En als ik moet huilen wil ik gewoon huilen en geknuffeld worden en niet uitleggen waaromquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:31 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ook als ik echt een probleem heb wil ik daarnaast heel graag een knuffel.
Ahh... je gaat gewoon batsen!quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik woon in Ehv heur. Maar heb een vriendin wonen daar die ik vanavond ga bezoeken
Nee man!! Der vriend is er ook nog... en nee dat wordt geen trioquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:40 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ahh... je gaat gewoon batsen!
Zeg dat dan..
ja, maar, daardoor kon ik het topic niet binnen 3 seconden vinden. Mijn leven, wat doe je!quote:
en als ik moet knuffelen wil ik ook neukenquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:39 schreef Inu het volgende:
[..]
En als ik moet huilen wil ik gewoon huilen en geknuffeld worden en niet uitleggen waarom
Sorry moet ik hem weer decentraliseren?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
ja, maar, daardoor kon ik het topic niet binnen 3 seconden vinden. Mijn leven, wat doe je!
Mannen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en als ik moet knuffelen wil ik ook neuken
Hij bedient de camera?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee man!! Der vriend is er ook nog... en nee dat wordt geen trio
Echt, bijna alle fokvrouwen soppen op je en toch heb je geen vriendin. Wat verberg je?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ohhh het zijn gewoon buddies!quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Eeeh een relatiequote:Op woensdag 10 maart 2010 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Echt, bijna alle fokvrouwen soppen op je en toch heb je geen vriendin. Wat verberg je?
de helmonder van '63quote:
we splitten wel opquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:42 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ohhh het zijn gewoon buddies!
Ohhh zeg dat dan...
Maar nou kunnen we je wel opwachten, maar op welk van de VIER stations kom je dan
* kan nog net een "ga je moeder batsen" inhoudenquote:
we pakken m op EHV CS al, das hendiger!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |