quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
Eindhovenaar met vervroegde midlifecrisis: Mex_
Ik heb m net aangepast dwiepquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:42 schreef Juup© het volgende:
Oude saaie OP.
Meer dan de helft hoor, en de rest (jij, daNpy, duchessX, blueman, Ingrid) hebben te weinig opmerkelijks gepost om iets aan te kunnen passen.quote:
Whatever.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Meer dan de helft hoor, en de rest (jij, daNpy, duchessX) heeft te weinig opmerkelijks gepost om iets aan te kunnen passen.
Ik bedoelde het niet lulligquote:
Jij mag ook wel samen met amaranta aan de zijlijn ons toejuichenquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:10 schreef FUFR het volgende:
Mmm... karten...
kweet niet...
niet zo kapot van..
*overdenkt..
Morgoth, ik mag toch aannemen als joellie inhuren dat je mij belt?quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
Peak IT aan de lijn. Of we nog ICT-personeel nodig hebben
"kent u ons mevrouw???"
"Ja, Peak IT ken ik wel"
"Oh, nou dan bent u ook bekend met onze werkwijze!"
"Eh nee, meer met de beroemde foldertjes en mailings"
moet ik dan ook mijn borsten laten zien?quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij mag ook wel samen met amaranta aan de zijlijn ons toejuichen
Met een ranzigheidsscore van 427? Jaquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
moet ik dan ook mijn borsten laten zien?![]()
Wij huren niet in. Heeft totaal geen zin voor onsquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:19 schreef FUFR het volgende:
[..]
Morgoth, ik mag toch aannemen als joellie inhuren dat je mij belt?
ik doe ook W&Squote:Op vrijdag 6 april 2007 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wij huren niet in. Heeft totaal geen zin voor ons
algehele geschoktheid op de reesbaan...quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Met een ranzigheidsscore van 427? Ja
quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is goed, als we weer wat gatjes hebben dan mag je voor mij een keer kijken
Werving en selectiequote:Op vrijdag 6 april 2007 12:25 schreef bleiblei het volgende:
wat is W&S?
Dat bedoel ik, ik ben dan al mentaal voorbereid, en de rest crasht van schrik, victorie voor de stormqueen, joehoequote:
Jep dat moet ik wel geweest zijn. Toen ben ik van Goirle naar Cuijk gereden (of andersom).quote:Op donderdag 5 april 2007 23:20 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Boete inderdaad, volgens mij was dat in de week dat jij de Carina had. Rijksweg N65, is een 80km/u weg, dus buiten de bebouwde kom, dus niet ín Vught maar in de buurt.
edit: de schade is 32¤
Ik ging er vanuit dat ze in cuijk (semi overheid) wel vrij zouden zijn maar gisteren hoorde ik dat dat niet zo was.quote:
Het was om 18:14 aldus de schriftelijke bevestigingquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:16 schreef gurlie het volgende:
[..]
Jep dat moet ik wel geweest zijn. Toen ben ik van Goirle naar Cuijk gereden (of andersom).
Op welk tijdstip was het eigenlijk?
PM of mail me je bankgegevens maar ff![]()
Met die instelling word je inderdaad wel directeurquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:17 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat ze in cuijk (semi overheid) wel vrij zouden zijn maar gisteren hoorde ik dat dat niet zo was.
Dus toen heb ik maar gezegd dat het skiweekend van vandaag t/m maandag is
Dus ik ga woensdag pas weer werken![]()
Directeur is er om te commanderen en delegeren, niet om te werkenquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Met die instelling word je inderdaad wel directeur![]()
Die snap ik nietquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
Stoute Flow, een auto lenen van iemand en er dan weer een ander in laten rijden
Dan was dat van Cuijk naar Goirlequote:Op vrijdag 6 april 2007 14:21 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Het was om 18:14 aldus de schriftelijke bevestigingGegevens zijn onderweg.
KARTMIET 15 APRIL bij HEEZEMANS! Met bierrrr! MELD JE AAN!quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:27 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dan was dat van Cuijk naar Goirle![]()
Ik zal het overmaken (PM gezien)![]()
Gewoon, da's net als dat ik een tijdje terug een boek uitleende aan een vriendin van me, en toen ik het terug wilde ging het niet omdat haar moeder het nog aan het lezen wasquote:
Ja maar ik heb Mex z'n auto geleend en reed er zelf in toen ik blijkbaar geflitst ben (heb ik niet gemerkt) dus dat is heel wat anders.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gewoon, da's net als dat ik een tijdje terug een boek uitleende aan een vriendin van me, en toen ik het terug wilde ging het niet omdat haar moeder het nog aan het lezen wasIk had het boek aan haar geleend en niet aan haar moeder. Maar ik geef toe dat ik daar erg ouderwets in ben
Gurlie & Flow ookquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:29 schreef Mex_ het volgende:
[..]
KARTMIET 15 APRIL bij HEEZEMANS! Met bierrrr! MELD JE AAN!
Aanmelders so far:Mex_ ArTiC bleiblei Stormqueen
Juichcrew:Amaranta
Waarom postte gurlie dan net dat zij het wasquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:52 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja maar ik heb Mex z'n auto geleend en reed er zelf in toen ik blijkbaar geflitst ben (heb ik niet gemerkt) dus dat is heel wat anders.
Stadhuispleinrellen tussen hakkers en alto's...quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:53 schreef gr8w8 het volgende:
Agent mishandeld door 17-jarig meisje
Eindhovuh, eindhovuh, eindhovuh.
Arceequote:Op vrijdag 6 april 2007 15:01 schreef Mex_ het volgende:
KARTMIET 15 APRIL bij HEEZEMANS! Met bierrrr! MELD JE AAN!
Aanmelders so far:Mex_ ArTiC bleiblei Stormqueen Flow Gurlie
Juichcrew:Amaranta
Ow nu snap ik 'mquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarom postte gurlie dan net dat zij het was
Ah, de aap komt er uitquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:09 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ow nu snap ik 'm
Ik postte onder haar account
Nee, ik had het echt ff niet door, omdat eerst gurlie postte en vlak daarna Flow... Is toch gewoon altijd handig om je eigen naam er ff bij te zetten als je onder andermans naam postquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:58 schreef bleiblei het volgende:
Waar uit?![]()
Maar ik mag hopen dat je dat wel snapte hé.
Klopt, maar dat zag ik daarna pas en ik had geen zin om nog een keer van account te gaan wisselenquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, ik had het echt ff niet door, omdat eerst gurlie postte en vlak daarna Flow... Is toch gewoon altijd handig om je eigen naam er ff bij te zetten als je onder andermans naam post
Lekker boeiend tochquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:35 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Klopt, maar dat zag ik daarna pas en ik had geen zin om nog een keer van account te gaan wisselen![]()
Mss staat hier iets bijquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
Argh, ik moet allemaal dingen maken met een font wat ik dus niet heb en wat niet gratis te downloaden is
Nopez, daar staan ze niet bij helaas.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:48 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Mss staat hier iets bij![]()
http://www.flashkit.com/fonts/
Bij mij?quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:12 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Bij mij?
Dan schop ik jou morgen de deur uit, kan je ff naar de stad, maak ik hier de rest schoon enz. enz. ?
slapen we toch morgen bij jou?quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]okee
Ik zat stiekem meer te denken aan bij mij, omdat ik anders 5 volle dagen niet thuis ben...
Morgen na het stappen?quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:18 schreef bleiblei het volgende:
[..]
slapen we toch morgen bij jou?
En maandag kunnen we ook bij jou slapen.
gewoon ieder in zijn/haar eigen huis...wat krijgen we nou...jullie zijn niet getrouwd.quote:
De man van mijn nicht zit in die Albert Heijn pasen-reclame.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:40 schreef bleiblei het volgende:
Zow, boodschappen gedaan.
Pasen lijkt tegenwoordig wel Kerst qua lege vakken in de supermarkt.
Belachelijk is dat.
Typisch gevalletje "laat je gek maken door de commercie!"
Ik had de BOB beter bij jou kunnen latenquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:10 schreef gurlie het volgende:
Zo, de sneeuwkoning is onderweg.
Wat zal ik eens gaan doen dit weekend.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:03 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik had de BOB beter bij jou kunnen laten![]()
Ben er weg van, tot na het weekend iedereen![]()
![]()
De BOB?quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:03 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik had de BOB beter bij jou kunnen laten![]()
Ben er weg van, tot na het weekend iedereen![]()
![]()
Nee weinig, een tuin inrichten, misschien nog even werk zoeken tussendoor.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:56 schreef gr8w8 het volgende:
Zo, avondeten bij de Mac dus. Lieffie had geen zin in friet.
Grootse plannen dit weekend iedereen?
Ja, weekendje snowboarden.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:05 schreef r8ality het volgende:
Is die kale zaadcel nou weer op vakantie?.
Veel succesquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:14 schreef febster het volgende:
Zooww, met beetje geluk ben ik per 1 mei inwoner van Eindhoven
prijs, specs, m2, BBQ?quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:14 schreef febster het volgende:
Zooww, met beetje geluk ben ik per 1 mei inwoner van Eindhoven
In deze tijd van informatie technologie normaal.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:51 schreef amaranta het volgende:
vraagje;
trouwuitnodigingen via de mail versturen
gierig of onpersoonlijk of allebei?
Dat wordt veel kruipen dusquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:39 schreef febster het volgende:
Prijs: 350
Specs: 20m2 (heb de kamer niet gezien, precies dezelfde kamer 1 verdieping hoger wel)
Met eigen balkonnetje (ik kan er met 1 stoel op zitten), Grote Berg 49A, 200 meter van stratum
, boven een nachtwinkel
Allebeiquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:51 schreef amaranta het volgende:
vraagje;
trouwuitnodigingen via de mail versturen
gierig of onpersoonlijk of allebei?
Zoveel nachtwinkels zitten der niet op de Grote Bergquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:39 schreef febster het volgende:
Prijs: 350
Specs: 20m2 (heb de kamer niet gezien, precies dezelfde kamer 1 verdieping hoger wel)
Met eigen balkonnetje (ik kan er met 1 stoel op zitten), Grote Berg 49A, 200 meter van stratum
, boven eende nachtwinkel
het spijt dat je vader dood is kaartje via hallmarkmail?quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
In deze tijd van informatie technologie normaal.
Ik ben het met je eens. Trouwuitnodigingen via de mail doe je niet. Via de mail stuur je een uitnodiging voor een casual tuinfeest, een mededeling dat je je rijbewijs hebt gehaald o.i.d. Maar voor zoiets groots moet je gewoon een echte kaart sturenquote:Op zaterdag 7 april 2007 09:58 schreef amaranta het volgende:
ik vind het overigens not done om een uitnodiging voor een bruiloft via de mail te doen. Maar das mijn mening.
Zelfde antwoord als op jouw vorige vraag.quote:Op zaterdag 7 april 2007 09:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
het spijt dat je vader dood is kaartje via hallmarkmail?
ongepast of gierig?
Conservatieve mutsquote:Op zaterdag 7 april 2007 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Trouwuitnodigingen via de mail doe je niet. Via de mail stuur je een uitnodiging voor een casual tuinfeest, een mededeling dat je je rijbewijs hebt gehaald o.i.d. Maar voor zoiets groots moet je gewoon een echte kaart sturen
Dat heb je zelf al meerdere malen aangegeven deze weekquote:Op zaterdag 7 april 2007 12:35 schreef gurlie het volgende:
Hoezo ben ik een tikkende tijdbom eigenlijk?
iddquote:Op zaterdag 7 april 2007 12:35 schreef gurlie het volgende:
De klok rondslapen word je niet fitter van trouwens.
Nederlandse of amerikaanse maat?quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, vandaag ondanks mijn pashokjesvrees toch maar weer gepoogd om een spijkerbroek te kopen. Mijn maatjes 30 die ik 2 jaar geleden zo blij kocht gaan toch echt niet meer dicht![]()
Ik denk het nietquote:Op zaterdag 7 april 2007 15:24 schreef gurlie het volgende:
[..]
Daar zit ik zelfs een aantal maten boven.
Wat voor maat is dat dan?quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk het niet
Amerikaanse spijkerbroekenmaat 30 is ongeveer een nederlandse damesmaat 68 schat ik
Ik heb in Amerika een spijkerbroek gekocht in maat 12, dus...
Herenmaattabelquote:Op zaterdag 7 april 2007 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk het niet
Amerikaanse spijkerbroekenmaat 30 is ongeveer een nederlandse damesmaat 68 schat ik
Ik heb in Amerika een spijkerbroek gekocht in maat 12, dus...
De Vizzle woont er al in, Bwad als het goed is ook per 1 mei.. Mocht ik hulp nodig hebben geef ik wel een gil, maar ik moet de kamer eerst eens zien voordat ik ga besluiten wat ik er mee ga doen, hoogstwaarschijnlijk wel verven en laminaat erin (maar dat laatste twijfel ik nog over....)quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Zoveel nachtwinkels zitten der niet op de Grote Berg.
Ben benieuwd! Als je hulp nodig hebt (in het weekend) roep maar.
Wanneer trekken de Bwaden de Fizzle
erin? Ik had begrepen dat alleen de Klever
erin woont momenteel?
Ik moet de 24 versie nog steeds zien. Vanavond eens doen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:46 schreef r8ality het volgende:
Die Cartoon Wars afleveringen van South Park (seizoen 10).
.
Raap me op.
Ik ook (nog) maar nu ff douchen en dan wat indrinken en dan komt het altijd goedquote:
SQ:quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Herenmaattabel
[afbeelding]
Damesmaattabel
[afbeelding]
Ik ben van maat 48 naar 38 gegaan(amerikaanse maten).
Ja maar als ik 8 uur slaap ben ik ook moe.quote:Op maandag 9 april 2007 10:34 schreef amaranta het volgende:
daar is ooit een onderzoek naar geweest, hoe langer je slaapt hoe vermoeider je wakker wordt..
of, je bent zwanger
miss. heb je minder slaap nodigquote:Op maandag 9 april 2007 11:35 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja maar als ik 8 uur slaap ben ik ook moe.
Joost heeft geneukt...bel 112quote:
Dat nietquote:
Een potlood. Voorzichtig beginnen hé.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |