abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 november 2006 @ 13:45:34 #1
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_43746287
Vorige deel: Eindhoven 915 - De Grote Beek Online

De spamcrew:

Eindhovense hakkert: r8ality
Eindhovenaar binnenkort weer online: blieblie
Geldropse wespendoder: Febster
Eindhovenaar met ego van 20 BMI-punten: Flowdesign
Goirle's mooiste kont: gurlie
Eindhovenaar in nieuw huis: Juup©
Eindhovenaar onzichtbaar: OmegaProject
Eindhovenaar nooit thuis: daNpy
Eindhovense nooit thuis: Neteru
Eindhovense tapster: Debje
Helmonder, Matje en Huub: ArTiC
Eindhovenaar geen fan van Ramses: Mex_
Eindhovense ouderavond verzorgster: Amaranta
Helmondse suppoost: Blueman
Eindhovense bijna met matras: Ingridh007
Eindhovense aan het bier: Stormqueen
Eindhovense moet liefde ontvangen van Juup: DuchessX
Eindhovenaar maakt je een kind: FUFR
Eindhovenaar met geen tien voor Engels: Crash_Override007

pi_43746335
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
Vat deze laatste post alsjeblieft niet verkeerd op, ik probeer je niet af te vallen of zwart te maken, ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel
Zo, zit jij ff onder de plak
pi_43746359
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 13:44 schreef bleiblei het volgende:

[..]

.
Ik vind dat de platenmaatschappijen de dieven zijn in dit geval .
Dat vind ik dus van de computerbedrijven e.d.
pi_43746386
Eindhovenaar in nieuw huis Heeft amaranta de afgelopen week een topic geopend of zo
  dinsdag 21 november 2006 @ 13:50:32 #5
149959 SQ
snelle trees
pi_43746447
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 13:47 schreef Juup© het volgende:

[..]

Zo, zit jij ff onder de plak
Eh, nee, ik weet alleen dat ik vaak lomper over kom dan ik bedoel, wat soms tot misvattingen kan leiden
Net als jij ongeveer, Juup
disclaimer
pi_43746466
Oh my god. Eenieder die loopt te zeiken over het zogenaamd "stelen" van auteursrechten moet echt meteen een schopje wereldrealiteit krijgen. Weet je hoeveel die kutartiesten, kutplatenmaatschappijen en kuttussenpersonen verdienen? Meer dan dat jij ooit op kan brassen. Hypocriet gelul.
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_43746472
Typisch nederland
quote:
Stenengooier krijgt 750 euro boete

De man die vorig jaar augustus in Ede een steen naar een trein gooide, heeft een boete van 750 euro gekregen. Volgens de rechtbank in Arnhem is hij schuldig aan vernieling. Hij werd vrijgesproken van poging tot doodslag.

De 20-jarige man gooide de steen nadat hij met vrienden cocaïne had gesnoven. De steen vloog door de ruit van de trein;door glasscherven raakte een baby gewond. De man zegt dat hij de trein niet wilde raken, maar volgens justitie was het een poging tot doodslag.

Justitie had een taakstraf van 200 uur geëist, plus een celstraf van een jaar, waarvan negen maanden voorwaardelijk.
In nederland mag bijna alles. Poging tot doodslag was een goed oordeel geweest.
pi_43746479
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 13:50 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Eh, nee, ik weet alleen dat ik vaak lomper over kom dan ik bedoel, wat soms tot misvattingen kan leiden
Net als jij ongeveer, Juup
Heb ik gelukkig geen last van
pi_43746491
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 13:51 schreef r8ality het volgende:
Oh my god. Eenieder die loopt te zeiken over het zogenaamd "stelen" van auteursrechten moet echt meteen een schopje wereldrealiteit krijgen. Weet je hoeveel die kutartiesten, kutplatenmaatschappijen en kuttussenpersonen verdienen? Meer dan dat jij ooit op kan brassen. Hypocriet gelul.
Jaloers?
pi_43746502
Ik weer even liggen.

Tot later
  dinsdag 21 november 2006 @ 13:55:35 #11
36431 bleiblei
pi_43746614
quote:
Hoogste toren komt bij NS-station
door Maartje Smeets (27 okt 2006)

EINDHOVEN - De hoogste toren van Eindhoven tot nu toe komt aan het Stationsplein. Het huidige postkantoor wordt begin 2008 gesloopt om plaats te maken voor de wolkenkrabber van 125 meter hoog.

Op de plaats van het postkantoor komt de hoogste toren van Eindhoven.

Nu is De Admirant aan de Emmasingel nog het hoogste gebouw van Eindhoven met 105 meter.

Vandaag wordt de laatste post verwerkt in het kantoor aan de Stationsweg. Anti-krakers bewonen het gebouw tot aan de sloop.

De welstandscommissie was volgens P. Nagel van de Dienst Stedelijke Ontwikkeling en Beheer van de gemeente ingenomen met het plan. Er zal geen 125 meter hoge wand aan het stationsplein verrijzen, om te voorkomen dat het station volledig in het niet valt. F. van Dongen van de Architecten CIE. in Amsterdam ontwerpt het plan. Een vijf lagen tellende basis met commerciële ruimtes gaat het plein begrenzen. Enigszins terugliggend, vanaf het station gezien, komt daar bovenop de woontoren. Volgens F. de Garde van ontwikkelaar Van Straten gaat het om ’light architectuur’. Dat wil zeggen dat rasters met daartussen transparante delen de toren zullen kenmerken. Op dit moment is er nog geen uitgewerkt ontwerp voorhanden.

De woontoren maakt deel uit van het plan voor de herinrichting van het hele gebied van Stationsplein tot aan Dommel. Daar zijn nog vier blokken gepland, met daartussen hofjes. Langs de Dommel komt van de Stationsweg tot aan het spoor een groene strook. Langs de Stationsweg moet het riviertje de Gender gaan stromen, dat nu onder de grond is weggewerkt.

In totaal zijn er 350 appartementen in het gebied gepland. 28.000 vierkante meter is ingeruimd voor kantoren. De Garde verwacht dat er binnen nu en vijf jaar een begin kan worden gemaakt met bouwen. „Dit soort projecten zijn sterk afhankelijk van de markt. Er moet voldoende belangstelling zijn voor kantoorruimte en woningen.“ De architect heeft opdracht het gevelkunstwerk van Wally Elenbaas aan het postkantoor te verwerken in het nieuwe ontwerp. Hierover vindt overleg plaats met de kunstenaar.

bron: Eindhovensdagblad
Oeh!
Zal Dootje tof vinden SQ. Lekkere schaduw enzo.

[ Bericht 4% gewijzigd door bleiblei op 21-11-2006 14:04:03 ]
pi_43746620
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 11:32 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik ga t toch bij de keurslager kopen?

(mits zij van die pakketten hebben)
Natuurlijk hebben die van die pakketten, waar je dan ook de hoofdprijs voor betaald.
Maar denk jij dat die netjes gedrapeerd worden op een zilveren schaal ofzo?
Gewoon een zwarte plastic schaal met hoge rand daar kun je het mee doen.

Ga gewoon naar de C1000 en koop daar een halve of hele kilo biefstuk of rosbief uit 1 stuk à minder dan 10 euro per kilo en snij die zelf in 4 minuten in plakjes. Dat alleen scheelt je al een vermogen. Rundergehakt een beetje kruiden en mini-hamburgertjes van maken en verder kun je er nog kleine worstjes, stukjes kip of varkensvleesch bij doen. De keuze is volledig aan jezelf.
Age of fruity enlightenment!
pi_43746734
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 13:55 schreef bleiblei het volgende:
EINDHOVEN - De hoogste toren van Eindhoven tot nu toe komt aan het Stationsplein. Het huidige postkantoor wordt begin 2008 gesloopt om plaats te maken voor de wolkenkrabber van 125 meter hoog.
Cool
Wordt dan dan de hoogste woontoren van Nederland?
Wel tof ook dat ze de Gender weer bovengronds gaan maken.
Nieuwe centrum wordt steeds mooier
  dinsdag 21 november 2006 @ 14:04:37 #14
149959 SQ
snelle trees
pi_43746906
Lever op de gourmet! En eieren en uitjes en kipfilet en biefstuk!!
Voor 15 euro ben je voor 4 man klaar

Wat die toren betreft: wel leuk, dat postkantoor is ook echt TE lelijk, en als ik het goed lees komt de toren zelf meer tegenover de Effenaar te staan.
Wat Flow zegt, het wordt nog ooit wel es wat, met Eindhoven
disclaimer
  dinsdag 21 november 2006 @ 14:04:38 #15
36431 bleiblei
pi_43746907
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 13:59 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Cool
Wordt dan dan de hoogste woontoren van Nederland?
Wel tof ook dat ze de Gender weer bovengronds gaan maken.
Nieuwe centrum wordt steeds mooier
Ze willen ook station groter maken en het beursgebouw platgooien .
pi_43746982
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
Lever op de gourmet! En eieren en uitjes en kipfilet en biefstuk!!
Voor 15 euro ben je voor 4 man klaar

Wat die toren betreft: wel leuk, dat postkantoor is ook echt TE lelijk, en als ik het goed lees komt de toren zelf meer tegenover de Effenaar te staan.
Wat Flow zegt, het wordt nog ooit wel es wat, met Eindhoven
Lever? Daar maak je echt niemand blij mee hoor
Ik eet nog liever schoenzool met ketchup

Ik denk dat de toren zelf aan de rand van het parkeerterrein langs het spoor komt te staan en dat ze dat parkeerterrein ook een andere indeling gaan geven, ziet er toch niet uit zoals het er nu bij ligt.
pi_43746989
Beursgebouw was al te klein bevonden terwijl ze nog aan het bouwen waren, staat me vaag iets van bij.
pi_43747035
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 14:04 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Ze willen ook station groter maken en het beursgebouw platgooien .
Dat het Beursgebouw daar weg moet wordt al een jaar of 6 lang over gesproken.
Er zou destijds een nieuw en groter Beursgebouw gebouwd worden bij het FlightForum meen ik,
maar dat is nooit uitgevoerd. Maar van mij mag het daar wel weg ja, niet echt een handige lokatie.
pi_43747085
Ik heb zelf geen schalen hier en ik heb er ook geen plaats voor om er een te kopen en neer te zetten.

Ben net terug uit de stad, heb een nieuwe jas, spijkerbroek, blazer, riem en een truitje voor een kleine 200E .
pi_43747088
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 14:07 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Lever? Daar maak je echt niemand blij mee hoor
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_43747101
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 14:10 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik heb zelf geen schalen hier en ik heb er ook geen plaats voor om er een te kopen en neer te zetten.

Ben net terug uit de stad, heb een nieuwe jas, spijkerbroek, blazer, riem en een truitje voor een kleine 200E .
foto's!!
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_43747106
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 14:08 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Dat het Beursgebouw daar weg moet wordt al een jaar of 6 lang over gesproken.
Er zou destijds een nieuw en groter Beursgebouw gebouwd worden bij het FlightForum meen ik,
maar dat is nooit uitgevoerd. Maar van mij mag het daar wel weg ja, niet echt een handige lokatie.
Enige voordeel van het beursgebouw is dat het op kruipafstand van het station ligt.
pi_43747128
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 14:10 schreef FUFR het volgende:

[..]

foto's!!
Ook foto's van je nieuwe woninkje, of staan die al ergens?
pi_43747160
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 14:11 schreef Mex_ het volgende:

[..]

Enige voordeel van het beursgebouw is dat het op kruipafstand van het station ligt.
Ja, dat is misschien voor MoH feestjes maar niet voor Beurzen waarbij de meeste mensen met de auto komen.
pi_43747186
Ze moeten van het Evoluon gewoon een uitgaanslocatie maken, is een zeer mooie locatie om feestjes te organiseren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')