Beroerd dus?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik fiets zoals ik auto rij, maar dan met meer pijn aan de reet...
Dat komt idd redelijk overeen met mijn mening over TomTommetjesquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:57 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb niet eens een TomTom. Uit principe trouwens. Als ik zo'n ding aan mijn ruit hang, dan is het ding zelf complexer qua elektronica dan de auto er omheen. Beetje zielig om er mee te gaan rijden in een oldtimer.
Kaartlezen e.d. eerst maar eens beheersen. Dan kiezen voor het gemak. Alhoewel ik tegenwoordig vrij snel de weg weet te vinden. En zoniet, dan rijd ik maar wat kilometers extra.
Ik vind het toffer om met Google Maps de route uit te printen. Dan weet je ook meteen in welke richting je rijdt, welke steden eromheen liggen, gewoon weten waar je bentquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
In uiterst noodgeval kan ik altijd mijn iPhone pakken en de kaart opvragen met GPS. Maar dat heb ik werkelijk nooit gedaan op dit moment. Meestal vind je het vanzelf wel met wat meer moeite. En het is soms wel erg leuk om door de stad te dwalen.
Zo doe ik het ook. Google maps uitprinten, even wat orientatie punten bekijken van te voren en dan gewoon rijden. Werkt primaquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:09 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat komt idd redelijk overeen met mijn mening over TomTommetjes.
Ik heb voor mijn werk regelmatig naar rare oorden (Velserbroek, Naarden, etc.) moeten rijden waarbij ik express alleen een kaartje van routenet uitprintte en een stratenboek in de auto had liggen, en sindsdien heb ik een redelijk richtingsgevoel in Nederland.
Op wat gevallen na dan.
Al denk ik dat ik gewoon weer faal als ik met bier op, snachts in het pikkedonker zonder verlichting van Stiphout naar Eindhoven moet fietsen.
Kippenhok dus nu op de afdeling?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:10 schreef bleiblei het volgende:
Der lopen in eens 20 huisvrouwen hier de afdeling op.
Ze hebben geloof ik een kantoorrondleiding.
Jij hebt wel een mooie auto (die Volvo 144)quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:10 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik vind het toffer om met Google Maps de route uit te printen. Dan weet je ook meteen in welke richting je rijdt, welke steden eromheen liggen, gewoon weten waar je bent.
Mooiquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:12 schreef Inu het volgende:
Huidige huis bevalt idd beter, heb nu alles zelfalleen nog wat geluidsoverlast, maar ik denk dat het nooit zo stil is als bij mn ouders, dus daar moet ik maar aan wennen....
neequote:
Overal foto's van gemaakt?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:14 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mwah, deze houden zich redelijk koest.
De japanners waren het meest vervelend.
Klopt nog steeds. Alhoewel ik nu een Golf II ernaast rijd, omdat de Volvo last heeft van een aantal kwaaltjes die nogal wat tijd/geld gaan kosten. Dus het kan zo maar zijn dattie binnenkort naar de eeuwige ijzervelden verhuistquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jij hebt wel een mooie auto (die Volvo 144). Of klopt de data op autofans.nl niet meer?
quote:
Amazone?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:15 schreef r8ality het volgende:
[..]
Klopt nog steeds. Alhoewel ik nu een Golf II ernaast rijd, omdat de Volvo last heeft van een aantal kwaaltjes die nogal wat tijd/geld gaan kosten. Dus het kan zo maar zijn dattie binnenkort naar de eeuwige ijzervelden verhuist.
Om plaats te maken voor een andere Volvo.
Ik word juist knettergek van de stilte bij mijn ouders.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:12 schreef Inu het volgende:
Huidige huis bevalt idd beter, heb nu alles zelfalleen nog wat geluidsoverlast, maar ik denk dat het nooit zo stil is als bij mn ouders, dus daar moet ik maar aan wennen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |