Ja? Wauw, ben erg benieuwd, dan moeten we tegen de tijd dat je huid begint te flobberen maar weer es gaan bierenquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zal ook zo lang niet meer duren, het gaat de goede kant op
Het laatste zal er nooit meer in zitten, maar een jus 'd orange o.i.d. is welkom.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja? Wauw, ben erg benieuwd, dan moeten we tegen de tijd dat je huid begint te flobberen maar weer es gaan bieren![]()
Blauwe knoop? Mja, dat moet je dan maar eens een keer uitleggenquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het laatste zal er nooit meer in zitten, maar een jus 'd orange o.i.d. is welkom.
Goed idee, dan kan jouw fiets niet gejat worden in de stadquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Blauwe knoop? Mja, dat moet je dan maar eens een keer uitleggen
Sjuutje ook goed, kun jij tenminste boppen
Mijn fietsen worden zelden in de stad gejatquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Goed idee, dan kan jouw fiets niet gejat worden in de stad
Oh? En wie zegt dat ik dat wil?quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:17 schreef bleiblei het volgende:
Ik doe mee!
En als de pc ooit uit een vrachtwagen is gevallen, geldt jouw mening dan nog (omdat daar geen persoonlijke ellende bij is komen kijken zoals bij een fietsdiefstal of woninginbraak)?quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:19 schreef bleiblei het volgende:
Overigens veranderd mijn mening over mensen die gejatte zooi kopen omdat het lekker cheap is absoluut niet. Ik vind het (nogmaals) lomp, hypocriet en ik mag lijen dat van die mensen zelf het hele huis leeggeroofd wordt. Tis aan de lezers hier of ze zich aangesproken willen voelen of niet.
Heej, een kloon van blieblie.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:28 schreef FUFR het volgende:
daar zit geen verschil in Juup.
Eigenlijk wel... Maar wel een stuk minder. Ik weet hoeveel geld er omgaat in een beetje bedrijf en hoe daar uberhaupt met geld gegooid wordt, ook weet ik wat voor machteloos klote gevoel het is als er spullen waar je hard voor gewerkt hebt ontvreemd zijn.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
En als de pc ooit uit een vrachtwagen is gevallen, geldt jouw mening dan nog (omdat daar geen persoonlijke ellende bij is komen kijken zoals bij een fietsdiefstal of woninginbraak)?
Oke, dat is duidelijk.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Eigenlijk wel... Maar wel een stuk minder. Ik weet hoeveel geld er omgaat in een beetje bedrijf en hoe daar uberhaupt met geld gegooid wordt, ook weet ik wat voor machteloos klote gevoel het is als er spullen waar je hard voor gewerkt hebt ontvreemd zijn.
Ikzelf zou iig ook geen computer, gsm, kleding, whatever wat van de vrachtwagen gevallen is aanschaffen. Puur omdat ik er dan (om een rare reden) minder plezier aan beleef als ik weet dat het gejat is.
en je mp3tjes dan?quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
mja, mij gaat het vooral om de instelling van mensen. Om spullen die je zelf niet hebt, of niet wil/kan kopen, dan gewoon maar te pakken. Ik pak het ook niet gewoon maar even van iemand anders af. Iemand die er voor heeft gewerkt. Iemand die misschien wel maanden heeft gespaard en zich alle leuke dingen heeft ontzegd om iets moois te kunnen kopen.
Dus: alle dieven zijn kutlui.
Nou, dat vind ik wel meevallen eigenlijk. Ik zou ook goed over de zeik zijn als ze mij zoiets zouden flikken.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:34 schreef bleiblei het volgende:
[LANG] Vanavond ontslagen, op de meest vreselijke manier.
Wat een kneus is dit.
Die 200 mp3-tjes die ik illegaal heb gedownload van artiesten uit de jaren 60 die al jaren dood zijn en waar allang geen auteursrechten meer over betaald worden?quote:
quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, ik vind het geen punt, en zelf een beetje flauw van je lieverd, omdat je zelf veul erger bent dan ik daarin (het illegaal toe-eigenen van software en muziek) en een nog harder oordeel loopt te vellen over dieven dan ik
Joh, ik heb 'm al draaien sinds RC2. Tis gewoon gekopieerd maar dan slechterquote:Op dinsdag 21 november 2006 08:36 schreef Mex_ het volgende:
Voor de liefhebbers, IE7 zit in de windowsupdate, @bb, installeer deze nog maar niet, ik kom er net achter dat het nog niet zo lekker werkt met SAP.
IE7 = Firefox rip-off![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |