SBS6, ook al zoon hoogstaande kwaliteits zenderquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:37 schreef Inu het volgende:
SQ; Newlyweds is nu ook op SBS6Staat er eens wat anders op dan MTV, is BB ook weer blij
En het is ook meteen weer duidelijk waarom die twee zijn gescheiden
waar?quote:
Achsoquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:41 schreef FUFR het volgende:
SQ, die grote grijze vent van KvW = meneer Klootwijk himself..
er is ook vega surimi.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
op de meubelplaten meubels van IKEA zit ook een houtpatroontje, dus dat zegt niks
Dat surimi weinig met vis te maken had wist ik overigens allang
Ohw, ik dacht ergens anders aan.... Nee, dat surimi nep is weet ik idd wel...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:40 schreef FUFR het volgende:
"Is Surimi niet gewoon dunne visfilet? Als het een pasta is, dan zitten er toch niet meer van die vis-patroontjes in?'
Lieverd, je moet echt kijken, er wordt een compleet produktieproces bij verzonnen...
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:42 schreef Inu het volgende:
[..]
Ohw, ik dacht ergens anders aan.... Nee, dat surimi nep is weet ik idd wel...
Hoe heet dat voorgerecht van sushi dan? Die stukken visfilet? sashimi?
idd... viespeukquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niet geilen op z'n kleine zusje, smeerlap
wie is zn zus?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niet geilen op z'n kleine zusje, smeerlap
heeft er nix mee te maken, ik kan ook zonder geilheid genieten van een mooi gezicht.quote:
De linker it isquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:46 schreef FUFR het volgende:
[..]
heeft er nix mee te maken, ik kan ook zonder geilheid genieten van een mooi gezicht.
ik denk de linker, if at all...
zie ze liever dan Okke.quote:
Misschien ist wel een vrouwquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:46 schreef FUFR het volgende:
die vent mag wel zijn pielemuis in haar nek leggen!
Runs in the familyquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:48 schreef FUFR het volgende:
Het was haar dikke kupje wat mij voor links deed kiezen
zie armen...quote:
Pfffquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:48 schreef FUFR het volgende:
Het was haar dikke kupje wat mij voor links deed kiezen
was posi bedoeld hoor.quote:
nee das waarquote:
Precies wat er staat tochquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:51 schreef Mex_ het volgende:
Wat is het verschil tussen brandstof incl. en excl. het leasebedrag?
ja, met adremmigheid krijg je de meesten wel stilquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
SQ haalt grote zak lollies bij de nettorama.
Kassamevrouw: Zo, jij hebt zeker een kinderfeestje straks?
SQ: Nee, die eet ik allemaal zelf op
Kassamevrouw: maar daar word je dik van!
SQ: Ben ik al
Kassamevrouw:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
SQ haalt grote zak lollies bij de nettorama.
Kassamevrouw: Zo, jij hebt zeker een kinderfeestje straks?
SQ: Nee, die eet ik allemaal zelf op
Kassamevrouw: maar daar word je dik van!
SQ: Ben ik al
Kassamevrouw:
Maar hoe zit het dan met de brandstof als het excl. brandstof is, moet ik die zelf betalenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Precies wat er staat toch.
Of de brandstof bij het leasebedrag geteld wordt of niet.
Bij een leasebedrag van x per maand kan je excl. brandstof een duurdere auto kiezen.
Of wilde je getallen horen?
Ik heb nu ¤489 ex btw en incl brandstof..quote:5.1 Ten behoeve van de uitoefening van zijn functie stelt werkgever aan werknemer een auto ter beschikking met een maandelijkse leaseprijs van maximaal 650 Euro, ex BTW en brandstof.
ja!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:56 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Maar hoe zit het dan met de brandstof als het excl. brandstof is, moet ik die zelf betalen![]()
[..]
Ik heb nu ¤489 ex btw en incl brandstof..
Haha, ja dat was dus de vraagquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Volgens mij niet toch? Dan betaalt de werkgever gewoon apart voor de brandstof.
Geloof ik...
kan, hoeft niet, maar if so had ie het wel gezegd.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Volgens mij niet toch? Dan betaald de werkgever gewoon apart voor de brandstof.
Die quote komt uit het contract van die collega, alleen de zakelijke brandstof betaald gaat niet opschieten, km's bijhouden heb ik een gruwelijke hekel aanquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
kan, hoeft niet, maar if so had ie het wel gezegd.
kan ook dat alleen zakelijke brandstof wordt betaald.
verschilt per toko
Wij moeten sowieso alle zakelijke km noteren. Jullie niet?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:01 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Die quote komt uit het contract van die collega, alleen de zakelijke brandstof betaald gaat niet opschieten, km's bijhouden heb ik een gruwelijke hekel aan![]()
Weet die collega het niet?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:01 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Die quote komt uit het contract van die collega, alleen de zakelijke brandstof betaald gaat niet opschieten, km's bijhouden heb ik een gruwelijke hekel aan![]()
Nope. Gelukkig niet! Daar betaal ik bijtelling voor.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:02 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wij moeten sowieso alle zakelijke km noteren. Jullie niet?
Bij ons niet, alleen de mensen die hun auto niet prive rijden moeten rittenstaten inleveren.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:02 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wij moeten sowieso alle zakelijke km noteren. Jullie niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |