Ga je tegen mij ook zo doen als ik aangenomen word?quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:59 schreef FlowDesign het volgende:
Op de helpdesk van Jan de Rijk in Roosendaal. Meisje probeert mij een gratis digitaal bestel apparaat voor printerpapier aan te smeren. Dus na een lang verhaal zeg ik nou dat is goed, stuur die unit maar op dan kunnen we dat uitproberen en papier bestellen.
Zegt ze nee die krijgt u pas als u papier besteld.
Ja dat zei je toestraks er niet bij kut! Nou dan hoef ik niks. Toedeledoki
Nee jij bent liefquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:00 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ga je tegen mij ook zo doen als ik aangenomen word?
Dus je wilt geen donateur worden?quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:01 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nee jij bent lief
En probeert mij niks aan te smeren toch?
Van mezelf.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
ik wor nooit meer donateur ergens van
Ja m'n organen mogen ze hebben als ik dood ben
Heb je de ECI al opgezegd?quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
ik wor nooit meer donateur ergens van
Ja m'n organen mogen ze hebben als ik dood ben
Ditoquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:57 schreef febster het volgende:
Ik zit dus op mijn kamer, doe helemaal niks, en ik zweet me de pleuris
Nee natuurlijk niet. Dat vergeet ik structureelquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Heb je de ECI al opgezegd?
Mijn scriptje... naja die van mijn collega maar op basis van mijn idee werkt.
Je zou je gemiste oproepen kunnen terug bellenquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:07 schreef Crash_Override007 het volgende:
Saai hier zeg![]()
Vermaak mij eens als ik aan het werk ben![]()
Daar heb ik het echt te druk voorquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:20 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Je zou je gemiste oproepen kunnen terug bellen![]()
Loopt RIAGG nou alweer zogenaamd af?quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:20 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Je zou je gemiste oproepen kunnen terug bellen![]()
Goed bezigquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:27 schreef Crash_Override007 het volgende:
[..]
Daar heb ik het echt te druk voor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |