Da's gek, die Sajoerboontjes heb ik in mei al eens gemaakt van conimexquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:03 schreef Blueman het volgende:
[..]
Uhm, die hebben we geproeft.
De volgende drie zijn vanaf eind februari verkrijgbaar:
- Conimex Boemboe voor Ajam Pinda Sate (waren nog problemen mee want hij bleef te dun)
- Conimex Boemboe voor Sajoer Boontjes
- Conimex Boemboe voor Kerrie groenten
Ja. Met de bus naar IKEA is kutquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:34 schreef Ingridh007 het volgende:
Iemand ervaring met met de bus naar Ikea gaan?
Het wordt tijd voor een auto
moet 961 zijn...quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja. Met de bus naar IKEA is kut
FUFR, ff modje vragen om aanpassing
Roep maar wanneer je vrij kan krijgen, ik boek welquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:45 schreef bleiblei het volgende:
foto's Madagascar reis 2004 Whoa, SQ, wanneer gaan wij daarheen?.
al gedaanquote:
die gebruik ik al jaren volgens mij, in de milde en de pittige variant..quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's gek, die Sajoerboontjes heb ik in mei al eens gemaakt van conimex
ah. bindingsangstquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
Zitten wel veel negers daar, in Madagascar
thanks for sharingquote:
Voor huwelijksreis laten we mijn ouders gewoon een tripje USA van 3-4 weken betalenquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Roep maar wanneer je vrij kan krijgen, ik boek wel
Ik kan natuurlijk nu ook iets zeggen als: dat lijkt me wel iets voor een huwelijksreis. Ga je dan zweten en paniekaanvallen krijgen enzo?
Kunnen we dan ook kiezen voor 3 weken Azie?quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:52 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Voor huwelijksreis laten we mijn ouders gewoon een tripje USA van 3-4 weken betalen.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Roep maar wanneer je vrij kan krijgen, ik boek wel
Ik kan natuurlijk nu ook iets zeggen als: dat lijkt me wel iets voor een huwelijksreis. Ga je dan zweten en paniekaanvallen krijgen enzo?
Been there, done that. Enorme aanrader.quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:52 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Voor huwelijksreis laten we mijn ouders gewoon een tripje USA van 3-4 weken betalen.
Klinkt alsof je het ook vanuit huis kan doen, of heb je je collegas constant nodig?quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:36 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik doe beheer van een implementatie bij een klant.
Als in, er werkt iets niet en ik moet uitzoeken wat het is, dan wel oplossen.
Hetzelfde met aanpassingen die de klant graag wil zien enzo.
Ik denk dat je in Hongkong meer kans maakt dan in de Grand Canyonquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:58 schreef bleiblei het volgende:
Ik denk dat ze daar geen internet hebben.
Was een grapjequote:Op woensdag 17 januari 2007 09:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Been there, done that. Enorme aanrader.
Ik had het over die buren van je werkquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk dat je in Hongkong meer kans maakt dan in de Grand Canyon
Kan het zelfs heel goed vanuit huis.quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:59 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Klinkt alsof je het ook vanuit huis kan doen, of heb je je collegas constant nodig?
Wij gaan/willen naar Mexico, als alles door gaat..quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik moest maar eens wat nuttigs gaan doenquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik had het over die buren van je werk.
Ai, das minder, ik werk eigenlijk alleen op kantoor als ik collega's nodig heb of andere afspraken heb.quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Kan het zelfs heel goed vanuit huis..
Willen ze alleen niet hebben.
Ik kan mij nog herinneren dat jij een aantal topics terug vertelde dat jij niet meer kon/ging internetten op het werk?quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik moest maar eens wat nuttigs gaan doen
Dat was omdat ik er heilig van was overtuigd dat ik het met 2,5 functie wel aardig druk zou krijgenquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik kan mij nog herinneren dat jij een aantal topics terug vertelde dat jij niet meer kon/ging internetten op het werk?
Mexico is ook tofquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:00 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Wij gaan/willen naar Mexico, als alles door gaat..
Ok, dan zie ik je vanavond wel rond die tijdquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:00 schreef FUFR het volgende:
FLOW
Mail verzend probleem hierzo.
antwoord is:
ja dan ben ik er wel
quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:05 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ok, dan zie ik je vanavond wel rond die tijd
Wil ik ook nog een keer heen... heb een leuke reis op het oog: Rondreis Mexico, Guatemala en Belize in een dag of 25.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mexico is ook tof
Even voor de duidelijkheid, BB en ik gaan voorlopig NIET op huwelijksreis dit decennium
Ik denk dat ik ook bij Atos Origin ga werkenquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:01 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ai, das minder, ik werk eigenlijk alleen op kantoor als ik collega's nodig heb of andere afspraken heb.
En er is gebleken dat jij dus nog tijd zat over hebt om te niksenquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat was omdat ik er heilig van was overtuigd dat ik het met 2,5 functie wel aardig druk zou krijgen
Profiteur!quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:07 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wil ik ook nog een keer heen... heb een leuke reis op het oog: Rondreis Mexico, Guatemala en Belize in een dag of 25.Maar vriend wil dit jaar naar China en aangezien hij het grootste deel betaalt, heeft zijn voorkeur meestal voorrang.
![]()
quote:
Maar wel trouwen?quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mexico is ook tof
Even voor de duidelijkheid, BB en ik gaan voorlopig NIET op huwelijksreis dit decennium
Ja, die ken ik wel, heeft ook bij Domino's gewerkt, aparte kerel is dat.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:07 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook bij Atos Origin ga werken
Martijn Bakker (ken je die? Is vorig jaar afgestudeerd M&I) werkt tegenwoordig ook bij Atos in Arnhem.
Laten we eerst maar eens kijken wat het leven de komende jaren brengt voor we overhaaste beslissingen gaan nemenquote:
wat wil je nu weer kopen bij Ikea?quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:09 schreef Ingridh007 het volgende:
Okay thanks voor de ikea-bus afrader. Met carnaval gaat X hopelijk zn auto in Oss lenen (broer op vakantie) dus dan kunnen we er miss ff langs.
Daar komt het botweg wel op neerquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
En er is gebleken dat jij dus nog tijd zat over hebt om te niksen
wie weet kom ik iets leukers tegen?quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Laten we eerst maar eens kijken wat het leven de komende jaren brengt voor we overhaaste beslissingen gaan nemen
Wat nou overhaast, je kan ook gewoon na 2.5 maand een huis samen kopenquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Laten we eerst maar eens kijken wat het leven de komende jaren brengt voor we overhaaste beslissingen gaan nemen
My bet: Waxinelichtjes, spatels en een fruitschaalquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:10 schreef FUFR het volgende:
[..]
wat wil je nu weer kopen bij Ikea?
vertel, vertel!
De knoflookpers van Ikea is ook erg prettig.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
My bet: Waxinelichtjes, spatels en een fruitschaal
Ow, en dat schilderij met die bloemen
Ik niet, ik ben door schade en schande al wijs geworden.quote:
http://www.nl.atosorigin.com/career/vacatures.htmquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:07 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook bij Atos Origin ga werken
Ze kennen elkaar al minstens 4 maanden hoorquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:11 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Wat nou overhaast, je kan ook gewoon na 2.5 maand een huis samen kopen![]()
..en haar vorige relaties/samenwoonacties zijn ook allemaal goed verlopenquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze kennen elkaar al minstens 4 maanden hoor![]()
Blond wel, lang niet echt.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:14 schreef bleiblei het volgende:
Martjin Bakker, is dat die lange blonde kerel?
Hoeveel bonus levert dat je op?quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:13 schreef Mex_ het volgende:
[..]
http://www.nl.atosorigin.com/career/vacatures.htm
Ik hoor het wel als er iets tussen staat![]()
ow gruwel!quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ow, en dat schilderij met die bloemen
Genoegquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoeveel bonus levert dat je op?
Daar moet je het niet voor doen hèquote:Flow, je krijgt er wel crappy kerstpakketten he
Hij is 2 jaar geleden gestopt met blowen geloof ik, dat scheeltquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:10 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ja, die ken ik wel, heeft ook bij Domino's gewerkt, aparte kerel is dat.
ik deed plagen..quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben door schade en schande al wijs geworden.
Wat bb betreft daar kan ik niet over oordelen
True! Die heb ik ookquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:12 schreef Levitation het volgende:
[..]
De knoflookpers van Ikea is ook erg prettig.![]()
![]()
10 jaar te laatquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:16 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Hij is 2 jaar geleden gestopt met blowen geloof ik, dat scheelt![]()
-1 waarderingspunt.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb ook alle 4 die items hoor
En blieblie ook![]()
Mja, er zijn anders genoeg mensen die steeds na een paar maanden een relatie verbreken omdat ze denken iets leukers gevonden te hebbenquote:
quote:
Die heb ik nietquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
[afbeelding]
vind het niks bizonders..![]()
niet iets waar ik de heule ikea voor af wil lopen..
quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
[afbeelding]
vind het niks bizonders..![]()
niet iets waar ik de heule ikea voor af wil lopen..
eensch.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, er zijn anders genoeg mensen die steeds na een paar maanden een relatie verbreken omdat ze denken iets leukers gevonden te hebben
De realiteit is echter dat ook dat leukere minder heftig wordt en dat elke relatie nadelen heeft. Maar goed, die mensen blijven ook eeuwig op zoek naar iets wat niet bestaat
hier ook, als jij de jouwe vanavond laat zien, show ik de mijnequote:Op woensdag 17 januari 2007 10:25 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Die heb ik niet
Plastic rommel
Ik heb er eentje van RVS.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:25 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Die heb ik niet
Plastic rommel
Ik heb er eentje van RVS.
Eensch. Ik denk zelfs dat je een betere relatie hebt als je niet zo extreem verliefd bent dat je enrgens anders meer mee bezig kan zijn. Dan is het contrast zo groot als die vlinders gaan liggen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:25 schreef FUFR het volgende:
[..]
eensch.
het grote nadeel van vlinders is dat ze op een gegeven momemt toch wegvliegen
Wat niet wil zeggen dat je dan uit elkaar moet, integendeel, dán begint het pas![]()
Ja wij weten dat jullie een ronde kop hebbenquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:27 schreef FUFR het volgende:
wij hebben een ronde kop. kan ook ongeschilde knofjes aan.
op een gegeven moment word je gewoon maatjes (in ons geval hele máten) van elkaar.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eensch. Ik denk zelfs dat je een betere relatie hebt als je niet zo extreem verliefd bent dat je enrgens anders meer mee bezig kan zijn. Dan is het contrast zo groot als die vlinders gaan liggen.
Ik heb dat extreme gevoel 1 keer gehad en eik was ik al die tijd helemaal niet oprecht gelukkig
ik had ondertussen ge-edit na deze ongelukkige zinsopbouwquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:28 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja wij weten dat jullie een ronde kop hebben
EINS111!!!![]()
![]()
Jij ook, alleen bij jou steken er van die raargevormde handvatten uit.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:28 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja wij weten dat jullie een ronde kop hebben
EINS111!!!![]()
![]()
Ik heb heel soms nog eventjes vlinders... geinig vind ik datquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eensch. Ik denk zelfs dat je een betere relatie hebt als je niet zo extreem verliefd bent dat je enrgens anders meer mee bezig kan zijn. Dan is het contrast zo groot als die vlinders gaan liggen.
Ik heb dat extreme gevoel 1 keer gehad en eik was ik al die tijd helemaal niet oprecht gelukkig
Printscreenquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:30 schreef FUFR het volgende:
hoe maak ik een capture (still) van een filmpje?
oh je bedoelt ordinaire geilheid?quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb heel soms nog eventjes vlinders... geinig vind ik datGewoon na al die jaren samen je sóms nog eventjes verliefd voelen. Toen we wat kregen was ik trouwens niet echt superverliefd, ik vond hem gewoon erg leuk en we hadden veel lol samen. Met blinde verliefdheid heb ik niet zo'n goeie ervaringen.
![]()
Printscreen?quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:30 schreef FUFR het volgende:
duh!quote:
Printscreen? ImageReady?quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:30 schreef FUFR het volgende:
quote:
Herkenbaarquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb heel soms nog eventjes vlinders... geinig vind ik datGewoon na al die jaren samen je sóms nog eventjes verliefd voelen. Toen we wat kregen was ik trouwens niet echt superverliefd, ik vond hem gewoon erg leuk en we hadden veel lol samen. Met blinde verliefdheid heb ik niet zo'n goeie ervaringen.
![]()
Hoho, speak for yourself, ik ben niet zo'n meelopertquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:32 schreef Stormqueen het volgende:
Iedereen synchroon printscreen intypen ook
dat wazzum!quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:31 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Printscreen?
Maar als je dat vanuit Windows Media Player doet moet je wel ergens bij je opties "Overlay" uitschakelen
Gelukkig denk ik als echte ICT'er net ff een stapje verderquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:32 schreef Stormqueen het volgende:
Iedereen synchroon printscreen intypen ook
sue me!quote:
Jij bent altijd zo aardig tegenover andere vrouwenquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:36 schreef amaranta het volgende:
die martijn heeft ook een leuke vriend vriendin
mn tepels alleen al zijn dikker dan haar voorkant
Jaloersheid?quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij bent altijd zo aardig tegenover andere vrouwen
vrouwen beoordelen op borstomvang moet je aan mannen overlaten..quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:36 schreef amaranta het volgende:
die martijn heeft ook een leuke vriend vriendin
mn tepels alleen al zijn dikker dan haar voorkant
Durf je zelf niet?quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:36 schreef bleiblei het volgende:
[..]
*wacht op lullige opmerking van Flow of Juup*
tepelnijdquote:
vrouwen zonder boobies kunnen anders heel liev zijn.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
uiteraad, ik ben stikjaloers op alle vrouwen
vooral op vrouwen zonder boobies
quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
vrouwen beoordelen op borstomvang moet je aan mannen overlaten..
mex wat vind jij?quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
vrouwen beoordelen op borstomvang moet je aan mannen overlaten..
ja dat is ook waar, ze is ook heel aardig verderquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
vrouwen zonder boobies kunnen anders heel liev zijn.
Gelukkig zijn er ook lieve vrouwen mét boobies... da's 2 pluspunten in 1!quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
vrouwen zonder boobies kunnen anders heel liev zijn.
En wat levitation zegtquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
Alsof wij dat niet kunnen!
Vrouwen kraken nu eenmaal graag andere vrouwen af, da's goed voor ons zelfbeeld!![]()
Jup. Al vind ik het ook wel beetje zielig voor Ingrid dat ze elke keer afgebrand wordt op die kerel *paar verwensingen naar hem inslikt*.quote:
das een van de mindere eigenschappen van vrouwen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
Alsof wij dat niet kunnen!
Vrouwen kraken nu eenmaal graag andere vrouwen af, da's goed voor ons zelfbeeld!![]()
Hier nog 1quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:40 schreef Levitation het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook lieve vrouwen mét boobies... da's 2 pluspunten in 1!![]()
dat zit me eerlijk gezegd best dwars jaquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
Amaranta is gewoon boos omdat ze van die megatepels heeft![]()
Dan moet ze maar niet steeds opmerkingen plaatsen die dat wel ERG makkelijk maken. En dat is niet helemaal uit naiviteitquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:40 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jup. Al vind ik het ook wel beetje zielig voor Ingrid dat ze elke keer afgebrand wordt op die kerel *paar verwensingen naar hem inslikt*.
bij jouw op het werk ja?quote:
wat dan?quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
dat zit me eerlijk gezegd best dwars ja![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:41 schreef bleiblei het volgende:
Er zijn ook kerels met lieve boobies.
Eh.... lieve kerels met boobies.... whatever.
Gelukkig hebben mannen daar HELEMAAL NOOIT last vanquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:40 schreef FUFR het volgende:
[..]
das een van de mindere eigenschappen van vrouwen.
die zien in alle vrouwen een potentieel gevaar
nou eh, ik niet.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gelukkig hebben mannen daar HELEMAAL NOOIT last van![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen maar dikgetiete vrouwen hier johquote:
Ik bedoel eerder dat mannen onderling elkaar ook constant als bedreiging zien. Alleen gaat dat op andere vlakken dan de cupmaat bij julliequote:Op woensdag 17 januari 2007 10:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
nou eh, ik niet.
als ze beter kan, draag ik zellufs haar koffers
quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gelukkig hebben mannen daar HELEMAAL NOOIT last van![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb dat (na mijn lagere school dan) niet zo.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik bedoel eerder dat mannen onderling elkaar ook constant als bedreiging zien. Alleen gaat dat op andere vlakken dan de cupmaat bij jullie
quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
dat zit me eerlijk gezegd best dwars ja![]()
Op lengte?quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik bedoel eerder dat mannen onderling elkaar ook constant als bedreiging zien. Alleen gaat dat op andere vlakken dan de cupmaat bij jullie
Ik heb een rondreis door Maleisië gedaan en daarna 10 dagen bijgekomen op Langkawi. Was ergquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:10 schreef Blueman het volgende:
Gooooodmorning!
Rondreis maken door Azie lijkt me
X heeft een extra grote hockeystick. Compensatiedrang kent geen grenzenquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:47 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb dat (na mijn lagere school dan) niet zo.
Wat geef ik erom dat meneer x (niet die van ingrid) een grotere dan wel kleinere heeft.
laatst zag ik een of andere belachelijk geschapen vent op tv die zei dat al die vrouwen wel roepen om een hele grote maar uiteindelijk alleen anaal de zijne konden hebbenquote:
Hockey is een pottensport.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:49 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
X heeft een extra grote hockeystick. Compensatiedrang kent geen grenzen
quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ow, en dat schilderij met die huilende jongen
ik heb op zolder nog de variant: vrouw met brede heupen in waterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |