indien ik heel veel afval.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Omdat het "indien" betekent en niet "tenzij". En als je Mits in jouw zin door "indien" vervangt, slaat de zin nergens op.
Gewoon laten lullen.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
indien ik heel veel afval.
Ik vind dat geen kromme zin
pay for itquote:Op woensdag 14 april 2010 12:23 schreef Juup© het volgende:
Kill me.
* touwen klaar legtquote:Op woensdag 14 april 2010 12:23 schreef -moppie- het volgende:
ik kom eraan!
bij INDIEN is er toch een voorwaarde aan verbonden...quote:Op woensdag 14 april 2010 12:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
indien ik heel veel afval.
Ik vind dat geen kromme zin
Maar ik doe eerst de bondage, dan kan ik rustig eten zonder dat ik je weer kwijtraakquote:
ik ben ondernemer...quote:Op woensdag 14 april 2010 12:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat jij het gratis zou doen, ben jij van mij af.
weer kwijtraak?quote:Op woensdag 14 april 2010 12:25 schreef FUFR het volgende:
[..]
Maar ik doe eerst de bondage, dan kan ik rustig eten zonder dat ik je weer kwijtraak
Ga ik zo ook doenquote:Op woensdag 14 april 2010 12:25 schreef -moppie- het volgende:
Kan geregeld worden hoor, maar zou het misschien helpen als je iets (actiefs) gaat doen ipv achter de pc te hangen?
bel hem!quote:Op woensdag 14 april 2010 12:26 schreef FUFR het volgende:
GVD nog effe en colt brengt te weinig food mee
Ja, ik begrijp het nog niet.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:25 schreef FUFR het volgende:
[..]
bij INDIEN is er toch een voorwaarde aan verbonden...
Indien ik niet meer eet val ik af, oid.
Ik snap die regels ook niet hoor, ik doe het meestal goed omdat het mij zo geleerd is maar vraag mij niet waarom ik het dan goed doe.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp het nog niet.
Indien ik veel afval, kan ik die rok niet meer dragen?
Zoiets?
Ik snap het echt niet
Dan wat?quote:Op woensdag 14 april 2010 12:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
vast, ik weet het niet meer
Ik ben een tokkie, dat weet je toch.
Ik draag normaliter bruine laarsjes onder die mooie rok.
Ja, ik vind hem mooi. EN ik ga hem tot in den treure dragen.
Indien hij straks afzakt omdat ik zo;n goddelijk slank lichaam heb.
hoezo dan wat??quote:Op woensdag 14 april 2010 12:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dan wat?Dat is toch onlogisch in het verhaal??
ja die zit toch ook te eten dan. je moet ons mannen niet storen tijdens de foodsessie.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:26 schreef -moppie- het volgende:
[..]
weer kwijtraak?
maar uh...... dan is colt erbij en zo
Rampspoed!quote:Op woensdag 14 april 2010 12:26 schreef FUFR het volgende:
GVD nog effe en colt brengt te weinig food mee
dan kan ik toch beter na die sessie komen?quote:Op woensdag 14 april 2010 12:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja die zit toch ook te eten dan. je moet ons mannen niet storen tijdens de foodsessie.
ALS is mooier. usted lo sabequote:Op woensdag 14 april 2010 12:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp het nog niet.
Indien ik veel afval, kan ik die rok niet meer dragen?
Zoiets?
Ik snap het echt niet
quote:Op woensdag 14 april 2010 12:30 schreef -moppie- het volgende:
[..]
dan kan ik toch beter na die sessie komen?
OMFG er is een nagel gebreekt?quote:
Je zegt dat je 'm blijft dragen, bliediebliediebla... Indien hij afzakt...quote:Op woensdag 14 april 2010 12:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
hoezo dan wat??
Help me! Ik moet dit leren.
Je bent niet echt een goede juf zeg.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:31 schreef Levitation het volgende:
[..]
Je zegt dat je 'm blijft dragen, bliediebliediebla... Indien hij afzakt...![]()
Je bedoelt je blijft 'm dragen, bliediebliediebla... Tenzij hij afzakt...
Allochtoon![]()
Ik heb ook geenszins de ambitie om juf te worren.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je bent niet echt een goede juf zeg.
Gewoon: mits is indien... zo moeilijk is het toch niet.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:33 schreef amaranta het volgende:
Maar het kwartje begint te vallen.
Tenzij hij afzakt inderdaad
Maar nu wil ik een ezelsbruggetje leren.
tenzij...quote:Op woensdag 14 april 2010 12:34 schreef Levitation het volgende:
[..]
Gewoon: mits is indien... zo moeilijk is het toch niet.
nu verpest je haar bruggetje.quote:
pics!quote:Op woensdag 14 april 2010 12:35 schreef amaranta het volgende:
Mijn zoon wordt weer wakker. Ik ga tieteren.
ik wist wel dat ik 70 jaar te laat geboren benquote:
Al weer even klaar met brood geven hier, nu wat spelen en dan naar bed.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:35 schreef amaranta het volgende:
Mijn zoon wordt weer wakker. Ik ga tieteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |