Dat zou echt triest zijn als ik een lening o.i.d. zou afsluiten voor een t.v.quote:
Je hebt van die mensen (helaas ook in mijn familie) die dat dus doen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat zou echt triest zijn als ik een lening o.i.d. zou afsluiten voor een t.v.
yeah right, de staat denkt daar anders over. De overeenkomst ook...quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:45 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Je hebt van die mensen (helaas ook in mijn familie) die dat dus doen.
En nee, een uitgestelde betaling is geen lening roepen ze dan ook nog heel hard.
tv is primair voor jou Marie, geef maar toe!quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:47 schreef amaranta het volgende:
Ik snap dat ook niet. Als je geen geld hebt dan moet je in ieder geval geen geld aan gaan schaffen voor iets als een secundaire of wellicht tertiaire levensbehoefte.
Hoewel hij wel erg dicht bij primair zit!
en dat deden ze net voordat ze de nieuwe hypotheek gingen afsluiten. Heb ze toen verteld dat ze dan eerstquote:Op donderdag 23 juli 2009 10:46 schreef FUFR het volgende:
[..]
yeah right, de staat denkt daar anders over. De overeenkomst ook...
Er is knoflooksaus, natuurlijk.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:47 schreef FUFR het volgende:
is er ook knoflooksaus zondag of moet ik de mijne meenemen (awel, das dan wel ne hele straffe he..)
FUFR heeft honger!
quote:
Als ik moet kiezen tusen eten of tv..... kies ik etenquote:Op donderdag 23 juli 2009 10:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
tv is primair voor jou Marie, geef maar toe!
En anders wordt het dit doen:quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:47 schreef Juup© het volgende:
Mbt vlooien, het is lastig om die krengen volledig uit te roeien omdat de eitjes ook in kieren en spleten van b.v. houten vloeren en laminaat kunnen vallen als ze van de gladde vacht van de kat afvallen. Als het dan ineens warmer weer wordt dan komen die krengen ineens uit en heb je een plaag.
Elke gek zijn/haar gebrek, maar idd uitgesteld betaling is ook een lening en daar begin ik dus niet aan. Ik spaar tot ik iets kan betalen en koop het dan, of anders koop ik het niet.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:45 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Je hebt van die mensen (helaas ook in mijn familie) die dat dus doen.
En nee, een uitgestelde betaling is geen lening roepen ze dan ook nog heel hard.
???quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:50 schreef -moppie- het volgende:
en vergeet vervolgens de fles Rose voor moppie uit het winkelwagentje te halen waardoor de kratten geen 3 euro maar 4 euro per stuk kosten.
Je verpest het verhaal.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:50 schreef -moppie- het volgende:
en vergeet vervolgens de fles Rose voor moppie uit het winkelwagentje te halen waardoor de kratten geen 3 euro maar 4 euro per stuk kosten.
Stoere binkquote:Op donderdag 23 juli 2009 10:49 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
nee
Was ook zoiets, via Mex's bierpagina een mooie aanbieding bij de plus gevonden. 3 kratjes Bavaria voor 9 euro.Was trouwens uitverkocht en zou om 17 uur weer binnenkomen. Dus ik naar de Plus en pak 15 kratjes bier. Bij de kassa begint het kassameisje te giechelen, hoeveel kratjes vraagt ze. 15!
Begint een andere kassamiep te zeuren.... Dat mag niet he! Dus ik, dan moet je het er maar bij zetten. Zeur: het staat in de folder hoor! Colt zeurt terug: ik heb het niet uit de folder maar van Mex's bierpagina.
Zeur: dat staat op de bierpagina. Colt: Geeft geld aan kassa miep en loopt aan.
sorry, vond het wel leuk!quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:52 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Je verpest het verhaal.![]()
3,25 per krat btw
een eurootje of 4, dus ik was iets aan het overdrijven.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
???
a. Wat kostte die fles wijn dan?
Dat wordt de laatste optiequote:Op donderdag 23 juli 2009 10:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
En anders wordt het dit doen:
[ afbeelding ]
en de boel gedurende een paar dagen compleet vergassen
Nu weer... 3,19quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:53 schreef -moppie- het volgende:
[..]
een eurootje of 4, dus ik was iets aan het overdrijven.
we betalen allemaal 1/11 van 140 euro.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:53 schreef amaranta het volgende:
maar het komt er dus op neer dat fufr en ik gaan betalen voor 15 kratten bier + fles rosé waar we helemaal niet van gaan drinken.... en Artic er niet eens is?
Kut BBQ
Helemaal niet. Wij betalen de drank.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:53 schreef amaranta het volgende:
maar het komt er dus op neer dat fufr en ik gaan betalen voor 15 kratten bier + fles rosé waar we helemaal niet van gaan drinken.... en Artic er niet eens is?
Kut BBQ
ik heb wel ranja, geen roosvice. cola light of gewoon?quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:56 schreef amaranta het volgende:Het was een grapje he voordat ik weer een onbedoelde rel ontketen...
Moet ik zelf roosvice/cola meenemen??
Als je die dwarf van je meeneemt drinkt die ook gratis!quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:53 schreef amaranta het volgende:
Kut BBQ
waar doet ie dat als ik mag vragen?quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:56 schreef bleiblei het volgende:
Wat betreft die lening, een vriend van me doet hypotheeks adviseuren, en die vertelde dat hij regelmatig klanten krijgt met torenhoge leningen, die dachten dat ze al jaren aan het aflossen waren.
Mensen die het fenomeen rente niet kennen.
Mex? Ben betaal ik wel 5 euro.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Als je die dwarf van je meeneemt drinkt die ook gratis!.
heul niet waar!quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:57 schreef amaranta het volgende:
het liefst regular cola.. ik vind de smaak van cola light niet zo heel lekker....
(ies voor mietjes)
Ik vind Light lekkerder, gewone cola smaakt naar modder.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:59 schreef amaranta het volgende:
waarom dan light?
Helemaal triest zijn van die mensen die dan de balicoli bestellen.
Bacardi Lemon, Cola Light...
Mixjes drink je niet met light.
in pincipe niet, maar ze zal komen schooien, de vorige keer vond ze vlees niet zo lkkrquote:Op donderdag 23 juli 2009 10:59 schreef -moppie- het volgende:
Doet Eva trouwens ook gewoon meebbq-en of moet ze iets anders?
Frikandellen voor Eva en FUFRquote:Op donderdag 23 juli 2009 10:59 schreef -moppie- het volgende:
Doet Eva trouwens ook gewoon meebbq-en of moet ze iets anders?
waarom?quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:00 schreef amaranta het volgende:
maar misschien laat ik haar bij oops
light smaakt naar nep suikerquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:00 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik vind Light lekkerder, gewone cola smaakt naar modder.
Modder of zand?quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:00 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik vind Light lekkerder, gewone cola smaakt naar modder.
omdat het nogal vermoeiend kan zijn om steeds achter haar aan te rennen icm met een hete bbq....quote:
We hebben een hele grote tuin dus ze hoeft niet bij de bbq in de buurt te komen. En mocht het te erg worden, dan zetten we haar gewoon in de hondekooi :-)quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
omdat het nogal vermoeiend kan zijn om steeds achter haar aan te rennen icm met een hete bbq....
en ik weet dat ik dan niet aan gewoon eten toekom....
maar ik kijk wel, er zijn wel meer mensen met jonge benen
quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:50 schreef -moppie- het volgende:
ik betaal gewoon 15 euro, das mooi afgerond.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:54 schreef -moppie- het volgende:
[..]
we betalen allemaal 1/11 van 140 euro.
drankrekening is voor colt en mij.
valt wel mee dus!
en overigens is die (nieuwe) fles rose allang op.
schooien mag!quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
in pincipe niet, maar ze zal komen schooien, de vorige keer vond ze vlees niet zo lkkr
ik zorg wel voor eten
dan hebben we nix te speulen!quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:00 schreef amaranta het volgende:
maar misschien laat ik haar bij oops
ezel, steen...quote:
Grote jongenquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:05 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik betaal gewoon 15 euro, das mooi afgerond.
en ik heb gisteravond, terwijl we wachtten op de kist met hardware, mijn auto selbst gewassen!
eerste keer icm 15 kratjes wel jaquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:07 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Was de eerste keer voor mij in de plus.
met truckwash zeep en dito velgenreiniger...quote:
ik ben een papa, dat maakt het minder verdacht..quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:07 schreef -moppie- het volgende:
[..]
volwassen mannen die met kleine meisjes willen speulen... hmmmm
In Limbabwe bij zoon plaatselijke toko.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:57 schreef -moppie- het volgende:
[..]
waar doet ie dat als ik mag vragen?
Was er een carwash chick bij?quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:09 schreef FUFR het volgende:
[..]
met truckwash zeep en dito velgenreiniger...
was zo gebeurt (was niet alleen of course)
nee, mijn broer zonder shirt.quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee, mijn broer zonder shirt.
das heel anders..
het was meer naast de carwashquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:12 schreef -moppie- het volgende:
At the carwash yeah.....
iddquote:
Bedankt he.. nu heb ik dat liedje in mn hoofd!quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
het was meer naast de carwash![]()
we hebben het bij hem op het terrein gedaan, met goed uitzicht op de pomp-carwash
quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:53 schreef amaranta het volgende:
Kut BBQ
na de verkansie ben ik bang...quote:
Ooit wel iig, dan verschroeid zelfs de aarde als de zon in de rode fase terecht komt en enorm uitzet door gebrek aan brandstof.quote:
10 minuten maar, maar ik moet eigenlijk nog naar de dierenwinkel voor vlooien-atoombommen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
hoop het... hoe lang moet je straks fietsen?
ja staat een lekker bekkie op..quote:
yesh, whatnotquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hai! Vlooienmeuk kan je ook via de internots bestellen.
wat wil je drinken dan?quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
10 minuten maar, maar ik moet eigenlijk nog naar de dierenwinkel voor vlooien-atoombommen.
Hoef pas om kwart voor 1 weg
En wb de bbq: haal in godsnaam geen krat bier voor me, ik ga niet drinken
werk je halve dagen SQ?quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
10 minuten maar, maar ik moet eigenlijk nog naar de dierenwinkel voor vlooien-atoombommen.
Hoef pas om kwart voor 1 weg
quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wilde niet overkomen als een geile oude manquote:
vorige topic staat linkje!quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
yesh, whatnot
Zal zo es ff kucken
dass ist ja scheissequote:Op donderdag 23 juli 2009 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nein, verschoven dienst van 1 tot 9 deze week
de miep, het is vanaf 3 uur, als ze dan om 9 uur ophoudt met drinken: nix aan de handjequote:
wel drogerquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:30 schreef bleiblei het volgende:
maar het is niet goedkoper dan bij de da.
en dat telt!quote:
Dat stoppen lukt mij meestal ook niet.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
de miep, het is vanaf 3 uur, als ze dan om 9 uur ophoudt met drinken: nix aan de handje
maar jij werkt dan ook niet he..quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:31 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat stoppen lukt mij meestal ook niet.
colt weet het wel!quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
moet ik dat ganse topic door gaan spitten
Weet je de naam nog van die webshop?
Ja, mijn plop maatje gaat niet ploppen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:31 schreef -moppie- het volgende:
Colt, je bent er stilletjes van geworden.
check.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:31 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat stoppen lukt mij meestal ook niet.
http://vets4petz.nl/frontline-spoton-hond-p-178.htmlquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
moet ik dat ganse topic door gaan spitten
Weet je de naam nog van die webshop?
ik denk dat er iemand niet komt eten vanavond? indien dat het niet is, wees dan duidelijker!quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:32 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ja, mijn plop maatje gaat niet ploppen.
arm kindquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
welnots, is maar een weekje he. En dan over 2 weken weer
We niet, ik misschien maar de kans is klein omdat het te druk is op dit moment voor mij. En dan moet ik daar tussen al die lallende personen staan nee bedanktquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jah, ga wel drinken natuurlijk, maar geen alcohol. Hoezo, komen jullie dan ook?
echt welquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:32 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ja, mijn plop maatje gaat niet ploppen.
ik heb um door!quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:33 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik denk dat er iemand niet komt eten vanavond? indien dat het niet is, wees dan duidelijker!
1. ik lal nietquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
We niet, ik misschien maar de kans is klein omdat het te druk is op dit moment voor mij. En dan moet ik daar tussen al die lallende personen staan nee bedankt
PI.
it survived?quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Die hippe SAP stormparaplu werkt erg goed.
Maar dan deze dus:quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:33 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
http://vets4petz.nl/frontline-spoton-hond-p-178.html
Ik heb besloten dat ik niet door deze kk bui ga fietsen puntquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Die hippe SAP stormparaplu werkt erg goed.
*bier terug brengt naar de plusquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:35 schreef -moppie- het volgende:
[..]
is niet lief, zij probeert er tenminste iets aan te doen en dat stimuleren we!
's avonds werken is best chill, geen collega's om je heen dus de radio vol open en valselijk meezingenquote:
wij zijn nochthans van plan alleen maar haar wil te checken.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:35 schreef -moppie- het volgende:
[..]
is niet lief, zij probeert er tenminste iets aan te doen en dat stimuleren we!
gak...quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
wij zijn nochthans van plan alleen maar haar wil te checken.
We gieten het er niet in.
Tis ginne gans..
quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
's avonds werken is best chill, geen collega's om je heen dus de radio vol open en valselijk meezingen
Nadeeltje is dat de lampen in ons kantoor bewegingssensoren hebben en dat je na verloop van tijd in een steeds donkerder hol zit, tot alleen de lamp boven je schedel nog brandt
Ohw en ik mis jou ook
ik doe een gok...... binnen 3 weken zekers.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bij jou gaat dat toch wel op hoor, uiteindelijk
tis wel een gans! we frotten het er in!!quote:
Zal de trechter vast klaarleggenquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
tis wel een gans! we frotten het er in!!
True story.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bij jou gaat dat toch wel op hoor, uiteindelijk
nah, het zijn TL-balks, die floepen niet zo mooiquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
![]()
krijg je dan zoon Billie Jean effect als je loopt en een voor een de lamps aangaan?
Ik denk zondag alquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:39 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik doe een gok...... binnen 3 weken zekers.
richting DA en weer terug.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:44 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dan is ze 1 uur en 5 minuten te vroeg op het werk.
mooiquote:
droger ookquote:
klantquote:
dan heb ik het pas over een weekquote:
quote:Beste r8ality:
Het door jou bestelde artikel is tijdelijk niet voorradig.
1 * Vodafone Simkaart 1 * Nokia N97 1 * Vodafone 35,00 2jr 1 * Blox Zorgeloos Mobiel Internet 1 jr 1 * Express levering
quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:46 schreef r8ality het volgende:
Das de laatste keer dat ik eten laat staan 's nachts in de woonkamer. Op drie plekken kattenkots en op de bank stront.
Beest is goed van de wap.
aggos... dan is ze ziek hoor..quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:46 schreef r8ality het volgende:
Das de laatste keer dat ik eten laat staan 's nachts in de woonkamer. Op drie plekken kattenkots en op de bank stront.
Beest is goed van de wap.
Ja, van mensenvoer eten jaquote:
ik wilde eigenlijks naar de dierenwarenhuis op de Leenderwegquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:47 schreef bleiblei het volgende:
DA zit bij ons 5 min lopen verderop.
Gaydorpweg over, straatje door en je bent er.
geen tijd voor...quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:47 schreef -moppie- het volgende:
[..]
maar wanneer heb je het dan binnen..
heb jij trouwens ook besteld?
quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan heb ik het pas over een week
Je zou bb's voeten moeten zien
"gever"quote:
goed voor de lijnsquote:
snel! scroll naar boven!quote:
hehehehequote:
Wat ben jij soms gruwelijk irritant. Ga lekker zelf door de regen naar de DA. Als je straks naar huis fietst na je werk ofzo.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:47 schreef bleiblei het volgende:
DA zit bij ons 5 min lopen verderop.
Gaydorpweg over, straatje door en je bent er.
Vertel het hem Ama!quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat ben jij soms gruwelijk irritant. Ga lekker zelf door de regen naar de DA. Als je straks naar huis fietst na je werk ofzo.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat ben jij soms gruwelijk irritant. Ga lekker zelf door de regen naar de DA. Als je straks naar huis fietst na je werk ofzo.
quote:
quote:
quote:
ja niet dan?quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
ja niet dan?
HIj heeft makkelijk praten vanaf zn stomme kantoor met uitzicht op de kermis.
Ik ga eens kijken wat de dichtbijzijnde DA daar is. Weet ie gelijk wat hij in de pauze kan doen.
Misschien hebben ze daar wel een mooie interpolis paraplu!
Oke, blunderquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
DA staat in deze voor dierenarts amaranta
dubbel!!quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
muts, het ging over kattenspul!quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oke, blunder![]()
Ik zat me al gruwelijk af te vragen wel DA (winkel) er nou net voorbij de geldropseweg lag)
staartpruik met batterij, geplooid hemd, gegalonneerde jasquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:07 schreef Inu het volgende:
Ik word geciteerd![]()
http://ib.rkd.nl/showobject.mhtml?ib=2013939
Collega beetje pissig omdat ik de verwijzijng van dat plaatje uit zijn boek heb gehaald, maar niet naar hem heb verwezen
Ja, en dan dat zinnetje erbovenquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:11 schreef FUFR het volgende:
[..]
staartpruik met batterij, geplooid hemd, gegalonneerde jas
ik kende je achternaam nog nietquote:
daar skupte mijn hond me nog vanaf...quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:15 schreef amaranta het volgende:
En dr bovenbenen zijn wat dikkig.
(zei spillebeen)
en ze hep een rotkopquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:15 schreef amaranta het volgende:
En dr bovenbenen zijn wat dikkig.
(zei spillebeen)
ik vind er werkelijk waar niets aan.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:18 schreef amaranta het volgende:
Mja zo lelijk is niet. Maar ik zou gewoon een iets langere broek dragen.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geen idee... loop eens de Van Piere binnen, die weten het vastquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:17 schreef FUFR het volgende:
Inu, is er een kinderversie van 20.000 mijl onder zee of andere Verne books?
ik zoek een leuk spannend verhaal om voor te lezen de komende weken
quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
je bent een autist of je bent het niet...
toch?
kind is ongeveer 7quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:20 schreef Inu het volgende:
[..]
Geen idee... loop eens de Van Piere binnen, die weten het vast
En anders moet je de boeken van Tonke Dragt kopen, die zijn heel spannendDe Verhalen van de tweelingbroers zijn goed te doen denk ik
En de hoofdstukken hebben een handig 1-per-avond-formaat
dank!quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:20 schreef Inu het volgende:
[..]
En anders moet je de boeken van Tonke Dragt kopen, die zijn heel spannendDe Verhalen van de tweelingbroers zijn goed te doen denk ik
En de hoofdstukken hebben een handig 1-per-avond-formaat
Ja, maar die verhalen zijn gewoon leuk. Gaat over een tweeling die allerlei avonturen meemaken tijdens hun reizen.quote:
commercieel... ik gleuf een bibliotekaresse oid (ben lui) eerderquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:20 schreef Inu het volgende:
[..]
tja. dat wordt toch tijd..quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:25 schreef amaranta het volgende:
ik zou voor Madelief gaan. Die is net zo stout als Sammetje.
Alleen pas op, Madelief zegt in een van de verhalen dat Sinterklaas niet bestaat.
Anderzijds een mooi moment om het te vertellen.
(gaan we weer................)
Die vond ik idd ook leuk vroegerquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:25 schreef amaranta het volgende:
ik zou voor Madelief gaan. Die is net zo stout als Sammetje.
Alleen pas op, Madelief zegt in een van de verhalen dat Sinterklaas niet bestaat.
Anderzijds een mooi moment om het te vertellen.
(gaan we weer................)
of.... ze zegt:quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:27 schreef FUFR het volgende:
ze gaat gewoon nog meer van me houden als ze er achter komt dat de cadeaus van mij afkomen
oh en van mama natuurlijk.
Guus Kuijer was ook een goede schrijver herinner ik me uit de zw/w tijdquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:29 schreef amaranta het volgende:
de rest van het boek
http://www.dbnl.org/tekst(...)01metp01_01_0030.htm
Oeh, en Koning van Katoren, en De Zwarte Molen, maar die zijn misschien nog wat te voor 7 iddquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
Guus Kuijer was ook een goede schrijver herinner ik me uit de zw/w tijd
inderdaad.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
of.... ze zegt:
Paaaa, ik dat geval wil ik dat en en dat en dat en dat
En gaat ze NOG MEER eisen stellen. Stel je voor!
Gaaff!
Of Narnia, al kan die nog wat spannend zijn met al die gevechten... En dan kent ze meteen de halve bijbelquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:31 schreef Inu het volgende:
[..]
Oeh, en Koning van Katoren, en De Zwarte Molen, maar die zijn misschien nog wat te voor 7 idd
* Inu las heel veel vroegah
Mocht je dan niet gewoon naar de hogere klassen? Wij mochten gewoon andere klasbiebjes leeghalen als we klaar waren met de onzequote:Op donderdag 23 juli 2009 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens was ik ook iets sneller dan de meesten, had het leesprogramma al klaar begin groep 5, en heb de rest van de basisschooltijd andere dingen mogen doen met lezen
ik noteer en zoek op.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:32 schreef Inu het volgende:
[..]
Of Narnia, al kan die nog wat spannend zijn met al die gevechten... En dan kent ze meteen de halve bijbel
Fantasieboek.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik noteer en zoek op.
de bijbel regerend uiteraard.
ik had het complete basisschool-leesprogramma al af begin groep 5quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:37 schreef Inu het volgende:
[..]
Mocht je dan niet gewoon naar de hogere klassen? Wij mochten gewoon andere klasbiebjes leeghalen als we klaar waren met de onze
same here, las alles wat los en vast zat, incl handleidingenquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens was ik ook iets sneller dan de meesten, had het leesprogramma al klaar begin groep 5, en heb de rest van de basisschooltijd andere dingen mogen doen met lezen
Ik ook iddquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had het complete basisschool-leesprogramma al af begin groep 5t/m groep 8 dus
triviantquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
same here, las alles wat los en vast zat, incl handleidingen
"need more input"
daarom ben ik nu net een wandelende encyclopedie en wil niemand met mij meer dat ene spel spelen waar ik nu even niet op kan komen met die vraags en die driehoekjes in een rondje
quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
"need more input"
daarom ben ik nu net een wandelende encyclopedie en wil niemand met mij meer dat ene spel spelen waar ik nu even niet op kan komen met die vraags en die driehoekjes in een rondje
[..]
"need more input"
[..]
"need more input"
kaasjes!!quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
"need more input"
nee, wil ik nog wel zienquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:39 schreef amaranta het volgende:
SQ, ben jij al naar de movie van Harry Potter geweest?
ja, ik wist het ineens weer..quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
triviant
Ik ging mijn boeken op gegeven moment maar ondersteboven lezen, voor de uitdaging
Niemand wil met me mee hierquote:
heb al een screener, ziet er niet uit.quote:
dat doe ik dus niet expressequote:Op donderdag 23 juli 2009 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
Zeg amaranta, ik weet dat jij eerst nooit quootte en dat we dat vervelend vonden, maar nu ben je een beetje aan het overcompenseren hoor
maandag, pathe eindhoven?quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:41 schreef Inu het volgende:
[..]
Niemand wil met me mee hierGelukkig ben ik momenteel Koos werkeloos en kan ik dus lekker om 2 uur 's middags alleen zodat het maar 5 euro kost
Boeken die in het Engels zijn geschreven moet je in het Engels lezenquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:41 schreef FUFR het volgende:
[..]
heb al een screener, ziet er niet uit.
tis kut dat je de NL namen hebt geleerd en in de engelse versie de mensen dus anders heten
das wel een idea jaquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:43 schreef Inu het volgende:
[..]
Boeken die in het Engels zijn geschreven moet je in het Engels lezen
Doe Narnia ook maar in het Engels dan, leert ze vast veel van
jah ik had het laatste boek in het Engels omdat ik niet kon wachten op de vertaling. Zelfs met een vertalende namenlijst bij de hand kwam ik er niet doorheen. Heb het maar weggelegd uiteindelijk en braaf gewacht op de NL versiequote:Op donderdag 23 juli 2009 12:41 schreef FUFR het volgende:
[..]
heb al een screener, ziet er niet uit.
tis kut dat je de NL namen hebt geleerd en in de engelse versie de mensen dus anders heten
Sam Gewissies enzoquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:43 schreef FUFR het volgende:
ze moeten bij vertalingen van de namen afblijven!
quote:
Ik ben blij dat ze zondag niet komen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:46 schreef FUFR het volgende:
Sugababes hebben Mexicaanse griep
Twee van de drie Sugababes zitten in quarantaine nadat zij symptomen vertoonden van de Mexicaanse griep.
/amaranta post
Ik heb van mn ex de eerste drie boeken in het Nederlands gekregen... vond ik toen al wat jammer, maar toch maar gelezen en daarna toch echt overgestapt op de Engelse. Irriteer me vaak aan vertalingen en dan lees ik Nederlands en schakel het in mn hoofd om naar het Engelsquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jah ik had het laatste boek in het Engels omdat ik niet kon wachten op de vertaling. Zelfs met een vertalende namenlijst bij de hand kwam ik er niet doorheen. Heb het maar weggelegd uiteindelijk en braaf gewacht op de NL versie![]()
Normaal lees ik alles in Engels, maar als je ooit begonnen bent met de NL versie kom je er niet meer in
quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:48 schreef amaranta het volgende:
Oh ikben echt gruwelijke fan van de sugababes, dit wist ik nog niet.
ga even naar het sugabeeb forum
en straks naar de tandartsgaatje
ik wil nieeeeeeehieeeeeeeeeet.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:49 schreef amaranta het volgende:ik lees net dat Michael Jackson dood is, ik neem aan dat dat een hoax is???
sinds de dag dat mijn tandarts met de boor uitschoot en mijn tong piercde, neem ik altijd verdoving.quote:
als je wil beschrijf ik even de procedurequote:Op donderdag 23 juli 2009 12:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
sinds de dag dat mijn tandarts met de boor uitschoot en mijn tong piercde, neem ik altijd verdoving.
Dat is dan ook hetgeen waar ik het meest tegenop zie, maar dat prikje duurt maar 4 seconden.
Ze gaat gelijk de hele kies (kaching) aanpakken. Zit nou een ouderwetse vulling in en die zou ze even wit maken.
Ik vind het voornamelijk een simpel concept voor simpele mensenquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:47 schreef r8ality het volgende:
Harry Potter. Bruno, das pas een briljante film
.
Ik bedoel hij is oppervlakkig, vunzig, Amerikaanse stereo-typen bevestigend, slecht en nogal homo-erotisch, maar ik heb zelden een zaal zo hard horen lachen.
Wel leukquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:56 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik vind het voornamelijk een simpel concept voor simpele mensen.
Kortom, lekker makkelijk binnenlopen voor Sasha Baron Cohen.
Ga gerust je gang.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
als je wil beschrijf ik even de procedure
ga niet redden, heb zo bezoekje.quote:
Mijn verwachtingen van je, wat doe je?quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:57 schreef Inu het volgende:
[..]
Wel leukMaar dus al gezien en HP nog niet
doet me niksquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
ga niet redden, heb zo bezoekje.
maar het begint met uitboren en de zijkanten stabiliseren
Maar als je dan het kind bij je hebt is alle pijn ineens weg?quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
doet me niks
Ik heb een kind gebaard en ze hebben een schaar in mijn punani gezet en ermee geknipt..... raaaatsj, alsof je door stof gaat! Klinkt ook zo lekker.
Waarom heb ik zo'n levendig voorstellingsvermogen ookquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
doet me niks
Ik heb een kind gebaard en ze hebben een schaar in mijn punani gezet en ermee geknipt..... raaaatsj, alsof je door stof gaat! Klinkt ook zo lekker.
Soms scheuren vrouwen zelf in, tot in hun anusquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:09 schreef r8ality het volgende:
[..]
Waarom heb ik zo'n levendig voorstellingsvermogen ook.
.
tot dat zede eerste keer gaan pissenquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:09 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar als je dan het kind bij je hebt is alle pijn ineens weg?
das ook beter voor ze.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:09 schreef Inu het volgende:
[..]
Soms scheuren vrouwen zelf in, tot in hun anus
Wat denk jequote:Op donderdag 23 juli 2009 13:09 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, dan begint de ellende.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:09 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik geloof het eigenlijk niet zo.. ja, zo'n kind is natuurlijk prachtig, maar pijn is gewoon pijnquote:
ik wil het helemaal niet over jouw punami hebben, dat doe je maar met robquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
doet me niks
Bedanktquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:09 schreef Inu het volgende:
[..]
Soms scheuren vrouwen zelf in, tot in hun anus
idd.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, dan begint de ellende.
Dus bij deze weet je dat. Niemand had mij dat verteld. Niemand zei dat je na de bevalling nog gruwelijk veel pijn had en dat je een week niet kan zitten omdat de hechtingen te strak ziiten. Dat je nog 6 weken bloed verliest.
Dat je tieten pijn doet en ga zomaar door...
Ja, dat zeggen die nieuwbakken moeders altijdquote:
Zie je, gewoon adopteren dusquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, dan begint de ellende.
Dus bij deze weet je dat. Niemand had mij dat verteld. Niemand zei dat je na de bevalling nog gruwelijk veel pijn had en dat je een week niet kan zitten omdat de hechtingen te strak ziiten. Dat je nog 6 weken bloed verliest.
Dat je tieten pijn doet en ga zomaar door...
Zelfs voor regenquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:11 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik geloof het eigenlijk niet zo.. ja, zo'n kind is natuurlijk prachtig, maar pijn is gewoon pijnEn ik ben enorm kleinzerig
ik kom je handje wel vasthoudenquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:11 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik geloof het eigenlijk niet zo.. ja, zo'n kind is natuurlijk prachtig, maar pijn is gewoon pijnEn ik ben enorm kleinzerig
Hou nou ohopquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:12 schreef bleiblei het volgende:
Overigens scheurde het buurmeisje van SQ uit van der vaginadinges tot anus omdat ze niet wilden inknippen oid..
oh das leuk om even aan te halen als ik bij jullie op de koffie ben en ze binnen komtquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:12 schreef bleiblei het volgende:
Overigens scheurde het buurmeisje van SQ uit van der vaginadinges tot anus omdat ze niet wilden inknippen oid..
Niet persen, dan poep je alles mee uit?quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:13 schreef amaranta het volgende:
En dan heb ik het nog niet gehad over poepen. dat doet pas pijn
Maargoed. Vrouwelijk lichaam werkt zo goed dat ik het weer een 2de keer ga doen. Tja.....
Dus de pijn is in zoverre wel vergeten ja.
Ja, dan word je nat *bibber*quote:
neuh, het voelt gewoon raar omdat er hechtingen ziten. JE bent gewoon bang dat alles weer scheurt ofzo...quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:14 schreef Inu het volgende:
[..]
Niet persen, dan poep je alles mee uit?
[..]
Ja, dan word je nat *bibber*
Als je baarmoeder verwijderd wordt mag je alleen poepen zonder te persen, omdat anders alles kan verzakkenquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
neuh, het voelt gewoon raar omdat er hechtingen ziten. JE bent gewoon bang dat alles weer scheurt ofzo...
Ik weet het niet. Raar gevoel gewoon.
ik acht de kans dat je die kans ooit krijgt bijzonder kleinquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
oh das leuk om even aan te halen als ik bij jullie op de koffie ben en ze binnen komt
80% van de vrouwen poepen ook als ze persen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:14 schreef Inu het volgende:
[..]
Niet persen, dan poep je alles mee uit?
[..]
Ja, dan word je nat *bibber*
Das kut.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:16 schreef Inu het volgende:
[..]
Als je baarmoeder verwijderd wordt mag je alleen poepen zonder te persen, omdat anders alles kan verzakkenHoe veel koffie heb je dan nodig gewoon
quote:
in je klithood?quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:14 schreef amaranta het volgende:
Maarja, heb ook 2 tattoos en een piercing, en dat doet ook zeer.
Ik hoor bij die 20% procent die niet poept maar die de zuster gewoon onderkotst.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:17 schreef FUFR het volgende:
[..]
80% van de vrouwen poepen ook als ze persen.
is heel normaal.
dan witte gij da vast
Wist ik al idd...quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:17 schreef FUFR het volgende:
[..]
80% van de vrouwen poepen ook als ze persen.
is heel normaal.
dan witte gij da vast
Ach, als ze je borstbeen aan elkaar binden met ijzerdraad na een bypass mag je ook niet zo veel.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
neuh, het voelt gewoon raar omdat er hechtingen ziten. JE bent gewoon bang dat alles weer scheurt ofzo...
Ik weet het niet. Raar gevoel gewoon.
niet als jij mij gewoon effe tipt wanneer ze op de koffie komt..quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:17 schreef bleiblei het volgende:
[..]
ik acht de kans dat je die kans ooit krijgt bijzonder klein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |