indien ik heel veel afval.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Omdat het "indien" betekent en niet "tenzij". En als je Mits in jouw zin door "indien" vervangt, slaat de zin nergens op.
Gewoon laten lullen.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
indien ik heel veel afval.
Ik vind dat geen kromme zin
pay for itquote:Op woensdag 14 april 2010 12:23 schreef Juup© het volgende:
Kill me.
* touwen klaar legtquote:Op woensdag 14 april 2010 12:23 schreef -moppie- het volgende:
ik kom eraan!
bij INDIEN is er toch een voorwaarde aan verbonden...quote:Op woensdag 14 april 2010 12:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
indien ik heel veel afval.
Ik vind dat geen kromme zin
Maar ik doe eerst de bondage, dan kan ik rustig eten zonder dat ik je weer kwijtraakquote:
ik ben ondernemer...quote:Op woensdag 14 april 2010 12:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat jij het gratis zou doen, ben jij van mij af.
weer kwijtraak?quote:Op woensdag 14 april 2010 12:25 schreef FUFR het volgende:
[..]
Maar ik doe eerst de bondage, dan kan ik rustig eten zonder dat ik je weer kwijtraak
Ga ik zo ook doenquote:Op woensdag 14 april 2010 12:25 schreef -moppie- het volgende:
Kan geregeld worden hoor, maar zou het misschien helpen als je iets (actiefs) gaat doen ipv achter de pc te hangen?
bel hem!quote:Op woensdag 14 april 2010 12:26 schreef FUFR het volgende:
GVD nog effe en colt brengt te weinig food mee
Ja, ik begrijp het nog niet.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:25 schreef FUFR het volgende:
[..]
bij INDIEN is er toch een voorwaarde aan verbonden...
Indien ik niet meer eet val ik af, oid.
Ik snap die regels ook niet hoor, ik doe het meestal goed omdat het mij zo geleerd is maar vraag mij niet waarom ik het dan goed doe.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp het nog niet.
Indien ik veel afval, kan ik die rok niet meer dragen?
Zoiets?
Ik snap het echt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |