Als je goed kijkt zie je dat het een WC in aanbouw is en dat de ranzigheid vnl komt door bouwtroepquote:
Kuddevolkquote:Op woensdag 4 april 2007 11:50 schreef ArTiC het volgende:
zet het woord ranzig in de TT en de ONZ nerds komen er als vliegen op een stronthoop op af
tis jouw wc toch?quote:
En je score was?quote:Op woensdag 4 april 2007 11:55 schreef FUFR het volgende:
SQ, ja ik heb een hond, nee ik doe niet aan luiersex, jij ranzige gedachten hebbert
ja eh.. 4xx ofzo.quote:
die hond is heel erg behaard...quote:Op woensdag 4 april 2007 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vierhonderdnogwat.
Die hond is verdacht![]()
Inderdaad, want het ging toch echt om ranzige acties enzo. Honden, poep en plasseks. Dat soort dingen.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vierhonderdnogwat.
Die hond is verdacht![]()
hond en poepsex moet ik echt niet aan denken.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:14 schreef gurlie het volgende:
[..]
Inderdaad, want het ging toch echt om ranzige acties enzo. Honden, poep en plasseks. Dat soort dingen.
Dan heb je dus wel golden showers gehadquote:Op woensdag 4 april 2007 12:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
hond en poepsex moet ik echt niet aan denken.
plassex is ook very overrated![]()
been there, done that, nix aan..quote:Op woensdag 4 april 2007 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan heb je dus wel golden showers gehad
quote:Op woensdag 4 april 2007 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan heb je dus wel golden showers gehad
Hondenpoepsex![]()
preuts dingquote:Op woensdag 4 april 2007 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik was ook niet van plan het te proberen eigenlijk
Ik trek mijn grens ook daar hoor.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
preuts ding![]()
wie weet vinden jij en okkie het wel heul sexy
bij Okkie?quote:
Hij heet geen Okkie, en ik geloof er niks vanquote:Op woensdag 4 april 2007 12:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
preuts ding![]()
wie weet vinden jij en okkie het wel heul sexy
ik vind het wel een leuke naam vur humquote:Op woensdag 4 april 2007 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hij heet geen Okkie, en ik geloof er niks van![]()
oh, mag hij niet meer voor zichzelf spreken?quote:Op woensdag 4 april 2007 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk dat Okke al genoeg lollige naamverbasteringen heeft gehoord in zijn leven
Ja hoor, gooi het maar weer over die boegquote:Op woensdag 4 april 2007 12:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
oh, mag hij niet meer voor zichzelf spreken?![]()
Niet vandaag, volgende week een x-tje?quote:Op woensdag 4 april 2007 12:54 schreef FUFR het volgende:
hoe izzut met onze lunsj trouwens?
ik heb een leuke lunsjroom en chagrijnig bedienend personeel in de aanbieding
moet toch bekennen dat wij rond onze 20-26 de meeste van de zogenaamde ranzigheden hebben uitgeprobeerd...quote:Op woensdag 4 april 2007 12:54 schreef FlowDesign het volgende:
FUFR, jij ransaap![]()
Maar goed... je bent ook veul ouder
"Sex is only dirty when you do it right"![]()
Zorg ff voor leuk personeel dan kom ik wel een keertje lunsjenquote:Op woensdag 4 april 2007 12:54 schreef FUFR het volgende:
hoe izzut met onze lunsj trouwens?
ik heb een leuke lunsjroom en chagrijnig bedienend personeel in de aanbieding
pima!quote:Op woensdag 4 april 2007 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niet vandaag, volgende week een x-tje?
altijd!quote:Op woensdag 4 april 2007 12:56 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Zorg ff voor leuk personeel dan kom ik wel een keertje lunsjen
Ik kwam trouwens nog een mapje tegen op m'n PC genaamd Vinyl met daarin voor 3 komma nog wat gigabyte aan geripte vinyl platen. Hebben?
Vogelzand?quote:Op woensdag 4 april 2007 12:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
moet toch bekennen dat wij rond onze 20-26 de meeste van de zogenaamde ranzigheden hebben uitgeprobeerd...
dus, gurlie, maak je borsten maar nat, flow is on his wee!
(vooral de anale sex met vogelzand als glijmiddel is een aanrader!)![]()
Neucken in een rode mierennest trouwens ook...niet..
Mierennestenquote:Op woensdag 4 april 2007 12:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
moet toch bekennen dat wij rond onze 20-26 de meeste van de zogenaamde ranzigheden hebben uitgeprobeerd...
Zal het vanavond ff op DVD branden, dan kom ik het wel ff brengen.quote:
Zit je nu IN le papillon dan?quote:Op woensdag 4 april 2007 12:57 schreef FUFR het volgende:
le papillon....
echt heel chagrijnig, snauwen klanten af enzo.
zijn nu boos op mij omdat ik heel driftig en manisch op het receptiebelletje blijf rammen, ondertussen de toegesnelde bediening strak aankijkend..
Ik val ook niet ver meer buiten die leeftijdsgroep hoor.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
Maat: heb jij glijmiddel?quote:Op woensdag 4 april 2007 12:57 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Vogelzand?
Verkochten ze in die tijd nog geen glijmiddel?![]()
ieuwwww!quote:Op woensdag 4 april 2007 12:58 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik val ook niet ver meer buiten die leeftijdsgroep hoor.
Ik vraag me toch af wat voor ranzigheden jij dan wel gedaan moet hebben die ik niet aan kan vinken. Seks met mannen misschien?
Vergeet niet dat mannen ook punten krijgen als ze hun oksels scheren etcquote:Op woensdag 4 april 2007 12:58 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik val ook niet ver meer buiten die leeftijdsgroep hoor.
Ik vraag me toch af wat voor ranzigheden jij dan wel gedaan moet hebben die ik niet aan kan vinken. Seks met mannen misschien?
nee, nu thuis aan het werk (en dat met een heul kantoor)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |