SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler speciaal voor Levitation met haar zwakke maag.
quote:
Mietje.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:57 schreef Levitation het volgende:
Juup.Doe dat plaatje ff tussen spoilertags please.
Wil jij zo graag stofzuigen?quote:Op woensdag 9 december 2009 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
schiet nou toch eens op hoerenzonen van de tnt met je pakketjesdienst!!! Als jullie iets voor de buurvrouw hebben zijn jullie er altijd om 12:00 en als ik ergens op zit te wachten loopt het zeker weer uit
Denk dat dat niet de hamvraag is. Is het niet handiger dat je ff wacht tot SQ weer vast werk heeft voor je dit soort aankopen doet? Of bemoei ik me nu teveel?quote:Op woensdag 9 december 2009 13:58 schreef bleiblei het volgende:
Zo hai! Maar goed, die pond. Zou die nog zakken? Anders is het wellicht verstandig om dat ding nu te bestellen.
Rinus was toch verliefd op Marloes?quote:
Hij heeft wel geld, dat is het probleem niet. Het probleem is wel dat er voor zulke kapitalen aan gereedschap wordt aangeschaft. Plus dat ik nog niet eens centen heb om een nieuwe spijkerbroek te kopen en dat frustreert mij en dan gaan we ruzie makenquote:Op woensdag 9 december 2009 13:59 schreef Levitation het volgende:
[..]
Denk dat dat niet de hamvraag is. Is het niet handiger dat je ff wacht tot SQ weer vast werk heeft voor je dit soort aankopen doet? Of bemoei ik me nu teveel?
Waarom zou ik wachten tot ze weer vast werk heeft?quote:Op woensdag 9 december 2009 13:59 schreef Levitation het volgende:
[..]
Denk dat dat niet de hamvraag is. Is het niet handiger dat je ff wacht tot SQ weer vast werk heeft voor je dit soort aankopen doet? Of bemoei ik me nu teveel?
Rinus is zwakzinnig en wordt verliefd op elke snol die hem aardig aankijkt. Hij denkt dat hij aardig aangekeken wordt, maar door zijn verstandelijke beperking interpreteert hij zulke dingen verkeerd want eigenlijk kotsen die meiden op hem.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Rinus was toch verliefd op Marloes?
Dat is hij vast alweer vergeten. Oliebollen Korsakov denk ik.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Rinus was toch verliefd op Marloes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |