zal de marienhage zijn denk ik. staat jezus waaghals op die kerk?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:02 schreef Inu het volgende:
BB, heb ook twee plaatjes van Eindhoven gevonden. Een van een kerk en een van een klooster oid dat Den Haag heet?
Vinden anderen het ook leuk als ik kijk of er iets instaat van hun plaats, anders breng ik het boek terug
En hoe open-minded zijn wij?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:04 schreef r8ality het volgende:
En ja dat interesseert me ja. Deels om te kijken hoe open-minded mensen zijn en deels of je er misschien zelf nog iets van kan "leren" . Daarbij levert het een hoop conversatiestof op.
Wat was je mail adres ook alweer, dan mail ik ze ffquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:06 schreef bleiblei het volgende:
[..]
zal de marienhage zijn denk ik. staat jezus waaghals op die kerk?
voornaam+rd@hotmail.comquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:06 schreef Inu het volgende:
[..]
Wat was je mail adres ook alweer, dan mail ik ze ff
Frequentie boeit me niet. Wel eh, gebruikte materialen, standjes, etc.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:07 schreef -moppie- het volgende:
Dus jij vind het leuk om te horen wat mensen van hun sexleven maken?
Tot in detail of bijvoorbeeld alleen de frequentie?
Denk dat je dan in het verkeerde forum zitquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:13 schreef r8ality het volgende:
[..]
Frequentie boeit me niet. Wel eh, gebruikte materialen, standjes, etc..
Sommigen best wel, jij sommigen wat minderquote:
Het Keldertje heb ik geen toegang toequote:Op donderdag 28 mei 2009 11:13 schreef Inu het volgende:
[..]
Denk dat je dan in het verkeerde forum zit
Oh en daarom val je ons lastig.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:14 schreef r8ality het volgende:
[..]
Het Keldertje heb ik geen toegang toe.
Het Keldertje moet je zelf ook fatsoenlijke inbreng hebbenquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Oh en daarom val je ons lastig.![]()
Vraag gewoon lekker toegang tot het keldertje aan...
Ah, ok... weet ik veel.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:18 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Het Keldertje moet je zelf ook fatsoenlijke inbreng hebben.
Het valt op zich nog wel mee, met de hoeveelheid buitenlandse postsquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:22 schreef bleiblei het volgende:
Topics met dit soort TT trekken denk ik sowieso veel volk aan waarvan ik denk "ga ergens anders op fappen".
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:23 schreef r8ality het volgende:
Nou sorry hoor, stelletje watjes (uitgezonderd BB). Ik zal mijn mond maar weer houden. Moet er trouwens weer eens niet over babies/werk gepraat worden?.
Ik eet een banaan.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:26 schreef Inu het volgende:
[..]
Werk niet
Ik ben bezig met het invoeren van een boekje over Stigtelyke liederen, en jij?
fap fapquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |