Als je goed kijkt zie je dat het een WC in aanbouw is en dat de ranzigheid vnl komt door bouwtroepquote:
Kuddevolkquote:Op woensdag 4 april 2007 11:50 schreef ArTiC het volgende:
zet het woord ranzig in de TT en de ONZ nerds komen er als vliegen op een stronthoop op af
tis jouw wc toch?quote:
En je score was?quote:Op woensdag 4 april 2007 11:55 schreef FUFR het volgende:
SQ, ja ik heb een hond, nee ik doe niet aan luiersex, jij ranzige gedachten hebbert
ja eh.. 4xx ofzo.quote:
die hond is heel erg behaard...quote:Op woensdag 4 april 2007 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vierhonderdnogwat.
Die hond is verdacht![]()
Inderdaad, want het ging toch echt om ranzige acties enzo. Honden, poep en plasseks. Dat soort dingen.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vierhonderdnogwat.
Die hond is verdacht![]()
hond en poepsex moet ik echt niet aan denken.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:14 schreef gurlie het volgende:
[..]
Inderdaad, want het ging toch echt om ranzige acties enzo. Honden, poep en plasseks. Dat soort dingen.
Dan heb je dus wel golden showers gehadquote:Op woensdag 4 april 2007 12:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
hond en poepsex moet ik echt niet aan denken.
plassex is ook very overrated![]()
been there, done that, nix aan..quote:Op woensdag 4 april 2007 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan heb je dus wel golden showers gehad
quote:Op woensdag 4 april 2007 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan heb je dus wel golden showers gehad
Hondenpoepsex![]()
preuts dingquote:Op woensdag 4 april 2007 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik was ook niet van plan het te proberen eigenlijk
Ik trek mijn grens ook daar hoor.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
preuts ding![]()
wie weet vinden jij en okkie het wel heul sexy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |