Zo, zit jij ff onder de plakquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
Vat deze laatste post alsjeblieft niet verkeerd op, ik probeer je niet af te vallen of zwart te maken, ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel![]()
Dat vind ik dus van de computerbedrijven e.d.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:44 schreef bleiblei het volgende:
[..].
Ik vind dat de platenmaatschappijen de dieven zijn in dit geval.
Eh, nee, ik weet alleen dat ik vaak lomper over kom dan ik bedoel, wat soms tot misvattingen kan leidenquote:
In nederland mag bijna alles. Poging tot doodslag was een goed oordeel geweest.quote:Stenengooier krijgt 750 euro boete
De man die vorig jaar augustus in Ede een steen naar een trein gooide, heeft een boete van 750 euro gekregen. Volgens de rechtbank in Arnhem is hij schuldig aan vernieling. Hij werd vrijgesproken van poging tot doodslag.
De 20-jarige man gooide de steen nadat hij met vrienden cocaïne had gesnoven. De steen vloog door de ruit van de trein;door glasscherven raakte een baby gewond. De man zegt dat hij de trein niet wilde raken, maar volgens justitie was het een poging tot doodslag.
Justitie had een taakstraf van 200 uur geëist, plus een celstraf van een jaar, waarvan negen maanden voorwaardelijk.
Heb ik gelukkig geen last vanquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eh, nee, ik weet alleen dat ik vaak lomper over kom dan ik bedoel, wat soms tot misvattingen kan leiden
Net als jij ongeveer, Juup
Jaloers?quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:51 schreef r8ality het volgende:
Oh my god. Eenieder die loopt te zeiken over het zogenaamd "stelen" van auteursrechten moet echt meteen een schopje wereldrealiteit krijgen. Weet je hoeveel die kutartiesten, kutplatenmaatschappijen en kuttussenpersonen verdienen? Meer dan dat jij ooit op kan brassen. Hypocriet gelul.
Oeh!quote:Hoogste toren komt bij NS-station
door Maartje Smeets (27 okt 2006)
EINDHOVEN - De hoogste toren van Eindhoven tot nu toe komt aan het Stationsplein. Het huidige postkantoor wordt begin 2008 gesloopt om plaats te maken voor de wolkenkrabber van 125 meter hoog.
Op de plaats van het postkantoor komt de hoogste toren van Eindhoven.
Nu is De Admirant aan de Emmasingel nog het hoogste gebouw van Eindhoven met 105 meter.
Vandaag wordt de laatste post verwerkt in het kantoor aan de Stationsweg. Anti-krakers bewonen het gebouw tot aan de sloop.
De welstandscommissie was volgens P. Nagel van de Dienst Stedelijke Ontwikkeling en Beheer van de gemeente ingenomen met het plan. Er zal geen 125 meter hoge wand aan het stationsplein verrijzen, om te voorkomen dat het station volledig in het niet valt. F. van Dongen van de Architecten CIE. in Amsterdam ontwerpt het plan. Een vijf lagen tellende basis met commerciële ruimtes gaat het plein begrenzen. Enigszins terugliggend, vanaf het station gezien, komt daar bovenop de woontoren. Volgens F. de Garde van ontwikkelaar Van Straten gaat het om ’light architectuur’. Dat wil zeggen dat rasters met daartussen transparante delen de toren zullen kenmerken. Op dit moment is er nog geen uitgewerkt ontwerp voorhanden.
De woontoren maakt deel uit van het plan voor de herinrichting van het hele gebied van Stationsplein tot aan Dommel. Daar zijn nog vier blokken gepland, met daartussen hofjes. Langs de Dommel komt van de Stationsweg tot aan het spoor een groene strook. Langs de Stationsweg moet het riviertje de Gender gaan stromen, dat nu onder de grond is weggewerkt.
In totaal zijn er 350 appartementen in het gebied gepland. 28.000 vierkante meter is ingeruimd voor kantoren. De Garde verwacht dat er binnen nu en vijf jaar een begin kan worden gemaakt met bouwen. „Dit soort projecten zijn sterk afhankelijk van de markt. Er moet voldoende belangstelling zijn voor kantoorruimte en woningen.“ De architect heeft opdracht het gevelkunstwerk van Wally Elenbaas aan het postkantoor te verwerken in het nieuwe ontwerp. Hierover vindt overleg plaats met de kunstenaar.
bron: Eindhovensdagblad
Natuurlijk hebben die van die pakketten, waar je dan ook de hoofdprijs voor betaald.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:32 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik ga t toch bij de keurslager kopen?
(mits zij van die pakketten hebben)
Coolquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:55 schreef bleiblei het volgende:
EINDHOVEN - De hoogste toren van Eindhoven tot nu toe komt aan het Stationsplein. Het huidige postkantoor wordt begin 2008 gesloopt om plaats te maken voor de wolkenkrabber van 125 meter hoog.
Ze willen ook station groter maken en het beursgebouw platgooienquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:59 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Cool
Wordt dan dan de hoogste woontoren van Nederland?
Wel tof ook dat ze de Gender weer bovengronds gaan maken.
Nieuwe centrum wordt steeds mooier![]()
Lever? Daar maak je echt niemand blij mee hoorquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
Lever op de gourmet! En eieren en uitjes en kipfilet en biefstuk!!
Voor 15 euro ben je voor 4 man klaar
Wat die toren betreft: wel leuk, dat postkantoor is ook echt TE lelijk, en als ik het goed lees komt de toren zelf meer tegenover de Effenaar te staan.
Wat Flow zegt, het wordt nog ooit wel es wat, met Eindhoven
Dat het Beursgebouw daar weg moet wordt al een jaar of 6 lang over gesproken.quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ze willen ook station groter maken en het beursgebouw platgooien.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:07 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Lever? Daar maak je echt niemand blij mee hoor![]()
![]()
foto's!!quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:10 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik heb zelf geen schalen hier en ik heb er ook geen plaats voor om er een te kopen en neer te zetten.
Ben net terug uit de stad, heb een nieuwe jas, spijkerbroek, blazer, riem en een truitje voor een kleine 200E.
Enige voordeel van het beursgebouw is dat het op kruipafstand van het station ligt.quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:08 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dat het Beursgebouw daar weg moet wordt al een jaar of 6 lang over gesproken.
Er zou destijds een nieuw en groter Beursgebouw gebouwd worden bij het FlightForum meen ik,
maar dat is nooit uitgevoerd. Maar van mij mag het daar wel weg ja, niet echt een handige lokatie.
Ja, dat is misschien voor MoH feestjesquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:11 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Enige voordeel van het beursgebouw is dat het op kruipafstand van het station ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |