SBS6, ook al zoon hoogstaande kwaliteits zenderquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:37 schreef Inu het volgende:
SQ; Newlyweds is nu ook op SBS6Staat er eens wat anders op dan MTV, is BB ook weer blij
En het is ook meteen weer duidelijk waarom die twee zijn gescheiden
waar?quote:
Achsoquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:41 schreef FUFR het volgende:
SQ, die grote grijze vent van KvW = meneer Klootwijk himself..
er is ook vega surimi.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
op de meubelplaten meubels van IKEA zit ook een houtpatroontje, dus dat zegt niks
Dat surimi weinig met vis te maken had wist ik overigens allang
Ohw, ik dacht ergens anders aan.... Nee, dat surimi nep is weet ik idd wel...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:40 schreef FUFR het volgende:
"Is Surimi niet gewoon dunne visfilet? Als het een pasta is, dan zitten er toch niet meer van die vis-patroontjes in?'
Lieverd, je moet echt kijken, er wordt een compleet produktieproces bij verzonnen...
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:42 schreef Inu het volgende:
[..]
Ohw, ik dacht ergens anders aan.... Nee, dat surimi nep is weet ik idd wel...
Hoe heet dat voorgerecht van sushi dan? Die stukken visfilet? sashimi?
idd... viespeukquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niet geilen op z'n kleine zusje, smeerlap
wie is zn zus?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niet geilen op z'n kleine zusje, smeerlap
heeft er nix mee te maken, ik kan ook zonder geilheid genieten van een mooi gezicht.quote:
De linker it isquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:46 schreef FUFR het volgende:
[..]
heeft er nix mee te maken, ik kan ook zonder geilheid genieten van een mooi gezicht.
ik denk de linker, if at all...
zie ze liever dan Okke.quote:
Misschien ist wel een vrouwquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:46 schreef FUFR het volgende:
die vent mag wel zijn pielemuis in haar nek leggen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |