Das dus zowat naast 4launchquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:45 schreef FlowDesign het volgende:
Iemand al bekend met deze webshop in Eindhoven? http://www.pcglobe.nl/
Ik kende deze nog niet.
Zit aan de Quinten Matsyslaan, vlakbij kanaaldijk noord aan de kant van het centrum.
Weet ik veel, ik heb daar toch geen aars verstand vanquote:
Nee, 4Launch zit langs het kanaal buiten de ring. Deze zit vlakbij die autopoetserquote:
Die Matsyslaan zit alleen aan de buitenkant van de ringweg (jaja, ik doe het niet meer foutquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:52 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nee, 4Launch zit langs het kanaal buiten de ring. Deze zit vlakbij die autopoetser![]()
Wat lul je dan met je Quinten Matsijslaan? Je bedoelt de Ruysdaelbaanquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:52 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nee, 4Launch zit langs het kanaal buiten de ring. Deze zit vlakbij die autopoetser![]()
ben jij de pineut met je belachelijke verzekering...quote:
Ik heb die nieuwe Twingo gezien op de AutoRAI... wat een goedkoop brik zeg. Goedkope materialen enzo. Ieder hendeltje heb je het idee dat het zomaar afbreekt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik heb daar toch geen aars verstand van
Ik weet nog net wat een Twingo nieuw kost![]()
Nee, wat jij kost in de verzekeringquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
ben jij de pineut met je belachelijke verzekering...
ik durf te wedden dat die auto niet lang bij ons staat als de verzekernig zoveel kost
eppo![]()
Schoenmaat 42 is best aan de maat voor een meid, misschien daarom?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:55 schreef bleiblei het volgende:
Er wordt een grietje vermist, 17 jaar oud, met Nikes, topje met hardcore erop en een spijkerbroek met een doodskop derop aan terwijl ze om 4 uur de tent uit getieft is.
Verspreiden ze deze foto met haar schoenmaat erbij![]()
[afbeelding]
Dat zou best kunnen dat ze die dingen bij Dacia laten maken. maar goed...het aantal mooie renaults is ook met 1 vinger te tellen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:56 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik heb die nieuwe Twingo gezien op de AutoRAI... wat een goedkoop brik zeg. Goedkope materialen enzo. Ieder hendeltje heb je het idee dat het zomaar afbreekt.
Volgens mij worden die ook in Roemenië in elkaar gegooid![]()
Sowieso snap ik trouwens niet waar ze bij Renault mee bezig zijn... het lijkt wel alsof ze terug gaan in de tijd. De nieuwe Laguna ziet eruit alsof ie in 1992 ontworpen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |