En als ik moet huilen wil ik gewoon huilen en geknuffeld worden en niet uitleggen waaromquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:31 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ook als ik echt een probleem heb wil ik daarnaast heel graag een knuffel.
Ahh... je gaat gewoon batsen!quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik woon in Ehv heur. Maar heb een vriendin wonen daar die ik vanavond ga bezoeken
Nee man!! Der vriend is er ook nog... en nee dat wordt geen trioquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:40 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ahh... je gaat gewoon batsen!
Zeg dat dan..
ja, maar, daardoor kon ik het topic niet binnen 3 seconden vinden. Mijn leven, wat doe je!quote:
en als ik moet knuffelen wil ik ook neukenquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:39 schreef Inu het volgende:
[..]
En als ik moet huilen wil ik gewoon huilen en geknuffeld worden en niet uitleggen waarom
Sorry moet ik hem weer decentraliseren?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
ja, maar, daardoor kon ik het topic niet binnen 3 seconden vinden. Mijn leven, wat doe je!
Mannen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en als ik moet knuffelen wil ik ook neuken
Hij bedient de camera?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee man!! Der vriend is er ook nog... en nee dat wordt geen trio
Echt, bijna alle fokvrouwen soppen op je en toch heb je geen vriendin. Wat verberg je?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ohhh het zijn gewoon buddies!quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Eeeh een relatiequote:Op woensdag 10 maart 2010 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Echt, bijna alle fokvrouwen soppen op je en toch heb je geen vriendin. Wat verberg je?
de helmonder van '63quote:
we splitten wel opquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:42 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ohhh het zijn gewoon buddies!
Ohhh zeg dat dan...
Maar nou kunnen we je wel opwachten, maar op welk van de VIER stations kom je dan
* kan nog net een "ga je moeder batsen" inhoudenquote:
we pakken m op EHV CS al, das hendiger!quote:
Als ze op FOK! er achter gekomen zijn dat jij een relatie hebt, haalt yvonne zomaar jouw Mister Sexy-tagje weg.quote:
Zeg!quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:43 schreef FUFR het volgende:
[..]
* kan nog net een "ga je moeder batsen" inhouden
Dat troost ook wel jaquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en als ik moet knuffelen wil ik ook neuken
dat zeggen zij ook altijdquote:
twee al, als je er een ziet..quote:
Ssssssht!!!quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:44 schreef o.us het volgende:
[..]
Als ze op FOK! er achter gekomen zijn dat jij een relatie hebt, haalt yvonne zomaar jouw Mister Sexy-tagje weg.
ze komen altijd met de heule familie hequote:
jaquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ze komen altijd met de heule familie he
Tsss, jij bent er zoeen, he. Te laf om jouw mening te uiten. Waar gaat dit land heen? Ik ga maar denk ik op de PVV stemmen, Geertje zal hier wel wat aan doen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:43 schreef FUFR het volgende:
[..]
* kan nog net een "ga je moeder batsen" inhouden
Wijs plan!quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
we pakken m op EHV CS al, das hendiger!
maar hij heeft geen bontkraag zegtiequote:Op woensdag 10 maart 2010 14:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat zeggen zij ook altijd
checkt fobo...
fuck hijs er echt een
nee hoor relatieloos momenteel na 2 jaar.quote:
dan hebben we een probleem, ik ben nl. een van zijn geliefde landgenoten, je weet zelf.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:46 schreef o.us het volgende:
[..]
Tsss, jij bent er zoeen, he. Te laf om jouw mening te uiten. Waar gaat dit land heen? Ik ga maar denk ik op de PVV stemmen, Geertje zal hier wel wat aan doen.
nee neequote:Op woensdag 10 maart 2010 14:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
nee hoor relatieloos momenteel na 2 jaar.
gevoelig onderwerp. Please something else
sowiesoquote:
Bontkraagquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar hij heeft geen bontkraag zegtie
ja nu ga je je tagje beschermen zeker, pfff tsss!quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
nee hoor relatieloos momenteel na 2 jaar.
gevoelig onderwerp. Please something else
Ik ook.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:47 schreef FUFR het volgende:
[..]
dan hebben we een probleem, ik ben nl. een van zijn geliefde landgenoten, je weet zelf.
ik ben on-uitzetbaar
aaaach kom nou, natuurlijk heeft die ook zoon jasje.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar hij heeft geen bontkraag zegtie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |