Da's gek, die Sajoerboontjes heb ik in mei al eens gemaakt van conimexquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:03 schreef Blueman het volgende:
[..]
Uhm, die hebben we geproeft.
De volgende drie zijn vanaf eind februari verkrijgbaar:
- Conimex Boemboe voor Ajam Pinda Sate (waren nog problemen mee want hij bleef te dun)
- Conimex Boemboe voor Sajoer Boontjes
- Conimex Boemboe voor Kerrie groenten
Ja. Met de bus naar IKEA is kutquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:34 schreef Ingridh007 het volgende:
Iemand ervaring met met de bus naar Ikea gaan?
Het wordt tijd voor een auto
moet 961 zijn...quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja. Met de bus naar IKEA is kut
FUFR, ff modje vragen om aanpassing
Roep maar wanneer je vrij kan krijgen, ik boek welquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:45 schreef bleiblei het volgende:
foto's Madagascar reis 2004 Whoa, SQ, wanneer gaan wij daarheen?.
al gedaanquote:
die gebruik ik al jaren volgens mij, in de milde en de pittige variant..quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's gek, die Sajoerboontjes heb ik in mei al eens gemaakt van conimex
ah. bindingsangstquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
Zitten wel veel negers daar, in Madagascar
thanks for sharingquote:
Voor huwelijksreis laten we mijn ouders gewoon een tripje USA van 3-4 weken betalenquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Roep maar wanneer je vrij kan krijgen, ik boek wel
Ik kan natuurlijk nu ook iets zeggen als: dat lijkt me wel iets voor een huwelijksreis. Ga je dan zweten en paniekaanvallen krijgen enzo?
Kunnen we dan ook kiezen voor 3 weken Azie?quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:52 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Voor huwelijksreis laten we mijn ouders gewoon een tripje USA van 3-4 weken betalen.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Roep maar wanneer je vrij kan krijgen, ik boek wel
Ik kan natuurlijk nu ook iets zeggen als: dat lijkt me wel iets voor een huwelijksreis. Ga je dan zweten en paniekaanvallen krijgen enzo?
Been there, done that. Enorme aanrader.quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:52 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Voor huwelijksreis laten we mijn ouders gewoon een tripje USA van 3-4 weken betalen.
Klinkt alsof je het ook vanuit huis kan doen, of heb je je collegas constant nodig?quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:36 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik doe beheer van een implementatie bij een klant.
Als in, er werkt iets niet en ik moet uitzoeken wat het is, dan wel oplossen.
Hetzelfde met aanpassingen die de klant graag wil zien enzo.
Ik denk dat je in Hongkong meer kans maakt dan in de Grand Canyonquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:58 schreef bleiblei het volgende:
Ik denk dat ze daar geen internet hebben.
Was een grapjequote:Op woensdag 17 januari 2007 09:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Been there, done that. Enorme aanrader.
Ik had het over die buren van je werkquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk dat je in Hongkong meer kans maakt dan in de Grand Canyon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |