SBS6, ook al zoon hoogstaande kwaliteits zenderquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:37 schreef Inu het volgende:
SQ; Newlyweds is nu ook op SBS6Staat er eens wat anders op dan MTV, is BB ook weer blij
En het is ook meteen weer duidelijk waarom die twee zijn gescheiden
waar?quote:
Achsoquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:41 schreef FUFR het volgende:
SQ, die grote grijze vent van KvW = meneer Klootwijk himself..
er is ook vega surimi.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
op de meubelplaten meubels van IKEA zit ook een houtpatroontje, dus dat zegt niks
Dat surimi weinig met vis te maken had wist ik overigens allang
Ohw, ik dacht ergens anders aan.... Nee, dat surimi nep is weet ik idd wel...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:40 schreef FUFR het volgende:
"Is Surimi niet gewoon dunne visfilet? Als het een pasta is, dan zitten er toch niet meer van die vis-patroontjes in?'
Lieverd, je moet echt kijken, er wordt een compleet produktieproces bij verzonnen...
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:42 schreef Inu het volgende:
[..]
Ohw, ik dacht ergens anders aan.... Nee, dat surimi nep is weet ik idd wel...
Hoe heet dat voorgerecht van sushi dan? Die stukken visfilet? sashimi?
idd... viespeukquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niet geilen op z'n kleine zusje, smeerlap
wie is zn zus?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niet geilen op z'n kleine zusje, smeerlap
heeft er nix mee te maken, ik kan ook zonder geilheid genieten van een mooi gezicht.quote:
De linker it isquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:46 schreef FUFR het volgende:
[..]
heeft er nix mee te maken, ik kan ook zonder geilheid genieten van een mooi gezicht.
ik denk de linker, if at all...
zie ze liever dan Okke.quote:
Misschien ist wel een vrouwquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:46 schreef FUFR het volgende:
die vent mag wel zijn pielemuis in haar nek leggen!
Runs in the familyquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:48 schreef FUFR het volgende:
Het was haar dikke kupje wat mij voor links deed kiezen
zie armen...quote:
Pfffquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:48 schreef FUFR het volgende:
Het was haar dikke kupje wat mij voor links deed kiezen
was posi bedoeld hoor.quote:
nee das waarquote:
Precies wat er staat tochquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:51 schreef Mex_ het volgende:
Wat is het verschil tussen brandstof incl. en excl. het leasebedrag?
ja, met adremmigheid krijg je de meesten wel stilquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
SQ haalt grote zak lollies bij de nettorama.
Kassamevrouw: Zo, jij hebt zeker een kinderfeestje straks?
SQ: Nee, die eet ik allemaal zelf op
Kassamevrouw: maar daar word je dik van!
SQ: Ben ik al
Kassamevrouw:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
SQ haalt grote zak lollies bij de nettorama.
Kassamevrouw: Zo, jij hebt zeker een kinderfeestje straks?
SQ: Nee, die eet ik allemaal zelf op
Kassamevrouw: maar daar word je dik van!
SQ: Ben ik al
Kassamevrouw:
Maar hoe zit het dan met de brandstof als het excl. brandstof is, moet ik die zelf betalenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Precies wat er staat toch.
Of de brandstof bij het leasebedrag geteld wordt of niet.
Bij een leasebedrag van x per maand kan je excl. brandstof een duurdere auto kiezen.
Of wilde je getallen horen?
Ik heb nu ¤489 ex btw en incl brandstof..quote:5.1 Ten behoeve van de uitoefening van zijn functie stelt werkgever aan werknemer een auto ter beschikking met een maandelijkse leaseprijs van maximaal 650 Euro, ex BTW en brandstof.
ja!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:56 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Maar hoe zit het dan met de brandstof als het excl. brandstof is, moet ik die zelf betalen![]()
[..]
Ik heb nu ¤489 ex btw en incl brandstof..
Haha, ja dat was dus de vraagquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Volgens mij niet toch? Dan betaalt de werkgever gewoon apart voor de brandstof.
Geloof ik...
kan, hoeft niet, maar if so had ie het wel gezegd.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Volgens mij niet toch? Dan betaald de werkgever gewoon apart voor de brandstof.
Die quote komt uit het contract van die collega, alleen de zakelijke brandstof betaald gaat niet opschieten, km's bijhouden heb ik een gruwelijke hekel aanquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
kan, hoeft niet, maar if so had ie het wel gezegd.
kan ook dat alleen zakelijke brandstof wordt betaald.
verschilt per toko
Wij moeten sowieso alle zakelijke km noteren. Jullie niet?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:01 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Die quote komt uit het contract van die collega, alleen de zakelijke brandstof betaald gaat niet opschieten, km's bijhouden heb ik een gruwelijke hekel aan![]()
Weet die collega het niet?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:01 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Die quote komt uit het contract van die collega, alleen de zakelijke brandstof betaald gaat niet opschieten, km's bijhouden heb ik een gruwelijke hekel aan![]()
Nope. Gelukkig niet! Daar betaal ik bijtelling voor.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:02 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wij moeten sowieso alle zakelijke km noteren. Jullie niet?
Bij ons niet, alleen de mensen die hun auto niet prive rijden moeten rittenstaten inleveren.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:02 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wij moeten sowieso alle zakelijke km noteren. Jullie niet?
Nee, die weet ook niet precies hoe het zit, heeft maandag een 2e gesprek waarin ze het vraagt.quote:
Dus je mag onbeperkt prive km rijden?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:03 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Nope. Gelukkig niet! Daar betaal ik bijtelling voor.
De bijtelling is alleen voor de auto, niet voor het privegebruik, daar betaal ik 70¤ voor. (aan atos dus, niet aan de belasting)quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dus je mag onbeperkt prive km rijden?
Bij ons worden volgens mij de zakelijke km ook doorbelast aan het project.
Ah okee... Ik betaal alleen belasting-bijtelling op mijn auto. Geen bijtelling ter compensatie van het mogen priverijden aan mijn werkgever.
Heb ik ook naar gekeken alleen krijg je dan het leasebedrag bruto ipv netto, word je ook niet vrolijk vanquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:07 schreef r8ality het volgende:
Lease. Kun je nog beter zelf een goede auto kopen en fijn km-vergoeding vangen
.
Dan betaal je "daar" toch geen bijtelling voorquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:06 schreef Mex_ het volgende:
[..]
De bijtelling is alleen voor de auto, niet voor het privegebruik, daar betaal ik 70¤ voor. (aan atos dus, niet aan de belasting)
De bijtelling is wel degelijk voor prive gebruik. Daarnaast betaal je vaak een werkgeversbijdrage voor het prive ter beschikking stellen van de autoquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:06 schreef Mex_ het volgende:
[..]
De bijtelling is alleen voor de auto, niet voor het privegebruik, daar betaal ik 70¤ voor. (aan atos dus, niet aan de belasting)
Voor 115 euro per maand kan jij niet onbeperkt auto rijden. Inclusief alles.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:07 schreef r8ality het volgende:
Lease. Kun je nog beter zelf een goede auto kopen en fijn km-vergoeding vangen
.
Bijtelling is het gebeuren van de belastingdienst, 22% bij je jaarinkomenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dan betaal je "daar" toch geen bijtelling voor.
Die betaal je omdat je een dikkere auto rijdt dan eigenlijk mocht. Niet omdat je prive rijdt met het ding.
Maar jullie mogen dus onbeperkt prive rijden. Das wel nice.
Ja, maar je betaalt wel bijtelling OMDAT je het ding prive rijdt, henkquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:09 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Bijtelling is het gebeuren van de belastingdienst, 22% bij je jaarinkomen
Bijdrage boven norm is het bedrag wat je extra betaald om een dikkere bak te kunnen rijden
Bijdrage privegebruik betaal je om onbeperkt prive te kunnen rijden, 70¤
Zo zit het iig bij ons
Nee! We hebben elkaar niet goed begrepen, die 70¤ is puur voor privegebruik.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:09 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hij betaald 70 euro "bijtelling" omdat hij een auto rijdt die duurder is dan het door Atos beschikbaar gestelde leasebedrag.
Daarnaast belasting voor het prive mogen rijden.
Maar geen werkgeversbijdrage.
Ja Henkin! Ik beweer toch ook nergens dat dat niet het geval is!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar je betaalt wel bijtelling OMDAT je het ding prive rijdt, henk
Ah okee...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:09 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Bijdrage boven norm is het bedrag wat je extra betaald om een dikkere bak te kunnen rijden
Bijdrage privegebruik betaal je om onbeperkt prive te kunnen rijden, 70¤
Zo zit het iig bij ons
wasdanie 24%?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:10 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ah okee...
Bij ons is het:
En eventueel:
En dan mogen we 15.000km per jaar prive rijden. Gratis.
Heb em al weggehaaldquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:10 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Nee! We hebben elkaar niet goed begrepen, die 70¤ is puur voor privegebruik.
Hier wel, Frits:quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:10 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ja Henkin! Ik beweer toch ook nergens dat dat niet het geval is!
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:06 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Nop, 22 procent van de cataloguswaarde van de auto wordt jaarlijks bruto op je salaries ingehoudenquote:
Het antwoord was "hangt van de wg af". Gewoon vragen dus.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:12 schreef Mex_ het volgende:
Maar goed, nog steeds geen antwoord op m'n vraag
Ik denk dat het idd wel bijhouden is van km's, maar zoals FUFR al zei, dat is bij ieder bedrijf anders, ik zou dus gewoon even het gesprek van je collega afwachten of dat bedrijf zelf ff bellenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:12 schreef Mex_ het volgende:
Maar goed, nog steeds geen antwoord op m'n vraag
Ja, maar ik wil het graag nu wetenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Het antwoord was "hangt van de wg af". Gewoon vragen dus.
Wil niet graag weg, maar ben wel nieuwsgierig. Heb er één, maar die is ondertussen alweer oudquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:15 schreef bleiblei het volgende:
[..]Wil je zo graag weg? Heb jij eigenlijk een SAP Certificering?
quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:19 schreef Mex_ het volgende:
[..]
![]()
Ik heb na m'n vakantie een gesprek met dat bedrijf, ik kan ze moeilijk nu al bellen om te vragen hoe dat zit met de info uit het contract van iemand anders
Ik neem aan dat kilometervergoeding wel ff iets meer is dan 115 euro...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Voor 115 euro per maand kan jij niet onbeperkt auto rijden. Inclusief alles.
Iets maar, afhankelijk van de afstand.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:21 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik neem aan dat kilometervergoeding wel ff iets meer is dan 115 euro...
Pff, wat een kutbedrijf. Ik krijg gewoon alle kilometers vergoed bij OGDquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Iets maar, afhankelijk van de afstand.
19 cent per km met een maximum van 140 euro per maand.
Dat studentenuitzendbureau?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:28 schreef r8ality het volgende:
[..]
Pff, wat een kutbedrijf. Ik krijg gewoon alle kilometers vergoed bij OGD.
Neen, het is detacheringquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat studentenuitzendbureau?
Tof voor jou
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:36 schreef Ingridh007 het volgende:
ik ben er een tijdje uitgeweest, dus forgive me if im wrong, maar was je niet aant lijnen Sq?
Ik mag een gebruikshandleiding in huisstijltemplate zetten en PDF-fen (10 minuuts) en een poststuk aan de receptioniste gevenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:50 schreef bleiblei het volgende:
*Jay!* ik had wat te doen!
Tot de gebruiker belde dat hij het al opgelost had.
zo, Morgoths dag is ook verziekt..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:36 schreef Ingridh007 het volgende:
ik ben er een tijdje uitgeweest, dus forgive me if im wrong, maar was je niet aant lijnen Sq?
Was, maar ik zit in een constante innerlijke tweestrijd tussen stoppen met roken en afvallen. Allebei tegelijk is te moeilijk, dus heb ik eerst het roken aangepakt, ik rook nu nog maar nauwelijks en sinds dinsdagavond helemaal niet meer, en dan ga ik weer afvallenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:57 schreef r8ality het volgende:
Ja was jij niet aan het lijnen?. Ik nog wel
.
het ligt niet aan jou, die bikini is gewoon te klein van stofquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Was, maar ik zit in een constante innerlijke tweestrijd tussen stoppen met roken en afvallen. Allebei tegelijk is te moeilijk, dus heb ik eerst het roken aangepakt, ik rook nu nog maar nauwelijks en sinds dinsdagavond helemaal niet meer, en dan ga ik weer afvallenIk heb mijn verwachtingen wat bijgesteld, ik wil nu als we naar samos gaan onder de 80 zijn en met kerst onder de 75. Dan heb ik volgend jaar zomer vast wel een bikinilijf
quote:
Ja, dat ookquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:04 schreef FUFR het volgende:
[..]
het ligt niet aan jou, die bikini is gewoon te klein van stof![]()
Mijn pc schrikt er gewoon vanquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:08 schreef FUFR het volgende:
welles!
Het is ook wel fijn als de knoop van je broek niet in je buik gebrand staat 's avondsquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:12 schreef Ingridh007 het volgende:
met dit weer is een bikini lijf nergens voor nodig, wat een kutweer :/
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:46 schreef amaranta het volgende:
Ze vraagt zich af wat er mis is gegaan tussen ons. En wil daar over praten.
Ik heb teruggsmst dat er niks mis is. Dat er niks is gebuert en er dus ook niks valt te bespreken.
Dat ik wel meer vriendinnen heb k die ik niet elke dag spreek.
Nou, de toonzetting is wel zo dat zij er uit af kan leiden dat je weinig behoefte aan haar hebtquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:49 schreef amaranta het volgende:
is dat geen nette reactie dan?
In mijn optiek is er ook niks misgegaan.
Ik heb de schuld volledig bij mezelf gelegd.
ja maar jij bent niet blontquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, de toonzetting is wel zo dat zij er uit af kan leiden dat je weinig behoefte aan haar hebt
Sterktequote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja maar jij bent niet blont
die staat heir dalijk aan de deur om het uit te praten
Of die is nu de dichtstbijzijnde spoorwegovergang aan het zoekenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:53 schreef amaranta het volgende:
ze heeft in ieder geval niet meer gereageerd op mijn sms
ja jammer danquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of die is nu de dichtstbijzijnde spoorwegovergang aan het zoeken
met zon mail terug kun je net zo goed zeggen dat je ze niet meer wil zien.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:49 schreef amaranta het volgende:
is dat geen nette reactie dan?
In mijn optiek is er ook niks misgegaan.
Ik heb de schuld volledig bij mezelf gelegd.
zelfkennisquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja jammer dan
ik ben niet degene met het kut karakter...
ofja dat heb ik trouwens wel
ik ben niet de gene die schizofreen is
Nou..... ?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja jammer dan
ik ben niet degene met het kut karakter...
ofja dat heb ik trouwens wel
ik ben niet de gene die schizofreen is
maar dan op een nette manier toch?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
met zon mail terug kun je net zo goed zeggen dat je ze niet meer wil zien.
Zoek niet langer.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben toch ook een kutwijf?
Boeie.
Ik zoek wel gelijksoortige vrienden.
het zal wel aan mij liggen maar ik ben er wat directer in als ik niet met iemand wil omgaan.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
maar dan op een nette manier toch?
Zij wil praten en vraag of ik dat ook vind.
Ik antwoord: nee ik vind van niet.
Lijkt mij erg netjes.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:59 schreef amaranta het volgende:
Jij stond in eerste instantie in mijn bericht SQ
maar ik dacht... laat ik dat maar niet doen...
Maar jij bent zo';n bitch als ik ja:)
en daaromik jou ook zo!
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:00 schreef amaranta het volgende:
Zullen we vanavond dan gaan collecteren?
Ik zou m vanwege de titel al niet kijkenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:00 schreef FUFR het volgende:
filmtip: OUTLAWS is een kutfilm.
OW VETJES!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij bent zwanger, dan geven ze extra veel
ging niet eens over koiboysquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zou m vanwege de titel al niet kijken
Klinkt namelijk als iets wat mijn vader tof vindt
Zolang jij maar de voetenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:01 schreef amaranta het volgende:
Nee gekkie. Wij zijn juist tegenpolen.
Ik ben bitch aan het ene uitiende en zijj is bicht aan het andere uiteinde...
Ook niet met: moet je ff gr8w8 bellen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
OW VETJES!
Waar kan ik 2 bussen regelen?
En kom nou niet aan met ....op het station.....
directe hints...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jij kent SS niet.
SS is een verhaal apart.
Directe hints heb ik ook al geprobeerd.
Collecteert hij ookquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ook niet met: moet je ff gr8w8 bellen?
Misschien bij de campina
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |