quote:Op woensdag 15 november 2006 10:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ik heb nu wel het gevoel, dat als je straks je kleintje in je handen hebt, dat je dan de schopjes in je buik zo mist..... is dat ook zo?
quote:Op woensdag 15 november 2006 10:28 schreef YPPY het volgende:
Dat schoppen mis ik wel. Maar ik kon dan ook nog redelijk goed uit de weg op het einde en ik had het niet erger gevonden als de zwangerschap langer had geduurd.
een klein beetje soms wel, maar je krijgt er een heleboel buitendebuik-getrappel voor terug, daar heb je je handen vol aan hoor!quote:Op woensdag 15 november 2006 10:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ik heb nu wel het gevoel, dat als je straks je kleintje in je handen hebt, dat je dan de schopjes in je buik zo mist..... is dat ook zo?
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:36 schreef leonieke het volgende:
En zouden we in dit topic ook nog een foto te zien krijgen van Slaapmeisje haar buik?
dat weet ik niet preciesquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:38 schreef Slaapmeisje het volgende:
Goh, hoeveel maanden ben je zwanger FUFR?
Uw zoekbewerking - bompiebuik - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverdquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:44 schreef PM-girl het volgende:
Ik dacht dat er een bompiebuik kwam!
Jahaa, dat dacht ik dus ook dusse slaapmeisjequote:Op dinsdag 21 november 2006 14:44 schreef PM-girl het volgende:
Ik dacht dat er een bompiebuik kwam!
quote:
en ik ook...quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:51 schreef reese.com het volgende:
[..]
Jahaa, dat dacht ik dus ook dusse slaapmeisje![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:54 schreef reese.com het volgende:
Vandaar die donkere haren op die buik.
Topic vervuiler!!
denk dat je dan nog heel lang moet wachten.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:04 schreef lcicle het volgende:
FUFR, als je tzt een na-buik hebt, zouden wij die natuurlijk ook érg graag willen zien!
Dat is dan ook precies wat bedoeld wordt met een NA-buik!!!quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:05 schreef FUFR het volgende:
[..]
denk dat je dan nog heel lang moet wachten.
Ga binnenkort zelfs sporten om een kleinere buik te krijgen
oh, ok!quote:Op woensdag 22 november 2006 21:04 schreef chacama het volgende:
[..]
Dat is dan ook precies wat bedoeld wordt met een NA-buik!!!![]()
Nikky, dit is echt gewoon een supermooie buik! Superfoto! Serieus!quote:Op woensdag 15 november 2006 10:35 schreef nikky het volgende:
Omdat hij er nog maar net stond
Ik zal hem als link plaatsen aangezien hij nogal groot is. Het plaatje dan he dames!!![]()
http://images.fok.nl/upload/061108_16000_buiknikky.jpg
Lief buikkie karin en chacama heeft ook een geweldige buik
Het is al 1 dag ná het weekend...quote:Op zondag 26 november 2006 12:57 schreef Beaker het volgende:
Konden wij dit weekend niet een Slaapbuikje verwachten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |