quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
Eindhovenaar met vervroegde midlifecrisis: Mex_
Ik heb m net aangepast dwiepquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:42 schreef Juup© het volgende:
Oude saaie OP.
Meer dan de helft hoor, en de rest (jij, daNpy, duchessX, blueman, Ingrid) hebben te weinig opmerkelijks gepost om iets aan te kunnen passen.quote:
Whatever.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Meer dan de helft hoor, en de rest (jij, daNpy, duchessX) heeft te weinig opmerkelijks gepost om iets aan te kunnen passen.
Ik bedoelde het niet lulligquote:
Jij mag ook wel samen met amaranta aan de zijlijn ons toejuichenquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:10 schreef FUFR het volgende:
Mmm... karten...
kweet niet...
niet zo kapot van..
*overdenkt..
Morgoth, ik mag toch aannemen als joellie inhuren dat je mij belt?quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
Peak IT aan de lijn. Of we nog ICT-personeel nodig hebben
"kent u ons mevrouw???"
"Ja, Peak IT ken ik wel"
"Oh, nou dan bent u ook bekend met onze werkwijze!"
"Eh nee, meer met de beroemde foldertjes en mailings"
moet ik dan ook mijn borsten laten zien?quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij mag ook wel samen met amaranta aan de zijlijn ons toejuichen
Met een ranzigheidsscore van 427? Jaquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
moet ik dan ook mijn borsten laten zien?![]()
Wij huren niet in. Heeft totaal geen zin voor onsquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:19 schreef FUFR het volgende:
[..]
Morgoth, ik mag toch aannemen als joellie inhuren dat je mij belt?
ik doe ook W&Squote:Op vrijdag 6 april 2007 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wij huren niet in. Heeft totaal geen zin voor ons
algehele geschoktheid op de reesbaan...quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Met een ranzigheidsscore van 427? Ja
quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is goed, als we weer wat gatjes hebben dan mag je voor mij een keer kijken
Werving en selectiequote:Op vrijdag 6 april 2007 12:25 schreef bleiblei het volgende:
wat is W&S?
Dat bedoel ik, ik ben dan al mentaal voorbereid, en de rest crasht van schrik, victorie voor de stormqueen, joehoequote:
Jep dat moet ik wel geweest zijn. Toen ben ik van Goirle naar Cuijk gereden (of andersom).quote:Op donderdag 5 april 2007 23:20 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Boete inderdaad, volgens mij was dat in de week dat jij de Carina had. Rijksweg N65, is een 80km/u weg, dus buiten de bebouwde kom, dus niet ín Vught maar in de buurt.
edit: de schade is 32¤
Ik ging er vanuit dat ze in cuijk (semi overheid) wel vrij zouden zijn maar gisteren hoorde ik dat dat niet zo was.quote:
Het was om 18:14 aldus de schriftelijke bevestigingquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:16 schreef gurlie het volgende:
[..]
Jep dat moet ik wel geweest zijn. Toen ben ik van Goirle naar Cuijk gereden (of andersom).
Op welk tijdstip was het eigenlijk?
PM of mail me je bankgegevens maar ff![]()
Met die instelling word je inderdaad wel directeurquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:17 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat ze in cuijk (semi overheid) wel vrij zouden zijn maar gisteren hoorde ik dat dat niet zo was.
Dus toen heb ik maar gezegd dat het skiweekend van vandaag t/m maandag is
Dus ik ga woensdag pas weer werken![]()
Directeur is er om te commanderen en delegeren, niet om te werkenquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Met die instelling word je inderdaad wel directeur![]()
Die snap ik nietquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
Stoute Flow, een auto lenen van iemand en er dan weer een ander in laten rijden
Dan was dat van Cuijk naar Goirlequote:Op vrijdag 6 april 2007 14:21 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Het was om 18:14 aldus de schriftelijke bevestigingGegevens zijn onderweg.
KARTMIET 15 APRIL bij HEEZEMANS! Met bierrrr! MELD JE AAN!quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:27 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dan was dat van Cuijk naar Goirle![]()
Ik zal het overmaken (PM gezien)![]()
Gewoon, da's net als dat ik een tijdje terug een boek uitleende aan een vriendin van me, en toen ik het terug wilde ging het niet omdat haar moeder het nog aan het lezen wasquote:
Ja maar ik heb Mex z'n auto geleend en reed er zelf in toen ik blijkbaar geflitst ben (heb ik niet gemerkt) dus dat is heel wat anders.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gewoon, da's net als dat ik een tijdje terug een boek uitleende aan een vriendin van me, en toen ik het terug wilde ging het niet omdat haar moeder het nog aan het lezen wasIk had het boek aan haar geleend en niet aan haar moeder. Maar ik geef toe dat ik daar erg ouderwets in ben
Gurlie & Flow ookquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:29 schreef Mex_ het volgende:
[..]
KARTMIET 15 APRIL bij HEEZEMANS! Met bierrrr! MELD JE AAN!
Aanmelders so far:Mex_ ArTiC bleiblei Stormqueen
Juichcrew:Amaranta
Waarom postte gurlie dan net dat zij het wasquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:52 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja maar ik heb Mex z'n auto geleend en reed er zelf in toen ik blijkbaar geflitst ben (heb ik niet gemerkt) dus dat is heel wat anders.
Stadhuispleinrellen tussen hakkers en alto's...quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:53 schreef gr8w8 het volgende:
Agent mishandeld door 17-jarig meisje
Eindhovuh, eindhovuh, eindhovuh.
Arceequote:Op vrijdag 6 april 2007 15:01 schreef Mex_ het volgende:
KARTMIET 15 APRIL bij HEEZEMANS! Met bierrrr! MELD JE AAN!
Aanmelders so far:Mex_ ArTiC bleiblei Stormqueen Flow Gurlie
Juichcrew:Amaranta
Ow nu snap ik 'mquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarom postte gurlie dan net dat zij het was
Ah, de aap komt er uitquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:09 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ow nu snap ik 'm
Ik postte onder haar account
Nee, ik had het echt ff niet door, omdat eerst gurlie postte en vlak daarna Flow... Is toch gewoon altijd handig om je eigen naam er ff bij te zetten als je onder andermans naam postquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:58 schreef bleiblei het volgende:
Waar uit?![]()
Maar ik mag hopen dat je dat wel snapte hé.
Klopt, maar dat zag ik daarna pas en ik had geen zin om nog een keer van account te gaan wisselenquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, ik had het echt ff niet door, omdat eerst gurlie postte en vlak daarna Flow... Is toch gewoon altijd handig om je eigen naam er ff bij te zetten als je onder andermans naam post
Lekker boeiend tochquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:35 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Klopt, maar dat zag ik daarna pas en ik had geen zin om nog een keer van account te gaan wisselen![]()
Mss staat hier iets bijquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
Argh, ik moet allemaal dingen maken met een font wat ik dus niet heb en wat niet gratis te downloaden is
Nopez, daar staan ze niet bij helaas.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:48 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Mss staat hier iets bij![]()
http://www.flashkit.com/fonts/
Bij mij?quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:12 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Bij mij?
Dan schop ik jou morgen de deur uit, kan je ff naar de stad, maak ik hier de rest schoon enz. enz. ?
slapen we toch morgen bij jou?quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]okee
Ik zat stiekem meer te denken aan bij mij, omdat ik anders 5 volle dagen niet thuis ben...
Morgen na het stappen?quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:18 schreef bleiblei het volgende:
[..]
slapen we toch morgen bij jou?
En maandag kunnen we ook bij jou slapen.
gewoon ieder in zijn/haar eigen huis...wat krijgen we nou...jullie zijn niet getrouwd.quote:
De man van mijn nicht zit in die Albert Heijn pasen-reclame.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:40 schreef bleiblei het volgende:
Zow, boodschappen gedaan.
Pasen lijkt tegenwoordig wel Kerst qua lege vakken in de supermarkt.
Belachelijk is dat.
Typisch gevalletje "laat je gek maken door de commercie!"
Ik had de BOB beter bij jou kunnen latenquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:10 schreef gurlie het volgende:
Zo, de sneeuwkoning is onderweg.
Wat zal ik eens gaan doen dit weekend.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:03 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik had de BOB beter bij jou kunnen laten![]()
Ben er weg van, tot na het weekend iedereen![]()
![]()
De BOB?quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:03 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik had de BOB beter bij jou kunnen laten![]()
Ben er weg van, tot na het weekend iedereen![]()
![]()
Nee weinig, een tuin inrichten, misschien nog even werk zoeken tussendoor.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:56 schreef gr8w8 het volgende:
Zo, avondeten bij de Mac dus. Lieffie had geen zin in friet.
Grootse plannen dit weekend iedereen?
Ja, weekendje snowboarden.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:05 schreef r8ality het volgende:
Is die kale zaadcel nou weer op vakantie?.
Veel succesquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:14 schreef febster het volgende:
Zooww, met beetje geluk ben ik per 1 mei inwoner van Eindhoven
prijs, specs, m2, BBQ?quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:14 schreef febster het volgende:
Zooww, met beetje geluk ben ik per 1 mei inwoner van Eindhoven
In deze tijd van informatie technologie normaal.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:51 schreef amaranta het volgende:
vraagje;
trouwuitnodigingen via de mail versturen
gierig of onpersoonlijk of allebei?
Dat wordt veel kruipen dusquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:39 schreef febster het volgende:
Prijs: 350
Specs: 20m2 (heb de kamer niet gezien, precies dezelfde kamer 1 verdieping hoger wel)
Met eigen balkonnetje (ik kan er met 1 stoel op zitten), Grote Berg 49A, 200 meter van stratum
, boven een nachtwinkel
Allebeiquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:51 schreef amaranta het volgende:
vraagje;
trouwuitnodigingen via de mail versturen
gierig of onpersoonlijk of allebei?
Zoveel nachtwinkels zitten der niet op de Grote Bergquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:39 schreef febster het volgende:
Prijs: 350
Specs: 20m2 (heb de kamer niet gezien, precies dezelfde kamer 1 verdieping hoger wel)
Met eigen balkonnetje (ik kan er met 1 stoel op zitten), Grote Berg 49A, 200 meter van stratum
, boven eende nachtwinkel
het spijt dat je vader dood is kaartje via hallmarkmail?quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
In deze tijd van informatie technologie normaal.
Ik ben het met je eens. Trouwuitnodigingen via de mail doe je niet. Via de mail stuur je een uitnodiging voor een casual tuinfeest, een mededeling dat je je rijbewijs hebt gehaald o.i.d. Maar voor zoiets groots moet je gewoon een echte kaart sturenquote:Op zaterdag 7 april 2007 09:58 schreef amaranta het volgende:
ik vind het overigens not done om een uitnodiging voor een bruiloft via de mail te doen. Maar das mijn mening.
Zelfde antwoord als op jouw vorige vraag.quote:Op zaterdag 7 april 2007 09:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
het spijt dat je vader dood is kaartje via hallmarkmail?
ongepast of gierig?
Conservatieve mutsquote:Op zaterdag 7 april 2007 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Trouwuitnodigingen via de mail doe je niet. Via de mail stuur je een uitnodiging voor een casual tuinfeest, een mededeling dat je je rijbewijs hebt gehaald o.i.d. Maar voor zoiets groots moet je gewoon een echte kaart sturen
Dat heb je zelf al meerdere malen aangegeven deze weekquote:Op zaterdag 7 april 2007 12:35 schreef gurlie het volgende:
Hoezo ben ik een tikkende tijdbom eigenlijk?
iddquote:Op zaterdag 7 april 2007 12:35 schreef gurlie het volgende:
De klok rondslapen word je niet fitter van trouwens.
Nederlandse of amerikaanse maat?quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, vandaag ondanks mijn pashokjesvrees toch maar weer gepoogd om een spijkerbroek te kopen. Mijn maatjes 30 die ik 2 jaar geleden zo blij kocht gaan toch echt niet meer dicht![]()
Ik denk het nietquote:Op zaterdag 7 april 2007 15:24 schreef gurlie het volgende:
[..]
Daar zit ik zelfs een aantal maten boven.
Wat voor maat is dat dan?quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk het niet
Amerikaanse spijkerbroekenmaat 30 is ongeveer een nederlandse damesmaat 68 schat ik
Ik heb in Amerika een spijkerbroek gekocht in maat 12, dus...
Herenmaattabelquote:Op zaterdag 7 april 2007 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk het niet
Amerikaanse spijkerbroekenmaat 30 is ongeveer een nederlandse damesmaat 68 schat ik
Ik heb in Amerika een spijkerbroek gekocht in maat 12, dus...
De Vizzle woont er al in, Bwad als het goed is ook per 1 mei.. Mocht ik hulp nodig hebben geef ik wel een gil, maar ik moet de kamer eerst eens zien voordat ik ga besluiten wat ik er mee ga doen, hoogstwaarschijnlijk wel verven en laminaat erin (maar dat laatste twijfel ik nog over....)quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Zoveel nachtwinkels zitten der niet op de Grote Berg.
Ben benieuwd! Als je hulp nodig hebt (in het weekend) roep maar.
Wanneer trekken de Bwaden de Fizzle
erin? Ik had begrepen dat alleen de Klever
erin woont momenteel?
Ik moet de 24 versie nog steeds zien. Vanavond eens doen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:46 schreef r8ality het volgende:
Die Cartoon Wars afleveringen van South Park (seizoen 10).
.
Raap me op.
Ik ook (nog) maar nu ff douchen en dan wat indrinken en dan komt het altijd goedquote:
SQ:quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Herenmaattabel
[afbeelding]
Damesmaattabel
[afbeelding]
Ik ben van maat 48 naar 38 gegaan(amerikaanse maten).
Ja maar als ik 8 uur slaap ben ik ook moe.quote:Op maandag 9 april 2007 10:34 schreef amaranta het volgende:
daar is ooit een onderzoek naar geweest, hoe langer je slaapt hoe vermoeider je wakker wordt..
of, je bent zwanger
miss. heb je minder slaap nodigquote:Op maandag 9 april 2007 11:35 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja maar als ik 8 uur slaap ben ik ook moe.
Joost heeft geneukt...bel 112quote:
Dat nietquote:
Een potlood. Voorzichtig beginnen hé.quote:
Ga er dan ook iets mee doenquote:Op maandag 9 april 2007 20:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Een potlood. Voorzichtig beginnen hé.
Ik heb een PS3 gekrijgt van mijn verjaardag(Jup! Ik ben een verwend strontjong
).
Oh my godquote:Op maandag 9 april 2007 20:39 schreef r8ality het volgende:
Tegen de tijd dat GTA4 uitkomt, kom ik geheel in GTA-stijl je PS3 confisqueren. Verwend strontjong.
Niks potlood, Juup had gelijk
quote:Op maandag 9 april 2007 20:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik heb een PS3 gekrijgt van mijn verjaardag(Jup! Ik ben een verwend strontjong
).
BB houdt niet van PESquote:
Sgoe! Is ie al uit?quote:Op maandag 9 april 2007 20:40 schreef febster het volgende:
[..]
Oh my god![]()
Bliebbbbbb dan kunnen we wellicht tegen elkaar GTA4'n
veel keuze is er nog niet...het is nog wachten op de typische PS games; GTA, Gran Turismo, PESquote:Op maandag 9 april 2007 22:32 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Sgoe! Is ie al uit?
Ik ga morgen iig een andere game kopen, dat vliegspel is zaad.
Probeer eens bij een kinky sm winkelquote:Op dinsdag 10 april 2007 01:37 schreef ArTiC het volgende:
Ik op jacht naar wat leuke DVD's en een spijkerbroek..dus misschien kan ik je ergens stalken
- Ze komt uit Duitslandquote:Op dinsdag 10 april 2007 01:48 schreef r8ality het volgende:
Even resumerend:
- Ze kan dansmatten
- Ze vind alledrie de delen van the Fast & the Furious tof (en niet alleen vanwege de mannen, maar ook de auto's, ja ik heb het gevraagd)
- Ze kan enorme lompe opmerkingen maken
- Ze eet bij de Mac gemiddeld meer dan ik (en nee, haar kont is ongeveer de helft van die van mij)
.
Kan ik je klantenkaart ff lenen dan?quote:
Dat is geen minpunt. Net zoals de voorgaande. Als ze nou uit Helmond zou komen, dan welquote:
Drinkt ze bier uit de fles?quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:59 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat is geen minpunt. Net zoals de voorgaande. Als ze nou uit Helmond zou komen, dan wel.
Ze drinkt Amaretto-cassis, of perencider. Dat is het wel zo ongeveerquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:59 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat is geen minpunt. Net zoals de voorgaande. Als ze nou uit Helmond zou komen, dan wel.
Het eerste, bed is te klein.quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
slecht geslapen?
of last van je geweten?
Was het een romantisch dinertje? Zo gezellig bij de Macquote:Op dinsdag 10 april 2007 01:48 schreef r8ality het volgende:
Even resumerend:
- Ze kan dansmatten
- Ze vind alledrie de delen van the Fast & the Furious tof (en niet alleen vanwege de mannen, maar ook de auto's, ja ik heb het gevraagd)
- Ze kan enorme lompe opmerkingen maken
- Ze eet bij de Mac gemiddeld meer dan ik (en nee, haar kont is ongeveer de helft van die van mij)
.
Dat is nog eens profiterenquote:In de Volkskrant zegt de 51-jarige Gertjan van Beijnum, die al 28 jaar een bijstandsuitkering ontvangt, daarover: ''We zijn een uitstervende soort.'' Van Beijnum stopte in 1979 met zijn studie aan de kunstacademie en is sindsdien werkloos: ''Het is niet dat ik niet kán werken, ik wil het niet. Ik ben tegen loonarbeid.''
Ook de 48-jarige Jan Müter, sinds 1982 zonder baan, ziet het somber in voor mensen die bewust niet willen werken maar wel een uitkering willen ontvangen. Begin jaren tachtig sloot hij zich aan bij de Nederlandse Bond Tegen het Arbeidsethos (NBTA) en werd actief voor het blad 'De luie donder.' ''Recht op luiheid en zelfontplooiing, was het devies. Niemand was tégen werk als zodanig. We werkten ons het rambam voor de actiegroepen. We vonden dat je niet gedwongen kon worden om te werken. Het moest een instrument zijn om jezelf te ontplooien. Voor het eerst werd de arbeidsmoraal ter discussie gesteld in Nederland.''
quote:Erfenissen leveren fiscus opnieuw meer op
Uitgegeven: 10 april 2007 10:17
Laatst gewijzigd: 10 april 2007 11:23
AMSTERDAM - De totale opbrengst van de successierechten is vorig jaar gestegen naar ruim 1,8 miljard euro. Dat is bijna zeven procent meer dan in 2005, meldt het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) dinsdag.
Successierechten zijn de belastingen op erfenissen en schenkingen. De opbrengst van de successierechten neemt sinds 2003 gestaag toe, meldt het CBS, ondanks het feit dat het aantal sterfgevallen in Nederland de afgelopen jaren licht daalt.
Als voornaamste oorzaak voor de stijging noemt het CBS dat de vermogens van huishoudens zijn gestegen, bijvoorbeeld door de stijging van de huizenprijzen en de waarde van aandelenbezit.
quote:
KARTMIET 15 APRIL bij HEEZEMANS! Met bierrrr! MELD JE AAN!quote:
Carpoolen moet wel lukken tochquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:12 schreef febster het volgende:
Ik zal het er eens met BB over hebben, want ik ga dat pokke eind niet fietsen
Romantischquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:00 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Was het een romantisch dinertje? Zo gezellig bij de Mac.
Romantisch is achterhaald?quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:14 schreef r8ality het volgende:
[..]
Romantisch. Achterhaald, en zijn we allebei tegen. En we zijn Mac-liefhebbers. Dus:
.
Ik bedoelde dus, dat jij niet mag drinkenquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:40 schreef amaranta het volgende:
Het mag wel, alleen zijn zij niet aansprakelijk voor de eventuele gevolgen van een botsing/crash....
Dat zeiden ze zaterdag dus ook tegen mij
quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:49 schreef Mex_ het volgende:
hallo
ik bied hier 2 remclaawen aan het merk is curlie 38 zijn gerevezert
en un hoftrem cilenderhet merk is bendixs 20
ik heb het ver vangen om dat ik dagt dat het kapot was maar agter af was het de rem drukver deler
dus ik hoor het wel als je wat nodig hebt
Als eerste paar dates dusquote:
Romantiek is maar net wat je er zelf van maakt en hoeft niet per se met rozen, kaarsen en vioolmuziekquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:35 schreef r8ality het volgende:
[..]
Als eerste paar dates dus. Romantisch geneuzel kan altijd nog.
Ach, we konden samen erg lachen om de Zweedse 12 t/m 16 jarigen die er rondliepenquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Romantiek is maar net wat je er zelf van maakt en hoeft niet per se met rozen, kaarsen en vioolmuziek
zelfs samen maccen kan heel romantisch zijn
quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:36 schreef febster het volgende:
Yoooooow, mijn macbook aangesloten op mijn 5.1 set... Maar ik krijg nu opeens allemaal vette ideeen... De kabel is 10 meter lang, dus de macbook kan ik op de overloop zetten, en dan kan ik in bad gaan liggen met mijn afstandsbediening van nummer verwisselen, wat mijn macbook weer doorstuurt naar mijn 5.1 set die een verdieping hoger staat, hoe geil is dat
.. Of straks in mijn nieuwe huis, op het dakterras zitten en van muziek wisselen met een afstandsbedieningkje
Ik heb 2 woorden voor je:quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:36 schreef febster het volgende:
Yoooooow, mijn macbook aangesloten op mijn 5.1 set... Maar ik krijg nu opeens allemaal vette ideeen... De kabel is 10 meter lang, dus de macbook kan ik op de overloop zetten, en dan kan ik in bad gaan liggen met mijn afstandsbediening van nummer verwisselen, wat mijn macbook weer doorstuurt naar mijn 5.1 set die een verdieping hoger staat, hoe geil is dat
.. Of straks in mijn nieuwe huis, op het dakterras zitten en van muziek wisselen met een afstandsbedieningkje
Ik heb 2 woorden voor je:quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:10 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik heb 2 woorden voor je:
Philips Streamium.
Hmm ja, zover ik weet is dat GT maar dan in HD, maar het kan ook zijn dat die nog niet klaar isquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:15 schreef bleiblei het volgende:
Ey Feb, jij zei dat je GT4 gratis kan downloaden toch?
Ik kan em nergens vinden. Wel GT HD, maar dat is een trailer achtig iets.
Huh, 1 minuut geleden was er nog niks bekendquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:28 schreef febster het volgende:
En Maxima is bevallen van een zoon schijnt
Daarom staat er ook "schijnt"quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Huh, 1 minuut geleden was er nog niks bekend
Ow, op Fokquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:33 schreef febster het volgende:
[..]
Daarom staat er ook "schijnt"Redelijk serieus topic op Fok! hier net dus ja...
Nah, ik ben er nog niet helemaal. Denk dat ik morgen even uitziek en donderdag maar weer ga werken.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:33 schreef febster het volgende:
Alweer beter trouwens?
Is idd wel slim denk ik jaquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nah, ik ben er nog niet helemaal. Denk dat ik morgen even uitziek en donderdag maar weer ga werken.
Ik wilde vandaag eigenlijk gaan werken omdat dat deze week de enige dag zou zijn dat mijn baas op kantoor was, maar toen ik me vanmorgen ziek meldde was hij al op weg naar Duitsland voor een spoedafspraak, dus de noodzaak is ook iets minderquote:
Boeiendquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:28 schreef febster het volgende:
En Maxima is bevallen van een zoon schijnt
Waar is de botheid dan, ik lees het nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:03 schreef amaranta het volgende:
Aiai, mijn hormonen gieren door mn lijf.
Ik kreeg net een mailtje met de volgende openingszin.
Hallo Ingeborg en Elena,
Willen jullie eens reageren op mijn mail van 4 april?
Rest van verhaal.
Waarop ik heb geantwoord dat ik was vergeten te antwoorden en dat ze niet zo'n botte zinnen hoeft te formuleren.
Dat het mogelijk is dat iemand door diverse omstandigheden zijn of haar mail niet leest. En dat ze beter iets kan zeggen in de trant van:
'ik heb jullie vorige week een mail gestuurd maar heb vooralsnog niets vernomen van jullie....'
Ik kan een goed punt voor mn afstuderen na dit mailtje wel op mn buik schrijven![]()
Deze dwingende regel misschien?quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waar is de botheid dan, ik lees het nietHormoonbaal
![]()
quote:Willen jullie eens reageren op mijn mail van 4 april?
Nou tering hee, wat een botheid, ik ben zwaar geshockeerdquote:
Ik reageer niet eens als mensen op zo'n manier iets proberen te bewerkstelligen. Men kan het ook normaal vragen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou tering hee, wat een botheid, ik ben zwaar geshockeerd![]()
![]()
Ik bedoel, zelfs Joost op een zeer matige dag is nog 5 keer botter![]()
Ja, ik zou daar zelf niet zo wakker van liggen geloof ikquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:30 schreef amaranta het volgende:
het is mijn afstudeerbegeleider
Ja, jijquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:28 schreef Stormqueen het volgende:
tsja, als het je afstudeerbegeleider was... magoe, ik denk daar anders over.
ik studeer wel af hoor.... ik zeg alleen wat ik vind (tegen haar dus)quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ik zou daar zelf niet zo wakker van liggen geloof ik
Heb er een poos geleden al van gehoord, waar kan ik me inschrijven?quote:
Vind het ook echt belachelijk om om 6 uur uit je bed te moetenquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:57 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Heb er een poos geleden al van gehoord, waar kan ik me inschrijven?![]()
Ow Juup, die wifi antenne van SMC moet je niet kopen. Kutding.![]()
Ontvangst is slechter dan met de originele antenne.
En wifi kaartjes van Asus zijn ook kut.
Morgen eens terug naar MyCom.
quote:
Ga je mee karten komende zondag?quote:Op woensdag 11 april 2007 08:48 schreef gr8w8 het volgende:
[..]![]()
Ja. Men heeft nog twee weken om mijn contract te verlengen overigens.
Ghe, hier had ooit iemand een leuk filmpje oid. naar de "systeembeheerder" door gestuurd. 10min later kon je niet meer op die sitequote:
De hoogste tijd voor een nieuw projectquote:Op woensdag 11 april 2007 09:18 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ghe, hier had ooit iemand een leuk filmpje oid. naar de "systeembeheerder" door gestuurd. 10min later kon je niet meer op die site.
Ik denk dat ik ook niet kom. Ik heb echt helemaal geen geld meer en ik krijg rond de 20e pas weer m'n stagevergoedingquote:
Inderdaad. Maar ach, hij had zich goed ingelezen enzo, geen gevaar.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:59 schreef bleiblei het volgende:
Dit is echt bizar:
bommen maken met je pa... heeel normaal!!!
Bommen maken met je pa, zeggen dat je verantwoordelijk bezig bent met het spul maar wel testen of lijm brandbaar is met een aansteker en de brandende bom uit proberen te trappen.
Ach, een been weg... Kan gebeuren. Mafketel.
Heb jij niet toevallig ff een klusje voor me voor 2 a 3 dagen voor komende week dat direct uitbetaald?quote:Op woensdag 11 april 2007 11:23 schreef FUFR het volgende:
goedemorgen spamhoertjes.
jullie krijgen het topique niet echt vol zo he?
waar is everybody?
Kun je mooi mee kartenquote:Op woensdag 11 april 2007 11:30 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Heb jij niet toevallig ff een klusje voor me voor 2 a 3 dagen voor komende week dat direct uitbetaald?![]()
Ik wil het je wel voorschieten hoor als je graag wil karten.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:50 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook niet kom. Ik heb echt helemaal geen geld meer en ik krijg rond de 20e pas weer m'n stagevergoeding![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 11:32 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik wil het je wel voorschieten hoor als je graag wil karten.
Whehehe en jij maar hopen dat je minimaal een 5 hadquote:Op woensdag 11 april 2007 11:31 schreef gurlie het volgende:
Ik ben helemaal klaar voor tot de examens!
8,4 voor mijn kunstgeschiedenis examen.![]()
En Flow, iedereen was stomverbaasd dus lager was wel verwacht.
Ja? Das wel liefquote:Op woensdag 11 april 2007 11:32 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik wil het je wel voorschieten hoor als je graag wil karten.
Nou uhhh... lees ff een stuk of 300 a 400 topics terug dan weet je hetquote:Op woensdag 11 april 2007 11:38 schreef Inu het volgende:
[..]
TuurlijkAlleen niet meer zo vaak op fok... en hoe is het hier dan?
Rente betaling in natura.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:40 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja? Das wel lief![]()
Mex, hoe laat was je eigenlijk van plan te gaan? Eind van de middag ofzo?
Ja ik denk het. Het interesseert me eigenlijk niet. Prima zo.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:39 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Whehehe en jij maar hopen dat je minimaal een 5 had![]()
Maar iedereen had dus hoger dan verwacht. Typisch.
Zal wel door de hoge vaagheidfactor van zo'n examen komen.
Hey! Hadden ze je account nog niet gedeactiveerd?quote:Op woensdag 11 april 2007 11:38 schreef Inu het volgende:
[..]
TuurlijkAlleen niet meer zo vaak op fok... en hoe is het hier dan?
Hezemans.nl kan ik hier ook niet zien, maar ergens einde middag lijkt me mooi, uurtje of 4 ofzo.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:40 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja? Das wel lief![]()
Mex, hoe laat was je eigenlijk van plan te gaan? Eind van de middag ofzo?
me 2quote:Op woensdag 11 april 2007 11:55 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Hezemans.nl kan ik hier ook niet zien, maar ergens einde middag lijkt me mooi, uurtje of 4 ofzo.
Nee, nog net nietquote:Op woensdag 11 april 2007 11:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hey! Hadden ze je account nog niet gedeactiveerd?.
Hoest daar in Utrecht?
Ik heb die avond trouwens niets gedaan wat jij ook niet zou doen.
Sinds een weekje ongeveer, maar het ding lijkt zich iedere minuut uit te breiden met meer restricties.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:58 schreef bleiblei het volgende:
[..]
sinds wanneer is dat.
hebben ze een nieuwe blocker geinstalleerd ofzo.
Mss hebben ze een bot op jouw pc gezet?quote:Op woensdag 11 april 2007 12:01 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Sinds een weekje ongeveer, maar het ding lijkt zich iedere minuut uit te breiden met meer restricties.
22ste weet ik niet zeker of ik iets te doen heb. Denk het niet, maar misschien willen mijn ouders die dag iets doen omdat mijn pa een dag later geopereerd wordt. Ik zal het in ieder geval noteren!quote:Op woensdag 11 april 2007 12:01 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, nog net nietMaar wel goed hier hoor. Lekker weer en ik zit binnen te werken
(ik ben gewoon zelfs de sneltiepdingetjes van de smileys vergeten
)
Oh, nu maak je me wel nieuwsgierigBen btw de 22e bij papsie en mamsie, of ben je dan ook gekke dingen aan het doen
Dat is wel goed zaadquote:Op woensdag 11 april 2007 12:01 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Sinds een weekje ongeveer, maar het ding lijkt zich iedere minuut uit te breiden met meer restricties.
Kejquote:Op woensdag 11 april 2007 12:03 schreef bleiblei het volgende:
[..]
22ste weet ik niet zeker of ik iets te doen heb. Denk het niet, maar misschien willen mijn ouders die dag iets doen omdat mijn pa een dag later geopereerd wordt. Ik zal het in ieder geval noteren!![]()
Bestaat al best lang hoor. Maar dat is/was van Toine Hezemans (de vader van Mike).quote:Op woensdag 11 april 2007 12:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat is wel goed zaad.
Hezemans is overigens van 1 tot 11 open op zondag.
Der is tegenwoordig ook Hezemans Realestate.
Die lui zijn ook goed bezig.
Says who?quote:Op woensdag 11 april 2007 12:01 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik al vooruit betaald![]()
Jah, maar hij had het wel notarieel vast laten leggenquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:42 schreef bleiblei het volgende:
Wat is Eric Dikeb trouwens een domme aap.
Die gast koopt een flat van een boer die geen flauw idee heeft wat ie doet, Dikeb vraagt naar de hoogte van de Servicekosten. De boer heeft geen flauw idee wat dat precies inhoudt en roept "ongeveer 100 euro per maand". Nu blijken de servicekosten 220 euro per maand te zijn. Gaat Dikeb via de Rijdende Rechter eisen dat de servicekosten maximaal 100 euro per maand wordt.
Helloooow, dat zijn de kosten van het onderhoud van dat pand debiel. Dat kan je niet zomaar ff verlagen van 220 euro per maand naar 100 euro per maand. Had je maar geen "penthouse" moeten kopen in een complex met 3 appartementen maar MET een lift.
Mijn vader viert dan zijn verjaardag, babequote:Op woensdag 11 april 2007 12:03 schreef bleiblei het volgende:
[..]
22ste weet ik niet zeker of ik iets te doen heb. Denk het niet, maar misschien willen mijn ouders die dag iets doen omdat mijn pa een dag later geopereerd wordt. Ik zal het in ieder geval noteren!![]()
Ik heb me toch niet voor niets de tauwtandjes gezweet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |