quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
Eindhovenaar met vervroegde midlifecrisis: Mex_
Ik heb m net aangepast dwiepquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:42 schreef Juup© het volgende:
Oude saaie OP.
Meer dan de helft hoor, en de rest (jij, daNpy, duchessX, blueman, Ingrid) hebben te weinig opmerkelijks gepost om iets aan te kunnen passen.quote:
Whatever.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Meer dan de helft hoor, en de rest (jij, daNpy, duchessX) heeft te weinig opmerkelijks gepost om iets aan te kunnen passen.
Ik bedoelde het niet lulligquote:
Jij mag ook wel samen met amaranta aan de zijlijn ons toejuichenquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:10 schreef FUFR het volgende:
Mmm... karten...
kweet niet...
niet zo kapot van..
*overdenkt..
Morgoth, ik mag toch aannemen als joellie inhuren dat je mij belt?quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
Peak IT aan de lijn. Of we nog ICT-personeel nodig hebben
"kent u ons mevrouw???"
"Ja, Peak IT ken ik wel"
"Oh, nou dan bent u ook bekend met onze werkwijze!"
"Eh nee, meer met de beroemde foldertjes en mailings"
moet ik dan ook mijn borsten laten zien?quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij mag ook wel samen met amaranta aan de zijlijn ons toejuichen
Met een ranzigheidsscore van 427? Jaquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
moet ik dan ook mijn borsten laten zien?![]()
Wij huren niet in. Heeft totaal geen zin voor onsquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:19 schreef FUFR het volgende:
[..]
Morgoth, ik mag toch aannemen als joellie inhuren dat je mij belt?
ik doe ook W&Squote:Op vrijdag 6 april 2007 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wij huren niet in. Heeft totaal geen zin voor ons
algehele geschoktheid op de reesbaan...quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Met een ranzigheidsscore van 427? Ja
quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is goed, als we weer wat gatjes hebben dan mag je voor mij een keer kijken
Werving en selectiequote:Op vrijdag 6 april 2007 12:25 schreef bleiblei het volgende:
wat is W&S?
Dat bedoel ik, ik ben dan al mentaal voorbereid, en de rest crasht van schrik, victorie voor de stormqueen, joehoequote:
Jep dat moet ik wel geweest zijn. Toen ben ik van Goirle naar Cuijk gereden (of andersom).quote:Op donderdag 5 april 2007 23:20 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Boete inderdaad, volgens mij was dat in de week dat jij de Carina had. Rijksweg N65, is een 80km/u weg, dus buiten de bebouwde kom, dus niet ín Vught maar in de buurt.
edit: de schade is 32¤
Ik ging er vanuit dat ze in cuijk (semi overheid) wel vrij zouden zijn maar gisteren hoorde ik dat dat niet zo was.quote:
Het was om 18:14 aldus de schriftelijke bevestigingquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:16 schreef gurlie het volgende:
[..]
Jep dat moet ik wel geweest zijn. Toen ben ik van Goirle naar Cuijk gereden (of andersom).
Op welk tijdstip was het eigenlijk?
PM of mail me je bankgegevens maar ff![]()
Met die instelling word je inderdaad wel directeurquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:17 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat ze in cuijk (semi overheid) wel vrij zouden zijn maar gisteren hoorde ik dat dat niet zo was.
Dus toen heb ik maar gezegd dat het skiweekend van vandaag t/m maandag is
Dus ik ga woensdag pas weer werken![]()
Directeur is er om te commanderen en delegeren, niet om te werkenquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Met die instelling word je inderdaad wel directeur![]()
Die snap ik nietquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
Stoute Flow, een auto lenen van iemand en er dan weer een ander in laten rijden
Dan was dat van Cuijk naar Goirlequote:Op vrijdag 6 april 2007 14:21 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Het was om 18:14 aldus de schriftelijke bevestigingGegevens zijn onderweg.
KARTMIET 15 APRIL bij HEEZEMANS! Met bierrrr! MELD JE AAN!quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:27 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dan was dat van Cuijk naar Goirle![]()
Ik zal het overmaken (PM gezien)![]()
Gewoon, da's net als dat ik een tijdje terug een boek uitleende aan een vriendin van me, en toen ik het terug wilde ging het niet omdat haar moeder het nog aan het lezen wasquote:
Ja maar ik heb Mex z'n auto geleend en reed er zelf in toen ik blijkbaar geflitst ben (heb ik niet gemerkt) dus dat is heel wat anders.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gewoon, da's net als dat ik een tijdje terug een boek uitleende aan een vriendin van me, en toen ik het terug wilde ging het niet omdat haar moeder het nog aan het lezen wasIk had het boek aan haar geleend en niet aan haar moeder. Maar ik geef toe dat ik daar erg ouderwets in ben
Gurlie & Flow ookquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:29 schreef Mex_ het volgende:
[..]
KARTMIET 15 APRIL bij HEEZEMANS! Met bierrrr! MELD JE AAN!
Aanmelders so far:Mex_ ArTiC bleiblei Stormqueen
Juichcrew:Amaranta
Waarom postte gurlie dan net dat zij het wasquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:52 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja maar ik heb Mex z'n auto geleend en reed er zelf in toen ik blijkbaar geflitst ben (heb ik niet gemerkt) dus dat is heel wat anders.
Stadhuispleinrellen tussen hakkers en alto's...quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:53 schreef gr8w8 het volgende:
Agent mishandeld door 17-jarig meisje
Eindhovuh, eindhovuh, eindhovuh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |