goorlapquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens? Dat het zo heel rustig is en je een stille scheet laat op je kantoor omdat je toch helemaal alleen bent, en dat er dan 30 seconden later iemand van de TD binnen komt lopen om iets aan je pc te doen
Jaja... vindt. Whateverquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, jij vindt lever goor, en veel mensen vinden dat ook
FUFR en ik vinden lever lekker
Bovendien zijn varkensvlees en rood vlees evenzogoed ongezond.
succes!!quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:30 schreef FlowDesign het volgende:
Ow ik ben trouwens sinds gisteren gestopt met roken, eens kijken hoe lang ik het deze keer volhoud![]()
Het was ook maar een wild plan, was de Zillion er nog maarquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:27 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Precies. Lijkt me geen goed idee om daar al die paupers los te laten![]()
Laatste keer dat ik er was werd daar de nieuwe Renault Laguna gepresenteerd
quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens? Dat het zo heel rustig is en je vindt dat je een stille scheet laat op je kantoor omdat je vindt dat je toch helemaal alleen bent, en dat er dan 30 seconden later iemand van de TD binnen komt lopen om iets aan je pc te doen
Op de bovenste ringen ligt behoorlijk tapijt, in de zalen ernaast is de presentatie layout, op de ringen boven aan het buitenste wandelpad allemaal van die kleine vergaderhokjes uitgerust met dure toelie en het sanitair is ook niet te vergelijken met beursgebouw sanitairquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:26 schreef FUFR het volgende:
[..]
luxuweus?
ik heb er laatst nog een hond binnen zien schijten..
(is helemaal leeg hoor)
ze kunnen het gros toch aflsuiten...quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:33 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Op de bovenste ringen ligt behoorlijk tapijt, in de zalen ernaast is de presentatie layout, op de ringen boven aan het buitenste wandelpad allemaal van die kleine vergaderhokjes uitgerust met dure toelie en het sanitair is ook niet te vergelijken met beursgebouw sanitair.
Wasdanouweer voor iets flauws?quote:
ich machte ein witz jaquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wasdanouweer voor iets flauws?
Ik ben hier meestal niet degene die mijn eigen mening als de enige echte waarheid ziet hoor
Ich spreche kein Deutsch herr uberbuhrmannquote:
zelfs Samquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:37 schreef Stormqueen het volgende:
En vervolgens net doen alsof niemand hier ooit een scheet laat
Mannen zijn daar toch juist altijd zo trots op
quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:38 schreef FUFR het volgende:
Mijn dochter wil 3 dingen van de sint:
een makeup set
een viool (hoe ze daarbij komt...)
en
het boek van sinterklaas (want das handig!)
quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:38 schreef FUFR het volgende:
Mijn dochter wil 3 dingen van de sint:
een makeup set
een viool (hoe ze daarbij komt...)
en
het boek van sinterklaas (want das handig!)
"dan kan ik zelf zien welke kindjes lief zijn geweest" zei zequote:
Het schijnt dat de hederdaeghse kleine meisjes erg content zijn met naveltruitjes, navelpiercings, korte rokjes of heupbroekjes en stringetjesquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:41 schreef FUFR het volgende:
boek en viool worden moeilijk.
makeup is ok, maar dan wel goed getest spul voor kinderen..
ze kriijgt vast nog wel meer...
zoek ook nog een sint of piet
Je hebt der gelijk verteld dat ze dan volgend jaar geen cadeautjes krijgt omdat sinterklaas niet weet wat ze wil?quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
"dan kan ik zelf zien welke kindjes lief zijn geweest" zei ze![]()
Geen tieten, geen string is hier de regel.quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:42 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Het schijnt dat de hederdaeghse kleine meisjes erg content zijn met naveltruitjes, navelpiercings, korte rokjes of heupbroekjes en stringetjes.
nog niet, ik moet nog terugkomen met het antwoord waarom de sint alles weet en hoe dat in het boek komt.quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:43 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je hebt der gelijk verteld dat ze dan volgend jaar geen cadeautjes krijgt omdat sinterklaas niet weet wat ze wil?
Of bood ze toen gelijk aan om 1 keer per jaar een copietje op te sturen naar Spanje.
*denkt aan Southpark seizoen 9 met Paris Hilton: Stupid Spoiled Whorequote:Op dinsdag 21 november 2006 14:42 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Het schijnt dat de hederdaeghse kleine meisjes erg content zijn met naveltruitjes, navelpiercings, korte rokjes of heupbroekjes en stringetjes.
Net als de ROC gebouwen aan de sterrenlaan.quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:07 schreef Mex_ het volgende:
Beursgebouw was al te klein bevonden terwijl ze nog aan het bouwen waren, staat me vaag iets van bij.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
Geen tieten, geen string is hier de regel.
Wat een taalgebruik, cam en cribquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:13 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik zal vragen aan X woensdag of dit weekend mijn cam mee te nemen dat ik mn crib op de foto kan zetten.
Nouw vertel... Wat doe ik waar ik andere flink over veroordeel?quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:45 schreef daNpy het volgende:
@BB nav laatste post in deel 915;
Beetje hypocriet, om mensen hypocriet te noemen als je exact hetzelfde doet als waar je anderen flink over veroordeeld, nietwaar?
En dan kennen wij inderdaad wat mensen die in fietsen handelen die niet gejat zijn. Dus dat hoeven we onze kat niet wijs te maken
4quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:54 schreef FlowDesign het volgende:
FUFR, Hoe oud is Sam eigenlijk?
Ik wilde nog picca's zeggenquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat een taalgebruik, cam en crib
Yo big mamma
inderdaad, schud effe met je hoofd en zwaai met je armenquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat een taalgebruik, cam en crib
Yo big mamma
Nee, 1 kopietje is voldoendequote:Op dinsdag 21 november 2006 14:56 schreef Ingridh007 het volgende:
Is er alleen Sam toch he? Niet nog meer kinderen toch?
Klinkt niet zo goed allemaal, ik zou gaan voor een kaart met 'sterkte' oid erop..beterschap vind ik persoonlijk niet echt gepast.quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:57 schreef Ingridh007 het volgende:
Oja, voordat ik voor de 2e keer voor niks naar de stad ga: wat voort kaart stuur je een leeftijdsgenoot die je al jaren niet meer ziet en slechts 10 minuten per maand op msn spreekt, die in t ziekenhuis ligt voor chemokeuren.
Die stuur je geen kaartje daar ga je gewoon even langs en rap een beetjequote:Op dinsdag 21 november 2006 14:57 schreef Ingridh007 het volgende:
Oja, voordat ik voor de 2e keer voor niks naar de stad ga: wat voort kaart stuur je een leeftijdsgenoot die je al jaren niet meer ziet en slechts 10 minuten per maand op msn spreekt, die in t ziekenhuis ligt voor chemokuren.
Ha mede ouwequote:Op dinsdag 21 november 2006 14:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
inderdaad, schud effe met je hoofd en zwaai met je armen
Ik zou nooit maar 1 kind willen, minimaal 2. Is in mijn optiek leuker voor de kinderen zelf en meestal groeien ze dan ook wat "normaler" op. Ligt ook aan de ouders natuurlijk maar veel enig-kinderen worden vaak van die verwende kutkoters die alleen maar lopen te zeuren dat ze hun zin niet krijgen. Vooral in de pubertijd. Berg je maar als je dochter een string wil en jij vindt van nietquote:
Mwah, hangt er vanaf. Klinkt cru, maar ik zou dat alleen doen als ik iets met die persoon "heb".quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:02 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Die stuur je geen kaartje daar ga je gewoon even langs en rap een beetje
Hangt dat niet meer van de opvoeding af dan van wat anders?quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:05 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik zou nooit maar 1 kind willen, minimaal 2. Is in mijn optiek leuker voor de kinderen zelf en meestal groeien ze dan ook wat "normaler" op. Ligt ook aan de ouders natuurlijk maar veel enig-kinderen worden vaak van die verwende kutkoters die alleen maar lopen te zeuren dat ze hun zin niet krijgen. Vooral in de pubertijd. Berg je maar als je dochter een string wil en jij vindt van niet![]()
![]()
dat hadden wij ook wel gewild maar aangezien J. de laatste 4 jaar niet bezwangerd is geraakt houden we het nu maar op 1.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:05 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik zou nooit maar 1 kind willen, minimaal 2. Is in mijn optiek leuker voor de kinderen zelf en meestal groeien ze dan ook wat "normaler" op. Ligt ook aan de ouders natuurlijk maar veel enig-kinderen worden vaak van die verwende kutkoters die alleen maar lopen te zeuren dat ze hun zin niet krijgen. Vooral in de pubertijd. Berg je maar als je dochter een string wil en jij vindt van niet![]()
![]()
Je moet haar ook aanleren dat ze zo'n geile vrouwenboxer aandoet. Veel beterquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat hadden wij ook wel gewild maar aangezien J. de laatste 4 jaar niet bezwangerd is geraakt houden we het nu maar op 1.
Leeftijd enzo he...
Je moet nog wel meekunnen met je kind.
Mijn kind mag gerust een string, hoor. ik ben een moderne papa.
Ze mag dan alleen niet naar buiten
quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:09 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik ga niet langs bij iemand die ik al jaren niet gezien heb, hij vond t leuk om een kaart te krijgen, of een mooie tekeningdus die ga ik een sturen.
Mn huisbaas belde, de kachels zijn voor mijn rekening.
Weigerenquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:09 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik ga niet langs bij iemand die ik al jaren niet gezien heb, hij vond t leuk om een kaart te krijgen, of een mooie tekeningdus die ga ik een sturen.
Mn huisbaas belde, de kachels zijn voor mijn rekening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |