Das dus zowat naast 4launchquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:45 schreef FlowDesign het volgende:
Iemand al bekend met deze webshop in Eindhoven? http://www.pcglobe.nl/
Ik kende deze nog niet.
Zit aan de Quinten Matsyslaan, vlakbij kanaaldijk noord aan de kant van het centrum.
Weet ik veel, ik heb daar toch geen aars verstand vanquote:
Nee, 4Launch zit langs het kanaal buiten de ring. Deze zit vlakbij die autopoetserquote:
Die Matsyslaan zit alleen aan de buitenkant van de ringweg (jaja, ik doe het niet meer foutquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:52 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nee, 4Launch zit langs het kanaal buiten de ring. Deze zit vlakbij die autopoetser![]()
Wat lul je dan met je Quinten Matsijslaan? Je bedoelt de Ruysdaelbaanquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:52 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nee, 4Launch zit langs het kanaal buiten de ring. Deze zit vlakbij die autopoetser![]()
ben jij de pineut met je belachelijke verzekering...quote:
Ik heb die nieuwe Twingo gezien op de AutoRAI... wat een goedkoop brik zeg. Goedkope materialen enzo. Ieder hendeltje heb je het idee dat het zomaar afbreekt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik heb daar toch geen aars verstand van
Ik weet nog net wat een Twingo nieuw kost![]()
Nee, wat jij kost in de verzekeringquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
ben jij de pineut met je belachelijke verzekering...
ik durf te wedden dat die auto niet lang bij ons staat als de verzekernig zoveel kost
eppo![]()
Schoenmaat 42 is best aan de maat voor een meid, misschien daarom?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:55 schreef bleiblei het volgende:
Er wordt een grietje vermist, 17 jaar oud, met Nikes, topje met hardcore erop en een spijkerbroek met een doodskop derop aan terwijl ze om 4 uur de tent uit getieft is.
Verspreiden ze deze foto met haar schoenmaat erbij![]()
[afbeelding]
Dat zou best kunnen dat ze die dingen bij Dacia laten maken. maar goed...het aantal mooie renaults is ook met 1 vinger te tellen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:56 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik heb die nieuwe Twingo gezien op de AutoRAI... wat een goedkoop brik zeg. Goedkope materialen enzo. Ieder hendeltje heb je het idee dat het zomaar afbreekt.
Volgens mij worden die ook in Roemenië in elkaar gegooid![]()
Sowieso snap ik trouwens niet waar ze bij Renault mee bezig zijn... het lijkt wel alsof ze terug gaan in de tijd. De nieuwe Laguna ziet eruit alsof ie in 1992 ontworpen is
je bent toch verzekerd peppiquote:
Sowieso, een Twingoquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:56 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik heb die nieuwe Twingo gezien op de AutoRAI... wat een goedkoop brik zeg. Goedkope materialen enzo. Ieder hendeltje heb je het idee dat het zomaar afbreekt.
Volgens mij worden die ook in Roemenië in elkaar gegooid![]()
Sowieso snap ik trouwens niet waar ze bij Renault mee bezig zijn... het lijkt wel alsof ze terug gaan in de tijd. De nieuwe Laguna ziet eruit alsof ie in 1992 ontworpen is
Altijdquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:16 schreef bleiblei het volgende:
Dat is inderdaad ook een mooie. Alleen autotechniek en elektrotechniek zijn goede studies. De rest zijn allemaal mickey mousestudies en zijn zinloos. Val toch dood joh. Beetje breder kijken dan je eigen wereldje is niet verkeerd hoor. Er zijn alleen een aantal mensen die daar bar weinig gevoel voor hebben. Heb wel een beetje medelijden met mensen die een dermate wereldvreemde visie over bepaalde onderwerpen hebben.
Ik weet dat ik ze ook af en toe heb. Maar ik probeer tenminste nog een beetje open te staan voor wat anderen zeggen. Het is niet eng ofzo hoor. Om af en toe je eigen mening bij te stellen.
Maar dank je voor de zinvolle bijdrage hoor! Zien we graag hier. Mensen die frequent zinvolle bijdragen posten in dit topic.
De omvang van het hoofd is niet altijd representatiefquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:56 schreef amaranta het volgende:
aan die kop te zien heeft ze geen normaal postuur maar is ze wat aan de dikkere kant..
Nou nou, wat is ze toch vet...quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:58 schreef amaranta het volgende:
getuige de 2de foto blijkt wel dat ze idd geen normaal postuur heeft
die tieten en bovenarm welquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De omvang van het hoofd is niet altijd representatief
het is geen normaal postuur, als ik ga kijken naar meiden met een normaal postuur dan zie ik haar over het hoofdquote:
beperkt assortiment en duurder dan 4launch en zercom, ik geef ze niet langquote:
Die belachelijke verzekering is nog altijd goeiekoper dan de verzekering van jou blauwe koekblikquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
ben jij de pineut met je belachelijke verzekering...
ik durf te wedden dat die auto niet lang bij ons staat als de verzekernig zoveel kost
eppo![]()
Zercomquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
beperkt assortiment en duurder dan 4launch en zercom, ik geef ze niet lang
Ik zeg niks, maar mijn lippen jeukenquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:59 schreef Neteru het volgende:
[..]
Altijd![]()
Nee, even serieus....je zit jezelf hier helemaal op te hemelen alsof je beter bent dan de WO-mensen die jij kent en dan lopen te zeuren als danny iets zegt dat op hetzelfde neerkomt, maar in jouw ogen totaal verkeerd isEn dan zou ik ja en amen zeggen als jij zoiets zegt...neehee
![]()
Ik mag hier misschien niet zoveel posten als jullie (jullie gaan mij te hard) maar als er dingen komen te staan die ik onredelijk vindt (als ik het toevallig lees) dan zeg ik dat. Eerst het verkeerd vinden dat je jezelf niet zo boven anderen mag heffen en het vervolgens zelf wel doen, vandaar de "en dan wat van danny zeggen".
Inderdaad. Miss Hubsch heeft ook minstens zulke bovenarmen en die is echt niet dik.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als jij dat al vet vindt, dan kan ik beter maar meteen zelfmoord plegen![]()
leg mij aub geen woorden in de mond ja!quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als jij dat al vet vindt, dan kan ik beter maar meteen zelfmoord plegen![]()
Welke precies?quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zeg niks, maar mijn lippen jeuken
jij weet helemaal niet wat ik aan verzekering betaal aapquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:01 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Die belachelijke verzekering is nog altijd goeiekoper dan de verzekering van jou blauwe koekblik![]()
Je hebt zelf geen normaal postuurquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
leg mij aub geen woorden in de mond ja!
Ik zei alleen dat dat niet 'normaal' postuur is
Ik vind het zeer normaalquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
leg mij aub geen woorden in de mond ja!
Ik zei alleen dat dat niet 'normaal' postuur is
touchéquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:01 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Die belachelijke verzekering is nog altijd goeiekoper dan de verzekering van jou blauwe koekblikEn daarbij ben ik verzekerd tegen die 25k en niet de dagwaarde.
dat zeg ik ook niet...quote:
Nee, want dan krijg ik wss allemaal verwijten naar mijn kop waar ik geen zin in hebquote:
Grapje, schat, grapje.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
dat zeg ik ook niet...
ik zeg alleen dat die adv niet klopt...
mij hoor je nergens zeggen dat ik wél een normaal postuur heb
Der zijn nog 1021 topics die je door moet lezen voordat je hier mag komen ijlen met zever verhalen.quote:
quote:
Volgens mij maakte ik zulke opmerkingen al LAAAAAAAAAAAAAAAAANG voordat ik ook maar ergens iets in had gestokenquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
![]()
Meneer heeft ook ergens een vinger ingestoken
Echt slank is ze toch ook niet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
Zij is normaal en lelijk.
Ik ben stevig en lelijk.
Nee, ze is inderdaad niet echt slank, ze is normaal gebouwd. Of is "normaal" tegenwoordig gelijk aan "slanke spriet" ?quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:11 schreef gurlie het volgende:
[..]
Echt slank is ze toch ook niet.Dikke kop.
en daarom vind ik het dus niet kloppen... nu ga ik op straat kijken naar lelijke meisjes met een normaal postuur, terwijl zij dus geen normaal postuur heeft..quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:11 schreef gurlie het volgende:
[..]
Echt slank is ze toch ook niet.Dikke kop.
ze is gezet...klaarquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, ze is inderdaad niet echt slank, ze is normaal gebouwd. Of is "normaal" tegenwoordig gelijk aan "slanke spriet" ?
Hier, je weet zelf niet eens wat normaal is...quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
ze is gezet...klaar
normaal is ehm.... normaal is ehm![]()
Ik vind em ook tofquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:14 schreef FlowDesign het volgende:
De Volvo C30 is trouwens in het echt wel heel erg mooi, veel mooier dan op foto's![]()
http://www.volvocars.nl/models/c30/
Vooral met de speciale Bodykit of de T5 natuurlijk![]()
Erg goeie concurrent voor de Audi A3 ook. Doe mij maar een C30![]()
gurlie is mager slankquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
Amaranta en gurlie sporen niet
Dit soort discussies zijn altijd killing voor mijn zelfbeeld
Dat is wat mij ook direct opviel... de kofferbak is niet zo heel erg groot maar dat vind ik niet zo erg.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:15 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik vind em ook tof.
Je hebt alleen geen kofferbak.
Maar dat heb ik niet nodig.
Jij bent echt niet meer dan normaal lieverd... Je bent eerder minder dan normaal dan meer dan normaal...quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
gurlie is mager slank
ik ben zelf ook meer dan normaal..
boeie!
Nee, maar ze is beduidend dikker dan het gemiddelde bmi?quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, ze is inderdaad niet echt slank, ze is normaal gebouwd. Of is "normaal" tegenwoordig gelijk aan "slanke spriet" ?
Nou vertel, wat is het gemiddelde BMI volgens jou?quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:19 schreef gurlie het volgende:
[..]
Nee, maar ze is beduidend dikker dan het gemiddelde bmi?
Dus jij vindt nikes, hardcore en pilletjes sexy?quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:18 schreef r8ality het volgende:
Ik vind haar kop op die vermist-foto anders niet zo heel lelijk heur. En totdat ik foto's van de rest gezien heb ik doe ik geen uitspraken.
Dat is niet mijn terrein.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou vertel, wat is het gemiddelde BMI volgens jou?![]()
Wat is het gemiddelde BMI dan? Ben zeeeeeeeer benieuwd.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:19 schreef gurlie het volgende:
[..]
Nee, maar ze is beduidend dikker dan het gemiddelde bmi?
Ik wil weer een volvo met rechte lijnen en hoekenquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:19 schreef r8ality het volgende:
Het is toch wel dapper van Volvo om dat 480-concept weer van stal te halen. Nu hebben ze er er een stuk mooiere auto van gemaakt, maar toch.
jammer dat ik het moet zeggen maar ik ben het hiermee eenschquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:18 schreef r8ality het volgende:
Ik vind haar kop op die vermist-foto anders niet zo heel lelijk heur. En totdat ik foto's van de rest gezien heb ik doe ik geen uitspraken.
Nee natuurlijk niet. Ik zeg toch dat ik alleen haar kop op die foto leuk vind. Niet de rest nee. Snuifteef.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:20 schreef gurlie het volgende:
[..]
Dus jij vindt nikes, hardcore en pilletjes sexy?
Je zit er denk ik wel een puntje of 5 onder, onder het gemiddelde BMI.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:20 schreef gurlie het volgende:
[..]
Dat is niet mijn terrein.
Zeg jij het maar.
Wat is normaal? Ben ik normaal? (Van gewicht dus he.)
Ik ook. Een (nieuwe) classic uitvoering maken. Bij voorkeur van de 940quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:21 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik wil weer een volvo met rechte lijnen en hoeken![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:21 schreef r8ality het volgende:
En gurlie is (kleine) zak met botjes, dat is niet te vergelijken met de gemiddelde trees op 2 poten.
Ze heeft een Partyflock account (verrassing nietwaar?quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:18 schreef r8ality het volgende:
Zal ik em inkoppen? Zal ik? Zal ik?quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:22 schreef gurlie het volgende:
Die volvo is inderdaad wel mooi.
Maar jammer dat de kont wat raar uitsteekt.
Maar je bent wel heel erg aaibaar hoorquote:
Het is natuurlijk wel gekoppeld aan lengte hoor, ik zit op gezond gewicht.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je zit er denk ik wel een puntje of 5 onder, onder het gemiddelde BMI.
De gemiddelde Nederlandse vrouw weegt rond de 70 kilo en heeft maat 42 kleding.
Ik weiger om op die stampertjespagina te komenquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:23 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ze heeft een Partyflock account (verrassing nietwaar?).
Succes met zoeken.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:23 schreef r8ality het volgende:
[..]
Zal ik em inkoppen? Zal ik? Zal ik?.
Neequote:Op dinsdag 3 april 2007 16:23 schreef r8ality het volgende:
[..]
Zal ik em inkoppen? Zal ik? Zal ik?.
welke nickname?quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:23 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ze heeft een Partyflock account (verrassing nietwaar?).
Succes met zoeken.
Dat komt omdat al die Breezers die te strakke truitjes over hun vetbuik aan willen trekkenquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:24 schreef gurlie het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel gekoppeld aan lengte hoor, ik zit op gezond gewicht.70 kg zou voor mij niet gezond zijn. En niet mooi.
Toch raar, want in de uitverkoop hangen altijd nog wel maten 40/42 maar bijna niks in mijn maat.
*Proestquote:
Voor jou wel ja, maar dat zegt wat over jou, niet over mij. Ghegheghe.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:24 schreef r8ality het volgende:
[..]
Maar je bent wel heel erg aaibaar hoor. En schattig
. Maar je bent voor mij gewoon te breekbaar
.
Bij ons is het een Klasse II auto. Dus nog 2 jaar, dan mag ik er 1 leasenquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:19 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dat is wat mij ook direct opviel... de kofferbak is niet zo heel erg groot maar dat vind ik niet zo erg.
Wat wel een nadeel is, is dat je alleen maar de achterruit open kan maken en dat er dan een opstaande rand is waar je de spullen overheen moet tillen. So be it. Tis een vet wagentje![]()
Overigens verkrijgbaar vanaf ¤ 23.990 of voor ¤ 299 per maand met 1.6 benzine motor
i.c.m. te strakke heupbroeken waar het vet overheen gedrapeerd wordtquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:25 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat komt omdat al die Breezers die te strakke truitjes over hun vetbuik aan willen trekken.
Je zit inderdaad precies op de grens gezond / ondergewicht.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:24 schreef gurlie het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel gekoppeld aan lengte hoor, ik zit op gezond gewicht.70 kg zou voor mij niet gezond zijn. En niet mooi.
Toch raar, want in de uitverkoop hangen altijd nog wel maten 40/42 maar bijna niks in mijn maat.
He bah, ranzige visual.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:25 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat komt omdat al die Breezers die te strakke truitjes over hun vetbuik aan willen trekken.
*mental note: Niet solliciteren bij Accenturequote:Op dinsdag 3 april 2007 16:26 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Bij ons is het een Klasse II auto. Dus nog 2 jaar, dan mag ik er 1 leasen.
Bij Cap kom je zeer waarschijnlijk uit met een Renault Megane stationquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:27 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
*mental note: Niet solliciteren bij Accenture![]()
Bij hoeveel NBPM begin jij te kraken?quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:26 schreef gurlie het volgende:
[..]
Voor jou wel ja, maar dat zegt wat over jou, niet over mij. Ghegheghe.![]()
En zo breekbaar ben ik niet hoor.
Ik hoop maar dat die opmerking ook met een knipoog moet worden gelezenquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:27 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
*mental note: Niet solliciteren bij Accenture![]()
Ik ben mijn bmi alweer vergeten. Wat was het? 20 ofzo?quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je zit inderdaad precies op de grens gezond / ondergewicht.
En natuurlijk ligt het aan de lengte, maar ik gok zelf op een gemiddeld BMI van 24 in Nederland. En daar zit jij dus ruim onder.
Huh?quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:29 schreef r8ality het volgende:
[..]
Bij hoeveel NBPM begin jij te kraken?.
Ik heb genoeg gelezen dankjequote:Op dinsdag 3 april 2007 16:05 schreef bleiblei het volgende:
Der zijn nog 1021 topics die je door moet lezen voordat je hier mag komen ijlen met zever verhalen.
Doeg! Er staat vorig topic precies wat ik bedoel en dat strookt niet met wat je beweert.
Ergo... Je moet ff lezen.
Ja, dat al die verlepte bejaarden eens doodgaanquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:30 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik ben mijn bmi alweer vergeten. Wat was het? 20 ofzo?
En toch vind ik mezelf niet dun, of te licht, of te weinig vet.
Overigens wordt dat bmi wel opgekrikt door het stijgende overgewicht bij jongeren én ouderen, want dat is een statistisch feit.
Vergrijzing.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:31 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja, dat al die verlepte bejaarden eens doodgaan.
Bijnaquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:31 schreef gurlie het volgende:
[..]
Huh?
Schunnig zeker?
Gokje: NeukBeurtenPerMinuut?
Een wat? In het Nederlands graag.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:32 schreef r8ality het volgende:
[..]
Bijna. Bewegingen
.
Het zou een SI-eenheid moeten worden.
18,5quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:30 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik ben mijn bmi alweer vergeten. Wat was het? 20 ofzo?
En toch vind ik mezelf niet dun, of te licht, of te weinig vet.
Overigens wordt dat bmi wel opgekrikt door het stijgende overgewicht bij jongeren én ouderen, want dat is een statistisch feit.
Die van mij welquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:32 schreef gurlie het volgende:
Oh en trouwens: Mijn kont steekt niet uit!
Valt wel mee, ik heb niet zo'n negerinnen ass. Mijn probleem zit meer in de voorbumperquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:34 schreef r8ality het volgende:
[..]
Die van mij wel. En die van SQ ook
.
Je weet toch wel wat een SI-eenheid is zekerquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:33 schreef gurlie het volgende:
[..]
Een wat? In het Nederlands graag.
Ik kraak niet. Ik kreun.
Ik ben gekruist met een neger ooit volgens mijquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik heb niet zo'n negerinnen ass. Mijn probleem zit meer in de voorbumper![]()
Ja maar het ging toch ook over het gemiddelde?quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
18,5
En de grens wordt niet anders door de vervetting hoor, alleen het gemiddelde. Feit blijft dat jij geen normaal postuur hebt, maar een tenger / zeer slank postuur
Ik denk het ookquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:35 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik ben gekruist met een neger ooit volgens mij.
Mijn kont-genen dan he. O. Misschien dat ik daarom zo lui ben, dat is een bijverschijnselquote:
Ik heb het vast wel ooit geweten.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:34 schreef r8ality het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat een SI-eenheid is zeker. Anders behoor je toch echt bij die 60%
.
Kreunen.
Ja, dat zal het zijnquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:37 schreef r8ality het volgende:
SQ, je bent gewoon een vette zeug!
Er zitten ook nadelen aan verbonden hoor. Nooit kleren passen. En de siliconen opmerking.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
Laten we er maar over ophouden, en laat iedereen maar denken wat ie wil denken.
Kijk alleen een beetje uit wat je met de gevoelens van mensen doet als je een normaal gebouwd meisje dik noemt.
Ik ben normaal!quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijnEn Gurlie is normaal en Amaranta is vadsig
Nee. Jij bent een koe, gurlie een (kleine) popnagel en Amaranta een chorizo-worstquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijnEn Gurlie is normaal en Amaranta is vadsig
Meid, ik heb het toch ook helemaal niet over jouw lijf! Blijf bij de les!quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:39 schreef gurlie het volgende:
[..]
Er zitten ook nadelen aan verbonden hoor. Nooit kleren passen. En de siliconen opmerking.
PK's zijn geil. Formaat auto is geil. Typen auto's zijn geil. Maar nooit de kleurquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:41 schreef gurlie het volgende:
Die volvo-kleur passion red is wel geil trouwens.
Ik weet niet hoe ik een popnagel moet zijn.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:41 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nee. Jij bent een koe, gurlie een (kleine) popnagel en Amaranta een chorizo-worst.
Jij weet wel meer nietquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:43 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik een popnagel moet zijn.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:42 schreef r8ality het volgende:
[..]
PK's zijn geil. Formaat auto is geil. Typen auto's zijn geil. Maar nooit de kleur.
Kleuren zijn ook geil.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:42 schreef r8ality het volgende:
[..]
PK's zijn geil. Formaat auto is geil. Typen auto's zijn geil. Maar nooit de kleur.
Krijg lekkende tietenquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]jij wist niet dat vrouwen hele andere dingen geil vinden dan mannen?
Geen wonder dat het nooit verder komt dan vingeren
Auto's spuiten stelt niets voor. Auto's meer pk's geven of iets anders ervan bouwen kost aanzienlijk meer moeite. We don't care.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:45 schreef gurlie het volgende:
[..]
Kleuren zijn ook geil.Het moet er ook leuk uitzien natuurlijk.
Een hele mooie, geile lamborghini met 400 pk (zit ik in de buurt?) in oudroze is niét mooi.
You do. Machoquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:47 schreef r8ality het volgende:
[..]
Auto's spuiten stelt niets voor. Auto's meer pk's geven of iets anders ervan bouwen kost aanzienlijk meer moeite. We don't care.
Maar in Antraciet met rood getinte ramen welquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:45 schreef gurlie het volgende:
[..]
Een hele mooie, geile lamborghini met 400 pk (zit ik in de buurt?) in oudroze is niét mooi.
Ok ok.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Meid, ik heb het toch ook helemaal niet over jouw lijf! Blijf bij de les!
Ik heb het over het feit dat een zeer normaal meisje hier door sommigen als dik wordt aangeschreven, terwijl ik naar schatting 20 kilo meer weeg, en wat dat mij dan maakt. In jullie ogen een monster? Geen idee, ik heb in ieder geval geen morbide obesitas en ik pas in maat 40/42. Dat meisje is normaal. punt.
Nope, maar in knalpaars of feloranje welquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:45 schreef gurlie het volgende:
[..]
Nee, ik zeg al heel de tijd dat jij niet normaal bent dusquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:48 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ok ok.
Ik wil met mijn opmerking alleen maar aangeven dat wat dunner zijn ook niet alles is, ook al laten ze dat in modellen wereld wel zo blijken. Overigens ben ik dan weer klein, dus pas ik nog niet in de modellenmaten.
Maar ik snap je punt wel. Ik zeg ook niet dat ze dik is, maar ze is ook niet dun. En als dat dan normaal is dan is dat prima. Maar dan ben ik ook weer niet normaal.
My point exactly.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:48 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Maar in Antraciet met rood getinte ramen wel.
Nee je hoeft er alleen maar zwanger voor te worden, die kindjes laat je dan weer wegzuigenquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:49 schreef gurlie het volgende:
[..]
Daar moet je eerst kindjes voor krijgen.
HOU NOG TOCH ES OP MET DIE BIJDEHANTE KUTOPMERKINGEN, AANHANKELIJKE TERINGHOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:49 schreef gurlie het volgende:
[..]
Daar moet je eerst kindjes voor krijgen.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, ik zeg al heel de tijd dat jij niet normaal bent dus![]()
Nee bah, dat kan ook nooit lekker vasthouden zo iemandquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:48 schreef r8ality het volgende:
Ik vind al die gratenpakhuizen op de catwalk echt helemaal niks.
Hou je kop, ik maak een punt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:49 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nope, maar in knalpaars of feloranje wel
quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee je hoeft er alleen maar zwanger voor te worden, die kindjes laat je dan weer wegzuigen
Het is apart. En je moet er even aan wennen. Maar echt lelijk vind ik het nietquote:
Hey..de nieuwe Ford Fiesta?quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:50 schreef r8ality het volgende:
[..]
HOU NOG TOCH ES OP MET DIE BIJDEHANTE KUTOPMERKINGEN, AANHANKELIJKE TERINGHOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!.
Nah tis wel wat meer dan 400quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:51 schreef gurlie het volgende:
[..]
Hou je kop, ik maak een punt.
Zat ik in de buurt trouwens? Ja he? Geef maar toe.Ik wist iets over auto's.
Een beetje.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een troost: ik ben het ook niet, scheelt dat?
Ondanks de steek onder water vind ik em wel grappigquote:
Jawel hoor, wij hebben alleen een andere definitie van mooi. Bij ons zit "mooi" namelijk niet in een merklogootjequote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lelijk he!
Ik vind het echt zo'n trutten handtasmobiel.
Correctie: bij jou niet. Bij de rest van je soortgenoten wel echterquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jawel hoor, wij hebben alleen een andere definitie van mooi. Bij ons zit "mooi" namelijk niet in een merklogootje![]()
![]()
Toch staan de bladen er vol mee. Lange slanke dennen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee bah, dat kan ook nooit lekker vasthouden zo iemand
Ik weet het niet, ik ga weinig met dat genre soortgenoten omquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:56 schreef r8ality het volgende:
[..]
Correctie: bij jou niet. Bij de rest van je soortgenoten wel echter.
Manwijfquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik ga weinig met dat genre soortgenoten om![]()
Goede oplossing = niet lezen die zooiquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:57 schreef gurlie het volgende:
[..]
Toch staan de bladen er vol mee. Lange slanke dennen.
Hokjesdenker.quote:
*bonk *bonk *slap *bonk *bonk KRAK!quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:57 schreef gurlie het volgende:
[..]
Toch staan de bladen er vol mee. Lange slanke dennen.
Slapquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:59 schreef r8ality het volgende:
[..]
*bonk *bonk *slap *bonk *bonk KRAK!.
Het wekt eerder een soort lachwekkend medelijden opquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:58 schreef gurlie het volgende:
[..]
Hokjesdenker.
Mannen denken dat ze alle wijsheid in pacht hebben en gaan daar ook nog mee pochen en denken dat wij daar nat van worden tussen onze benen.
Realitycheck! Dat worden we niet!
Atos heeft een merkenbeleid wat zou moeten zorgen voor lage leaseprijzen, echter, als je de prijzen die we moeten betalen vergelijk met die op leaseplan.nl dan zit daar vaak 50-100¤ verschil tussenquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:29 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Bij Cap kom je zeer waarschijnlijk uit met een Renault Megane station.
Die rijdt iedereen daaro. Bij Logica heb ik veel Focusjes gezien en wat ze bij Atos veel rijden moet je aan Mex vragen.
Ja. Gelukkig weten wij wel beter en laten we ze vooral in die waan.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het wekt eerder een soort lachwekkend medelijden op
Nou ik weet echt wel dat vrouwen niet nat worden van auto's hoor. Geef ze je echter wat aandacht en een nieuwe tas, dan is het kassa 's avondsquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:58 schreef gurlie het volgende:
[..]
Hokjesdenker.
Mannen denken dat ze alle wijsheid in pacht hebben en gaan daar ook nog mee pochen en denken dat wij daar nat van worden tussen onze benen.
Realitycheck! Dat worden we niet!
Daar kopen ze die geile kerstpakketten van, zeurpietquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:01 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Atos heeft een merkenbeleid wat zou moeten zorgen voor lage leaseprijzen, echter, als je de prijzen die we moeten betalen vergelijk met die op leaseplan.nl dan zit daar vaak 50-100¤ verschil tussenDat voordeel gaat dus mooi naar Atos en niet naar de werknemers
![]()
Ze bedoelt ook niet "auto's" , darlingquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:02 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nou ik weet echt wel dat vrouwen niet nat worden van auto's hoor. Geef ze je echter wat aandacht en een nieuwe tas, dan is het kassa 's avonds.
Bekrompenheidquote:
Owjaquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar kopen ze die geile kerstpakketten van, zeurpiet
Le-zen. Ik zei dat wij niet geil worden van het gepoch over auto's. Auto's kunnen heel geil zijn, maar dan zonder de pochende heer achter het stuur graag.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:02 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nou ik weet echt wel dat vrouwen niet nat worden van auto's hoor. Geef ze je echter wat aandacht en een nieuwe tas, dan is het kassa 's avonds.
Ik geef helemaal geen nieuwe tassen, aan niemes!quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze bedoelt ook niet "auto's" , darling
Ohja, en: Hoor Joost, de ervaringsdeskundige
Wij hebben een mooie vrouwelijk fleetmanagerquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:01 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Atos heeft een merkenbeleid wat zou moeten zorgen voor lage leaseprijzen, echter, als je de prijzen die we moeten betalen vergelijk met die op leaseplan.nl dan zit daar vaak 50-100¤ verschil tussenDat voordeel gaat dus mooi naar Atos en niet naar de werknemers
![]()
Volgensmij zijn sommigen er nog niet helemaal achter dat vrouwen ook seks kunnen hebben omdat ze er zin in hebben.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze bedoelt ook niet "auto's" , darling
Ohja, en: Hoor Joost, de ervaringsdeskundige
dat bedoel ikquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:06 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik geef helemaal geen nieuwe tassen, aan niemes!
Vrouwen hebben alleen maar seks als ze geld ruiken toch?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:06 schreef gurlie het volgende:
[..]
Volgensmij zijn sommigen er nog niet helemaal achter dat vrouwen ook seks kunnen hebben omdat ze er zin in hebben.
*nieuw roodlederen tasje uit Rome voor gurlie's neus laat bungelen... poeees poes poes poes... kom danquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:04 schreef gurlie het volgende:
[..]
Le-zen. Ik zei dat wij niet geil worden van het gepoch over auto's. Auto's kunnen heel geil zijn, maar dan zonder de pochende heer achter het stuur graag.
En er moet toch echt wat meer moeite voor gedaan worden dan dat.![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:07 schreef gurlie het volgende:
Een kilo paaseieren in huis hebben was toch niet zó slim.
Geloof me, dat weet ik echt welquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:06 schreef gurlie het volgende:
[..]
Volgensmij zijn sommigen er nog niet helemaal achter dat vrouwen ook seks kunnen hebben omdat ze er zin in hebben.
Niet omdat we zelfstandig zijn en seks hebben om de seks?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vrouwen hebben alleen maar seks als ze geld ruiken toch?
Oja, kut! Ik moet nog Påskägg kopenquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:07 schreef gurlie het volgende:
Een kilo paaseieren in huis hebben was toch niet zó slim.
*nagels uitzetquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:07 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
*nieuw roodlederen tasje uit Rome voor gurlie's neus laat bungelen... poeees poes poes poes... kom dan
Ik zal het volgende keer filmen, Thomas.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:09 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ze hebben wel zin, maar niet met jou? Bedoel je dat?![]()
Neen, tenzij we kinderen willenquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:09 schreef gurlie het volgende:
[..]
Niet omdat we zelfstandig zijn en seks hebben om de seks?
He bah, kinderen.quote:
Neuken he Joost, niet vingeren.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:10 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik zal het volgende keer filmen, Thomas..
Je moet het wel slim spelen natuurlijk, en seks als chantagemiddel inzettenquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:11 schreef gurlie het volgende:
[..]
He bah, kinderen.
Maar ik wist niet dat ik seks had om het geld. Goed om te weten. Dit gaat me dus opleveren later?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:12 schreef r8ality het volgende:
Volgens mij denken vrouwen serieus meer aan zichzelf dan aan de man tijdens de seks.
Ik weet niet of ik überhaupt nog een halve kilo over heb.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:11 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Maar doe mij maar een halve kilo paaseitjes dan![]()
*kuch* al gedaan *kuch*quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je moet het wel slim spelen natuurlijk, en seks als chantagemiddel inzetten
Echt? Ik vind die poes van jou meer een beetje een sufferd die zo lekker dom met zich laat sollenquote:
En vingeren is geen (deel van) seks natuurlijkquote:
Daar kun je je akelig pijnlijk in vergissenquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:14 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Echt? Ik vind die poes van jou meer een beetje een sufferd die zo lekker dom met zich laat sollen![]()
![]()
Of in jouw geval aan andere mannen?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:12 schreef r8ality het volgende:
Volgens mij denken vrouwen serieus meer aan zichzelf dan aan de man tijdens de seks.
Een deel van ja, maar niet alles.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:14 schreef r8ality het volgende:
[..]
En vingeren is geen (deel van) seks natuurlijk.
Die van jou blijft op de kop aan je onderarm hangenquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar kun je je akelig pijnlijk in vergissen![]()
Houwnouwopquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:15 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Of in jouw geval aan andere mannen?![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:15 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Of in jouw geval aan andere mannen?![]()
Geef ze er een TomTom bijquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:15 schreef gurlie het volgende:
[..]
Een deel van ja, maar niet alles.
Thank god, want sommige mannen bakken er niks van.
Is ze bi dan?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:16 schreef r8ality het volgende:
[..]
In mijn geval zou het ook aan andere vrouwen kunnen zijn.
Ze schuwt in ieder geval niks om ze ver mogelijk van je vandaan te komen. Dat is inclusief klauwen in oorschelp, onderlip en jawel, tepelsquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:16 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Die van jou blijft op de kop aan je onderarm hangen![]()
Die heb je toch al?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:17 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Geef ze er een TomTom bij [afbeelding]
Dat niet, maar ze heeft wel ervaring met Eva zeg maarquote:
wel hip zo'n kat als tepelpiercing.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze schuwt in ieder geval niks om ze ver mogelijk van je vandaan te komen. Dat is inclusief klauwen in oorschelp, onderlip en jawel, tepels![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze schuwt in ieder geval niks om ze ver mogelijk van je vandaan te komen. Dat is inclusief klauwen in oorschelp, onderlip en jawel, tepels![]()
ja welke vrouw niet tegenwoordig?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:17 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat niet, maar ze heeft wel ervaring met Eva zeg maar.
Niks mis mee dacht ik zo.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:17 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat niet, maar ze heeft wel ervaring met Eva zeg maar.
Het is zeker grensverleggendquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:18 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
wel hip zo'n kat als tepelpiercing.![]()
Zoenen telt ook.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
IK!
Zoenen telt neem ik aan niet mee he?
Hij gaat te veel met jou omquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:19 schreef gurlie het volgende:
[..]
Wel schattig dat je je aangesproken voelt trouwens.![]()
Aan het oefenen voor Pino?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:21 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Joost in z'n jonge jaren:
[afbeelding]
Hoezo? Kan Floris het niet dan?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:19 schreef gurlie het volgende:
[..]
Wel schattig dat je je aangesproken voelt trouwens.![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:21 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Joost in z'n jonge jaren:
[afbeelding]
Je moet ze ook geen bier geven hequote:Op dinsdag 3 april 2007 17:22 schreef FlowDesign het volgende:
Wij hebben ooit zo'n suffe kat gehad die kon je gewoon oppakken en boven een bad met water houden en ze begon pas tegen te spartelen nadat je haar pootjes al half in het water had gehangen, dom beest![]()
Play dohquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:23 schreef r8ality het volgende:
[..].
Ik deed wel altijd met Play-Doh spelen.
Ja maar dat was dan ook een kwijlend mongooltje.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:22 schreef FlowDesign het volgende:
Wij hebben ooit zo'n suffe kat gehad die kon je gewoon oppakken en boven een bad met water houden en ze begon pas tegen te spartelen nadat je haar pootjes al half in het water had gehangen, dom beest![]()
Volgens mij was ie vrij treffendquote:
Neh het was de kat van mn zusquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:23 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja maar dat was dan ook een kwijlend mongooltje.
Ging te veel met jou om.
Je bedoelt die pers waar je allerlei leukerige vormpjes uit kon laten komen?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Play doh
Had jij ook die spaghetti machine?
quote:
Ja die jaquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:24 schreef r8ality het volgende:
[..]
Je bedoelt die pers waar je allerlei leukerige vormpjes uit kon laten komen?
Jaquote:
Ik zal je even uit de droom helpen, Floris was echt niet mijn eerste hoor.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:26 schreef r8ality het volgende:
Als je het nog nooit meegemaakt hebt, weet je niet beter dan dat mannen wel kunnen vingeren. Dus of een eerdere partner of Floris. Maar die laatste is natuurlijk veel leuker.
Je moest er ook niet op gaan zitten en dan net doen alsof je rode spaghetti uitkakte hequote:Op dinsdag 3 april 2007 17:27 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja. Jammer alleen dat ding niet al te stevig was
.
Jij bent zo naïef dat je er vanuit gaat dat vrouwen zichzelf niet vingeren?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:26 schreef r8ality het volgende:
Als je het nog nooit meegemaakt hebt, weet je niet beter dan dat mannen wel kunnen vingeren. Dus of een eerdere partner of Floris. Maar die laatste is natuurlijk veel leuker.
WRAAAAAAAAA. Dat zeg ik helemaal niet! Schele kefjoekel! Lees! Lees!quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:27 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik zal je even uit de droom helpen, Floris was echt niet mijn eerste hoor.
Daar hebben we het toch heul niet overquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:27 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Jij bent zo naïef dat je er vanuit gaat dat vrouwen zichzelf niet vingeren?![]()
Lieve poes heb je dan.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ach, ik heb toch al overal eelt inmiddels
Dus jij bent weleens gevingerd door een Indo?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:28 schreef Stormqueen het volgende:
Weet je wat erg is, gevingerd worden door een man met te lange nagels
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:29 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dus jij bent weleens gevingerd door een Indo?![]()
Daar zul je bij mij geen last van hebbenquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:28 schreef Stormqueen het volgende:
Ergo: een ander.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:28 schreef r8ality het volgende:
[..]
WRAAAAAAAAA. Dat zeg ik helemaal niet! Schele kefjoekel! Lees! Lees!
Al had je klauwen van een meter, dan nog had ik daar geen last van Joostjequote:Op dinsdag 3 april 2007 17:29 schreef r8ality het volgende:
[..]
Daar zul je bij mij geen last van hebben.
Allochtonen-neukerquote:
Ik bedoel: ga er maar vanuit dat vrouwen zichzelf het beste kunnen vingeren (net als dat vrouwen niet zo goed zijn in aftrekken maar dat terzijde) en dat ze dat als vergelijkingsmateriaal nemen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:28 schreef r8ality het volgende:
[..]
Daar hebben we het toch heul niet over.
De poes wel, maar mijn vriendjequote:
Ja, auw. Meld.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:28 schreef Stormqueen het volgende:
Jezus. Wat een insinuaties weer!quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Al had je klauwen van een meter, dan nog had ik daar geen last van Joostje
Nou als jij jezelf aftrekken toch lekkerder vindt neuken we de komende maand toch niet meer.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:30 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik bedoel: ga er maar vanuit dat vrouwen zichzelf het beste kunnen vingeren (net als dat vrouwen niet zo goed zijn in aftrekken maar dat terzijde) en dat ze dat als vergelijkingsmateriaal nemen.
Dus ze weten wel hoe het zou moeten voelen![]()
dat zei ik helemaal nietquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:32 schreef gurlie het volgende:
[..]
Nou als jij jezelf aftrekken toch lekkerder vindt neuken we de komende maand toch niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |