quote:Op woensdag 19 november 2008 13:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Denk je echt dat die mensen denken:ik heb iets fout gedaan?
Ik denk dat ze denken: Wat een asociale kutvent achter me, met zn groot licht![]()
[..]
Ik wist wel dat je minstens net zo geweldig was als je al die tijd al roept!
Mijn heldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:Op woensdag 19 november 2008 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
toeteren + groot licht = rempedaal
Pas op met 30 jaar oude Volvo's, remmen uit die tijd zijn niet zo denderendquote:Op woensdag 19 november 2008 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
toeteren + groot licht = rempedaal
alleen maar beter, dan leert ie het toeteren wel afquote:Op woensdag 19 november 2008 13:30 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Pas op met 30 jaar oude Volvo's, remmen uit die tijd zijn niet zo denderend
Maar ik heb wèl airbagsquote:Op woensdag 19 november 2008 13:30 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik ook.quote:
Bel even of het erg druk is en of het erg is dat je nog even met je stoeltjes speelt.quote:
Gelukkig kan ik goed afstand houden. In tegenstelling tot de file-veroorzakende medemens.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:30 schreef Mex_ het volgende:
[..]
nee gekkiequote:
Natuurlijk, mensen zullen hun fouten eens toegevenquote:Denk je echt dat die mensen denken: ik heb iets fout gedaan?
Ik denk dat ze denken: Wat een asociale kutvent achter me, met zn groot licht
Afgebeldquote:Op woensdag 19 november 2008 13:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
Bel even of het erg druk is en of het erg is dat je nog even met je stoeltjes speelt.
Ik vraag het nog maar een keer: Kun jij het ook nog ergens anders over hebben?quote:Op woensdag 19 november 2008 13:39 schreef r8ality het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik goed afstand houden. In tegenstelling tot de file-veroorzakende medemens.
Kun je heerlijk nog de hele dag rondjes draaien in je stoeltjes.quote:
Idd. Als ik nou nog iets te doen had op m'n werk, maar nee. En ik kom niet aan projecten. Want ik ga toch weg.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
Kun je heerlijk nog de hele dag rondjes draaien in je stoeltjes.
Dan slaat heel je theorie dat je mensen dingen wil leren dus ook nergens op.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:40 schreef r8ality het volgende:
[..]
Natuurlijk, mensen zullen hun fouten eens toegeven.
Jemig, dat schiet ook niet op.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Idd. Als ik nou nog iets te doen had op m'n werk, maar nee. En ik kom niet aan projecten. Want ik ga toch weg.![]()
Ze zouden deze week bellen, dus ik heb voor mezelf ingezet op vrijdagmiddag, dan kan het alleen maar meevallenquote:Op woensdag 19 november 2008 13:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
Jemig, dat schiet ook niet op.![]()
Heb je al iets meer gehoord van de design academy?
Niet als iedereen loopt te piepen dat ik niet kan rijden en asociaal benquote:Op woensdag 19 november 2008 13:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vraag het nog maar een keer: Kun jij het ook nog ergens anders over hebben?
Dan maar dwingend leren hequote:Op woensdag 19 november 2008 13:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan slaat heel je theorie dat je mensen dingen wil leren dus ook nergens op.
Ze leren er nl niet van.
Dus je hele houding op de weg slaat nergens op, dus je bent uitgeluld.
officieel, volgens mijn internationale regels.
Mond dicht erover nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |