Vrouwen hebben inderdaad allemaal veels te kleine handjes daarvoorquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:30 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik bedoel: ga er maar vanuit dat vrouwen zichzelf het beste kunnen vingeren (net als dat vrouwen niet zo goed zijn in aftrekken maar dat terzijde) en dat ze dat als vergelijkingsmateriaal nemen.
Dus ze weten wel hoe het zou moeten voelen![]()
Jij hebt er ook zo een.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De poes wel, maar mijn vriendje![]()
Ik zal deze grap maar even doorstrepen voordat er mensen over gaan vallen![]()
Nee, maar je beweerde wel dat vrouwen niet kunnen aftrekken, en dat is natuurlijk onzin.quote:
Jij bent echt koningin van de eigen interpretatiequote:Op dinsdag 3 april 2007 17:32 schreef gurlie het volgende:
[..]
Nou als jij jezelf aftrekken toch lekkerder vindt neuken we de komende maand toch niet meer.
*proest.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:34 schreef r8ality het volgende:
[..]
Vrouwen hebben inderdaad allemaal veels te kleine handjes daarvoor.
Deze kon ik even niet laten liggen. Maar in echte discussies neem ik alles gewoon zoals het er staat ja!quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij bent echt koningin van de eigen interpretatie
Dan doen ze het niet goed. Weetikveelquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:34 schreef gurlie het volgende:
[..]
*proest.
Natuurlijk!
BahahahaVeeg me op!
Vrouwen kunnen heel goed faken.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:34 schreef r8ality het volgende:
Maar ik neem aan dat als meisjelief al schokkend klaarkomt dat je het dan toch wel goed doet.
Of ze kan goed fakenquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:34 schreef r8ality het volgende:
Maar ik neem aan dat als meisjelief al schokkend klaarkomt dat je het dan toch wel goed doet.
Niet alle vrouwen zijn hetzelfde als jijquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:36 schreef gurlie het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen heel goed faken.
Vooral om de pijn te laten stoppen.
Aha, dus je hebt er geen ervaring mee?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:35 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dan doen ze het niet goed. Weetikveel.
Ik begin echt medelijden te krijgen nuquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:37 schreef gurlie het volgende:
[..]
Aha, dus je hebt er geen ervaring mee?
Jawel. Daarom zeg ik het toch ookquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:37 schreef gurlie het volgende:
[..]
Aha, dus je hebt er geen ervaring mee?
Ja maar.. ja maar.. open deuren! Zoveel! En zo groot!quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:37 schreef r8ality het volgende:
Ongelofelijk. Kutwijven, allemaal!
. Komen allebei meteen met faken aan.
Misbaksels.
Trouwens:quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:34 schreef r8ality het volgende:
[..]
Vrouwen hebben inderdaad allemaal veels te kleine handjes daarvoor.
Grenzen zijn er om overheen te stappen toch?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik begin echt medelijden te krijgen nu
Ja of het aan het formaat handen ligt of dat ze het niet kunnen. Niet aan of het wel of niet gebeurd. Ik moet SQ onderhand gelijk gaan geven. LE-ZEN!quote:
Waarom dacht je dat ik van mijn stoel rolde?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Trouwens:
Verkapte " Mijn snikkel is monsterlijk groot" opmerking
Dat heb ik nergens gezegdquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Trouwens:
Verkapte " Mijn snikkel is monsterlijk groot" opmerking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |