Zo, zit jij ff onder de plakquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
Vat deze laatste post alsjeblieft niet verkeerd op, ik probeer je niet af te vallen of zwart te maken, ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel![]()
Dat vind ik dus van de computerbedrijven e.d.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:44 schreef bleiblei het volgende:
[..].
Ik vind dat de platenmaatschappijen de dieven zijn in dit geval.
Eh, nee, ik weet alleen dat ik vaak lomper over kom dan ik bedoel, wat soms tot misvattingen kan leidenquote:
In nederland mag bijna alles. Poging tot doodslag was een goed oordeel geweest.quote:Stenengooier krijgt 750 euro boete
De man die vorig jaar augustus in Ede een steen naar een trein gooide, heeft een boete van 750 euro gekregen. Volgens de rechtbank in Arnhem is hij schuldig aan vernieling. Hij werd vrijgesproken van poging tot doodslag.
De 20-jarige man gooide de steen nadat hij met vrienden cocaïne had gesnoven. De steen vloog door de ruit van de trein;door glasscherven raakte een baby gewond. De man zegt dat hij de trein niet wilde raken, maar volgens justitie was het een poging tot doodslag.
Justitie had een taakstraf van 200 uur geëist, plus een celstraf van een jaar, waarvan negen maanden voorwaardelijk.
Heb ik gelukkig geen last vanquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eh, nee, ik weet alleen dat ik vaak lomper over kom dan ik bedoel, wat soms tot misvattingen kan leiden
Net als jij ongeveer, Juup
Jaloers?quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:51 schreef r8ality het volgende:
Oh my god. Eenieder die loopt te zeiken over het zogenaamd "stelen" van auteursrechten moet echt meteen een schopje wereldrealiteit krijgen. Weet je hoeveel die kutartiesten, kutplatenmaatschappijen en kuttussenpersonen verdienen? Meer dan dat jij ooit op kan brassen. Hypocriet gelul.
Oeh!quote:Hoogste toren komt bij NS-station
door Maartje Smeets (27 okt 2006)
EINDHOVEN - De hoogste toren van Eindhoven tot nu toe komt aan het Stationsplein. Het huidige postkantoor wordt begin 2008 gesloopt om plaats te maken voor de wolkenkrabber van 125 meter hoog.
Op de plaats van het postkantoor komt de hoogste toren van Eindhoven.
Nu is De Admirant aan de Emmasingel nog het hoogste gebouw van Eindhoven met 105 meter.
Vandaag wordt de laatste post verwerkt in het kantoor aan de Stationsweg. Anti-krakers bewonen het gebouw tot aan de sloop.
De welstandscommissie was volgens P. Nagel van de Dienst Stedelijke Ontwikkeling en Beheer van de gemeente ingenomen met het plan. Er zal geen 125 meter hoge wand aan het stationsplein verrijzen, om te voorkomen dat het station volledig in het niet valt. F. van Dongen van de Architecten CIE. in Amsterdam ontwerpt het plan. Een vijf lagen tellende basis met commerciële ruimtes gaat het plein begrenzen. Enigszins terugliggend, vanaf het station gezien, komt daar bovenop de woontoren. Volgens F. de Garde van ontwikkelaar Van Straten gaat het om ’light architectuur’. Dat wil zeggen dat rasters met daartussen transparante delen de toren zullen kenmerken. Op dit moment is er nog geen uitgewerkt ontwerp voorhanden.
De woontoren maakt deel uit van het plan voor de herinrichting van het hele gebied van Stationsplein tot aan Dommel. Daar zijn nog vier blokken gepland, met daartussen hofjes. Langs de Dommel komt van de Stationsweg tot aan het spoor een groene strook. Langs de Stationsweg moet het riviertje de Gender gaan stromen, dat nu onder de grond is weggewerkt.
In totaal zijn er 350 appartementen in het gebied gepland. 28.000 vierkante meter is ingeruimd voor kantoren. De Garde verwacht dat er binnen nu en vijf jaar een begin kan worden gemaakt met bouwen. „Dit soort projecten zijn sterk afhankelijk van de markt. Er moet voldoende belangstelling zijn voor kantoorruimte en woningen.“ De architect heeft opdracht het gevelkunstwerk van Wally Elenbaas aan het postkantoor te verwerken in het nieuwe ontwerp. Hierover vindt overleg plaats met de kunstenaar.
bron: Eindhovensdagblad
Natuurlijk hebben die van die pakketten, waar je dan ook de hoofdprijs voor betaald.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:32 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik ga t toch bij de keurslager kopen?
(mits zij van die pakketten hebben)
Coolquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:55 schreef bleiblei het volgende:
EINDHOVEN - De hoogste toren van Eindhoven tot nu toe komt aan het Stationsplein. Het huidige postkantoor wordt begin 2008 gesloopt om plaats te maken voor de wolkenkrabber van 125 meter hoog.
Ze willen ook station groter maken en het beursgebouw platgooienquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:59 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Cool
Wordt dan dan de hoogste woontoren van Nederland?
Wel tof ook dat ze de Gender weer bovengronds gaan maken.
Nieuwe centrum wordt steeds mooier![]()
Lever? Daar maak je echt niemand blij mee hoorquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
Lever op de gourmet! En eieren en uitjes en kipfilet en biefstuk!!
Voor 15 euro ben je voor 4 man klaar
Wat die toren betreft: wel leuk, dat postkantoor is ook echt TE lelijk, en als ik het goed lees komt de toren zelf meer tegenover de Effenaar te staan.
Wat Flow zegt, het wordt nog ooit wel es wat, met Eindhoven
Dat het Beursgebouw daar weg moet wordt al een jaar of 6 lang over gesproken.quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ze willen ook station groter maken en het beursgebouw platgooien.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:07 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Lever? Daar maak je echt niemand blij mee hoor![]()
![]()
foto's!!quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:10 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik heb zelf geen schalen hier en ik heb er ook geen plaats voor om er een te kopen en neer te zetten.
Ben net terug uit de stad, heb een nieuwe jas, spijkerbroek, blazer, riem en een truitje voor een kleine 200E.
Enige voordeel van het beursgebouw is dat het op kruipafstand van het station ligt.quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:08 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dat het Beursgebouw daar weg moet wordt al een jaar of 6 lang over gesproken.
Er zou destijds een nieuw en groter Beursgebouw gebouwd worden bij het FlightForum meen ik,
maar dat is nooit uitgevoerd. Maar van mij mag het daar wel weg ja, niet echt een handige lokatie.
Ja, dat is misschien voor MoH feestjesquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:11 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Enige voordeel van het beursgebouw is dat het op kruipafstand van het station ligt.
Wat een bijdehant ben je toch, je maakt mij er namelijk zeer gelukkig mee.quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:07 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Lever? Daar maak je echt niemand blij mee hoor![]()
![]()
Je kan er feestjes geven, ik kreeg mn diploma daar, maar denk dat je daar alleen recepties kunt doen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:13 schreef Mex_ het volgende:
Ze moeten van het Evoluon gewoon een uitgaanslocatie maken, is een zeer mooie locatie om feestjes te organiseren.
Nouw.... euh.... mij nietquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat een bijdehant ben je toch, je maakt mij er namelijk zeer gelukkig mee.
En FUFR, en mijn mama en mijn oma en mijn papa en mijn ex en en en![]()
Oh, en omdat jij en Flow het niet lusten is het meteen niemand zekerquote:
Het is nu toch verhuurd aan de Fontys?quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:14 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Je kan er feestjes geven, ik kreeg mn diploma daar, maar denk dat je daar alleen recepties kunt doen.
De helft van de beurzen zijn allemaal geitewollensokken beurzen en juist die mensen komen met de treinquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:12 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja, dat is misschien voor MoH feestjesmaar niet voor Beurzen waarbij de meeste mensen met de auto komen.
dazzal gebeurt in het verleden..quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:13 schreef Mex_ het volgende:
Ze moeten van het Evoluon gewoon een uitgaanslocatie maken, is een zeer mooie locatie om feestjes te organiseren.
Ja echt een ramp is dat. Muziek heel zachtjes of uit en dan de deuren en het dak deels open. Zeer matig en ranzig ja.quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:15 schreef Mex_ het volgende:
[..]
De helft van de beurzen zijn allemaal geitewollensokken beurzen en juist die mensen komen met de trein![]()
Als partylocatie is het sowieso totaal ongeschikt, vanaf 01:00 begint het condens/zweet in je bier te druppelen en om de 2 uur moeten de deuren open en de muziek uit om te luchten![]()
and me, and me!quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, en omdat jij en Flow het niet lusten is het meteen niemand zeker![]()
Beter dat jij het niet lust, des te meer blijft er voor mij over![]()
Lever is gewoon goor en ik denk dat minimaal 70% van de Nederlanders het daar wel mee eens is.quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, en omdat jij en Flow het niet lusten is het meteen niemand zeker![]()
Beter dat jij het niet lust, des te meer blijft er voor mij over![]()
Het zou op zich best kunnen, het hele ding goed isoleren, hek staat er al omheen, dus laat ze maar lekker rondsjouwen in die tuin, beetje beveiliging erbij, komt goedquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:15 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Een zooi stampende gabbers wil je overigens denk ik niet in het Evoluon hebben. Wellicht doen ze daarom geen MoH en aanverwante feesten daar.
dat vind ik zoon afknapper!quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:15 schreef Mex_ het volgende:
[..]
De helft van de beurzen zijn allemaal geitewollensokken beurzen en juist die mensen komen met de trein![]()
Als partylocatie is het sowieso totaal ongeschikt, vanaf 01:00 begint het condens/zweet in je bier te druppelen en om de 2 uur moeten de deuren open en de muziek uit om te luchten![]()
Da's dan wel weer een hele mooie locatie.quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat vind ik zoon afknapper!
Dat hebben ze ook in de westergasfabriek, bah
Weet je hoe lang het duurt om vele gigabytes data te transporteren en dan ook nog te zorgen dat het op de juiste plek terecht komt?quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:19 schreef FUFR het volgende:
[..]
and me, and me!![]()
lange pauzes daar zeg![]()
maar als het in je drinken druppelt is het tijd om naar huis te gaan,,quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:21 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Da's dan wel weer een hele mooie locatie.
ow sorryquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Weet je hoe lang het duurt om vele gigabytes data te transporteren en dan ook nog te zorgen dat het op de juiste plek terecht komt?
Ze zijn net pas klaar met mijn pc
Nee, jij vindt lever goor, en veel mensen vinden dat ookquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:19 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Lever is gewoon goor en ik denk dat minimaal 70% van de Nederlanders het daar wel mee eens is.
Bovendien is orgaanvlees ongezond.
Je bent er zo te horen minimaal de afgelopen 10 jaar niet in geweest of niet?quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:20 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Het zou op zich best kunnen, het hele ding goed isoleren, hek staat er al omheen, dus laat ze maar lekker rondsjouwen in die tuin, beetje beveiliging erbij, komt goed![]()
luxuweus?quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:23 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je bent er zo te horen minimaal de afgelopen 10 jaar niet in geweest of niet?.
De inrichting van het Evoluon is simpelweg te duur/luxeus om daar een paar 1000 stappers in los te laten.
Het is momenteel gebouwd als congrescentrum met overal tapijt, duur sanitair etc.
Ik ben er inderdaad ~15 jaar geleden voor het laatst geweest. Maar goed, het zou in mijn geval een fulltime feestlocatie worden, dus heel die inrichting kan kort/klein geslagen worden om er van binnen iets moois van te makenquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:23 schreef bleiblei het volgende:
[..]
De inrichting van het Evoluon is simpelweg te duur/luxeus om daar een paar 1000 stappers in los te laten.
Het is momenteel gebouwd als congrescentrum met overal tapijt, duur sanitair etc.
Precies. Lijkt me geen goed idee om daar al die paupers los te latenquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:23 schreef bleiblei het volgende:
[..]
O oh, stront aan de knikkerquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens? Dat het zo heel rustig is en je een stille scheet laat op je kantoor omdat je toch helemaal alleen bent, en dat er dan 30 seconden later iemand van de TD binnen komt lopen om iets aan je pc te doen
NEE, dat hebben wij niet StormScheetquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens? Dat het zo heel rustig is en je een stille scheet laat op je kantoor omdat je toch helemaal alleen bent, en dat er dan 30 seconden later iemand van de TD binnen komt lopen om iets aan je pc te doen
goorlapquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
Jaja... vindt. Whateverquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, jij vindt lever goor, en veel mensen vinden dat ook
FUFR en ik vinden lever lekker
Bovendien zijn varkensvlees en rood vlees evenzogoed ongezond.
succes!!quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:30 schreef FlowDesign het volgende:
Ow ik ben trouwens sinds gisteren gestopt met roken, eens kijken hoe lang ik het deze keer volhoud![]()
Het was ook maar een wild plan, was de Zillion er nog maarquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:27 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Precies. Lijkt me geen goed idee om daar al die paupers los te laten![]()
Laatste keer dat ik er was werd daar de nieuwe Renault Laguna gepresenteerd
quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens? Dat het zo heel rustig is en je vindt dat je een stille scheet laat op je kantoor omdat je vindt dat je toch helemaal alleen bent, en dat er dan 30 seconden later iemand van de TD binnen komt lopen om iets aan je pc te doen
Op de bovenste ringen ligt behoorlijk tapijt, in de zalen ernaast is de presentatie layout, op de ringen boven aan het buitenste wandelpad allemaal van die kleine vergaderhokjes uitgerust met dure toelie en het sanitair is ook niet te vergelijken met beursgebouw sanitairquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:26 schreef FUFR het volgende:
[..]
luxuweus?
ik heb er laatst nog een hond binnen zien schijten..
(is helemaal leeg hoor)
ze kunnen het gros toch aflsuiten...quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:33 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Op de bovenste ringen ligt behoorlijk tapijt, in de zalen ernaast is de presentatie layout, op de ringen boven aan het buitenste wandelpad allemaal van die kleine vergaderhokjes uitgerust met dure toelie en het sanitair is ook niet te vergelijken met beursgebouw sanitair.
Wasdanouweer voor iets flauws?quote:
ich machte ein witz jaquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wasdanouweer voor iets flauws?
Ik ben hier meestal niet degene die mijn eigen mening als de enige echte waarheid ziet hoor
Ich spreche kein Deutsch herr uberbuhrmannquote:
zelfs Samquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:37 schreef Stormqueen het volgende:
En vervolgens net doen alsof niemand hier ooit een scheet laat
Mannen zijn daar toch juist altijd zo trots op
quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:38 schreef FUFR het volgende:
Mijn dochter wil 3 dingen van de sint:
een makeup set
een viool (hoe ze daarbij komt...)
en
het boek van sinterklaas (want das handig!)
quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:38 schreef FUFR het volgende:
Mijn dochter wil 3 dingen van de sint:
een makeup set
een viool (hoe ze daarbij komt...)
en
het boek van sinterklaas (want das handig!)
"dan kan ik zelf zien welke kindjes lief zijn geweest" zei zequote:
Het schijnt dat de hederdaeghse kleine meisjes erg content zijn met naveltruitjes, navelpiercings, korte rokjes of heupbroekjes en stringetjesquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:41 schreef FUFR het volgende:
boek en viool worden moeilijk.
makeup is ok, maar dan wel goed getest spul voor kinderen..
ze kriijgt vast nog wel meer...
zoek ook nog een sint of piet
Je hebt der gelijk verteld dat ze dan volgend jaar geen cadeautjes krijgt omdat sinterklaas niet weet wat ze wil?quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
"dan kan ik zelf zien welke kindjes lief zijn geweest" zei ze![]()
Geen tieten, geen string is hier de regel.quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:42 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Het schijnt dat de hederdaeghse kleine meisjes erg content zijn met naveltruitjes, navelpiercings, korte rokjes of heupbroekjes en stringetjes.
nog niet, ik moet nog terugkomen met het antwoord waarom de sint alles weet en hoe dat in het boek komt.quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:43 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je hebt der gelijk verteld dat ze dan volgend jaar geen cadeautjes krijgt omdat sinterklaas niet weet wat ze wil?
Of bood ze toen gelijk aan om 1 keer per jaar een copietje op te sturen naar Spanje.
*denkt aan Southpark seizoen 9 met Paris Hilton: Stupid Spoiled Whorequote:Op dinsdag 21 november 2006 14:42 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Het schijnt dat de hederdaeghse kleine meisjes erg content zijn met naveltruitjes, navelpiercings, korte rokjes of heupbroekjes en stringetjes.
Net als de ROC gebouwen aan de sterrenlaan.quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:07 schreef Mex_ het volgende:
Beursgebouw was al te klein bevonden terwijl ze nog aan het bouwen waren, staat me vaag iets van bij.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
Geen tieten, geen string is hier de regel.
Wat een taalgebruik, cam en cribquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:13 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik zal vragen aan X woensdag of dit weekend mijn cam mee te nemen dat ik mn crib op de foto kan zetten.
Nouw vertel... Wat doe ik waar ik andere flink over veroordeel?quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:45 schreef daNpy het volgende:
@BB nav laatste post in deel 915;
Beetje hypocriet, om mensen hypocriet te noemen als je exact hetzelfde doet als waar je anderen flink over veroordeeld, nietwaar?
En dan kennen wij inderdaad wat mensen die in fietsen handelen die niet gejat zijn. Dus dat hoeven we onze kat niet wijs te maken
4quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:54 schreef FlowDesign het volgende:
FUFR, Hoe oud is Sam eigenlijk?
Ik wilde nog picca's zeggenquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat een taalgebruik, cam en crib
Yo big mamma
inderdaad, schud effe met je hoofd en zwaai met je armenquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat een taalgebruik, cam en crib
Yo big mamma
Nee, 1 kopietje is voldoendequote:Op dinsdag 21 november 2006 14:56 schreef Ingridh007 het volgende:
Is er alleen Sam toch he? Niet nog meer kinderen toch?
Klinkt niet zo goed allemaal, ik zou gaan voor een kaart met 'sterkte' oid erop..beterschap vind ik persoonlijk niet echt gepast.quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:57 schreef Ingridh007 het volgende:
Oja, voordat ik voor de 2e keer voor niks naar de stad ga: wat voort kaart stuur je een leeftijdsgenoot die je al jaren niet meer ziet en slechts 10 minuten per maand op msn spreekt, die in t ziekenhuis ligt voor chemokeuren.
Die stuur je geen kaartje daar ga je gewoon even langs en rap een beetjequote:Op dinsdag 21 november 2006 14:57 schreef Ingridh007 het volgende:
Oja, voordat ik voor de 2e keer voor niks naar de stad ga: wat voort kaart stuur je een leeftijdsgenoot die je al jaren niet meer ziet en slechts 10 minuten per maand op msn spreekt, die in t ziekenhuis ligt voor chemokuren.
Ha mede ouwequote:Op dinsdag 21 november 2006 14:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
inderdaad, schud effe met je hoofd en zwaai met je armen
Ik zou nooit maar 1 kind willen, minimaal 2. Is in mijn optiek leuker voor de kinderen zelf en meestal groeien ze dan ook wat "normaler" op. Ligt ook aan de ouders natuurlijk maar veel enig-kinderen worden vaak van die verwende kutkoters die alleen maar lopen te zeuren dat ze hun zin niet krijgen. Vooral in de pubertijd. Berg je maar als je dochter een string wil en jij vindt van nietquote:
Mwah, hangt er vanaf. Klinkt cru, maar ik zou dat alleen doen als ik iets met die persoon "heb".quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:02 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Die stuur je geen kaartje daar ga je gewoon even langs en rap een beetje
Hangt dat niet meer van de opvoeding af dan van wat anders?quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:05 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik zou nooit maar 1 kind willen, minimaal 2. Is in mijn optiek leuker voor de kinderen zelf en meestal groeien ze dan ook wat "normaler" op. Ligt ook aan de ouders natuurlijk maar veel enig-kinderen worden vaak van die verwende kutkoters die alleen maar lopen te zeuren dat ze hun zin niet krijgen. Vooral in de pubertijd. Berg je maar als je dochter een string wil en jij vindt van niet![]()
![]()
dat hadden wij ook wel gewild maar aangezien J. de laatste 4 jaar niet bezwangerd is geraakt houden we het nu maar op 1.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:05 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik zou nooit maar 1 kind willen, minimaal 2. Is in mijn optiek leuker voor de kinderen zelf en meestal groeien ze dan ook wat "normaler" op. Ligt ook aan de ouders natuurlijk maar veel enig-kinderen worden vaak van die verwende kutkoters die alleen maar lopen te zeuren dat ze hun zin niet krijgen. Vooral in de pubertijd. Berg je maar als je dochter een string wil en jij vindt van niet![]()
![]()
Je moet haar ook aanleren dat ze zo'n geile vrouwenboxer aandoet. Veel beterquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat hadden wij ook wel gewild maar aangezien J. de laatste 4 jaar niet bezwangerd is geraakt houden we het nu maar op 1.
Leeftijd enzo he...
Je moet nog wel meekunnen met je kind.
Mijn kind mag gerust een string, hoor. ik ben een moderne papa.
Ze mag dan alleen niet naar buiten
quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:09 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik ga niet langs bij iemand die ik al jaren niet gezien heb, hij vond t leuk om een kaart te krijgen, of een mooie tekeningdus die ga ik een sturen.
Mn huisbaas belde, de kachels zijn voor mijn rekening.
Weigerenquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:09 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik ga niet langs bij iemand die ik al jaren niet gezien heb, hij vond t leuk om een kaart te krijgen, of een mooie tekeningdus die ga ik een sturen.
Josee is niet van Ingrid maar van mijquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:11 schreef bleiblei het volgende:
[..].
Ik zou toch maar even die José bellen.
Want dat hoortnie hoor.
Daarvoor huur je, jeweets. Dat je dat gezeik niet hebt.
Het is jammer dat ik het niet meteen recht heb kunnen zetten. Er is al zo vaak gezegd dat je via internet dingen verkeerd kan overbrengen, dus bij deze heb ik het rechtgezet. En dat terugbrengen van die fiets heb ik niet door jullie gedaan, want er werd bijna niet op gereageerd, dus...quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:58 schreef bleiblei het volgende:
Nouw vertel... Wat doe ik waar ik andere flink over veroordeel?
Of heb je maar de helft gelezen?.
Als iemand in een dergelijke reply oppert dat je maar goedkoop bij iemand met een "handeltje" fietsen moet kopen insinueer je ECHT niet dat je daarmee bedoeld dat je bij iemand langs moet die legaal fietsen in en verkoopt. Dat je achteraf terugkruipt met verhalen over kennissen die een fietsenhandel hebben van fietsen die ze inkopen bij de politie is lafjes. Zet er dan geen "handeltje" neer icm. fietsen icm. een verhaal over gestolen fietsen icm. dat je daar goedkoop fietsen kan kopen.Vergeet ik er nog zowaar bij te zetten dat je vriendin een fiets geleend heeft en pas na kritiek van ons em terug gebracht heeft. (Ow, nu is het opgelost! Yeah right. Alsof jij een dag of meer later nog een keer gaat zoeken naar je fiets op het station als je zeker weet dattie verdwenen is.)
Ow en dat jij mensen kent met vage handeltjes geloof ik graag. Maar dat ontken ik ook nergens. Ik beweer alleen dat het daar er sterk op leek dat ze het over iets anders had dan over je kennissen.
Zoek dan even na wat je rechten zijn, op http://www.vrom.nl/pagina.html?id=9539 bijvoorbeeld... Volgens mij MOET hij ze zelfs vergoeden. En anders moet je huur omlaagquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:12 schreef Ingridh007 het volgende:
ik huur niet bij José en het contract is al getekend.
Bedoel jij zo'n hotpants ding? Waar de onderkant van de billen dan nog net te zien is? Die gurlie vaak draagt? Die zijn idd veel geiler dan stringsquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:10 schreef r8ality het volgende:
[..]
Je moet haar ook aanleren dat ze zo'n geile vrouwenboxer aandoet. Veel beter.
Ah okee... Nouw, tis goed allemaal zoquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:14 schreef Neteru het volgende:
[..]
Het is jammer dat ik het niet meteen recht heb kunnen zetten. Er is al zo vaak gezegd dat je via internet dingen verkeerd kan overbrengen, dus bij deze heb ik het rechtgezet. En dat terugbrengen van die fiets heb ik niet door jullie gedaan, want er werd bijna niet op gereageerd, dus...
Niemand is hier zo heilig, dus niemand heeft het recht om zich zo voor te doen.
nee hoor, bel maar eens een rechtswinkel.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:09 schreef Ingridh007 het volgende:
Ja, heb net even berekend maar hij mag voor een onverwarmd huis tot 350 vragen....quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:15 schreef Ingridh007 het volgende:
Mn kale huur is dus al heel laag (257) betaal alleen heel veel gwl.
niet bluffen, flow. FOTO'S!quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:15 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Bedoel jij zo'n hotpants ding? Waar de onderkant van de billen dan nog net te zien is? Die gurlie vaak draagt? Die zijn idd veel geiler dan strings![]()
![]()
ik hoor extra reisgeld aankomen!!quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:18 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ah okee... Nouw, tis goed allemaal zo.
Maar het ging me eigenlijk voornamelijk om het gejatte spullen in het algemeen moraal.
Die sneer aan het einde was niet nodig.
Ik ben overigens allerminst heilig. Maar op dat gebied kan ik niet veel hebben. Onrecht dat personen direct aangedaan wordt.
FUFR, waar ik werk gaat verhuizen volgend jaar. We gaan welgeteld 4 gebouwen op het tochtige industrieterrein richting snelweg.
ja sorry hoor, loop me al weken in te houden.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:08 schreef Stormqueen het volgende:
FUFFER toch![]()
Het grote buikenfototopic deel 30
dat betaal ik nog niet voor een heel huis?quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn kale huur is exact, maar dan ook exact het maximale wat gevraagd mag worden![]()
Gelukkig betaal ik maar 150 extra voor GWL, servicekosten en dergelijke.
je huisgenoten zullen klagen dat je de GWL rekening ermee opschroeft.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:22 schreef Ingridh007 het volgende:
Precies, dus mn kale huur is dik in orde.
T contract ligt nog bij mn ouders thuis, zal ik vanavond eens bekijken.
Ik plaats wel een electrische in mn slaapkamer, maar ik hoop vooral dat dat onderdeel van de gaskachel in mn huiskamer nog gemaakt wordt, zodat die kachel kan blijven.
Ik heb een wasmachine, droger en koelkast plus vloerbedekking erbij hequote:Op dinsdag 21 november 2006 15:25 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat betaal ik nog niet voor een heel huis?
quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb een wasmachine, droger en koelkast plus vloerbedekking erbij he
Dan vind ik 150 best schappelijk![]()
Mn GWL is al 160 euro, die boven me heeft ook een gaskachel (zal ook wel veel kosten) en wat die kerel beneden heeft weet ik niet.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:26 schreef FUFR het volgende:
[..]
je huisgenoten zullen klagen dat je de GWL rekening ermee opschroeft.
doe me een plezier, bel de rechtswinkel even..
ja dat bedoel ik...quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:32 schreef Ingridh007 het volgende:
Nee, hij is 1.30 breed
volgens mij wel..quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:33 schreef bleiblei het volgende:
doet je verwarmingsvriend ook CV ketels + installatie?
n i e t n o r m a a lquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:33 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Mn GWL is al 160 euro, die boven me heeft ook een gaskachel (zal ook wel veel kosten) en wat die kerel beneden heeft weet ik niet.
Gas is niet zo duur hoorquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:33 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Mn GWL is al 160 euro, die boven me heeft ook een gaskachel (zal ook wel veel kosten) en wat die kerel beneden heeft weet ik niet.
had je een zoewart klusje dan?quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:33 schreef bleiblei het volgende:
doet je verwarmingsvriend ook CV ketels + installatie?
De rekening van het gasbedrijf op mijn adres was dit jaar, schrik niet, 3500 euroquote:
Ow die hebben lang geleden al lang en breed in een topic gestaan. Zo'n "zeg het met post-it's" topic ofzoquote:
Hmm ja dat huis waar Ingrid woont is wss niet echt goed geïsoleerd enzo dus raak je veel warmte kwijt, maar dat geldt dan net zo goed voor elektrisch als gas.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De rekening van het gasbedrijf op mijn adres was dit jaar, schrik niet, 3500 euro
Helaas is gas soms wel zo duur en zeker in dergelijke huizen waar meerdere appartementen in zitten.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:40 schreef miss_bleu het volgende:
Mag een toekomstige bewoonster van eindhoven zich ook al melden hier?
Naja, ben me aan het orienteren. Mijn ketel is uit '86 en erg aan vervanging toe.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
had je een zoewart klusje dan?
Doet ie wel denk ik..
Dat zonder meer, maar misschien maakt het voor de slaapkamer wat minder uit, die ruimte hoef je alleen maar even te verwarmen een half uur voordat je je bed in duikt.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:42 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Hmm ja dat huis waar Ingrid woont is wss niet echt goed geïsoleerd enzo dus raak je veel warmte kwijt, maar dat geldt dan net zo goed voor elektrisch als gas.
Maar toch denk ik dat ze met de huidige en toekomstige prijzen op gas goedkoper uit is.
Wat kom jij in Eindhoven doen?quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:40 schreef miss_bleu het volgende:
Ja dat is moeilijk uit te rekenen of je dan goedkoper uit bent want je weet niet hoeveel je stookt.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:43 schreef Ingridh007 het volgende:
Alleen kost een nieuwe kachel volgens mij ongv 1000 euro.
Stel dat ik hier 2 jaar woon, dan vind ik t nog heel veel.
Nieuwe baan ofzo?quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:40 schreef miss_bleu het volgende:
Maar een tweedehands al voor een euro of 200quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:43 schreef Ingridh007 het volgende:
Waar je het op kan "gooien" is of de huisbaas het tof vindt als de waterleidingen in de muur kapot vriezen als er niets verwarmt wordt in je slaapkamer (als daar uberhaupt leidingen zitten). Want dat zijn wel zijn kosten.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:43 schreef Ingridh007 het volgende:
Als je waterleidingen kapot vriezen omdat je huis ijskoud is, jeweetquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:47 schreef Ingridh007 het volgende:
Waterleiding? tis toch een gaskachel en geen cv?
Niet dat ik er verstand van heb
Overkopen aan een volgende bewonderquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar een tweedehands al voor een euro of 200
Plus dat je die gewoon oververkoopt aan de volgende bewoner he
Waterleidingen in buitenmuren vriezen kapot als het water in de leiding bevriest (wat dus gebeurd als je je huis niet verwarmt en het water in de leiding kans krijgt om te bevriezen).quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:47 schreef Ingridh007 het volgende:
Waterleiding? tis toch een gaskachel en geen cv?
Niet dat ik er verstand van heb
Owwwwquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je waterleidingen kapot vriezen omdat je huis ijskoud is, jeweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |