Das dus zowat naast 4launchquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:45 schreef FlowDesign het volgende:
Iemand al bekend met deze webshop in Eindhoven? http://www.pcglobe.nl/
Ik kende deze nog niet.
Zit aan de Quinten Matsyslaan, vlakbij kanaaldijk noord aan de kant van het centrum.
Weet ik veel, ik heb daar toch geen aars verstand vanquote:
Nee, 4Launch zit langs het kanaal buiten de ring. Deze zit vlakbij die autopoetserquote:
Die Matsyslaan zit alleen aan de buitenkant van de ringweg (jaja, ik doe het niet meer foutquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:52 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nee, 4Launch zit langs het kanaal buiten de ring. Deze zit vlakbij die autopoetser![]()
Wat lul je dan met je Quinten Matsijslaan? Je bedoelt de Ruysdaelbaanquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:52 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nee, 4Launch zit langs het kanaal buiten de ring. Deze zit vlakbij die autopoetser![]()
ben jij de pineut met je belachelijke verzekering...quote:
Ik heb die nieuwe Twingo gezien op de AutoRAI... wat een goedkoop brik zeg. Goedkope materialen enzo. Ieder hendeltje heb je het idee dat het zomaar afbreekt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik heb daar toch geen aars verstand van
Ik weet nog net wat een Twingo nieuw kost![]()
Nee, wat jij kost in de verzekeringquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
ben jij de pineut met je belachelijke verzekering...
ik durf te wedden dat die auto niet lang bij ons staat als de verzekernig zoveel kost
eppo![]()
Schoenmaat 42 is best aan de maat voor een meid, misschien daarom?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:55 schreef bleiblei het volgende:
Er wordt een grietje vermist, 17 jaar oud, met Nikes, topje met hardcore erop en een spijkerbroek met een doodskop derop aan terwijl ze om 4 uur de tent uit getieft is.
Verspreiden ze deze foto met haar schoenmaat erbij![]()
[afbeelding]
Dat zou best kunnen dat ze die dingen bij Dacia laten maken. maar goed...het aantal mooie renaults is ook met 1 vinger te tellen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:56 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik heb die nieuwe Twingo gezien op de AutoRAI... wat een goedkoop brik zeg. Goedkope materialen enzo. Ieder hendeltje heb je het idee dat het zomaar afbreekt.
Volgens mij worden die ook in Roemenië in elkaar gegooid![]()
Sowieso snap ik trouwens niet waar ze bij Renault mee bezig zijn... het lijkt wel alsof ze terug gaan in de tijd. De nieuwe Laguna ziet eruit alsof ie in 1992 ontworpen is
je bent toch verzekerd peppiquote:
Sowieso, een Twingoquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:56 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik heb die nieuwe Twingo gezien op de AutoRAI... wat een goedkoop brik zeg. Goedkope materialen enzo. Ieder hendeltje heb je het idee dat het zomaar afbreekt.
Volgens mij worden die ook in Roemenië in elkaar gegooid![]()
Sowieso snap ik trouwens niet waar ze bij Renault mee bezig zijn... het lijkt wel alsof ze terug gaan in de tijd. De nieuwe Laguna ziet eruit alsof ie in 1992 ontworpen is
Altijdquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:16 schreef bleiblei het volgende:
Dat is inderdaad ook een mooie. Alleen autotechniek en elektrotechniek zijn goede studies. De rest zijn allemaal mickey mousestudies en zijn zinloos. Val toch dood joh. Beetje breder kijken dan je eigen wereldje is niet verkeerd hoor. Er zijn alleen een aantal mensen die daar bar weinig gevoel voor hebben. Heb wel een beetje medelijden met mensen die een dermate wereldvreemde visie over bepaalde onderwerpen hebben.
Ik weet dat ik ze ook af en toe heb. Maar ik probeer tenminste nog een beetje open te staan voor wat anderen zeggen. Het is niet eng ofzo hoor. Om af en toe je eigen mening bij te stellen.
Maar dank je voor de zinvolle bijdrage hoor! Zien we graag hier. Mensen die frequent zinvolle bijdragen posten in dit topic.
De omvang van het hoofd is niet altijd representatiefquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:56 schreef amaranta het volgende:
aan die kop te zien heeft ze geen normaal postuur maar is ze wat aan de dikkere kant..
Nou nou, wat is ze toch vet...quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:58 schreef amaranta het volgende:
getuige de 2de foto blijkt wel dat ze idd geen normaal postuur heeft
die tieten en bovenarm welquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De omvang van het hoofd is niet altijd representatief
het is geen normaal postuur, als ik ga kijken naar meiden met een normaal postuur dan zie ik haar over het hoofdquote:
beperkt assortiment en duurder dan 4launch en zercom, ik geef ze niet langquote:
Die belachelijke verzekering is nog altijd goeiekoper dan de verzekering van jou blauwe koekblikquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
ben jij de pineut met je belachelijke verzekering...
ik durf te wedden dat die auto niet lang bij ons staat als de verzekernig zoveel kost
eppo![]()
Zercomquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
beperkt assortiment en duurder dan 4launch en zercom, ik geef ze niet lang
Ik zeg niks, maar mijn lippen jeukenquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:59 schreef Neteru het volgende:
[..]
Altijd![]()
Nee, even serieus....je zit jezelf hier helemaal op te hemelen alsof je beter bent dan de WO-mensen die jij kent en dan lopen te zeuren als danny iets zegt dat op hetzelfde neerkomt, maar in jouw ogen totaal verkeerd isEn dan zou ik ja en amen zeggen als jij zoiets zegt...neehee
![]()
Ik mag hier misschien niet zoveel posten als jullie (jullie gaan mij te hard) maar als er dingen komen te staan die ik onredelijk vindt (als ik het toevallig lees) dan zeg ik dat. Eerst het verkeerd vinden dat je jezelf niet zo boven anderen mag heffen en het vervolgens zelf wel doen, vandaar de "en dan wat van danny zeggen".
Inderdaad. Miss Hubsch heeft ook minstens zulke bovenarmen en die is echt niet dik.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als jij dat al vet vindt, dan kan ik beter maar meteen zelfmoord plegen![]()
leg mij aub geen woorden in de mond ja!quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als jij dat al vet vindt, dan kan ik beter maar meteen zelfmoord plegen![]()
Welke precies?quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zeg niks, maar mijn lippen jeuken
jij weet helemaal niet wat ik aan verzekering betaal aapquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:01 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Die belachelijke verzekering is nog altijd goeiekoper dan de verzekering van jou blauwe koekblik![]()
Je hebt zelf geen normaal postuurquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
leg mij aub geen woorden in de mond ja!
Ik zei alleen dat dat niet 'normaal' postuur is
Ik vind het zeer normaalquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
leg mij aub geen woorden in de mond ja!
Ik zei alleen dat dat niet 'normaal' postuur is
touchéquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:01 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Die belachelijke verzekering is nog altijd goeiekoper dan de verzekering van jou blauwe koekblikEn daarbij ben ik verzekerd tegen die 25k en niet de dagwaarde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |