Gezellig boodschappen doen danquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:37 schreef amaranta het volgende:
en als ik bij mex in de auto zit geraak ik ook aan de diaree
en als ik zelf achter het stuur zit barst ik in huilen uit
Mijn angsten, die ik eerst niet had, zijn ook voortgekomen uit een ongeluk waarbij ik zelf niet de bestuurder van de auto van.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:44 schreef r8ality het volgende:
Ik had dat net nadat ik mijn rijbewijs + ongeluk had gehaald/gehad. Zeker bij mijn vader (die wel vaker dan eens achterop vrachtwagens kruipt of mensen even wat fatsoenlijk weggedrag aanleert) zat ik toen niet fijn in de auto. Nu heb ik het af en toe nog lichtjes bij mensen die of een ongelukrijke historie hebben of die ik nog niet goed ken.
Het idiote is dat ik bijvoorbeeld op de Ring dat totaal niet heb, bij wie ik ook in de auto zit. Echt maf.
Schijnbaar houd mijn onderbewustzijn rekening met de capriolen die mensen kunnen uithalen op de normale weg. Op bijvoorbeeld de Ring heb je geen last van tegenliggers, meerdere rijbanen e.d.
Mijn ongelukje zat ik juist wel aan het stuur, en weet dus wat ik fout deed, danwel fout kan gaan. Helaas zie ik mensen die ik zulke dingen vertel, daarna nog steeds dezelfde fouten maken. Jammer.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mijn angsten, die ik eerst niet had, zijn ook voortgekomen uit een ongeluk waarbij ik zelf niet de bestuurder van de auto van.
Maar het gaat wel steeds beter hoor.
Ik ben juist niet bang als ik zelf rij, omdat ik dan alles zelf onder controle heb.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:47 schreef r8ality het volgende:
[..]
Mijn ongelukje zat ik juist wel aan het stuur, en weet dus wat ik fout deed, danwel fout kan gaan. Helaas zie ik mensen die ik zulke dingen vertel, daarna nog steeds dezelfde fouten maken. Jammer.
Alcohol en autorijdenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben juist niet bang als ik zelf rij, omdat ik dan alles zelf onder controle heb.
Ik heb in ieder geval mn lesje wel geleerd, en stap NOOIT meer bij iemand in de auto die alcohol op heeft, ook niet als het maar een paar kilometer is( de rit dus).
En toch stapte ik in, ik dacht, ach, die paar kilometer. Ben ik zo thuis.quote:
Zeikertquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:11 schreef ArTiC het volgende:
Nee...niet die achterlijke bowlingbaan in de OP
Wat gebeurde er precies?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
En toch stapte ik in, ik dacht, ach, die paar kilometer. Ben ik zo thuis.
Niet dus. Ik was die dag pas erg laat thuis
jaquote:
ander plaatjequote:
Joost?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
Zijn er hier mensen die wel eens in Stockholm zijn geweest?
Zo ja, is dat wat? Voor een groep van 20 man zeg maar. Moet een ochtendprogramma met activiteit hebben, 's middags vrije invulling.
Nou we waren op stap (ik en wat vriendinnen) en het was een uur of 7.00 en eigenlijk wilden we wel naar huis.quote:
Ik ben er 1 dagje geweest en niets bezocht eigenlijk (ouders die van winkelen houdenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
Zijn er hier mensen die wel eens in Stockholm zijn geweest?
Zo ja, is dat wat? Voor een groep van 20 man zeg maar. Moet een ochtendprogramma met activiteit hebben, 's middags vrije invulling.
Het is in spanje eerder raar als je zonder alcohol na het stappen of uit eten oid in de auto stapt.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:26 schreef amaranta het volgende:
Goed, en sindsdien heb ik geen contact meer met mn nichtje omdat zij denkt dat ik haar de schuld geef van het ongeluk.
Terwijl ik mezelf altijd de schuld heb gegeven omdzat ik zo stom ben geweest dat ik instapte.
Ze heeft inmiddels een nieuwe vriend die ook beschonken achter het stuur gaat (vrij normaal in spanje schijnbaar) en ze begrijpt niet dat ik niet met hem of een willekeurige ander in de auto wil.
Klopt. Mensen kijken mij raar aan als ik een cola bestel en vervolgens vertel dat ik dat doe omdat ik moet rijden.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:30 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Het is in spanje eerder raar als je zonder alcohol na het stappen of uit eten oid in de auto stapt.![]()
Jezus, dan schrik je inderdaad ook wel zeg! En wat een aap, op een helling met rotsen voor de bocht aan je radio gaan klooien!quote:
Zow, in Houston ook zeg, die rijden daar allemaal met 6 bier op nog vrolijk rond. En ja... allemaal... niemand gezien die daar fris dronk als ze nog moesten rijden!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:30 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Het is in spanje eerder raar als je zonder alcohol na het stappen of uit eten oid in de auto stapt.![]()
Ja t is ook echt maar voor 1 dag, ryanair vliegt daar voor bijna niks heen, leek me wel een leuk alternatief personeelsuitjequote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:28 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik ben er 1 dagje geweest en niets bezocht eigenlijk (ouders die van winkelen houden). Maar voor een ochtendinvulling is de oude binnenstad (Gamla Stan) wel goed, omdat daar ook het koninklijk paleis gelegen is.
Geen idee. Bouwvak is pas over een week.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:35 schreef r8ality het volgende:
Weet er iemand wat er op de randweg Eindhoven aan de hand is? Het is half 1 en het staat van Best tot aan Waalre vast.
Het zal denk ik nooit genezen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jezus, dan schrik je inderdaad ook wel zeg! En wat een aap, op een helling met rotsen voor de bocht aan je radio gaan klooien!
Heeft zeker wel ff geduurd voordat dat helemaal genezen was...
Die kans zit er wel in. Zelfs vrouwen die verder helemaal geen bekkenproblemen hebben normaal krijgen daar soms tijdens een zwangerschap last van.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het zal denk ik nooit genezen.
Het komt nog regelmatig voor dat ik pijnsteken heb in mijn lies/bekken. Vooral als ik veel gelopen heb of als ik bijvoorbeeld te lang op zn stepapparaat heb gestaan.
Ook op de een of andere manier als het weer veranderd.
Het kutte is dat ze pas te laat hebben ontdekt dat die fractuur er zat. Ik heb toen wel fysiotherapie gehad maar de fractuur was toen al (verkeerd) genezen.
Misschien wat voorbarig maar ik denk dat het ook voor problemen zal zorgen bij een enventuele zwangerschap.
Ja. Dat is ook zo.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die kans zit er wel in. Zelfs vrouwen die verder helemaal geen bekkenproblemen hebben normaal krijgen daar soms tijdens een zwangerschap last van.
Het lijkt me ook een rotplek om te behandelen. Ik bedoel, als een been verkeert geneest breken ze 't opnieuw en dan kan het weer recht groeien. Maar met een bekken kan dat natuurlijk niet
Nee, niet bij een heks! Wat deed die dan?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja. Dat is ook zo.
Ik ben toen ook ( moest van mn moeder) bij zo kruidenvrouwtje geweest. En voor mijn gevoel heeft die het erger gemaakt.
defect voertuig aldus traphic.nlquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:35 schreef r8ality het volgende:
Weet er iemand wat er op de randweg Eindhoven aan de hand is? Het is half 1 en het staat van Best tot aan Waalre vast.
Kan ik niet precies uitleggen. Iets met de pezen die niet goed zaten terug masseren. En er dan een of ander drapje op smeren. (erg smerig en dat drapje moet eran vanzelf afvallen maar ik heb het er gewoon afgetrokken)quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, niet bij een heks! Wat deed die dan?
Dat komt omdat mensen vaak niet leren van andermans fouten, ze moeten het zelf eens meemaken eer ze er iets van op steken. Bovendien wordt je in het algemeen niet vaak in dank afgenomen als je mensen wijst op hun (rij) gedrag, dan ben je al snel bemoeizuchtig/belerend.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:47 schreef r8ality het volgende:
[..]
Mijn ongelukje zat ik juist wel aan het stuur, en weet dus wat ik fout deed, danwel fout kan gaan. Helaas zie ik mensen die ik zulke dingen vertel, daarna nog steeds dezelfde fouten maken. Jammer.
Ah vandaar. Ze moeten eens webcams neer gaan zetten op dat stukquote:
Misschien was dit een boze heksquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Kan ik niet precies uitleggen. Iets met de pezen die niet goed zaten terug masseren. En er dan een of ander drapje op smeren. (erg smerig en dat drapje moet eran vanzelf afvallen maar ik heb het er gewoon afgetrokken)
ik denk dat het alleen maar slechter is geworden. Maar ik ben weleens vaker naar zo'n vrouwtje geweest en dat heeft toen wel gewerkt.
quote:Brugspringers belanden op boot
Uitgegeven: 7 juli 2006 11:01
Laatst gewijzigd: 7 juli 2006 11:13
HONSELERSDIJK - Twee jonge 'brugspringers' zijn donderdagmiddag in het Zuid-Hollandse Honselersdijk op een boot terechtgekomen in plaats van in het water. Niet alleen het bootje liep beschadigingen op, ook de twee kwajongens raakten gewond. Een van hen moest naar het ziekenhuis met een hoofdwond. Dat heeft de politie vrijdag bekendgemaakt.
Brugspringen lijkt vooral in de zomer erg populair bij de jeugd. De binnenvaart en de pleziervaart hebben er veel last van. Bovendien is het volgens de politie erg gevaarlijk en een betrapte brugspringer kan dan ook een boete verwachten.
Vast wel.quote:
Oeh! Dat is zóó lekkerquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
Vast wel.
Geneesvrouw klinkt gezelliger.
Ik ga pan con tomate eten.
Geroosterd brood met tomaat, olijfolie en zout.
Ik ga petit pain avec le fillet du poulet eten.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
Vast wel.
Geneesvrouw klinkt gezelliger.
Ik ga pan con tomate eten.
Geroosterd brood met tomaat, olijfolie en zout.
Ik stond net op de A58 stilquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:35 schreef r8ality het volgende:
Soms zijn de meest simpele dingen het lekkerstquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het smaakt inderdaad heerlijk. En je hebt het zo gemaakt![]()
Ik weet, maak het zelf ook regelmatig (geleerd van mn Spaanse tante)quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het smaakt inderdaad heerlijk. En je hebt het zo gemaakt![]()
Maar goed dat je daar gistermiddag om 15.30 niet reedquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik stond net op de A58 stil![]()
om fokking 11.00 uur ofzo..waar gaat het heem met de wereld![]()
Volgende keer toch met de trein?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik stond net op de A58 stil![]()
om fokking 11.00 uur ofzo..waar gaat het heem met de wereld![]()
Oooow... Als dat alles is.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:58 schreef febster het volgende:
BB: kankerzooi omdat ik er vannacht achter kwam dat mijn toetsenbord het niet meer deed omdat Frank er bier over had gegooid
Hahahaha, leukquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:36 schreef amaranta het volgende:
http://www.rickvanvelthuysen.nl/fun4u/ritabrief.swf
oorzaak -> gevolg of gevolg -> oorzaakquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:58 schreef febster het volgende:
BB: kankerzooi omdat ik er vannacht achter kwam dat mijn toetsenbord het niet meer deed omdat Frank er bier over had gegooid
Jah dat had ik laatst ook met water. Toen deed mijn G-knopje het niet meerquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:58 schreef febster het volgende:
Dan had ik er nog langer over gedaan dan nuquote:
Dat zou ik nog wel eens willen meemaken. Dat er een vrouw met beteuterd gezicht naar de helpdesk komt om vermelding te maken van het feit dat haar G-knopje het niet meer doet.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jah dat had ik laatst ook met water. Toen deed mijn G-knopje het niet meerEn heb ik 2 dagen het gehoon van mijn hormoonrijke mannelijke collegae doorstaan.
Had je wel een reserve dan?
Gewoon in de afwasmachine zetten en kijken hoe die eruit komtquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:58 schreef febster het volgende:
Van je nieuwe MacBook?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:58 schreef febster het volgende:
Ze konden er wel om lachen. Ik gelukkig ookquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:05 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dat zou ik nog wel eens willen meemaken. Dat er een vrouw met beteuterd gezicht naar de helpdesk komt om vermelding te maken van het feit dat haar G-knopje het niet meer doet.
Grapjas, als hier mensen komen bier drinken en aanverwante zaken ligt mijn Macbookje in een water en luchtdichte kluis hoorquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:09 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Van je nieuwe MacBook?
http://www.appledefects.com/wiki/index.php?title=MacBook_Pro![]()
Eeuh ja, doe ik zondag wel dan denk ikquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:06 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Gewoon in de afwasmachine zetten en kijken hoe die eruit komt. (evt. de printplaatjes van het speciale knopjes eruit schroeven.).
Hoe wast stappen gisteren?
Capslock moeten ze toch afschaffen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:11 schreef febster het volgende:
[..]
Grapjas, als hier mensen komen bier drinken en aanverwante zaken ligt mijn Macbookje in een water en luchtdichte kluis hoor
Gewoon van mijn normale pc dus, als ik spatie druk gaat het ding "terug" en met capslock krijg je al helemaal rare zooi
Die frikandellenhenk naast de boston was maandag om 2 uur nog openquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:12 schreef febster het volgende:
[..]
Eeuh ja, doe ik zondag wel dan denk ik
Stappen was warm, maar op zich wel oke, alleen er moet na 2 uur eigenlijk nog echt wel iets te eten zijn hoor
Dan is het helemaal opgedroogd jaquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:12 schreef febster het volgende:
[..]
Eeuh ja, doe ik zondag wel dan denk ik
Stappen was warm, maar op zich wel oke, alleen er moet na 2 uur eigenlijk nog echt wel iets te eten zijn hoor
PS/2 toetsenborden (paars stekkertje, geen USB) doen het meestal niet wanneer je een andere aansluit zonder de PC opnieuw op te starten.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:19 schreef amaranta het volgende:
Toen Rob en ik bij de SNS bank waren voor hypotheekadvies. Deed het toetsenbord van die kerel het ook niet.
Ook niet toen hij een nieuw toetsenbord aansloot.
HIj had sowieso weinig verstand van zowel computers als hypotheken.
ik meen dat hij dat wel had gedaan...maargoed...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:21 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
PS/2 toetsenborden (paars stekkertje, geen USB) doen het meestal niet wanneer je een andere aansluit zonder de PC opnieuw op te starten.
Was usbquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:21 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
PS/2 toetsenborden (paars stekkertje, geen USB) doen het meestal niet wanneer je een andere aansluit zonder de PC opnieuw op te starten.
Ja tot 2 uur wel ja, maar we waren nog naar de danssalon geweest, en om half 4 is er dan niks meer open helaasquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die frikandellenhenk naast de boston was maandag om 2 uur nog open
Voortaan dus boterhammen mee op stapquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:27 schreef febster het volgende:
[..]
Ja tot 2 uur wel ja, maar we waren nog naar de danssalon geweest, en om half 4 is er dan niks meer open helaas
Ik vind het belachelijk dat de AH in Geldrop niet meer open is als ik om half 9 thuis komquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:27 schreef febster het volgende:
[..]
Ja tot 2 uur wel ja, maar we waren nog naar de danssalon geweest, en om half 4 is er dan niks meer open helaas
De appie op de Limburglaan tot 22:00quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:32 schreef FlowDesign het volgende:
De appie in WC Woensel in tegenwoordig op zaterag tot 21u open![]()
Your point being?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De appie op de Limburglaan tot 22:00![]()
maybequote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:23 schreef omegaproject het volgende:
Vanavond borrel OGD. Flow, R8 ... komen jullie?
Woenselquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:33 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Your point being?
Wij wonen vlakbij WC Woensel, muts
I kneuw... dus geen werkquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:34 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik heb wel werk, alleen daar is niks te doen op het moment.
Join ze clubquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:34 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik heb wel werk, alleen daar is niks te doen op het moment.
Was ook niet zo bedoeld. Meneer vindt het vervelend dat de eettenten dicht zijn als hij anderhalf uur na sluitingstijd een keer langs komt wandelen. Is net zoiets als dat ik na sluitingstijd voor de AH sta met goh, wat vervelend dattie dicht is!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:33 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Your point being?
Wij wonen vlakbij WC Woensel, muts
Op de Vestdijk tot 21:00quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De appie op de Limburglaan tot 22:00![]()
Ik pleit voor een nachtwinkel in Eindhoven. Iedere zichzelf respecterende stad met negers heeft een nachtwinkelquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:36 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Op de Vestdijk tot 21:00.
Wel grappig dat er per 3 jaar een uur bij komt. Over een aantal jaar mag Ferry 24 uur per dag werken.
AH is pilots gestart met winkels die open zijn op zondag en dan niet alleen in de Randstad dus wellicht kan ik mijn lol nog op... en besides, paar jaar geleden waren ze tot 4 uur gewoon open, en zelfs tot 5 op zondagochtend, dus het KAN wel.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:35 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Was ook niet zo bedoeld. Meneer vindt het vervelend dat de eettenten dicht zijn als hij anderhalf uur na sluitingstijd een keer langs komt wandelen. Is net zoiets als dat ik na sluitingstijd voor de AH sta met goh, wat vervelend dattie dicht is!.
Op de Kruisstraat tegenover Wiener Incorporated schijnt er 1 te komenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik pleit voor een nachtwinkel in Eindhoven. Iedere zichzelf respecterende stad met negers heeft een nachtwinkel
Iedere stad met negers heeft een KFC... zo was het toch?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik pleit voor een nachtwinkel in Eindhoven. Iedere zichzelf respecterende stad met negers heeft een nachtwinkel
Nee, ik heb ook werk waar niks te doen is momenteel.quote:
het MAG nietquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:38 schreef febster het volgende:
[..]
AH is pilots gestart met winkels die open zijn op zondag en dan niet alleen in de Randstad dus wellicht kan ik mijn lol nog op... en besides, paar jaar geleden waren ze tot 4 uur gewoon open, en zelfs tot 5 op zondagochtend, dus het KAN wel.
Dat inderdaad ookquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:39 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Iedere stad met negers heeft een KFC... zo was het toch?
Maar je mag er wel werken?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook werk waar niks te doen is momenteel.
Blut ben ik structureel, daar is weinig nieuws aan.
Die is toch al open? Vanaf 17u meen ik.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:38 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Op de Kruisstraat tegenover Wiener Incorporated schijnt er 1 te komen.
Herinvoeren met die hapquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:38 schreef febster het volgende:
[..]
AH is pilots gestart met winkels die open zijn op zondag en dan niet alleen in de Randstad dus wellicht kan ik mijn lol nog op... en besides, paar jaar geleden waren ze tot 4 uur gewoon open, en zelfs tot 5 op zondagochtend, dus het KAN wel.
KFC is vies.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:39 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Iedere stad met negers heeft een KFC... zo was het toch?
Oh dat kan ik ook wel. Is er nog plaats?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb een contracten ik ben handig voor foldertjes vouwen
Ik ben er nog nooit geweest maar zal er denk ik ook nooit binnen lopen. Gewoon uit principequote:
Dat zal de AH wel niet doen (te ingewikkeld enzo).quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Herinvoeren met die hapBen zelfs bereid er iets meer voor te betalen
Hebben momenteel alleen een vacature voor accountmanager belgiequote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:42 schreef gurlie het volgende:
[..]
Oh dat kan ik ook wel. Is er nog plaats?
Moraalridder.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:42 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest maar zal er denk ik ook nooit binnen lopen. Gewoon uit principe![]()
Ik ga ff verder werken aan m'n program.
Ik ben al een aantal maanden niet in de Kruisstraat geweest, dus het zou best kunnenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:40 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Die is toch al open? Vanaf 17u meen ik.
Jammer, maar een echte nachtwinkel heeft wel meer charmequote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:42 schreef febster het volgende:
[..]
Dat zal de AH wel niet doen (te ingewikkeld enzo).
En ze heten allemaal Yildizquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik ben al een aantal maanden niet in de Kruisstraat geweest, dus het zou best kunnen.
Die sjofele winkels verschijnen en verdwijnen daar met de dag.
Ik bedoelde de prijzen omhoog gooien op zondag. Openen op zondag zal er vast nog wel komen, als de overheid/de vakbonden meewerken denk ik als het zou kunnen dit weekend nogquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jammer, maar een echte nachtwinkel heeft wel meer charme
Vooral als er oude chinezen werken
Doelde meer op een nachtappie. De AH to go is ook duurder dan de gewone Ap.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:45 schreef febster het volgende:
[..]
Ik bedoelde de prijzen omhoog gooien op zondag. Openen op zondag zal er vast nog wel komen, als de overheid/de vakbonden meewerken denk ik als het zou kunnen dit weekend nog
Ja oke, maar we lullen lekker langs elkaar heenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Doelde meer op een nachtappie. De AH to go is ook duurder dan de gewone Ap.
*rilquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:46 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En verkopen ook allemaal dubieuze kebab.
Ja het gaat te snel!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:47 schreef febster het volgende:
[..]
Ja oke, maar we lullen lekker langs elkaar heen
Bij de rotonde? Dies wel flex. Daar heb ik mijn eerste kennismaking met het fenomeen kebab gehadquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
*ril
Of die ene die op de marconilaan zit. Die zoveel sambalsaus over je kebab giet dat je 3 dagen niet meer durft te schijten
Sommige wel ja (Centraal gelegen) maar die zijn dan niet duurder hoor (tenminste, niet dat ik weet).quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja het gaat te snel!
Maar de Ap in Den Haag is gewoon open op zondag ?
Ja, een van de vele rare hiaten in je opvoedingquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:48 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Bij de rotonde? Dies wel flex. Daar heb ik mijn eerste kennismaking met het fenomeen kebab gehad.
Ik ook. Vergeet het nooit meer. Vrijdagavondeten bij Leen Bakkerquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:48 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Bij de rotonde? Dies wel flex. Daar heb ik mijn eerste kennismaking met het fenomeen kebab gehad.
Wa?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:49 schreef febster het volgende:
[..]
Ja, een van de vele rare hiaten in je opvoeding
Nee klopt, maar ehh... weet je wat? Laat maarquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:48 schreef febster het volgende:
[..]
Sommige wel ja (Centraal gelegen) maar die zijn dan niet duurder hoor (tenminste, niet dat ik weet).
Dat je sommige dingen gemist hebt in je opvoeding, en kebab er daar 1 van wasquote:
Erg wazig verhaal tegen elkaar idd jaquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee klopt, maar ehh... weet je wat? Laat maar
Phuh, voor mijn 14de bestond dat gewoon nogniequote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:50 schreef febster het volgende:
[..]
Dat je sommige dingen gemist hebt in je opvoeding, en kebab er daar 1 van was
Ik leerde het ook pas kennen toen ik naar de grote stad kwamquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:50 schreef febster het volgende:
[..]
Dat je sommige dingen gemist hebt in je opvoeding, en kebab er daar 1 van was
Ja maar jij moest weer zo nodig in een gat gaan wonenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik leerde het ook pas kennen toen ik naar de grote stad kwam![]()
En dat terwijl 30% van mijn klas van noord-afrikaanse afkomst was
Ja bij die in Eindhoven ja.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:49 schreef amaranta het volgende:
Bij de praxis zoeken ze altijd wel mensen Gurlie.
Broodjes dooie hond!! lekker!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:54 schreef amaranta het volgende:
Ik hoef voorlopig geen kebab meer,durum doner dus.
Wat wel lekker is zijn die broodjes bij die 'griek' op stratumseind, naast opa's eettent.
Pita Gyros
Mijn moederquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:52 schreef febster het volgende:
[..]
Ja maar jij moest weer zo nodig in een gat gaan wonen
Oh en door de week is de praxis niet open?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Heb je wel weer een goed excuus om van vrijdag op zaterdag te blijven logeren
Avondwinkel dusquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:56 schreef Mex_ het volgende:
Op de grote berg komt ook een nacht winkel, al gaat ie wel om 23:00 dicht ofzo,is wel heel de week open.
Na al het gelees over kebab had ik er al zin in gekregenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:54 schreef amaranta het volgende:
Ik hoef voorlopig geen kebab meer,durum doner dus.
Wat wel lekker is zijn die broodjes bij die 'griek' op stratumseind, naast opa's eettent.
Pita Gyros
nee! neem dan ee broodje grieks voor me meequote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:57 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Na al het gelees over kebab had ik er al zin in gekregenDan neem ik wel alleen voor mezelf mee strakjes
De laatste keren dat wij durum hebben gegeten waren ze echt wel smerig.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:57 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Na al het gelees over kebab had ik er al zin in gekregenDan neem ik wel alleen voor mezelf mee strakjes
Ja ook. Kun je de hele vakantie blijven logeren.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:57 schreef gurlie het volgende:
[..]
Oh en door de week is de praxis niet open?
Als het al een halve dag in zo'n warmhoud bak gelegen heeft smaakt het inderdaad nergens meer naar.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
De laatste keren dat wij durum hebben gegeten waren ze echt wel smerig.
En die ene op de kleine berg was ook kansloos. Met die sauzen in een bakje.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:01 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Als het al een halve dag in zo'n warmhoud bak gelegen heeft smaakt het inderdaad nergens meer naar.
Het lastige is alleen dat ik ook graag wil werken (mits beschikbaar) bij het horecauitzendbureau waar ik nu aangenomen ben. Dan blijf je op en neer pendelen dus.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja ook. Kun je de hele vakantie blijven logeren.
tja, je mag hier wel komen poetsen als je zin hebtquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:03 schreef gurlie het volgende:
[..]
Het lastige is alleen dat ik ook graag wil werken (mits beschikbaar) bij het horecauitzendbureau waar ik nu aangenomen ben. Dan blijf je op en neer pendelen dus.
Jij woont toch ook in Eindhoven?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
tja, je mag hier wel komen poetsen als je zin hebt
als jij bij de praxis gaat weken wordt mijn huis er niet schoner opquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:08 schreef gurlie het volgende:
[..]
Jij woont toch ook in Eindhoven?
Wat is het verschil met de Praxis dan?
Ja want dat klinkt natuurlijk veel aantrekkelijker dan cassiere.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
als jij bij de praxis gaat weken wordt mijn huis er niet schoner op![]()
en hier hoef je alleen maar de kutklusjes te doen die mex en ik niet doen![]()
Álles klinkt aantrekkelijker dan cassièrequote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:10 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja want dat klinkt natuurlijk veel aantrekkelijker dan cassiere.
Kun je ook mooi het konijn eten geven als wij op vakantie zijnquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:10 schreef gurlie het volgende:
[..]
je mag hier (onbetaald) zoveel pauze houden als je wiltquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:10 schreef gurlie het volgende:
[..]
ben jij cassière geweest danquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:12 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Álles klinkt aantrekkelijker dan cassière
En ik kan het weten....
ze mag niet rokenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
je mag hier (onbetaald) zoveel pauze houden als je wilt
en je hoeft niet elke dag te komen
en je hoeft geen geld aan de belasting af te dragen
en je krijgt meer dan het minimumloon
en waar moet ik zijnquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
waar werk jij tegenwoordig eigenlijk?quote:
Je bent ook kassaman geweest?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:12 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Álles klinkt aantrekkelijker dan cassière
En ik kan het weten....
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:17 schreef amaranta het volgende:
misschien is het beter als ik ze op commissiebasis aanneem...anders gaat ze expres tijd rekken
Hm, wat versta jij onder kutklusjes? Want als het lichamelijk te zwaar is kan het niet, kom niet voor niets bij de fysio helaas.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
stofzuigen '+ dweilen woonkamer 2 euroquote:
de wc uitdoen met een tandenborstel enzoquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:23 schreef gurlie het volgende:
[..]
Hm, wat versta jij onder kutklusjes? Want als het lichamelijk te zwaar is kan het niet, kom niet voor niets bij de fysio helaas.
Ik zit het te overwegen om me toch maar bij een supermarkt oid op te gaan geven, kom nooit aan werk zo.quote:
geen keuken?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
stofzuigen '+ dweilen woonkamer 2 euro
stofzuigen + dweilen gang + toilet 1 euro
schoonmaken toilet 1 euro
stofzuigen 3 slaapkamers 3 euro
schoonmaken badkamer (GRONDiG) 3 euro
ramen zemen beneden 4 euro ( 1 keer in de maand)
ramen zemen bove3n 4 euro (1 keer in de maand)
zoiets?
Van welke provider?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:21 schreef prittje.nl het volgende:
[..]
werk in helmond 't hout
calcenter
bij de technische helpdesk van een adsl provider![]()
Nah das niet rendabel genoeg om er voor naar eindhoven te komen. Wil ik met poetsen echt een beetje verdienen dan zou ik het of in de buurt moeten doen of via een centrale. Dan ga ik liever nog achter de kassa zitten.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
zoiets?
je reageert niet op msnquote:
Ff aanpappen met 1 van de werknemers. Is met partners enzoquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:28 schreef r8ality het volgende:
Ik ga stiekem mee met jullie personeelsuitje, ik wil ook naar STH..
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
zoiets?
neequote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:29 schreef bleiblei het volgende:
[..]. Mijn moeder vraagt of je er een keer ramen komt zemen voor 8 euro
.
voor 10 euro doet zelfs de meest seniele huisvrouw het niet eens...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:29 schreef amaranta het volgende:
hallo dat is dik 10 euro per keer hoor> en hoe meer klusjes hoe meer centjes...
en mex en ik zijn redelijk schoon dus het is zo gedaan
Laat me raden, ze wonen in een glazen kast?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:29 schreef bleiblei het volgende:
.
Een enkeltje Tilburg - Eindhoven kost al 6 euroquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:29 schreef amaranta het volgende:
Daar gaat het toch niet om, het gaat om het feit dat het voor mij al 11 euro kost om überhaupt in Eindhoven te komen en dat dus absoluut onpraktisch is.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:29 schreef amaranta het volgende:
idd. Amaranta je bent een schraper!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
voor 10 euro doet zelfs de meest seniele huisvrouw het niet eens...
Hee een opbod.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:29 schreef bleiblei het volgende:
.
ik probeer haar alleen maar aan werk te helpen hoor...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:31 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Een enkeltje Tilburg - Eindhoven kost al 6 euro
Doe lekker je eigen klusjes. Heb je lopio ofzo?
Gelukkig ben ik niet seniel.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:31 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
idd. Amaranta je bent een schraper!
Okke's ouders wonen in een villa in Waalre. Dan weet je het vastquote:
Loopt er iets fatsoenlijks rond?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ff aanpappen met 1 van de werknemers. Is met partners enzo![]()
Oehquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ff aanpappen met 1 van de werknemers. Is met partners enzo![]()
he jammerquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:33 schreef gurlie het volgende:
Eigenlijk heb ik helemaal niet zo'n zin om te poetsen.
Een villa heeft veel ramen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:32 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Okke's ouders wonen in een villa in Waalre. Dan weet je het vast![]()
ssstquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:32 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ff denken. Hebben we nog vrijgezelle dames. Ja eh, er is er nog 1 beschikbaar. Maar die is lesbischquote:
Was ook een cynische opmerking, hunquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:32 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Poetsen zuigt. Maar als je mijn kamer wil poetsen. Be my guest.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:33 schreef gurlie het volgende:
Eigenlijk heb ik helemaal niet zo'n zin om te poetsen.
ff serieus nuquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:34 schreef gurlie het volgende:
Ik kap er mee, ik heb alles afgebeld, alles afgemaild.
Kom toch niet aan een baan waar ze ook daadwerkelijk iets te doen hebben nu.
Voor 25 euro poets ik jouw kamer.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:34 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Poetsen zuigt. Maar als je mijn kamer wil poetsen. Be my guest.
Zal ik vast zo'n roomservice pakje bestellen bij de pabo?![]()
![]()
Ik ga maar eens roken
SQ... je hoeft MIJ echt geen cynisme dan wel sarcasme aan te gaan wijzen hoor.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Was ook een cynische opmerking, hun
edit: lama je kwootte mij niet![]()
Zwart werken kan al tijden ook een beetje wit. Als je het als hobby uitoefend en onder de x 1000 euro inkomsten blijft hoef je geen belasting af te dragen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:34 schreef amaranta het volgende:
zwart werken kan tegenwoordig ook een beetje wit..was laatst op tv
Ik geef 30quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:36 schreef gurlie het volgende:
[..]
Voor 25 euro poets ik jouw kamer.
In uniform
Ik zeg gewoon niks meer tegen jequote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:36 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
SQ... je hoeft MIJ echt geen cynisme dan wel sarcasme aan te gaan wijzen hoor.
Dat ruik ik al vanaf 10km afstand
Ik betaal wel in naturaquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:36 schreef gurlie het volgende:
[..]
In uniform
Ja tuurlijk zijn die er, maar ze verstoppen ze allemaal voor mij.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
ff serieus nu
maar dr zijn toch wel genoeg vakantiebaantjes? ook in tilburg
Ik kom er niet aanquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:37 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Maar jij moet van der afblijven. Floris niet.
Krijgtie vet veel meer waar voor zijn geld.
Dan kan je bij mij ook 25,- komen verdienenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:36 schreef gurlie het volgende:
[..]
In uniform
Bij jou nog niet voor 10.000quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:39 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Dan kan je bij mij ook 25,- komen verdienen![]()
Normaal gaat dat andersom. *Als jij gras maait, vuilnis buiten zet, afwast dan mag je een keer der overheen*.quote:
Ja dat is het, hij moet mij gewoon beter in de watten leggen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:37 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Maar jij moet van der afblijven. Floris niet.
Krijgtie vet veel meer waar voor zijn geld.
Geloof me, hier is dat omgekeerd.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:40 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Normaal gaat dat andersom. *Als jij gras maait, vuilnis buiten zet, afwast dan mag je een keer der overheen*.
Toch heb ik 10 bijbaantjes gehad, soms wel 3 tegelijk, allemaal meteen aangenomen. Wat deed ik dan goed?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:38 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja tuurlijk zijn die er, maar ze verstoppen ze allemaal voor mij.
Nee fact: er zijn redelijk veel baantjes in de horeca, maar nergens word je aangenomen zonder ervaring. Winkels zijn allemaal al bezet. Dan heb je nog de callcentre/wervingsbusiness, geloof me, I tried, het was niet mijn ding.
En als laatste optie heb je de supermarkt, cassiere.
Gelukkig heb ik niet zo'n vriendinquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:40 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Normaal gaat dat andersom. *Als jij gras maait, vuilnis buiten zet, afwast dan mag je een keer der overheen*.
Handen-thuis-policy.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:39 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Dan kan je bij mij ook 25,- komen verdienen![]()
Nu je het zegt... mijn huis is echt een teringbendequote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:40 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat voor soort dan? Ze nemen me niet aan of ze hebben simpelweg niks. En toch ben ik niet dom en een harde werker.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Toch heb ik 10 bijbaantjes gehad, soms wel 3 tegelijk, allemaal meteen aangenomen. Wat deed ik dan goed?![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nu je het zegt... mijn huis is echt een teringbende
Misschien is dat het juist ....quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:42 schreef gurlie het volgende:
[..]
Wat voor soort dan? Ze nemen me niet aan of ze hebben simpelweg niks. En toch ben ik niet dom en een harde werker.
Waarom geloof ik dat meteen?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:41 schreef ArTiC het volgende:
Ik heb nooit gewerkt..gewoon meteen de WW in
Maar jij woont dan ook in Helmondquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:41 schreef ArTiC het volgende:
Ik heb nooit gewerkt..gewoon meteen de WW in
In zo'n geval is de NS wél handigquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:35 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb volgende week ook een afdelings bbq thingy.
We gaan geloof ik door de grachten van Amsterdam varen op een boot en bbqen. Ik vraag me heftig af of we ook op die boot gaan bbqen. Maar wel bier drinken & water & Amsterdam
.
De mijne ookquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Probeer het eens, zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:42 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Niet je eigen relatie op die van mij reflecteren Okke
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:43 schreef gurlie het volgende:
[..]
Floris kan heel goed poetsen.
Oh en aan hem mag je vast wel aan zitten.
Hmmmm.....quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:43 schreef gurlie het volgende:
[..]
Floris kan heel goed poetsen.
Oh en aan hem mag je vast wel aan zitten.
Homo!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:44 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Hmmmm.....
Maar 10.000 is zo veel... dat heb ik niet
ik zie niet in hoe jij geld verdient als ik bij Laurens ga poetsenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:45 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik moet toch op een bepaalde manier aan mijn geld komen.
P-I-M-P-erinnetjequote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:46 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ik zie niet in hoe jij geld verdient als ik bij Laurens ga poetsen
Geloof me, ik betaal haar graag wat geld als zij dan zorgt dat jíj mijn kamer komt poetsenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:46 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ik zie niet in hoe jij geld verdient als ik bij Laurens ga poetsen
Ook niet als ie zijn helm niet afzet?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:47 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik zelf ook al
Nee! Bij Laurens... komop zeg
Tsss... voel jij je te goed voor mijn kamer ofzo?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:47 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik zelf ook al
Nee! Bij Laurens... komop zeg
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:47 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Geloof me, ik betaal haar graag wat geld als zij dan zorgt dat jíj mijn kamer komt poetsen
In nog geen 1000 jaarquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:47 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Geloof me, ik betaal haar graag wat geld als zij dan zorgt dat jíj mijn kamer komt poetsen
Pardon?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:49 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
In nog geen 1000 jaar
Bij de meeste gelegenheden zoals LAN-parties lopen de meesten al jouw rommel op te ruimen. Je doet zelf maar eens wat
Ik niet, ik laat het altijd liggen tot het zichzelf vernietigtquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:51 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Pardon?
Wat een bs... ik ruim altijd mijn eigen troep op.
Als je dat vaak genoeg tegen jezelf zegt dan ga je er vast wel in geloven ookquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:51 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Pardon?
Wat een bs... ik ruim altijd mijn eigen troep op.
Doe eens normaal....quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:52 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Als je dat vaak genoeg tegen jezelf zegt dan ga je er vast wel in geloven ook![]()
Naar huis!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
Hebben we toch zo in 4,5 uur weer een ganz topique volgespamd![]()
Nog voor de borreltijd zelfsquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
Hebben we toch zo in 4,5 uur weer een ganz topique volgespamd![]()
Of je koelkast uitlooptquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik niet, ik laat het altijd liggen tot het zichzelf vernietigt
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:47 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Checkquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:01 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Vergeet je bikini niet voor in ons megazwembad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |