een drug’, zegt het Trimbos Instituut over cacao. En dus ook over de 5 gram zuivere cacaoïne die Quest gratis weggeeft bij het septembernummer. De zuivere cacao waaruit cacaoïne bestaat, beïnvloedt immers je hersenen.
Mooi meegenomen: behalve 100 procent natuurlijk is cacaoïne ook 100 procent legaal. De wet kijkt naar de schadelijkheid van middelen. En in tegenstelling tot andere drugs is cacaoïne niet gevaarlijk maar juist gezond. Cacaoïne is dan ook ultieme genotmiddel. 29 procent van de mensen denkt dan ook verslaafd te kunnen raken aan chocolade, blijkt uit de Quest Grote Genot Enquête. Seks (21 procent) en alcohol (19 procent) scoren lager.
ik zag hem niet in het lijstje terugquote:
picsquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
Yay foto zo bewerkt dat hij over 10 minuten acceptabel is.
Nou... Euh... Okee... Denk ik...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Maaruh ik wil studeren in Berlijntje hè, laat dat duidelijk zijn.
Tis net als visagie. Een vak apartquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:43 schreef ArTiC het volgende:
Waarom krijg ik mijn haar nooit in het model dat mijn kapper erin vouwt?
meh...het ziet er toch niet uitquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Tis net als visagie. Een vak apart.
Maar goed oefenen, dan ken je het zelf ook.
jij denkt dat ik de hele dag ga lopen denken om op jouw flikker te kijken?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hij staat morgen vast wel op m'n Flickr, ga daar maar kijken.
ik heb ook foto's gemaakt vandaagquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jongens, ik houd van foto's maken. Even dat jullie het weten.
Jij denkt dat ik een foto van mezelf ga posten in een SC waar mensen er toch niet om geven?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jij denkt dat ik de hele dag ga lopen denken om op jouw flikker te kijken?
je kan de link PM'enquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik een foto van mezelf ga posten in een SC waar mensen er toch niet om geven?
En waarom zou ik als het je blijkbaar niet genoeg interesseert om rechtsboven mijn post op dat icoontje te klikken?quote:
omdat ik dat morgen allang weer vergeten ben, ik ben geen 18 meerquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
En waarom zou ik als het je blijkbaar niet genoeg interesseert om rechtsboven mijn post op dat icoontje te klikken?
want dan wordt je niet ouder?quote:
ik klikquote:
niets mis mee.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:55 schreef ArTiC het volgende:
Ja, douchewand, hangtieten, head and shoulders, een rol wc-papier en een waterspugende dinosaurus.
Het zal wel kunst zijn
vast niet maar ik snap het nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat vind je van die dan?
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Veel mooierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat vind je van die dan?Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
Nah. Viltstift.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:02 schreef ArTiC het volgende:
Ben je een krasser trouwens? wat doe je met je armen?
Alleen voor de foto of doe je dat altijd?quote:
Only for zeh pic.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Alleen voor de foto of doe je dat altijd?
je stond toch onder de douchequote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
Nouja ik verveelde me en toen bedacht ik me dat dat wel vet zou zijn bij zo'n foto. Dus na de foto eraf gewassen.
toedelsquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik houd van mijn foto's.En nu ga ik slapen, ciao.
daaromquote:
Wat was er in maart 2003?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:42 schreef bleiblei het volgende:
Ghe.. leuke stats. Met een hoop weemoed naar zeer gewaardeerde ex ehv topic genoten.
vreemd dat er toen zoveel drukke dagen waren maar er geen enkel topic uit die periode bij de snelst lopende topics staanquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:46 schreef bleiblei het volgende:
Geen idee. Zou de periode van de oude garde (barb, just me, mrw, mal) naar de periode flow, partgurl, danpy, omegaproject kunnen zijn?
mooi stel zijn julliequote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:55 schreef Stormqueen het volgende:
Goed om te zien dat blieblie en bleiblei samen toch meer posts hebben dan ik
Ben ik tenminste niet helemaal in elke stat #1
baby stepsquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:58 schreef r8v2 het volgende:
Nog steeds top tien.
En er was zomaar een meisje uit zichzelf tegen me aan het praten in de Thomas.
En toen gingen we.
Waarom ging je?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:58 schreef r8v2 het volgende:
Nog steeds top tien.
En er was zomaar een meisje uit zichzelf tegen me aan het praten in de Thomas.
En toen gingen we.
jaloezie dat ze niet tegen hem praattequote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jaloezie dat ze niet tegen hem praatte
oh, dan wilden ze je gewoon berovenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:02 schreef r8v2 het volgende:
[..].
Oja SQ: ze verkeerde in het gezelschap van negers.
én je anaal verkrachtenquote:
Bend over, bitchquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:09 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Dat zou ik dan weer liever door SQ laten doen.
Die heeft geen negerpaal van 4kgquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:09 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Dat zou ik dan weer liever door SQ laten doen.
Welterustenquote:
Ook al heb je wel ruimte dan vind ik zo'n kolossaal ding nog niet mooi!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:42 schreef Inu het volgende:
En ben blij dat ie niet zo belachelijk groot is als al die andere apparaten, aangezien wij een standaard woningbouwkeuken hebben
dat zien we...ik heb ook een woningbouwkeuken maar die ziet er gelukkig gewoon fatsoenlijk uitquote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:42 schreef Inu het volgende:
En ben blij dat ie niet zo belachelijk groot is als al die andere apparaten, aangezien wij een standaard woningbouwkeuken hebben
Ja, in mn vorige huis had ik ook gewoon lichtgrijze kastjes met plastic metallic handvatten, veel beter.... Maar helaas toen ook zo'n afgrijselijk blad, wat nooit helemaal goed schoon te krijgen isquote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat zien we...ik heb ook een woningbouwkeuken maar die ziet er gelukkig gewoon fatsoenlijk uit
Zelf je keuken uit mogen zoeken van de woningbouwquote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:55 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, in mn vorige huis had ik ook gewoon lichtgrijze kastjes met plastic metallic handvatten, veel beter.... Maar helaas toen ook zo'n afgrijselijk blad, wat nooit helemaal goed schoon te krijgen is
Ja, mn broer mocht dat idd ook, bij Woonpartners volgens mij...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zelf je keuken uit mogen zoeken van de woningbouw
Had ik mijn nieuwe keuken al toen je bij mij was?
Hier alles op eigen kosten helaas... Onze badkamer is ook gewoon een ruimte met een douchekop in de hoek met lelijke donkerbruin/rode tegels op de vloer, terwijl mijn broer zelfs daar de tegels mocht uitzoeken en er iig een soort douchebakje werd gemaakt van de tegels...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:04 schreef ArTiC het volgende:
die ploft ja![]()
volgens mij werken alle woningbouwverenigingen hier met hetzelfde bouwbedrijf.
Die kunnen iets van 6 of 8 verschillende keukens/badkamers leveren waar je uit mag kiezen.
Funda mail komt elke week binnen, maar nog niks gezien wat we willenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:11 schreef -moppie- het volgende:
Tijd om op zoek te gaan naar iets van jezelf! Waar je zelf je keuken en tegeltjes mag kiezen maar waar je er ook zelf voor moet betalen!
nog geen behoefte aan, ik zit hier goedquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:11 schreef -moppie- het volgende:
Tijd om op zoek te gaan naar iets van jezelf! Waar je zelf je keuken en tegeltjes mag kiezen maar waar je er ook zelf voor moet betalen!
Maar jij zit er dan ook gerenoveerd naar eigen smaak bij!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nog geen behoefte aan, ik zit hier goed
Dat moet ook, komt vanzelf!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:12 schreef Inu het volgende:
[..]
Funda mail komt elke week binnen, maar nog niks gezien wat we willenWe hebben eisen hier
en groter dan dat ik kan kopen...raar dat dat zo scheef loopt.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:17 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Maar jij zit er dan ook gerenoveerd naar eigen smaak bij!
Inderdaad, waarschijnlijk betaal je ook nog meer aan huur als dat je aan een hypotheek kwijt zou zijn,quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en groter dan dat ik kan kopen...raar dat dat zo scheef loopt.
Ik betaal meer aan huur dan dat ik zou mogen aflossen als hypotheekquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:19 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Inderdaad, waarschijnlijk betaal je ook nog meer aan huur als dat je aan een hypotheek kwijt zou zijn,
dat is geen huis maar een fietsenstalling...hoe breed smal is het wel nietquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:24 schreef Inu het volgende:
Deze zouden we wel willen, als ie 200 meter naar rechts lagHij ligt nu net in het stuk waar auto's mogen komen en dat geeft in die straat veel overlast (J. vorige huis was een stukje verderop, ook daar)...
http://www.funda.nl/koop/dordrecht/huis-47976678-voorstraat-162/
Leuk juistquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat is geen huis maar een fietsenstalling...hoe breed smal is het wel niet
Dat vind jij... Ik heb op een studentenkamer van 11 m2 gezeten waar ik nog ruimte en rust vond. Slim inrichten en er je eigen plekje van maken doet al heel veel...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:34 schreef ArTiC het volgende:
Een huis moet als eerste functioneel zijn...dat je er fatsoenlijk kan wonen
je kan niet echt een gevoel van ruimte en rust creëren als je constant tegen een muur aanzit
met jullie budget kun je je zoveel kritiek niet veroorloven hoorquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:24 schreef Inu het volgende:
Deze zouden we wel willen, als ie 200 meter naar rechts lagHij ligt nu net in het stuk waar auto's mogen komen en dat geeft in die straat veel overlast (J. vorige huis was een stukje verderop, ook daar)...
http://www.funda.nl/koop/dordrecht/huis-47976678-voorstraat-162/
Jawel hoor, een paar weken terug stond dit huis te koop: http://www.funda.nl/koop/(...)4750-voorstraat-247/quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
met jullie budget kun je je zoveel kritiek niet veroorloven hoorwat een megatof huisje, en wat een vriendelijke prijs!!
Oh, ik moet hem nu ook een stuk verderop zetten in een parkeergarage. Geen probleem dusquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
besef wel dat als je in het winkelgebied woont, je er zelf ook niet kan parkeren, ook je bezoek niet
Dit stukje Voorstraat is niet zo drukbezocht, twee meter verderop houdt het winkelgebied al op. En we wonen nu ook aan een straat waarin je niet kan stoppen en dat gaat ook goedquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:04 schreef bleiblei het volgende:
Lijkt mij verre van ideaal... In een winkelgebied wonen.
Maar wel erg gave panden. De winkelruimte zit er dan ook bij? Bizar eigenlijk. Die prijzen vallen dan imho echt gigantisch mee. Zou bijna overwegen om naar Dordrecht te verhuizen en daar een prachtig pand te kopen
.
Ohquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:15 schreef Inu het volgende:
[..]
Dit stukje Voorstraat is niet zo drukbezocht, twee meter verderop houdt het winkelgebied al op. En we wonen nu ook aan een straat waarin je niet kan stoppen en dat gaat ook goedIk vind het nu gewoon zo heerlijk dat als ik iets nodig heb ik maar 2 sec hoef te lopen voor ik bij de winkels ben... Denk dat ik dat enorm zou missen als ik het centrum uit ga....
Prijzen zijn idd prima. Er zijn nog veel mooiere panden, maar dat is allemaal veeeer boven budgetDeze is zo tof: http://www.funda.nl/koop/dordrecht/huis-47983079-nieuwe-haven-43/. En maar 7 ton
die zijn ook vet, een keer gezien bij dat Britse bouwprogrammaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
Tof huis trouwens.
Ik ga later een Huf haus laten maken.
Ik ook!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die zijn ook vet, een keer gezien bij dat Britse bouwprogramma
Ja sowieso. Maar als het dan prefab kan en m'n huis als het eenmaal ontworpen is in 7 dagen kan staan is dat wel handig natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
maar mexi, jij gaat toch wel je eigen huis ontwerpen?
Naja, persoonlijk heb ik liever een huis met een warm gevoel dan een kil massaal uit de grond gestampt huis met een paar m2 meer.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:40 schreef FUFR het volgende:
Wat woon je klein
wwelnee dit huis heeft karakter
ik vind dat altijd zo bizar, dat ze gewoon in 7 dagen een complete villa kunnen neerzettenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ook!
[..]
Ja sowieso. Maar als het dan prefab kan en m'n huis als het eenmaal ontworpen is in 7 dagen kan staan is dat wel handig natuurlijk.
En daarom ga ik naar de Engelse kust verhuizen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:56 schreef bleiblei het volgende:
Huf hauzen zijn vet.
Nadeel is wel dat je er een gigantisch kavel voor nodig hebt met al dat glas.
Je houdt geen privacy over als je zoiets op een standaard hutjemutje kavel zet hier in NL.
Dat is nog verder van lijntje af hequote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
En daarom ga ik naar de Engelse kust verhuizen.
succes met sparen alvast!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
En daarom ga ik naar de Engelse kust verhuizen.
Dag Fokquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:27 schreef ArTiC het volgende:
Ik zie geen advertenties meer
Iemand heeft bij google lopen klikken over ieder topic waar blote tieten te zien waren en nu hebben ze de ads uitgeschakeld hier
dag inkomsten
oh, da's die paal die mensen omhoog schiet. Die doet dan zo'n krijsgeluid, en dan Ah feel good!!!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:21 schreef Inu het volgende:
Een van de kermisattracties in de straat voor ons huis draait om de 10 min (ik neem aan per keer dat hij draait) het stukje: "I feel good, tududududuh"![]()
Ik denk dat ik gillend gek ben geworden nadat die kermis voorbij is
Denk aan de inkomsten van Danny.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:28 schreef Inu het volgende:
Ik wil deze plaatjes graag met jullie delen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dank jequote:
lief maar had niet gehoeven hoorquote:Op zondag 19 juni 2011 11:28 schreef Inu het volgende:
Ik wil deze plaatjes graag met jullie delen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die heb ik ook 1. Maar daar heb ik mijn potloden en pennen ingestoptquote:Op zondag 19 juni 2011 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
krijtbare koffiemok
wat is cd afterschaaf?
en je bent nog geeneens geen vadder!!quote:Op zondag 19 juni 2011 12:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die heb ik ook 1. Maar daar heb ik mijn potloden en pennen ingestopt
Nee, dat klopt. en zal ik ook nooit worden.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en je bent nog geeneens geen vadder!!
Nee, maar ik wil geen kinderen. Tenminste zoals het er nu voorstaat. Ik denk ook niet dat ik geschikt ben voor het vaderschap. De verantwoordelijkheid, de onvoorspelbaarheid..quote:Op zondag 19 juni 2011 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
nooit? Ben je een meisje dan toch stiekem?
jaaa ik was al aa het denken welk merk CD had als initiaals. Zondag, brein op standby,quote:Op zondag 19 juni 2011 12:05 schreef Bos81 het volgende:
En ik denk dat die Aftershave (CD) staat voor het merk. CD dus bijvoorbeeld Christian D'ior
ben je ook zo iemand die zichzelf relatie-ongeschikt vindt?quote:Op zondag 19 juni 2011 12:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil geen kinderen. Tenminste zoals het er nu voorstaat. Ik denk ook niet dat ik geschikt ben voor het vaderschap. De verantwoordelijkheid, de onvoorspelbaarheid..
Relatieongeschikt weet ik niet, maar inderdaad zeg nooit nooit. Maar dat merk ik al bij mijn kleine neefje van 1.5 (zoon van broer). Weet er gewoon geen raad mee..quote:Op zondag 19 juni 2011 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ben je ook zo iemand die zichzelf relatie-ongeschikt vindt?(ben ooit eens gedumpt met die laffe smoes,
)
maar als man van dertig kende nog geen nooit zeggen
christian diorquote:Op zondag 19 juni 2011 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
krijtbare koffiemok
wat is cd afterschaaf?
quote:Op zondag 19 juni 2011 14:34 schreef Inu het volgende:
Wij hebben de slaapkamer anders ingerichtNu kan ik weer naast het bed komen ipv er bij het voeteneinde in te kruipen
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:40 schreef FUFR het volgende:
Wat woon je klein
wwelnee dit huis heeft karakter
Google spoort ook niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:27 schreef ArTiC het volgende:
Ik zie geen advertenties meer
Iemand heeft bij google lopen klikken over ieder topic waar blote tieten te zien waren en nu hebben ze de ads uitgeschakeld hier
dag inkomsten
Het komt omdat jij foto's post van jezelf onder de douchequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |