Alexis staat ook 4x bij de jongensnamenquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:11 schreef Levitation het volgende:
Ik vind deze trouwens wel cool:
[.. hier stond iets met alexis ..]
Alleen is dat gezien mijn naam misschien niet handig.![]()
onvoorstelbaar dat zoiets goedgekeurd wordt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
Mocht het weer een meisje worden gr8w8, heb ik nog wel een idee:
222 Majesty-Messiah 1
is Fons weer vrij dan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:33 schreef gr8w8 het volgende:
Eindhoven, stad van het Anne Frank Plantsoen:
Griekse roots?quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:34 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
Alexis staat ook 4x bij de jongensnamen
Zo zijn er wel meer van die namen, Robin bijvoorbeeld...quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:34 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
Ik weet ook zeker dat het een neger is. Zoeen uit een betonnen flat in Rotjeknor ofzo.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:35 schreef Levitation het volgende:
[..]
onvoorstelbaar dat zoiets goedgekeurd wordt.Daar moet de ambtenaar toch direct de kinderbescherming op af sturen?
Tong80 ofzo.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:36 schreef gr8w8 het volgende:
Nah, ik zate meer te denken aan Emma.
Alleen zo heette onze dwerghamster ook.Hoewel die echt al 500x geïncarneerd is ondertussen en er vast 100.000 andere huisdieren zijn geweest met die naam, vind ik dat stom. Ik denk dat ik gewoon ga voor een naam uit de posters top 500. Usernames zijn immers uniek.
Robin is ook een m/v naamquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:35 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zo zijn er wel meer van die namen, Robin bijvoorbeeld...
hai Maggeltjequote:Op donderdag 15 januari 2009 11:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee
En ik heb eigenlijk geen tijd om heel die lijst door te zoeken ama
quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:35 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zo zijn er wel meer van die namen, Robin bijvoorbeeld...
Noem Haar Janies Browniequote:Op donderdag 15 januari 2009 11:36 schreef gr8w8 het volgende:
Nah, ik zate meer te denken aan Emma.
Alleen zo heette onze dwerghamster ook.Hoewel die echt al 500x geïncarneerd is ondertussen en er vast 100.000 andere huisdieren zijn geweest met die naam, vind ik dat stom. Ik denk dat ik gewoon ga voor een naam uit de posters top 500. Usernames zijn immers uniek.
ik ookquote:
A wil vast niet dat je haar broertje James noemtquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Noem Haar Janies Brownie
En hem James Brownie
Ik zou een evt derde dochter Emma hebben willen noemen
Ik ken een mannelijke Alexis, R8 kent 'm waarschijnlijk ook welquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:34 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
ctrl+F JBquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee
En ik heb eigenlijk geen tijd om heel die lijst door te zoeken ama
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |