indien ik heel veel afval.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Omdat het "indien" betekent en niet "tenzij". En als je Mits in jouw zin door "indien" vervangt, slaat de zin nergens op.
Gewoon laten lullen.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
indien ik heel veel afval.
Ik vind dat geen kromme zin
pay for itquote:Op woensdag 14 april 2010 12:23 schreef Juup© het volgende:
Kill me.
* touwen klaar legtquote:Op woensdag 14 april 2010 12:23 schreef -moppie- het volgende:
ik kom eraan!
bij INDIEN is er toch een voorwaarde aan verbonden...quote:Op woensdag 14 april 2010 12:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
indien ik heel veel afval.
Ik vind dat geen kromme zin
Maar ik doe eerst de bondage, dan kan ik rustig eten zonder dat ik je weer kwijtraakquote:
ik ben ondernemer...quote:Op woensdag 14 april 2010 12:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat jij het gratis zou doen, ben jij van mij af.
weer kwijtraak?quote:Op woensdag 14 april 2010 12:25 schreef FUFR het volgende:
[..]
Maar ik doe eerst de bondage, dan kan ik rustig eten zonder dat ik je weer kwijtraak
Ga ik zo ook doenquote:Op woensdag 14 april 2010 12:25 schreef -moppie- het volgende:
Kan geregeld worden hoor, maar zou het misschien helpen als je iets (actiefs) gaat doen ipv achter de pc te hangen?
bel hem!quote:Op woensdag 14 april 2010 12:26 schreef FUFR het volgende:
GVD nog effe en colt brengt te weinig food mee
Ja, ik begrijp het nog niet.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:25 schreef FUFR het volgende:
[..]
bij INDIEN is er toch een voorwaarde aan verbonden...
Indien ik niet meer eet val ik af, oid.
Ik snap die regels ook niet hoor, ik doe het meestal goed omdat het mij zo geleerd is maar vraag mij niet waarom ik het dan goed doe.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp het nog niet.
Indien ik veel afval, kan ik die rok niet meer dragen?
Zoiets?
Ik snap het echt niet
Dan wat?quote:Op woensdag 14 april 2010 12:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
vast, ik weet het niet meer
Ik ben een tokkie, dat weet je toch.
Ik draag normaliter bruine laarsjes onder die mooie rok.
Ja, ik vind hem mooi. EN ik ga hem tot in den treure dragen.
Indien hij straks afzakt omdat ik zo;n goddelijk slank lichaam heb.
hoezo dan wat??quote:Op woensdag 14 april 2010 12:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dan wat?Dat is toch onlogisch in het verhaal??
ja die zit toch ook te eten dan. je moet ons mannen niet storen tijdens de foodsessie.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:26 schreef -moppie- het volgende:
[..]
weer kwijtraak?
maar uh...... dan is colt erbij en zo
Rampspoed!quote:Op woensdag 14 april 2010 12:26 schreef FUFR het volgende:
GVD nog effe en colt brengt te weinig food mee
dan kan ik toch beter na die sessie komen?quote:Op woensdag 14 april 2010 12:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja die zit toch ook te eten dan. je moet ons mannen niet storen tijdens de foodsessie.
ALS is mooier. usted lo sabequote:Op woensdag 14 april 2010 12:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp het nog niet.
Indien ik veel afval, kan ik die rok niet meer dragen?
Zoiets?
Ik snap het echt niet
quote:Op woensdag 14 april 2010 12:30 schreef -moppie- het volgende:
[..]
dan kan ik toch beter na die sessie komen?
OMFG er is een nagel gebreekt?quote:
Je zegt dat je 'm blijft dragen, bliediebliediebla... Indien hij afzakt...quote:Op woensdag 14 april 2010 12:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
hoezo dan wat??
Help me! Ik moet dit leren.
Je bent niet echt een goede juf zeg.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:31 schreef Levitation het volgende:
[..]
Je zegt dat je 'm blijft dragen, bliediebliediebla... Indien hij afzakt...![]()
Je bedoelt je blijft 'm dragen, bliediebliediebla... Tenzij hij afzakt...
Allochtoon![]()
Ik heb ook geenszins de ambitie om juf te worren.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je bent niet echt een goede juf zeg.
Gewoon: mits is indien... zo moeilijk is het toch niet.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:33 schreef amaranta het volgende:
Maar het kwartje begint te vallen.
Tenzij hij afzakt inderdaad
Maar nu wil ik een ezelsbruggetje leren.
tenzij...quote:Op woensdag 14 april 2010 12:34 schreef Levitation het volgende:
[..]
Gewoon: mits is indien... zo moeilijk is het toch niet.
nu verpest je haar bruggetje.quote:
pics!quote:Op woensdag 14 april 2010 12:35 schreef amaranta het volgende:
Mijn zoon wordt weer wakker. Ik ga tieteren.
ik wist wel dat ik 70 jaar te laat geboren benquote:
Al weer even klaar met brood geven hier, nu wat spelen en dan naar bed.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:35 schreef amaranta het volgende:
Mijn zoon wordt weer wakker. Ik ga tieteren.
quote:Op woensdag 14 april 2010 12:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik wist wel dat ik 70 jaar te laat geboren ben
want toen bestonden die woorden nog niet?quote:Op woensdag 14 april 2010 12:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik wist wel dat ik 70 jaar te laat geboren ben
Ik snap het ook niet wat hij bedoeld.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
want toen bestonden die woorden nog niet?
bruggen verpesten, tweede wereldoorlog etcquote:
Een brug te ver dus?quote:Op woensdag 14 april 2010 12:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
bruggen verpesten, tweede wereldoorlog etc
dat was misschien een brug te ver voor velenquote:Op woensdag 14 april 2010 12:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
bruggen verpesten, tweede wereldoorlog etc
teveel....nagels?quote:
Ja, ik zat 'm ook al te lezen net.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:53 schreef bleiblei het volgende:
Per ongeluk kinderloos interessant topic
dat heb ik wel vakerquote:Op woensdag 14 april 2010 12:46 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat was misschien een brug te ver voor velen
*kopt mis*quote:Op woensdag 14 april 2010 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ik zat 'm ook al te lezen net.
Wil je een kindje met mij? Als we nog langer wachten krijgen we een mongool namelijk
zoiets vraag je niet via Fok!quote:Op woensdag 14 april 2010 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ik zat 'm ook al te lezen net.
Wil je een kindje met mij? Als we nog langer wachten krijgen we een mongool namelijk
Vandaar ook mijn ik-wil-ze-voor-mn-30e-wensquote:Op woensdag 14 april 2010 12:53 schreef bleiblei het volgende:
Per ongeluk kinderloos interessant topic
Dat staat toch niet in dat artikel?quote:Op woensdag 14 april 2010 13:05 schreef Inu het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn ik-wil-ze-voor-mn-30e-wens![]()
En ik begin ook steeds vaker het idee te krijgen dat je je juist wel moet verantwoorden als je zegt dat je kinderen wilt... Bij mijn vriendinnen iig is geen kinderen meer de norm..
Oh, nu snap ik ineens alles veel beter!quote:Op woensdag 14 april 2010 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Och, we hebben elkaar in dit topic leren kennen, dus het is best gepast
Jawel, ‘quote:Op woensdag 14 april 2010 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat staat toch niet in dat artikel?
quote:Tachtig procent van de Nederlanders krijgt wel kinderen. Dat is de norm. Aan ouders wordt zelden de vraag gesteld waarom zij kinderen hebben gekregen, terwijl kinderlozen vaak wel verantwoording moeten afleggen.
sowieso mag alles hier in de eindhoventopicanarchiequote:Op woensdag 14 april 2010 13:07 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Oh, nu snap ik ineens alles veel beter!
Dan mag toch alles via dit topic?
Nee, er staat dat mensen die geen kinderen verantwoording moeten afleggen, niet de mensen die wel kinderen willenquote:
Ja, en ik zei juist dat ik het gevoel had dat het andersom begint te wordenquote:Op woensdag 14 april 2010 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, er staat dat mensen die geen kinderen verantwoording moeten afleggen, niet de mensen die wel kinderen willen
bij die "hoogopgeleide vrienden" wel ja. Onder hoogopgeleiden is geen kinderen hebben hip enzo.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:10 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, en ik zei juist dat ik het gevoel had dat het andersom begint te worden
ik doelde meer tussen jullie hier open en blootquote:Op woensdag 14 april 2010 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sowieso mag alles hier in de eindhoventopicanarchie
Dat kunnen wij heul niet weten SQquote:Op woensdag 14 april 2010 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bij die "hoogopgeleide vrienden" wel ja. Onder hoogopgeleiden is geen kinderen hebben hip enzo.
zeg maar gewoon waar je op doeltquote:Op woensdag 14 april 2010 13:11 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik doelde meer tussen jullie hier open en bloot
Nou ja, veel vriendinnen vinden dat je carriere voor moet gaan, want waarom heb je anders gestudeerd? En ze denken dat je niet meer kan werken met kinderen ofzo...quote:Op woensdag 14 april 2010 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bij die "hoogopgeleide vrienden" wel ja. Onder hoogopgeleiden is geen kinderen hebben hip enzo.
dat zeg ik toch, dat gezeik soms op elkaar, ik vond dat vreemd maar nu niet meer!quote:Op woensdag 14 april 2010 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zeg maar gewoon waar je op doelt
ah okee, ik vind het nog steeds gruwelijk kut thoquote:Op woensdag 14 april 2010 13:12 schreef -moppie- het volgende:
[..]
dat zeg ik toch, dat gezeik soms op elkaar, ik vond dat vreemd maar nu niet meer!
Ik heb een hele sterke kinderwens en idd de positie waarin ik zulke dingen eventueel zou kunnen bedenken tegenover mn vrijgezelle vriendinnen. Maar sommige mensen zijn ook gewoon beter in het bedrijfsleven dan als ouderquote:Op woensdag 14 april 2010 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
Maar Lot, jullie zijn allemaal nog zo jong, die eierstokken gaan echt nog wel een keer rammelen, als je 23 bent kun je daar nog zo weinig van zeggen...
Ja, die komen d'r nog wel een keer op terug hoor, als ze net als die vrouw uit zo'n artikel in eens 38 zijn en een carriere hebben maar geen man. Dan willen ze ineens welquote:Op woensdag 14 april 2010 13:12 schreef Inu het volgende:
[..]
Nou ja, veel vriendinnen vinden dat je carriere voor moet gaan, want waarom heb je anders gestudeerd? En ze denken dat je niet meer kan werken met kinderen ofzo...
Had laatst ook ongeveer ruzie met een vriendin toen ik zei dat ik geen abortus zou laten plegen als ik nu zwanger zou raken. Ze vond dat ik daarmee mn leven weggooide
dan moeten gullie dat niet meer doen, it is simplequote:Op woensdag 14 april 2010 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah okee, ik vind het nog steeds gruwelijk kut tho
op mijn 23e had ik dat ook maar die wens is ineens verdwenen.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:14 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb een hele sterke kinderwens en idd de positie waarin ik zulke dingen eventueel zou kunnen bedenken tegenover mn vrijgezelle vriendinnen. Maar sommige mensen zijn ook gewoon beter in het bedrijfsleven dan als ouder
ja, maar geen mens wil eenzaam oud worden, en da's bijna altijd de consequentie van geen kinderen willen. En dat gaan mensen vaak pas tegen hun 40e beseffenquote:Op woensdag 14 april 2010 13:14 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb een hele sterke kinderwens en idd de positie waarin ik zulke dingen eventueel zou kunnen bedenken tegenover mn vrijgezelle vriendinnen. Maar sommige mensen zijn ook gewoon beter in het bedrijfsleven dan als ouder
Dan zijn ze te oudquote:Op woensdag 14 april 2010 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, die komen d'r nog wel een keer op terug hoor, als ze net als die vrouw uit zo'n artikel in eens 38 zijn en een carriere hebben maar geen man. Dan willen ze ineens wel
Eh, ik denk rond de 40. Maar dat komt gewoon omdat je anders niet meer mee komt joh. Hoe wil je als man van 50+ met een klein kind ravotten?quote:Op woensdag 14 april 2010 13:19 schreef -moppie- het volgende:
wanneer vinden jullie een man te oud om voor het eerst vader te worden?
ik weet het niet zo
Hoe oud is Colt?quote:Op woensdag 14 april 2010 13:19 schreef -moppie- het volgende:
ik weet het niet zo
tot je plots inziet hoe eenzaam je bent zonder..quote:Op woensdag 14 april 2010 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nu, ik geef m nu voorlichtingsquote:Op woensdag 14 april 2010 13:19 schreef -moppie- het volgende:
ik weet het niet zo
Dat dacht ik ook op jouw leeftijd.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:05 schreef Inu het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn ik-wil-ze-voor-mn-30e-wens![]()
En ik begin ook steeds vaker het idee te krijgen dat je je juist wel moet verantwoorden als je zegt dat je kinderen wilt... Bij mijn vriendinnen iig is geen kinderen meer de norm..
35 hierquote:Op woensdag 14 april 2010 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar geen mens wil eenzaam oud worden, en da's bijna altijd de consequentie van geen kinderen willen. En dat gaan mensen vaak pas tegen hun 40e beseffen
quote:Mensen, alle mensen! Al die waardeloze mensen
hoeveel van die mensen kunne wij onszelf wensen
alle problemen op deze aardbol
is er eigenlijk één, die bol is te vol
Hongersnood, woningnood, en werkeloosheid
We drijven elkaar tot irriatie en boosheid
Mensen in blokken dozen op elkaars lip.
muur aan muur, buur aan buur, hier volgt een tip
als je geeft om de toekomst van de mens en welzijn
denkt dan eerst bewust voor je fokt als een konijn
want een menselijke mixematose voorkomen
is beter dan genezen, maar blijf maar dromen
van een groot gezin, gezelligheid en egoisme
survival of the fittest is al eeuwen realisme
de wereld slipt dicht door al die voortplantingsdrift
en de nieuwe generaties komen om in ons gif
maar BLIJF MAAR BAREN! BLIJF MAAR BAREN!
en denk fok de toekomst met zijn gevaren!
Het menselijke ras gaat aan zijn ego ten onder,
maar ach, de hele aarde is toch beter af zonder!
Milieuverontreiniging, niets is meer gezond!
We moeten recyclen! Eet elkaars strond!
Wat wil je al die baby's van de toekomst nou bieden?
Het geschiedde nog dat we meer kinderen verbieden!
Theoretisch gezien zijn er geen problemen
als we per gezin niet meer dan twee kinderen nemen
En dan wacht je één, twee hooguit drie generaties
en dan is er weer ruimte voor de levende natie
Maar deze generatie leeft bij de leus:
Het is onmenselijk om ons te dwingen in zo'n keus
Gedwongen geboortebeperking is slecht
en onrecht, dus kom je bij de toekomst terecht.
Mensen die dat zeggen zullen zich niet storen
aan problemen van diegenn die nog worden geboren
Ze doen dus geen reet om dit alles te verhinderen
dus eigenlijk verdienen ze nog geeneens kinderen
mensen zijn en blijven primitieve egoisten
die nemen wat ze nemen kunnen mee tot in hun kisten
Iedereen die denkt maar aan z'n eigen gerief
"Kijk ik heb er weer een koter bij, en Ooh wat is ie lief"
Het menselijke ras is in één woord verderfelijk
verwerpelijk, en het lijkt wel erfelijk
Maar ja, wie luistert nou naar deze idioot?
Want over honderd jaar zijn we toch allemaal dood!
maar BLIJF MAAR BAREN! BLIJF MAAR BAREN!
en denk fok de toekomst met zijn gevaren!
Het menselijke ras gaat aan zijn ego ten onder,
maar ach, de hele aarde is toch beter af zonder!
Wat let je?quote:Op woensdag 14 april 2010 13:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook op jouw leeftijd.
Mensen met zijn gemiddeld niet gelukkiger dan mensen zonder kinderen.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:22 schreef FUFR het volgende:
[..]
tot je plots inziet hoe eenzaam je bent zonder..
Punt 1: ik ben 31 en dus lukt voor de 30 niet meer. Schijnt technisch niet mogelijk te zijn.quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 13:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook op jouw leeftijd.
Maar ik heb die wens ook al vanaf mn 10e ofzo... Ik zie hem niet heel snel verdwijnenquote:Op woensdag 14 april 2010 13:15 schreef -moppie- het volgende:
[..]
op mijn 23e had ik dat ook maar die wens is ineens verdwenen.
je kan nog alle kanten op hoor.
Ik vond het ook een vreemde uitspraak. Als ik nu 16, zonder diploma zou ik het nog wel kunnen begrijpen idd, maar als je gewoon werk hebt dan gooi je toch nooit je leven weg met een kind?quote:Op woensdag 14 april 2010 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, die komen d'r nog wel een keer op terug hoor, als ze net als die vrouw uit zo'n artikel in eens 38 zijn en een carriere hebben maar geen man. Dan willen ze ineens wel
Je hebt nooit tijd voor kinderen, als je daarop wacht ben je straks idd per ongeluk kinderloos...quote:Op woensdag 14 april 2010 13:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
Punt 1: ik ben 31 en dus lukt voor de 30 niet meer. Schijnt technisch niet mogelijk te zijn.
Punt 2: ik heb het gewoon te druk, ik moet nog zoveel doen voor ik tijd heb/wil maken voor koters...
Doe es ff niet zo auti alsjeblieft he, je snapt best wat ik bedoel...quote:Op woensdag 14 april 2010 13:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
Punt 1: ik ben 31 en dus lukt voor de 30 niet meer. Schijnt technisch niet mogelijk te zijn.
Punt 2: ik heb het gewoon te druk, ik moet nog zoveel doen voor ik tijd heb/wil maken voor koters...
Ik ook Inu, ik ook. Altijd met kindjes bezig zijn enzoquote:Op woensdag 14 april 2010 13:27 schreef Inu het volgende:
[..]
[..]
Maar ik heb die wens ook al vanaf mn 10e ofzo... Ik zie hem niet heel snel verdwijnen![]()
[..]
Ik vond het ook een vreemde uitspraak. Als ik nu 16, zonder diploma zou ik het nog wel kunnen begrijpen idd, maar als je gewoon werk hebt dan gooi je toch nooit je leven weg met een kind?
Maar ik gun het haar niet dat ze zo ouder wordt... is een lief meisje, verdient een leuk en fijn leven
Ik heb ook altijd kinderen gewild, alleen de drang is met vlagen minder sterk geweest.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:27 schreef Inu het volgende:
[..]
[..]
Maar ik heb die wens ook al vanaf mn 10e ofzo... Ik zie hem niet heel snel verdwijnen![]()
[..]
Ik vond het ook een vreemde uitspraak. Als ik nu 16, zonder diploma zou ik het nog wel kunnen begrijpen idd, maar als je gewoon werk hebt dan gooi je toch nooit je leven weg met een kind?
Maar ik gun het haar niet dat ze zo ouder wordt... is een lief meisje, verdient een leuk en fijn leven
Je doet nou net alsof ze d'r nog wel van terug gaat komen ofzo...quote:Op woensdag 14 april 2010 13:28 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik ook Inu, ik ook. Altijd met kindjes bezig zijn enzo
vlagen?quote:Op woensdag 14 april 2010 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd kinderen gewild, alleen de drang is met vragen minder sterk geweest.
Momenteel zijn mijn eierstokken echter net sambaballen
idd...ze is zelfs al aan het breien alsof ze oma isquote:Op woensdag 14 april 2010 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je doet nou net alsof ze d'r nog wel van terug gaat komen ofzo...
je kan als vrijgezel niet adopteren in NLquote:Op woensdag 14 april 2010 13:29 schreef ArTiC het volgende:
maar stel dat je vrouw bent, 38, single en je wil desperate een kind...adoptie?
er zijn vrachtwagens vol zielige kindertjes die een thuis zoeken waar ze meer dan gewenst zijn...
Nee helemaal niet maar van mezelf had ik ook nooit gedacht dat ik op een punt zou komen dat ik er zwaar over na zou moeten denken of ik ze überhaupt wel wil.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je doet nou net alsof ze d'r nog wel van terug gaat komen ofzo...
Dat komt door Coltzquote:Op woensdag 14 april 2010 13:30 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nee helemaal niet maar van mezelf had ik ook nooit gedacht dat ik op een punt zou komen dat ik er zwaar over na zou moeten denken of ik ze überhaupt wel wil.
ja...op fok vindt je meer dan genoeg zaaddonorenquote:Op woensdag 14 april 2010 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je kan als vrijgezel niet adopteren in NL
Zaaddonor zoeken is je enige optie, is ook een vrouw in OUD die zo 2 kinderen heeft gekregen
quote:Op woensdag 14 april 2010 13:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja...op fok vindt je meer dan genoeg zaaddonoren
Ik neem dat risico en ben me er terdege van bewust. Ik heb al een aantal jaar de insteek: komen er kinderen, dan zijn ze welkom, komen ze niet, dan maak ik op een andere manier iets moois van m'n leven.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:27 schreef Inu het volgende:
[..]
Je hebt nooit tijd voor kinderen, als je daarop wacht ben je straks idd per ongeluk kinderloos...
[moppie]quote:
Hoezo komt dat door hem?quote:
Herkenbaar.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:30 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nee helemaal niet maar van mezelf had ik ook nooit gedacht dat ik op een punt zou komen dat ik er zwaar over na zou moeten denken of ik ze überhaupt wel wil.
je hebt idd al een vijverquote:Op woensdag 14 april 2010 13:31 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik neem dat risico en ben me er terdege van bewust. Ik heb al een aantal jaar de insteek: komen er kinderen, dan zijn ze welkom, komen ze niet, dan maak ik op een andere manier iets moois van m'n leven.
was een grapje meis...quote:Op woensdag 14 april 2010 13:32 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hoezo komt dat door hem?
Jaren geleden, toen wij na 11 maanden van onze dubbele hypotheek af waren hebben we op het punt gestaan.... maar toen ineens was het eng en ik heb geleerd, bij twijfel niet doen!
quote:
Tuurlijk niet, ik wil alleen maar zeggen dat het wel nog anders kan worden.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
Maar goed, ik vind het ook niet fair dat er nu net gedaan moet worden alsof de meiden met een kinderwens "gewoon nog niet op het punt zijn aangekomen dat ze zich beseffen dat ze geen kinderen willen", da's wel heel erg de omgekeerde wereld
Alles kan.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:36 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ik wil alleen maar zeggen dat het wel nog anders kan worden.
Er zijn genoeg meisjes, ook in OUD, die op hun 22-ste gelukkig moeder zijn en nog studeren enzo.
uhuh, groot gelijk als dat je happy maakt. Maar het kan geen vervanging zijn van een kindquote:Op woensdag 14 april 2010 13:34 schreef Levitation het volgende:
[..]
Stomme vijver met stomme vissen is het.
Nee, ik doelde meer op de wereld rondreizen en gewoon lekker happy zijn met V.
Da's niet. Maar het is wel mijn ervaring en toevallig ook die van moppie. Bij mij is de drang duidelijk minder geworden, met vlagen komt het nog wel terug... en ik weet ook niet hoe het zich ontwikkelt in de toekomst.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
Maar goed, ik vind het ook niet fair dat er nu net gedaan moet worden alsof de meiden met een kinderwens "gewoon nog niet op het punt zijn aangekomen dat ze zich beseffen dat ze geen kinderen willen", da's wel heel erg de omgekeerde wereld
Ja, maar... maakt een kind mij happier? Ik geloof niet zo in die roze wolk.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
uhuh, groot gelijk als dat je happy maakt. Maar het kan geen vervanging zijn van een kind![]()
Dat je zegt: ipv eeen kind gaan we op wereldreis ofzo
Roze wolk bestaat ook niet, het gaat vele malen dieper dan datquote:Op woensdag 14 april 2010 13:40 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja, maar... maakt een kind mij happier? Ik geloof niet zo in die roze wolk.
Maar nu heb ik de keuze en denk ik "nu nog even niet". En of ik daar over 5 jaar anders over denk, weet ik niet.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
maar weet je wat ik denk? Ik denk dat als je eenmaal een kind hebt, dat je echt nooit meer denkt van, oh, wat als ze niet was geboren? Wat als ik een andere keuze had gemaakt? Ik denk dat zodra je kind er is, dat je leven definitief verandert en dat die tijd "ervoor" er helemaal niet meer toe doet.
Maar zeker weten doe ik het niet, dat zouden de ouders in dit topic beter moeten kunnen beoordelen
inderdaad, dan krijg je ineens een huilbaby ofzo of een kindje wat niet goed is of veel medische zorg nodig heeftquote:Op woensdag 14 april 2010 13:40 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja, maar... maakt een kind mij happier? Ik geloof niet zo in die roze wolk.
houden van, maar ja....quote:Op woensdag 14 april 2010 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Roze wolk bestaat ook niet, het gaat vele malen dieper dan dat
vroeger ging het hier over school, je eerste keer vingeren en vrijdagmiddagzuipen op stratum....quote:Op woensdag 14 april 2010 13:39 schreef -moppie- het volgende:
FUFR is bezig met voorlichting en Ama heeft er een aan dr tiet hangen.....
Ik heb genoeg ellende in mijn directe omgeving gezien.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:40 schreef -moppie- het volgende:
[..]
inderdaad, dan krijg je ineens een huilbaby ofzo of een kindje wat niet goed is of veel medische zorg nodig heeft
wanneer heb jij je voor het eerst gevingerd?quote:Op woensdag 14 april 2010 13:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vroeger ging het hier over school, je eerste keer vingeren en vrijdagmiddagzuipen op stratum....
we worden oud
Dat maakt dat je minder om je kind geeft?quote:Op woensdag 14 april 2010 13:40 schreef -moppie- het volgende:
[..]
inderdaad, dan krijg je ineens een huilbaby ofzo of een kindje wat niet goed is of veel medische zorg nodig heeft
nee maar of je er dan zo heeeel erg blij mee bentquote:Op woensdag 14 april 2010 13:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat maakt dat je minder om je kind geeft?
ik sluit mij hierbij aanquote:Op woensdag 14 april 2010 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
Maar goed, ik ben er van overtuigd dat zodra je een kindje hebt, die liefde alles overstijgt wat je ooit nog aan liefde zal voelen. En of het nou huilt of ziek is, dat kan ontzettend kut zijn, maar voor je kind kun je alles en wil je alles en nog meer.
Maar da's enkel mijn gevoel.
ach doe normaal. Je zegt "houden van, maar ja... " alsof dat een futiliteit is vergeleken met een nieuwe auto ofzo. Wat is er nou mooier dan pure liefde?quote:Op woensdag 14 april 2010 13:42 schreef -moppie- het volgende:
[..]
kom maar op, wat zijn je diepste gevoelens voor je kind....??
quote:
Dat bedoelde ik dus te zeggen iddquote:Op woensdag 14 april 2010 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
nee natuurlijk niet maar ik geloof ook niet dat je het allemaal moet romantiseren. Kind komt de eerste jaren tussen jou en je partner in te staan. Leuk is dat, pure liefde voor je kind en je partner dan?quote:Op woensdag 14 april 2010 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ach doe normaal. Je zegt "houden van, maar ja... " alsof dat een futiliteit is vergeleken met een nieuwe auto ofzo. Wat is er nou mooier dan pure liefde?
Ik zou kapot gaan als mij overkomt wat vrienden van ons is overkomen.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
Maar goed, ik ben er van overtuigd dat zodra je een kindje hebt, die liefde alles overstijgt wat je ooit nog aan liefde zal voelen. En of het nou huilt of ziek is, dat kan ontzettend kut zijn, maar voor je kind kun je alles en wil je alles en nog meer.
Dan krijgen we een kind met een wijnvlek in de vorm van het bavaria logo op de rugquote:
Ja, bij mijn ouders kan ik me daar ook best iets bij voorstellenquote:Op woensdag 14 april 2010 13:45 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus te zeggen idd
Maar ik denk ook dat er echt wel ouders zijn die spijt hebben van hun kinderen...
klopt.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op woensdag 14 april 2010 13:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan krijgen we een kind met een wijnvlek in de vorm van het bavaria logo op de rug
Wat is ze overkomen dan als ik mag vragen?quote:Op woensdag 14 april 2010 13:45 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik zou kapot gaan als mij overkomt wat vrienden van ons is overkomen.
ik ben vlak voor die depressie wel uitgescheurd bij het poepenquote:Op woensdag 14 april 2010 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
depressief kan je ook zonder kind worden, kijk maar naar Artic
ik weet het zelfs wel zeker, maar het taboe is zo groot dat er weinig mensen zijn die het durven zeggen.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:45 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus te zeggen idd
Maar ik denk ook dat er echt wel ouders zijn die spijt hebben van hun kinderen...
teveel frikandellen genomd?quote:Op woensdag 14 april 2010 13:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben vlak voor die depressie wel uitgescheurd bij het poepen
Dit soort uitspraken kan ik ook nooit helemaal snappen he.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, bij mijn ouders kan ik me daar ook best iets bij voorstellen
inderdaad...quote:Op woensdag 14 april 2010 13:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
ik weet het zelfs wel zeker, maar het taboe is zo groot dat er weinig mensen zijn die het durven zeggen.
Bij mij ook (ik was niet heel gezond toen ik op deez aard kwam) maar zelfs ondanks dat hebben ze nooit spijt gehadquote:Op woensdag 14 april 2010 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, bij mijn ouders kan ik me daar ook best iets bij voorstellen
Dat komt omdat je gevoel voor humor nogal haaks op het mijne staatquote:Op woensdag 14 april 2010 13:46 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dit soort uitspraken kan ik ook nooit helemaal snappen he.
ze hebben tegenwoordig van die heule grote frikandellen zag ik op de reclamequote:
Ja, van die gargantuarsquote:Op woensdag 14 april 2010 13:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ze hebben tegenwoordig van die heule grote frikandellen zag ik op de reclame
dankzij pirkequote:
Ken mensen (heel dichtbij) waarbij het gewoon erg mis ging, aantal van de rampen:quote:Op woensdag 14 april 2010 13:46 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Wat is ze overkomen dan als ik mag vragen?
Ja, dan ga je wel even nadenken.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ken mensen (heel dichtbij) waarbij het gewoon erg mis ging, aantal van de rampen:
- kindje dat na 5 kwartier sterft omdat het organen miste
- moeder en kind die door het oog van de naald kruipen, kind is lichamelijk gehandicapt, moeder al een jaar aan het revalideren
- kind dat na een jaar epileptische aanvallen krijgt en een stofwisselingsziekte blijkt te hebben, levensverwachting 5 tot 10 jaar.
Ik heb al nachten liggen huilen om hun verdriet, denk dat ik het niet zou overleven als het mijn eigen verdriet was.quote:
Het gaat vreselijk vaak fout.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
Levi, natuurlijk is dat vreselijk en wens je dat niemand toe. Maar het is een risico dat je neemt. Een zelfde soort risico neem je ook als je in de auto stapt of op een ladder klimt. HEt gaat bijna altijd goed. Maar soms gaat het - helaas - niet goed. En die zekerheid kan je never ever inbouwen.
Ik denk dat je dat echt te somber inziet Levi, misschien komt het door die vrienden die zo ontzettend veel pech hebben gehad. Maar als het echt ZO vaak fout ging, dan was de mensheid echt niet zo exponentieel gegroeid in de afgelopen decennia.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
Het gaat vreselijk vaak fout.En dat risico ben ik misschien wel helemaal niet bereid te nemen.
Zal best maar in mijn omgeving is het so far in meer dan 50% van alle gevallen drama. En geloof me, daar word je bang van, heel bang.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:55 schreef ArTiC het volgende:
sorry dat ik er ff heel hard doorheen kom crossen maar dat kan idd gebeuren....de kans is klein (tenzij er erfelijke ziektes in de familie meespelen) maar het kan...en ja, dat is niet leuk nee. Maar een reden om af te zien van kinderen als je wel kinderen wil (tenzij weer die al bekende erfelijke ziekten)...ik denk het niet.
Dat zal vast, maar als in jouw omgeving 50% van de mensen die in de auto stapt iets ernstigs overkomt... stap jij dan in de auto?quote:Op woensdag 14 april 2010 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat echt te somber inziet Levi, misschien komt het door die vrienden die zo ontzettend veel pech hebben gehad. Maar als het echt ZO vaak fout ging, dan was de mensheid echt niet zo exponentieel gegroeid in de afgelopen decennia.
echt 50%? Of is dat alleen een gevoel?quote:Op woensdag 14 april 2010 13:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat zal vast, maar als in jouw omgeving 50% van de mensen die in de auto stapt iets ernstigs overkomt... stap jij dan in de auto?
Dat probeer ik te zeggen, maar blijkbaar is het raar dat ik niet sta te trappelen om mijn genen door te geven.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
echt 50%? Of is dat alleen een gevoel?
Maar als dat risico voor jou onaanvaardbaar is moet je het niet doen! Zolang jij vrede hebt met jouw beslissing, maakt het toch niet uit?
Ik denk dat ik dat ook zou doen.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
En ja, ik wil kindjes, en als blijkt dat ik zwanger ben van een heel gehandicapt kindje zou ik de zwangerschap af laten breken... ik heb geen morele of religieuze principes die me daarvan weerhouden.
Nee, dat is helemaal niet raar. Wat ik raar vind is dat het lijkt alsof Lot toegesproken wordt als iemand die d'r ware roeping nog niet heeft gevonden.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat probeer ik te zeggen, maar blijkbaar is het raar dat ik niet sta te trappelen om mijn genen door te geven.Daarbij mankeer ik zoveel dat ik ook niet weet of een kind blij is om dat te erven.
Ik vind dat mensen moeten doen waar ze gelukkig van worden. Ik bedoelde het als geintje... sorry als het anders over kwam.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, dat is helemaal niet raar. Wat ik raar vind is dat het lijkt alsof Lot toegesproken wordt als iemand die d'r ware roeping nog niet heeft gevonden.
Die anti-kinderbrigade is vele malen erger dan de pro-kinderbrigade hoor![]()
Heb het ook niet per definitie over jouquote:Op woensdag 14 april 2010 14:07 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vind dat mensen moeten doen waar ze gelukkig van worden. Ik bedoelde het als geintje... sorry als het anders over kwam.
Was die dat niet al?quote:
hij had een extra HB meegenomenquote:
quote:
amen!quote:Op woensdag 14 april 2010 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar goed, iedereen moet inderdaad doen waar hij/zij gelukkig van wordt of denkt te worden.
does it involve lucious sex?quote:
Lots of itquote:
Maar voor de seks niet eerst samen eten hequote:Op woensdag 14 april 2010 14:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Lots of itBen al 31 en dan ben je niet meer zo vruchtbaar, moet je dus veel oefenen.
welles!quote:Op woensdag 14 april 2010 14:17 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar voor de seks niet eerst samen eten he
quote:Op woensdag 14 april 2010 14:17 schreef FUFR het volgende:
http://sepientia.com/2010(...)lp-you-be-surprised/
Ja, lekker in de buurtquote:Singles in Noord-Holland
Date met singles uit Noord-Holland. Schrijf je nu gratis in op Lexa!
www.Lexa.nl/Noord-Ho
Klopt. maar hoe kom je daar zo op?quote:
Als ik geen zin meer heb ga ik naar de ads kijkenquote:Op woensdag 14 april 2010 14:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
Klopt. maar hoe kom je daar zo op?
Mijn moeder zegt altijd "Wat van ver komt is het lekkerste"quote:
ik zit er maandagquote:Op woensdag 14 april 2010 14:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt altijd "Wat van ver komt is het lekkerste"
beschuit met muisjes..maar dan andersquote:
brood ipv beschuit.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
beschuit met muisjes..maar dan anders
Het is een beetje onsmakelijk, maar eigenlijk wel kei schattig.quote:
daarom is het ook anders he...helder lichtquote:
Hij past zich aan aan moppie.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
daarom is het ook anders he...helder licht
Zal wat worden als die 2 zich voortplantenquote:
tsja, dan komen er nog meer Artics op de wereldquote:Op woensdag 14 april 2010 15:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zal wat worden als die 2 zich voortplanten
dat is niet aardig mamaquote:Op woensdag 14 april 2010 15:16 schreef -moppie- het volgende:
[..]
tsja, dan komen er nog meer Artics op de wereld
Ik vind eigenlijk dat we ook weer een lijstje moeten maken met wie wie is.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:16 schreef ArTiC het volgende:
ik denk dat we maar weer een OP moeten maken voor deze reeks...met daarin in het groot de tekst:
Posten in dit topic kan autistische trekken veroorzaken
Levitation: gezellige dikkert.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat we ook weer een lijstje moeten maken met wie wie is.![]()
Laten we allemaal een omschrijving voor ons zelf verzinnen!![]()
Levitation: Levi for short, gezellige dikkert met licht ironische inslag en vreemde wannabe autistische neigingen, woonachtig in 't dorp waar alle autochtone hangjongeren tot crimineel gedrag vervallen.
Of is dat te lang?
de muisjes zijn anders ook niet blauw of roze.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
daarom is het ook anders he...helder licht
Dekt de lading niet.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Levitation: gezellige dikkert.
meer dan genoeg
ze zijn onzijdigquote:Op woensdag 14 april 2010 15:22 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
de muisjes zijn anders ook niet blauw of roze.
en je hebt al 2 verschillen ontdektquote:Op woensdag 14 april 2010 15:22 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
de muisjes zijn anders ook niet blauw of roze.
dan ben je niet dik genoegquote:
Bij tien win je de koelkast?quote:
Ben SugarLeeHooper niet.quote:
Dan ga je niet door tot 10.quote:
Bij 3 swaffel ik hem op zijn neusquote:
jooooo met de ......?quote:
Nog niet, zal nog wel ff duren voordat ze helemaal ontbonden is.quote:
Nu is de keuze aan Colt: verzint hij er nog een of gaat hij voor de zwaffel?quote:
ze is gecremeerd toch?quote:Op woensdag 14 april 2010 15:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nog niet, zal nog wel ff duren voordat ze helemaal ontbonden is.
quote:Op woensdag 14 april 2010 15:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nu is de keuze aan Colt: verzint hij er nog een of gaat hij voor de zwaffel?
*roffeltje
quote:
Ojaquote:
dat is een mythe, alleen botten laten as achterquote:Op woensdag 14 april 2010 15:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
OjaDan nog denk ik dat ze nog altijd heel zwaar is.
Heel veel as.
Zware botten, was haar aan te zien.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is een mythe, alleen botten laten as achter
brand als de tering.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:40 schreef Levitation het volgende:
Als je gecremeerd wordt, smelt je vet dan? Of ontbrandt dat?
zwanger?quote:
die puisten komen dus niet door de pil.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:44 schreef Inu het volgende:
Ik heb zin in chocola
Tof. Dan wil ik gecremeerd worden, fikken zal het!quote:
Ik ook. Heb net ook al 2 chocomel gedronken, omdat dat nog het dichtste bij komt qua smaak.quote:
in die ovens kan je glas vloeibaar maken, dat vergaat compleetquote:Op woensdag 14 april 2010 15:40 schreef Levitation het volgende:
Als je gecremeerd wordt, smelt je vet dan? Of ontbrandt dat?
glas = vloeibaar, ook bij kamertemperatuurquote:Op woensdag 14 april 2010 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in die ovens kan je glas vloeibaar maken, dat vergaat compleet
Dat ik er zin in heb betekent niet dat ik het eetquote:Op woensdag 14 april 2010 15:48 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
die puisten komen dus niet door de pil.
Mede autiquote:Op woensdag 14 april 2010 15:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
glas = vloeibaar, ook bij kamertemperatuur
schenkbaar danquote:Op woensdag 14 april 2010 15:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wanneer ben je uitgerekend?quote:Op woensdag 14 april 2010 15:53 schreef Inu het volgende:
[..]
En trouwens, puisten van eten komen op je wangen, de mijne zitten op je kin, wat betekent dat het van hormonen komt
Nee, gewoon opletten op schoolquote:
Ja, maar dat weet toch iedereen.quote:
zo dik ben je...je hebt een olifantenzwangerschapquote:
SQ nietquote:Op woensdag 14 april 2010 15:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja, maar dat weet toch iedereen.
quote:Op woensdag 14 april 2010 15:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
opperhoofdquote:Op woensdag 14 april 2010 16:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nooit geweten dat tering kon branden.
ugh, grote wijze autindiaanquote:
En jij een nitwit.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jullie zijn gewoon gare autisten
En nog iets gekocht?quote:Op woensdag 14 april 2010 16:14 schreef amaranta het volgende:
ik was naar de stad
Wanneer jij het aan hebt?quote:Op woensdag 14 april 2010 16:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja een jumpsuit voor om mijn strakke body, ik zal straks eens een foto maken
Dat ben jij helemaal niet.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:21 schreef amaranta het volgende:
[ afbeelding ]
die rechter in het grijs
pffff.... ik nog 10, ik ga maar eens opruimen.quote:
Net klaar met opruimenquote:Op woensdag 14 april 2010 16:35 schreef Levitation het volgende:
[..]
pffff.... ik nog 10, ik ga maar eens opruimen.
pfff... da's echt nog lang!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |