Bierquote:Op woensdag 11 april 2007 12:39 schreef gr8w8 het volgende:
Bier.
Onee, lunch, die twee haal ik altijd door elkaar.
Nou.. praktisch gezien wel.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:35 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik heb me toch niet voor niets de tauwtandjes gezweet?![]()
Uiteraard.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:47 schreef gurlie het volgende:
[..]
Nou.. praktisch gezien wel.![]()
Maar nee hoor.Dat zegt niet dat het daarmee gedaan is natuurlijk.
Filmpje?quote:Op woensdag 11 april 2007 12:47 schreef FlowDesign het volgende:
Snowboarden in Steinach am Brenner was wel über relaxed trouwens. Volop zon (nu vellen op m'n neus) en lekker warm en best goede sneeuw voor zo'n laag gebied in deze tijd van het jaar.
En ik heb ook weer wat bijgeleerd in 2 dagen, ik kan nu een 180 springen en fakie een noseslide maken en dan in 1 keer omdraaien.![]()
Wat zijn vriendinnetjes toch handige agenda'squote:Op woensdag 11 april 2007 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn vader viert dan zijn verjaardag, babe
En jouw ouders gaan niks doen die dag, je vader wordt namelijk zondag al opgenomen
Als okke's hoofd niet zo stevig vast zat zou hij die zeker ook vergetenquote:Op woensdag 11 april 2007 12:54 schreef Inu het volgende:
[..]
Wat zijn vriendinnetjes toch handige agenda's(zo gaat het bij ons ook altijd
) Dan moet je/jullie maar eens naar Utrecht komen. Deze zomer komt er nog wel een afscheidsfeestje voor me
Jup, 27 juli vlieg ik naar Reykjavik om daar dan 5 maandjes te verblijven.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als okke's hoofd niet zo stevig vast zat zou hij die zeker ook vergeten
afscheidsfeestje? Ga je de domstad verlaten?
Owjaquote:Op woensdag 11 april 2007 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn vader viert dan zijn verjaardag, babe
En jouw ouders gaan niks doen die dag, je vader wordt namelijk zondag al opgenomen
Kom je wel terug voor de SQ & BB zomertuinfeest?quote:Op woensdag 11 april 2007 12:57 schreef Inu het volgende:
[..]
Jup, 27 juli vlieg ik naar Reykjavik om daar dan 5 maandjes te verblijven.
Dus als iemand nog een kennis/vriend/vriendin/etc. weet die een kamer zoekt in Utrecht voor onderhuur
Wow, IJslandquote:Op woensdag 11 april 2007 12:57 schreef Inu het volgende:
[..]
Jup, 27 juli vlieg ik naar Reykjavik om daar dan 5 maandjes te verblijven.
Dus als iemand nog een kennis/vriend/vriendin/etc. weet die een kamer zoekt in Utrecht voor onderhuur
Klinkt bekend.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Kom je wel terug voor de SQ & BB zomertuinfeest?.
Anders wordt het een feest met vrienden van SQ en febster..
Als ik wegben kom ik niet meer terug tot Nieuwjaarquote:Op woensdag 11 april 2007 12:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Kom je wel terug voor de SQ & BB zomertuinfeest?.
Anders wordt het een feest met vrienden van SQ en febster..
Ja. Dat ja.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb jij ook altijd feestjes waar alleen mijn vrienden en febster komen?![]()
hey...een newbiequote:Op woensdag 11 april 2007 12:54 schreef Inu het volgende:
[..]
Wat zijn vriendinnetjes toch handige agenda's(zo gaat het bij ons ook altijd
) Dan moet je/jullie maar eens naar Utrecht komen. Deze zomer komt er nog wel een afscheidsfeestje voor me
ok, je kan nog op fokquote:Op woensdag 11 april 2007 13:08 schreef Mex_ het volgende:
tvp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |