Dat zou echt triest zijn als ik een lening o.i.d. zou afsluiten voor een t.v.quote:
Je hebt van die mensen (helaas ook in mijn familie) die dat dus doen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat zou echt triest zijn als ik een lening o.i.d. zou afsluiten voor een t.v.
yeah right, de staat denkt daar anders over. De overeenkomst ook...quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:45 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Je hebt van die mensen (helaas ook in mijn familie) die dat dus doen.
En nee, een uitgestelde betaling is geen lening roepen ze dan ook nog heel hard.
tv is primair voor jou Marie, geef maar toe!quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:47 schreef amaranta het volgende:
Ik snap dat ook niet. Als je geen geld hebt dan moet je in ieder geval geen geld aan gaan schaffen voor iets als een secundaire of wellicht tertiaire levensbehoefte.
Hoewel hij wel erg dicht bij primair zit!
en dat deden ze net voordat ze de nieuwe hypotheek gingen afsluiten. Heb ze toen verteld dat ze dan eerstquote:Op donderdag 23 juli 2009 10:46 schreef FUFR het volgende:
[..]
yeah right, de staat denkt daar anders over. De overeenkomst ook...
Er is knoflooksaus, natuurlijk.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:47 schreef FUFR het volgende:
is er ook knoflooksaus zondag of moet ik de mijne meenemen (awel, das dan wel ne hele straffe he..)
FUFR heeft honger!
quote:
Als ik moet kiezen tusen eten of tv..... kies ik etenquote:Op donderdag 23 juli 2009 10:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
tv is primair voor jou Marie, geef maar toe!
En anders wordt het dit doen:quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:47 schreef Juup© het volgende:
Mbt vlooien, het is lastig om die krengen volledig uit te roeien omdat de eitjes ook in kieren en spleten van b.v. houten vloeren en laminaat kunnen vallen als ze van de gladde vacht van de kat afvallen. Als het dan ineens warmer weer wordt dan komen die krengen ineens uit en heb je een plaag.
Elke gek zijn/haar gebrek, maar idd uitgesteld betaling is ook een lening en daar begin ik dus niet aan. Ik spaar tot ik iets kan betalen en koop het dan, of anders koop ik het niet.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:45 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Je hebt van die mensen (helaas ook in mijn familie) die dat dus doen.
En nee, een uitgestelde betaling is geen lening roepen ze dan ook nog heel hard.
???quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:50 schreef -moppie- het volgende:
en vergeet vervolgens de fles Rose voor moppie uit het winkelwagentje te halen waardoor de kratten geen 3 euro maar 4 euro per stuk kosten.
Je verpest het verhaal.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:50 schreef -moppie- het volgende:
en vergeet vervolgens de fles Rose voor moppie uit het winkelwagentje te halen waardoor de kratten geen 3 euro maar 4 euro per stuk kosten.
Stoere binkquote:Op donderdag 23 juli 2009 10:49 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
nee
Was ook zoiets, via Mex's bierpagina een mooie aanbieding bij de plus gevonden. 3 kratjes Bavaria voor 9 euro.Was trouwens uitverkocht en zou om 17 uur weer binnenkomen. Dus ik naar de Plus en pak 15 kratjes bier. Bij de kassa begint het kassameisje te giechelen, hoeveel kratjes vraagt ze. 15!
Begint een andere kassamiep te zeuren.... Dat mag niet he! Dus ik, dan moet je het er maar bij zetten. Zeur: het staat in de folder hoor! Colt zeurt terug: ik heb het niet uit de folder maar van Mex's bierpagina.
Zeur: dat staat op de bierpagina. Colt: Geeft geld aan kassa miep en loopt aan.
sorry, vond het wel leuk!quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:52 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Je verpest het verhaal.![]()
3,25 per krat btw
een eurootje of 4, dus ik was iets aan het overdrijven.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
???
a. Wat kostte die fles wijn dan?
Dat wordt de laatste optiequote:Op donderdag 23 juli 2009 10:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
En anders wordt het dit doen:
[ afbeelding ]
en de boel gedurende een paar dagen compleet vergassen
Nu weer... 3,19quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:53 schreef -moppie- het volgende:
[..]
een eurootje of 4, dus ik was iets aan het overdrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |