Jij zit de hele dag te wachten op topictitels waarop je kan reageren hequote:Op donderdag 14 december 2006 21:18 schreef Gamer_V het volgende:
Oke.
Punt 1) Haal nou eens geen dingen aan die op jou minstens net zo hard van toepassing zijn.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:13 schreef r8ality het volgende:
[..]
Daarom ligt 's morgens steevast ook een bord en beker op de aanrecht. Omdat ze in de vaatwasser staan.
Nou, dat ben je nu ook al hoorquote:Op donderdag 14 december 2006 21:17 schreef r8ality het volgende:
....
Geen zin om aan te passen, anders ben ik dalijk weer te lomp en zielig.
Alleen over luchtige onderwerpen, niet over serieuzequote:Op donderdag 14 december 2006 21:19 schreef ArTiC het volgende:
Ik stel de vraag voor de volledigheid nog een keer (want ik wil het echt weten):
Praten jullie (Flow & r8al) ook wel eens met elkaar zonder PC/internet eigenlijk?
Ja hoor. Maar als je toch online bent en op aparte verdiepingen zit is dit makkelijker toch. Daarbij begint hij te zeuren over z'n panneke en haak ik daar vrolijk op in.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:19 schreef ArTiC het volgende:
Ik stel de vraag voor de volledigheid nog een keer (want ik wil het echt weten):
Praten jullie (Flow & r8al) ook wel eens met elkaar zonder PC/internet eigenlijk?
Ja maar jij maakt wel schoon.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:21 schreef gurlie het volgende:
De huishoudelijke frustraties liggen hoog hier.
*streept samenwonen van nog ooit doen lijstje.
Ik flikker die dingen zelf altijd gewoon in de vuilnisbak. En dan stamp ik het wel aan in de kliko. Maar omdat dat volgens de policy niet mag, zet ik ze stuurs naast de koelkast. Sim-pel.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:19 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Punt 1) Haal nou eens geen dingen aan die op jou minstens net zo hard van toepassing zijn.
Punt 2) Ik had het over het avondeten.
Ow en denk jij dat al die lege drinkpakken van je al 2 jaar lang zich van eiges opvouwen en naar de prullenbak lopen? Dacht het niet.
Jij bent stoer! Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 14 december 2006 21:21 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar als je toch online bent en op aparte verdiepingen zit is dit makkelijker toch. Daarbij begint hij te zeuren over z'n panneke en haak ik daar vrolijk op in.
Grappig trouwens. Hoe meer geklaag, hoe minder ik pannen schoonmaak. Zo ben ik dan ook wel weer.
Als ik niet klaag doe je het ook niet hoorquote:Op donderdag 14 december 2006 21:21 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar als je toch online bent en op aparte verdiepingen zit is dit makkelijker toch. Daarbij begint hij te zeuren over z'n panneke en haak ik daar vrolijk op in.
Grappig trouwens. Hoe meer geklaag, hoe minder ik pannen schoonmaak. Zo ben ik dan ook wel weer.
Dat weet je niet. Want je klaagt al vanaf het begin dat je dat panneke hebt.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:22 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Als ik niet klaag doe je het ook niet hoor
Als je eerst je tieten post, misschien.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij bent stoer! Mag ik je aanraken?
Nee je zet ze naast de koelkast omdat je te lui bent om ze ff plat te maken.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:22 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik flikker die dingen zelf altijd gewoon in de vuilnisbak. En dan stamp ik het wel aan in de kliko. Maar omdat dat volgens de policy niet mag, zet ik ze stuurs naast de koelkast. Sim-pel.
Heel veel zelfsquote:Op donderdag 14 december 2006 21:22 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja maar jij maakt wel schoon.
kom ook eens bij mij op bezoek danquote:Op donderdag 14 december 2006 21:24 schreef gurlie het volgende:
[..]
Heel veel zelfs
Ik maak zelfs bij jullie schoon.
Ik heb jouw kamer opgeruimd.
Ik ben een softie.
En hoe komt het dat ik er over moet klagen? Juist!!!!quote:Op donderdag 14 december 2006 21:23 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Want je klaagt al vanaf het begin dat je dat panneke hebt.
Dat zeg ik net. Ik flikker ze liever in de vuilnisbak en stamp de kliko een keer aan, i.p.v. elk pak apart plat te maken.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:23 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nee je zet ze naast de koelkast omdat je te lui bent om ze ff plat te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |