Gezellig boodschappen doen danquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:37 schreef amaranta het volgende:
en als ik bij mex in de auto zit geraak ik ook aan de diaree
en als ik zelf achter het stuur zit barst ik in huilen uit
Mijn angsten, die ik eerst niet had, zijn ook voortgekomen uit een ongeluk waarbij ik zelf niet de bestuurder van de auto van.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:44 schreef r8ality het volgende:
Ik had dat net nadat ik mijn rijbewijs + ongeluk had gehaald/gehad. Zeker bij mijn vader (die wel vaker dan eens achterop vrachtwagens kruipt of mensen even wat fatsoenlijk weggedrag aanleert) zat ik toen niet fijn in de auto. Nu heb ik het af en toe nog lichtjes bij mensen die of een ongelukrijke historie hebben of die ik nog niet goed ken.
Het idiote is dat ik bijvoorbeeld op de Ring dat totaal niet heb, bij wie ik ook in de auto zit. Echt maf.
Schijnbaar houd mijn onderbewustzijn rekening met de capriolen die mensen kunnen uithalen op de normale weg. Op bijvoorbeeld de Ring heb je geen last van tegenliggers, meerdere rijbanen e.d.
Mijn ongelukje zat ik juist wel aan het stuur, en weet dus wat ik fout deed, danwel fout kan gaan. Helaas zie ik mensen die ik zulke dingen vertel, daarna nog steeds dezelfde fouten maken. Jammer.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mijn angsten, die ik eerst niet had, zijn ook voortgekomen uit een ongeluk waarbij ik zelf niet de bestuurder van de auto van.
Maar het gaat wel steeds beter hoor.
Ik ben juist niet bang als ik zelf rij, omdat ik dan alles zelf onder controle heb.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:47 schreef r8ality het volgende:
[..]
Mijn ongelukje zat ik juist wel aan het stuur, en weet dus wat ik fout deed, danwel fout kan gaan. Helaas zie ik mensen die ik zulke dingen vertel, daarna nog steeds dezelfde fouten maken. Jammer.
Alcohol en autorijdenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben juist niet bang als ik zelf rij, omdat ik dan alles zelf onder controle heb.
Ik heb in ieder geval mn lesje wel geleerd, en stap NOOIT meer bij iemand in de auto die alcohol op heeft, ook niet als het maar een paar kilometer is( de rit dus).
En toch stapte ik in, ik dacht, ach, die paar kilometer. Ben ik zo thuis.quote:
Zeikertquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:11 schreef ArTiC het volgende:
Nee...niet die achterlijke bowlingbaan in de OP
Wat gebeurde er precies?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
En toch stapte ik in, ik dacht, ach, die paar kilometer. Ben ik zo thuis.
Niet dus. Ik was die dag pas erg laat thuis
jaquote:
ander plaatjequote:
Joost?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
Zijn er hier mensen die wel eens in Stockholm zijn geweest?
Zo ja, is dat wat? Voor een groep van 20 man zeg maar. Moet een ochtendprogramma met activiteit hebben, 's middags vrije invulling.
Nou we waren op stap (ik en wat vriendinnen) en het was een uur of 7.00 en eigenlijk wilden we wel naar huis.quote:
Ik ben er 1 dagje geweest en niets bezocht eigenlijk (ouders die van winkelen houdenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
Zijn er hier mensen die wel eens in Stockholm zijn geweest?
Zo ja, is dat wat? Voor een groep van 20 man zeg maar. Moet een ochtendprogramma met activiteit hebben, 's middags vrije invulling.
Het is in spanje eerder raar als je zonder alcohol na het stappen of uit eten oid in de auto stapt.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:26 schreef amaranta het volgende:
Goed, en sindsdien heb ik geen contact meer met mn nichtje omdat zij denkt dat ik haar de schuld geef van het ongeluk.
Terwijl ik mezelf altijd de schuld heb gegeven omdzat ik zo stom ben geweest dat ik instapte.
Ze heeft inmiddels een nieuwe vriend die ook beschonken achter het stuur gaat (vrij normaal in spanje schijnbaar) en ze begrijpt niet dat ik niet met hem of een willekeurige ander in de auto wil.
Klopt. Mensen kijken mij raar aan als ik een cola bestel en vervolgens vertel dat ik dat doe omdat ik moet rijden.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:30 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Het is in spanje eerder raar als je zonder alcohol na het stappen of uit eten oid in de auto stapt.![]()
Jezus, dan schrik je inderdaad ook wel zeg! En wat een aap, op een helling met rotsen voor de bocht aan je radio gaan klooien!quote:
Zow, in Houston ook zeg, die rijden daar allemaal met 6 bier op nog vrolijk rond. En ja... allemaal... niemand gezien die daar fris dronk als ze nog moesten rijden!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:30 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Het is in spanje eerder raar als je zonder alcohol na het stappen of uit eten oid in de auto stapt.![]()
Ja t is ook echt maar voor 1 dag, ryanair vliegt daar voor bijna niks heen, leek me wel een leuk alternatief personeelsuitjequote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:28 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik ben er 1 dagje geweest en niets bezocht eigenlijk (ouders die van winkelen houden). Maar voor een ochtendinvulling is de oude binnenstad (Gamla Stan) wel goed, omdat daar ook het koninklijk paleis gelegen is.
Geen idee. Bouwvak is pas over een week.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:35 schreef r8ality het volgende:
Weet er iemand wat er op de randweg Eindhoven aan de hand is? Het is half 1 en het staat van Best tot aan Waalre vast.
Het zal denk ik nooit genezen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jezus, dan schrik je inderdaad ook wel zeg! En wat een aap, op een helling met rotsen voor de bocht aan je radio gaan klooien!
Heeft zeker wel ff geduurd voordat dat helemaal genezen was...
Die kans zit er wel in. Zelfs vrouwen die verder helemaal geen bekkenproblemen hebben normaal krijgen daar soms tijdens een zwangerschap last van.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het zal denk ik nooit genezen.
Het komt nog regelmatig voor dat ik pijnsteken heb in mijn lies/bekken. Vooral als ik veel gelopen heb of als ik bijvoorbeeld te lang op zn stepapparaat heb gestaan.
Ook op de een of andere manier als het weer veranderd.
Het kutte is dat ze pas te laat hebben ontdekt dat die fractuur er zat. Ik heb toen wel fysiotherapie gehad maar de fractuur was toen al (verkeerd) genezen.
Misschien wat voorbarig maar ik denk dat het ook voor problemen zal zorgen bij een enventuele zwangerschap.
Ja. Dat is ook zo.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die kans zit er wel in. Zelfs vrouwen die verder helemaal geen bekkenproblemen hebben normaal krijgen daar soms tijdens een zwangerschap last van.
Het lijkt me ook een rotplek om te behandelen. Ik bedoel, als een been verkeert geneest breken ze 't opnieuw en dan kan het weer recht groeien. Maar met een bekken kan dat natuurlijk niet
Nee, niet bij een heks! Wat deed die dan?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja. Dat is ook zo.
Ik ben toen ook ( moest van mn moeder) bij zo kruidenvrouwtje geweest. En voor mijn gevoel heeft die het erger gemaakt.
defect voertuig aldus traphic.nlquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:35 schreef r8ality het volgende:
Weet er iemand wat er op de randweg Eindhoven aan de hand is? Het is half 1 en het staat van Best tot aan Waalre vast.
Kan ik niet precies uitleggen. Iets met de pezen die niet goed zaten terug masseren. En er dan een of ander drapje op smeren. (erg smerig en dat drapje moet eran vanzelf afvallen maar ik heb het er gewoon afgetrokken)quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, niet bij een heks! Wat deed die dan?
Dat komt omdat mensen vaak niet leren van andermans fouten, ze moeten het zelf eens meemaken eer ze er iets van op steken. Bovendien wordt je in het algemeen niet vaak in dank afgenomen als je mensen wijst op hun (rij) gedrag, dan ben je al snel bemoeizuchtig/belerend.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:47 schreef r8ality het volgende:
[..]
Mijn ongelukje zat ik juist wel aan het stuur, en weet dus wat ik fout deed, danwel fout kan gaan. Helaas zie ik mensen die ik zulke dingen vertel, daarna nog steeds dezelfde fouten maken. Jammer.
Ah vandaar. Ze moeten eens webcams neer gaan zetten op dat stukquote:
Misschien was dit een boze heksquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Kan ik niet precies uitleggen. Iets met de pezen die niet goed zaten terug masseren. En er dan een of ander drapje op smeren. (erg smerig en dat drapje moet eran vanzelf afvallen maar ik heb het er gewoon afgetrokken)
ik denk dat het alleen maar slechter is geworden. Maar ik ben weleens vaker naar zo'n vrouwtje geweest en dat heeft toen wel gewerkt.
quote:Brugspringers belanden op boot
Uitgegeven: 7 juli 2006 11:01
Laatst gewijzigd: 7 juli 2006 11:13
HONSELERSDIJK - Twee jonge 'brugspringers' zijn donderdagmiddag in het Zuid-Hollandse Honselersdijk op een boot terechtgekomen in plaats van in het water. Niet alleen het bootje liep beschadigingen op, ook de twee kwajongens raakten gewond. Een van hen moest naar het ziekenhuis met een hoofdwond. Dat heeft de politie vrijdag bekendgemaakt.
Brugspringen lijkt vooral in de zomer erg populair bij de jeugd. De binnenvaart en de pleziervaart hebben er veel last van. Bovendien is het volgens de politie erg gevaarlijk en een betrapte brugspringer kan dan ook een boete verwachten.
Vast wel.quote:
Oeh! Dat is zóó lekkerquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
Vast wel.
Geneesvrouw klinkt gezelliger.
Ik ga pan con tomate eten.
Geroosterd brood met tomaat, olijfolie en zout.
Ik ga petit pain avec le fillet du poulet eten.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
Vast wel.
Geneesvrouw klinkt gezelliger.
Ik ga pan con tomate eten.
Geroosterd brood met tomaat, olijfolie en zout.
Ik stond net op de A58 stilquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:35 schreef r8ality het volgende:
Soms zijn de meest simpele dingen het lekkerstquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het smaakt inderdaad heerlijk. En je hebt het zo gemaakt![]()
Ik weet, maak het zelf ook regelmatig (geleerd van mn Spaanse tante)quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het smaakt inderdaad heerlijk. En je hebt het zo gemaakt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |