Gezellig boodschappen doen danquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:37 schreef amaranta het volgende:
en als ik bij mex in de auto zit geraak ik ook aan de diaree
en als ik zelf achter het stuur zit barst ik in huilen uit
Mijn angsten, die ik eerst niet had, zijn ook voortgekomen uit een ongeluk waarbij ik zelf niet de bestuurder van de auto van.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:44 schreef r8ality het volgende:
Ik had dat net nadat ik mijn rijbewijs + ongeluk had gehaald/gehad. Zeker bij mijn vader (die wel vaker dan eens achterop vrachtwagens kruipt of mensen even wat fatsoenlijk weggedrag aanleert) zat ik toen niet fijn in de auto. Nu heb ik het af en toe nog lichtjes bij mensen die of een ongelukrijke historie hebben of die ik nog niet goed ken.
Het idiote is dat ik bijvoorbeeld op de Ring dat totaal niet heb, bij wie ik ook in de auto zit. Echt maf.
Schijnbaar houd mijn onderbewustzijn rekening met de capriolen die mensen kunnen uithalen op de normale weg. Op bijvoorbeeld de Ring heb je geen last van tegenliggers, meerdere rijbanen e.d.
Mijn ongelukje zat ik juist wel aan het stuur, en weet dus wat ik fout deed, danwel fout kan gaan. Helaas zie ik mensen die ik zulke dingen vertel, daarna nog steeds dezelfde fouten maken. Jammer.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mijn angsten, die ik eerst niet had, zijn ook voortgekomen uit een ongeluk waarbij ik zelf niet de bestuurder van de auto van.
Maar het gaat wel steeds beter hoor.
Ik ben juist niet bang als ik zelf rij, omdat ik dan alles zelf onder controle heb.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:47 schreef r8ality het volgende:
[..]
Mijn ongelukje zat ik juist wel aan het stuur, en weet dus wat ik fout deed, danwel fout kan gaan. Helaas zie ik mensen die ik zulke dingen vertel, daarna nog steeds dezelfde fouten maken. Jammer.
Alcohol en autorijdenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben juist niet bang als ik zelf rij, omdat ik dan alles zelf onder controle heb.
Ik heb in ieder geval mn lesje wel geleerd, en stap NOOIT meer bij iemand in de auto die alcohol op heeft, ook niet als het maar een paar kilometer is( de rit dus).
En toch stapte ik in, ik dacht, ach, die paar kilometer. Ben ik zo thuis.quote:
Zeikertquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:11 schreef ArTiC het volgende:
Nee...niet die achterlijke bowlingbaan in de OP
Wat gebeurde er precies?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
En toch stapte ik in, ik dacht, ach, die paar kilometer. Ben ik zo thuis.
Niet dus. Ik was die dag pas erg laat thuis
jaquote:
ander plaatjequote:
Joost?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
Zijn er hier mensen die wel eens in Stockholm zijn geweest?
Zo ja, is dat wat? Voor een groep van 20 man zeg maar. Moet een ochtendprogramma met activiteit hebben, 's middags vrije invulling.
Nou we waren op stap (ik en wat vriendinnen) en het was een uur of 7.00 en eigenlijk wilden we wel naar huis.quote:
Ik ben er 1 dagje geweest en niets bezocht eigenlijk (ouders die van winkelen houdenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
Zijn er hier mensen die wel eens in Stockholm zijn geweest?
Zo ja, is dat wat? Voor een groep van 20 man zeg maar. Moet een ochtendprogramma met activiteit hebben, 's middags vrije invulling.
Het is in spanje eerder raar als je zonder alcohol na het stappen of uit eten oid in de auto stapt.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:26 schreef amaranta het volgende:
Goed, en sindsdien heb ik geen contact meer met mn nichtje omdat zij denkt dat ik haar de schuld geef van het ongeluk.
Terwijl ik mezelf altijd de schuld heb gegeven omdzat ik zo stom ben geweest dat ik instapte.
Ze heeft inmiddels een nieuwe vriend die ook beschonken achter het stuur gaat (vrij normaal in spanje schijnbaar) en ze begrijpt niet dat ik niet met hem of een willekeurige ander in de auto wil.
Klopt. Mensen kijken mij raar aan als ik een cola bestel en vervolgens vertel dat ik dat doe omdat ik moet rijden.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:30 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Het is in spanje eerder raar als je zonder alcohol na het stappen of uit eten oid in de auto stapt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |