Ja hoor schat. Altijd hetzelfde; eerst begin je zelf iedereen die andere keuzes maakt dan jij af te kankeren, er komt weerwoord, en dan ga je het weer zo draaien dat wij het hebben gedaanquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:47 schreef r8ality het volgende:
Maar zonder lening/hypo/lease-auto kan je je zaakjes niet goed geregeld hebben en ben je zwaar ongelukkig.
Ik lees dezelfduh boeken als SQ.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Reaal kan het niet goed verteren dat andere mensen hun zaakjes beter hebben geregeld dan hij. In plaats van dat te accepteren kankert -ie alles de grond in, om zichzelf ervan te kunnen overtuigen dat hij de enige is die het goed doet en de rest van de wereld nietZoiets
Het komt wel altijd zo over dat ik nooit gelijk heb, en de rest wel. Which is not. Daarom krijg je dit soort reacties.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja hoor schat. Altijd hetzelfde; eerst begin je zelf iedereen die andere keuzes maakt dan jij af te kankeren, er komt weerwoord, en dan ga je het weer zo draaien dat wij het hebben gedaan
Doen ze bij amaranta in de klas ook
Nee, dat komt door de manier waarop je het zelf brengt. Jij generaliseert werkelijk alles. Dan kun je hetzelfde terug verwachten.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:53 schreef r8ality het volgende:
[..]
Het komt wel altijd zo over dat ik nooit gelijk heb, en de rest wel. Which is not. Daarom krijg je dit soort reacties.
Probeer eerst maar even om uit je eigen wereldje te komenquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:53 schreef r8ality het volgende:
Maar moppie, verf ze anders even blond, dan klopt mijn hokje weer.
Ik generaliseer heul niks. Alleen denk je dat altijd, omdat dat in jouw hokje past. Over generaliseren gesproken!quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, dat komt door de manier waarop je het zelf brengt. Jij generaliseert werkelijk alles. Dan kun je hetzelfde terug verwachten.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:56 schreef Levitation het volgende:
Stomme A2 werkwerken. Van mij van de grond direct weer bevriezen, kunnen ze ten minste niet heien.
Spookrijderquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:53 schreef r8ality het volgende:
[..]
Het komt wel altijd zo over dat ik nooit gelijk heb, en de rest wel. Which is not. Daarom krijg je dit soort reacties.
Fotoos!!!quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:56 schreef Levitation het volgende:
Stomme A2 werkwerken. Van mij van de grond direct weer bevriezen, kunnen ze ten minste niet heien.
Moet je het wel goed doen SQquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:56 schreef Levitation het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |