quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
Eindhovenaar met vervroegde midlifecrisis: Mex_
Ik heb m net aangepast dwiepquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:42 schreef Juup© het volgende:
Oude saaie OP.
Meer dan de helft hoor, en de rest (jij, daNpy, duchessX, blueman, Ingrid) hebben te weinig opmerkelijks gepost om iets aan te kunnen passen.quote:
Whatever.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Meer dan de helft hoor, en de rest (jij, daNpy, duchessX) heeft te weinig opmerkelijks gepost om iets aan te kunnen passen.
Ik bedoelde het niet lulligquote:
Jij mag ook wel samen met amaranta aan de zijlijn ons toejuichenquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:10 schreef FUFR het volgende:
Mmm... karten...
kweet niet...
niet zo kapot van..
*overdenkt..
Morgoth, ik mag toch aannemen als joellie inhuren dat je mij belt?quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
Peak IT aan de lijn. Of we nog ICT-personeel nodig hebben
"kent u ons mevrouw???"
"Ja, Peak IT ken ik wel"
"Oh, nou dan bent u ook bekend met onze werkwijze!"
"Eh nee, meer met de beroemde foldertjes en mailings"
moet ik dan ook mijn borsten laten zien?quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij mag ook wel samen met amaranta aan de zijlijn ons toejuichen
Met een ranzigheidsscore van 427? Jaquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
moet ik dan ook mijn borsten laten zien?![]()
Wij huren niet in. Heeft totaal geen zin voor onsquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:19 schreef FUFR het volgende:
[..]
Morgoth, ik mag toch aannemen als joellie inhuren dat je mij belt?
ik doe ook W&Squote:Op vrijdag 6 april 2007 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wij huren niet in. Heeft totaal geen zin voor ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |