Als je goed kijkt zie je dat het een WC in aanbouw is en dat de ranzigheid vnl komt door bouwtroepquote:
Kuddevolkquote:Op woensdag 4 april 2007 11:50 schreef ArTiC het volgende:
zet het woord ranzig in de TT en de ONZ nerds komen er als vliegen op een stronthoop op af
tis jouw wc toch?quote:
En je score was?quote:Op woensdag 4 april 2007 11:55 schreef FUFR het volgende:
SQ, ja ik heb een hond, nee ik doe niet aan luiersex, jij ranzige gedachten hebbert
ja eh.. 4xx ofzo.quote:
die hond is heel erg behaard...quote:Op woensdag 4 april 2007 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vierhonderdnogwat.
Die hond is verdacht![]()
Inderdaad, want het ging toch echt om ranzige acties enzo. Honden, poep en plasseks. Dat soort dingen.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vierhonderdnogwat.
Die hond is verdacht![]()
hond en poepsex moet ik echt niet aan denken.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:14 schreef gurlie het volgende:
[..]
Inderdaad, want het ging toch echt om ranzige acties enzo. Honden, poep en plasseks. Dat soort dingen.
Dan heb je dus wel golden showers gehadquote:Op woensdag 4 april 2007 12:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
hond en poepsex moet ik echt niet aan denken.
plassex is ook very overrated![]()
been there, done that, nix aan..quote:Op woensdag 4 april 2007 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan heb je dus wel golden showers gehad
quote:Op woensdag 4 april 2007 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan heb je dus wel golden showers gehad
Hondenpoepsex![]()
preuts dingquote:Op woensdag 4 april 2007 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik was ook niet van plan het te proberen eigenlijk
Ik trek mijn grens ook daar hoor.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
preuts ding![]()
wie weet vinden jij en okkie het wel heul sexy
bij Okkie?quote:
Hij heet geen Okkie, en ik geloof er niks vanquote:Op woensdag 4 april 2007 12:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
preuts ding![]()
wie weet vinden jij en okkie het wel heul sexy
ik vind het wel een leuke naam vur humquote:Op woensdag 4 april 2007 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hij heet geen Okkie, en ik geloof er niks van![]()
oh, mag hij niet meer voor zichzelf spreken?quote:Op woensdag 4 april 2007 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk dat Okke al genoeg lollige naamverbasteringen heeft gehoord in zijn leven
Ja hoor, gooi het maar weer over die boegquote:Op woensdag 4 april 2007 12:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
oh, mag hij niet meer voor zichzelf spreken?![]()
Niet vandaag, volgende week een x-tje?quote:Op woensdag 4 april 2007 12:54 schreef FUFR het volgende:
hoe izzut met onze lunsj trouwens?
ik heb een leuke lunsjroom en chagrijnig bedienend personeel in de aanbieding
moet toch bekennen dat wij rond onze 20-26 de meeste van de zogenaamde ranzigheden hebben uitgeprobeerd...quote:Op woensdag 4 april 2007 12:54 schreef FlowDesign het volgende:
FUFR, jij ransaap![]()
Maar goed... je bent ook veul ouder
"Sex is only dirty when you do it right"![]()
Zorg ff voor leuk personeel dan kom ik wel een keertje lunsjenquote:Op woensdag 4 april 2007 12:54 schreef FUFR het volgende:
hoe izzut met onze lunsj trouwens?
ik heb een leuke lunsjroom en chagrijnig bedienend personeel in de aanbieding
pima!quote:Op woensdag 4 april 2007 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niet vandaag, volgende week een x-tje?
altijd!quote:Op woensdag 4 april 2007 12:56 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Zorg ff voor leuk personeel dan kom ik wel een keertje lunsjen
Ik kwam trouwens nog een mapje tegen op m'n PC genaamd Vinyl met daarin voor 3 komma nog wat gigabyte aan geripte vinyl platen. Hebben?
Vogelzand?quote:Op woensdag 4 april 2007 12:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
moet toch bekennen dat wij rond onze 20-26 de meeste van de zogenaamde ranzigheden hebben uitgeprobeerd...
dus, gurlie, maak je borsten maar nat, flow is on his wee!
(vooral de anale sex met vogelzand als glijmiddel is een aanrader!)![]()
Neucken in een rode mierennest trouwens ook...niet..
Mierennestenquote:Op woensdag 4 april 2007 12:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
moet toch bekennen dat wij rond onze 20-26 de meeste van de zogenaamde ranzigheden hebben uitgeprobeerd...
Zal het vanavond ff op DVD branden, dan kom ik het wel ff brengen.quote:
Zit je nu IN le papillon dan?quote:Op woensdag 4 april 2007 12:57 schreef FUFR het volgende:
le papillon....
echt heel chagrijnig, snauwen klanten af enzo.
zijn nu boos op mij omdat ik heel driftig en manisch op het receptiebelletje blijf rammen, ondertussen de toegesnelde bediening strak aankijkend..
Ik val ook niet ver meer buiten die leeftijdsgroep hoor.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
Maat: heb jij glijmiddel?quote:Op woensdag 4 april 2007 12:57 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Vogelzand?
Verkochten ze in die tijd nog geen glijmiddel?![]()
ieuwwww!quote:Op woensdag 4 april 2007 12:58 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik val ook niet ver meer buiten die leeftijdsgroep hoor.
Ik vraag me toch af wat voor ranzigheden jij dan wel gedaan moet hebben die ik niet aan kan vinken. Seks met mannen misschien?
Vergeet niet dat mannen ook punten krijgen als ze hun oksels scheren etcquote:Op woensdag 4 april 2007 12:58 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik val ook niet ver meer buiten die leeftijdsgroep hoor.
Ik vraag me toch af wat voor ranzigheden jij dan wel gedaan moet hebben die ik niet aan kan vinken. Seks met mannen misschien?
nee, nu thuis aan het werk (en dat met een heul kantoor)quote:
dat doe ik niet, de rest hou ik wel bijquote:Op woensdag 4 april 2007 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vergeet niet dat mannen ook punten krijgen als ze hun oksels scheren etc
Da's dan in ieder geval niet in je wilde jeugd geweestquote:Op woensdag 4 april 2007 12:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
Maat: heb jij glijmiddel?
ik: ja
(snel tube leeggemaakt en gevuld met vogelzand.)
kreeg snachts een smsje met 1 woord:
LUL
![]()
ik dacht eerst nog, wat ben ik goed bezig, maar ze werd gebeten!quote:
waai not? ik heb al 15 jaar ofzo een mobiel hoor...quote:Op woensdag 4 april 2007 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's dan in ieder geval niet in je wilde jeugd geweest
Ja inderdaad, oneerlijk.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vergeet niet dat mannen ook punten krijgen als ze hun oksels scheren etc
Ik viel zelf buiten schot toen, maar de andere persoon heeft het redelijk moeten ontgeldenquote:Op woensdag 4 april 2007 13:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik dacht eerst nog, wat ben ik goed bezig, maar ze werd gebeten!![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 13:03 schreef FUFR het volgende:
Heeft u wel eens?
Zonder ondergoed buitengelopen
Geroken aan schoon ondergoed
Ow, ik heb ook wel eens aan vuil ondergoed geroken heurquote:Op woensdag 4 april 2007 13:03 schreef FUFR het volgende:
Heeft u wel eens?
Zonder ondergoed buitengelopen
Geroken aan schoon ondergoed
ik ook, per ongeluk..quote:Op woensdag 4 april 2007 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ow, ik heb ook wel eens aan vuil ondergoed geroken heur
Ik heb ook wel eens naakt buiten gelopen, alleen niet in het openbaar![]()
jaha, da moette gij allemoal nog meemake!quote:
"zeg gurlie, moeten wij dat ranzigheid lijstje ook niet es proberen?"quote:
Uh huh. Ja want ik heb nooit naakt buiten gelopen of aan schoon ondergoed geroken.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
jaha, da moette gij allemoal nog meemake!![]()
Ja haar score was veel te laagquote:Op woensdag 4 april 2007 13:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
"zeg gurlie, moeten wij dat ranzigheid lijstje ook niet es proberen?"
Mijn score was hoger dan de jouwe geloof ik.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ach, Juup had zelfs nog lager dan Joost, en die is al 5 jaar getrouwd, dus...
quote:Op woensdag 4 april 2007 13:13 schreef gurlie het volgende:
[..]
Mijn score was hoger dan de jouwe geloof ik.
lager dan de big finger, ai das triestquote:Op woensdag 4 april 2007 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ach, Juup had zelfs nog lager dan Joost, en die is al 5 jaar getrouwd, dus...
Ja want jij bent natuurlijk wel enorm ervaren en zal het mij wel eens leren. Poeh poeh.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:13 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Niet héél het rijtje... ik wil geen dieren in m'n bed![]()
Ik miste gewoon wat opties.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:14 schreef bleiblei het volgende:
[..].
SQ had naar eigen zeggen 193.
Jij 160
dat zou je willen, broekiequote:Op woensdag 4 april 2007 13:13 schreef gurlie het volgende:
[..]
Mijn score was hoger dan de jouwe geloof ik.
we doelden dan meer op het anale gerampetamp in combi met plassexquote:Op woensdag 4 april 2007 13:09 schreef gurlie het volgende:
[..]
Uh huh. Ja want ik heb nooit naakt buiten gelopen of aan schoon ondergoed geroken.
Ik niet danquote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 13:15 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja want jij bent natuurlijk wel enorm ervaren en zal het mij wel eens leren. Poeh poeh.
laat me ja! ik heb pauzequote:Op woensdag 4 april 2007 13:15 schreef bleiblei het volgende:
Ow en FUFR... Ik heb het hele grappige namen verbasteringen rijtje al tig keer voorbij horen en zien komen.
Ik heb niet stilgezeten. In aantallen versla ik je vast niet, maar die stond er niet bij.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik niet dan![]()
Ik denk niet dat jij mij al kan overtreffen. Misschien over een jaar of 5![]()
![]()
Lekker glibberenquote:Op woensdag 4 april 2007 13:17 schreef FUFR het volgende:
sex in de sauna vond ik trouwens minder...
presteren bij 90 graden valt niet echt mee.
Glee er bijna vanaf
Kom maar op danquote:Op woensdag 4 april 2007 13:15 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja want jij bent natuurlijk wel enorm ervaren en zal het mij wel eens leren. Poeh poeh.
Ik ook! Ik heb gemasturbeerd op de fiets en gesext onder de douche (zonder te vallen!quote:Op woensdag 4 april 2007 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik niet dan![]()
Ik denk niet dat jij mij al kan overtreffen. Misschien over een jaar of 5![]()
![]()
Seks in de sauna is kut ja.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:17 schreef FUFR het volgende:
sex in de sauna vond ik trouwens minder...
presteren bij 90 graden valt niet echt mee.
Glee er bijna vanaf
Dat zeg ik ook niet joh, ik wil alleen maar zeggen dat ik al best ver ben gegaan. Ik bedoelde ook geen aantallenquote:Op woensdag 4 april 2007 13:18 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik heb niet stilgezeten. In aantallen versla ik je vast niet, maar die stond er niet bij.
Het is ook maar net waar je je persoonlijke grenzen legt natuurlijk, er stonden dingen bij die ik over 20 jaar nog niet zou doen.
Op de fiets?quote:Op woensdag 4 april 2007 13:18 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik ook! Ik heb gemasturbeerd op de fiets en gesext onder de douche (zonder te vallen!).
* mental note: rukken op fiets proberenquote:Op woensdag 4 april 2007 13:18 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik ook! Ik heb gemasturbeerd op de fiets en gesext onder de douche (zonder te vallen!).
met lange jas en toffee's ?quote:
Was best vreemdquote:
Like?quote:Op woensdag 4 april 2007 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet joh, ik wil alleen maar zeggen dat ik al best ver ben gegaan. Ik bedoelde ook geen aantallen.
Eh, ik ga geen details op Fok plempen, dat snap je natuurlijk zelf ook welquote:Op woensdag 4 april 2007 13:21 schreef gurlie het volgende:
[..]
Like?
Ik moet ook zeggen dat ik seks op hele rare plekken niet echt ideaal vind meestal, ligt zo onhandig.
quote:Op woensdag 4 april 2007 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eh, ik ga geen details op Fok plempen, dat snap je natuurlijk zelf ook wel![]()
kom maar op met die PM!quote:Op woensdag 4 april 2007 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eh, ik ga geen details op Fok plempen, dat snap je natuurlijk zelf ook wel![]()
Dus..quote:Op woensdag 4 april 2007 13:21 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nie eens.
Gewoon broek open, jas erover (geen lange jas, die wappert open) en gaan.
pwnedquote:Op woensdag 4 april 2007 13:22 schreef FUFR het volgende:
OMG:
17 pagina's tekst...
opslaan?
EN WAAR DRUK IK GODVERDOMME OP!?!
En waar fietste je?quote:Op woensdag 4 april 2007 13:21 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nie eens.
Gewoon broek open, jas erover (geen lange jas, die wappert open) en gaan.
valt meequote:
sukkelquote:Op woensdag 4 april 2007 13:22 schreef FUFR het volgende:
OMG:
17 pagina's tekst...
opslaan?
EN WAAR DRUK IK GODVERDOMME OP!?!
En jouw details? Ik neem aan dat je dus minimaal vreemd bent gegaan, aan anale sex doet en een trio gedaan hebt?quote:
anne frank plantsoen!quote:
PMquote:Op woensdag 4 april 2007 13:24 schreef gurlie het volgende:
Maargoed, dat was wel weer genoeg seks voor twee dagen.
Ik ben ook niet vreemd gegaan hoorquote:Op woensdag 4 april 2007 13:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En jouw details? Ik neem aan dat je dus minimaal vreemd bent gegaan, aan anale sex doet en een trio gedaan hebt?
Anders haal je die 160 niet.
Ja kijk, zo kan ik ook wel heel 'ervaren' zijn ja. Gewoon hele dubieuze dingen uitspoken.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Pindakaas op je klit en gaan met die banaan![]()
"oh gurlie, zo was het niet bedoeld en ik heb echt gelogen bij het invullen van die test"quote:
Inderdaad, daar denkt men: Aggos, gaat er weer eentjequote:Op woensdag 4 april 2007 13:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ter hoogte van de Grote Beek op de Boschdijk. Daar wordt zoiets als normaal gezien.
Je hoefde niet te blijven?quote:Op woensdag 4 april 2007 13:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ter hoogte van de Grote Beek op de Boschdijk. Daar wordt zoiets als normaal gezien.
We hadden het ook heul niet over ervaringquote:Op woensdag 4 april 2007 13:26 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja kijk, zo kan ik ook wel heel 'ervaren' zijn ja. Gewoon hele dubieuze dingen uitspoken.
hoe weet jjj dat?quote:Op woensdag 4 april 2007 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Pindakaas op je klit en gaan met die banaan![]()
Oja, het ging over ranzigheid.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
We hadden het ook heul niet over ervaring
Zo spannend is het nou ook weer niet hoor.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:26 schreef FUFR het volgende:
[..]
"oh gurlie, zo was het niet bedoeld en ik heb echt gelogen bij het invullen van die test"![]()
PMquote:Op woensdag 4 april 2007 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben ook niet vreemd gegaan hoor
Gadverdegadver.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vooral dat raspende kattentongetje...
Okee, nu wordt het te ranzig![]()
Psst, de problemenrubriek van de Tina of BreakOut lezen, dan komt het allemaal vanzelf voorbij.quote:
schaam je niet, geniet!quote:Op woensdag 4 april 2007 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
BAH!!quote:Op woensdag 4 april 2007 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dude!quote:Op woensdag 4 april 2007 13:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Psst, de problemenrubriek van de Tina of BreakOut lezen, dan komt het allemaal vanzelf voorbij.
Ik vermoed ook dat die problemenrubrieken ter inspiratie dienen voor sexuele experimenten.
Of de Viva:quote:Op woensdag 4 april 2007 13:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Psst, de problemenrubriek van de Tina of BreakOut lezen, dan komt het allemaal vanzelf voorbij.
Ik vermoed ook dat die problemenrubrieken ter inspiratie dienen voor sexuele experimenten.
wrom nie?quote:Op woensdag 4 april 2007 13:34 schreef febster het volgende:
Ik mag zeker Brainstorm van de Arctic Monkeys niet dope vinden zeker?
Omdat ik hier de enige ben die AM de shit vind hier volgens mij...quote:
*Zet Vorwerk - Cambodja maar wat harderquote:Op woensdag 4 april 2007 13:37 schreef febster het volgende:
Over dit nummer heb ik het dan: http://www.youtube.com/watch?v=30w8DyEJ__0
Ja, en daar moest je mij voor bellen om dat te ontdekkenquote:Op woensdag 4 april 2007 13:38 schreef febster het volgende:
Overigens op Alt V drukken ipv CTRL V... Ik ben echt teveel mijn Apple gewend(Daar is appeltje V het plakken)
inderdaad, wat een takkeherriequote:Op woensdag 4 april 2007 13:36 schreef febster het volgende:
[..]
Omdat ik hier de enige ben die AM de shit vind hier volgens mij...
ik heb een mailtje gezien van een vent die van die griet met gedragen slipjes een filmpje stuurde...quote:Op woensdag 4 april 2007 13:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn poes ruikt wel aan vieze onderbroeken, dat wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |