En als ik moet huilen wil ik gewoon huilen en geknuffeld worden en niet uitleggen waaromquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:31 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ook als ik echt een probleem heb wil ik daarnaast heel graag een knuffel.
Ahh... je gaat gewoon batsen!quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik woon in Ehv heur. Maar heb een vriendin wonen daar die ik vanavond ga bezoeken
Nee man!! Der vriend is er ook nog... en nee dat wordt geen trioquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:40 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ahh... je gaat gewoon batsen!
Zeg dat dan..
ja, maar, daardoor kon ik het topic niet binnen 3 seconden vinden. Mijn leven, wat doe je!quote:
en als ik moet knuffelen wil ik ook neukenquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:39 schreef Inu het volgende:
[..]
En als ik moet huilen wil ik gewoon huilen en geknuffeld worden en niet uitleggen waarom
Sorry moet ik hem weer decentraliseren?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
ja, maar, daardoor kon ik het topic niet binnen 3 seconden vinden. Mijn leven, wat doe je!
Mannen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en als ik moet knuffelen wil ik ook neuken
Hij bedient de camera?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee man!! Der vriend is er ook nog... en nee dat wordt geen trio
Echt, bijna alle fokvrouwen soppen op je en toch heb je geen vriendin. Wat verberg je?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ohhh het zijn gewoon buddies!quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Eeeh een relatiequote:Op woensdag 10 maart 2010 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Echt, bijna alle fokvrouwen soppen op je en toch heb je geen vriendin. Wat verberg je?
de helmonder van '63quote:
we splitten wel opquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:42 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ohhh het zijn gewoon buddies!
Ohhh zeg dat dan...
Maar nou kunnen we je wel opwachten, maar op welk van de VIER stations kom je dan
* kan nog net een "ga je moeder batsen" inhoudenquote:
we pakken m op EHV CS al, das hendiger!quote:
Als ze op FOK! er achter gekomen zijn dat jij een relatie hebt, haalt yvonne zomaar jouw Mister Sexy-tagje weg.quote:
Zeg!quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:43 schreef FUFR het volgende:
[..]
* kan nog net een "ga je moeder batsen" inhouden
Dat troost ook wel jaquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en als ik moet knuffelen wil ik ook neuken
dat zeggen zij ook altijdquote:
twee al, als je er een ziet..quote:
Ssssssht!!!quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:44 schreef o.us het volgende:
[..]
Als ze op FOK! er achter gekomen zijn dat jij een relatie hebt, haalt yvonne zomaar jouw Mister Sexy-tagje weg.
ze komen altijd met de heule familie hequote:
jaquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ze komen altijd met de heule familie he
Tsss, jij bent er zoeen, he. Te laf om jouw mening te uiten. Waar gaat dit land heen? Ik ga maar denk ik op de PVV stemmen, Geertje zal hier wel wat aan doen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:43 schreef FUFR het volgende:
[..]
* kan nog net een "ga je moeder batsen" inhouden
Wijs plan!quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
we pakken m op EHV CS al, das hendiger!
maar hij heeft geen bontkraag zegtiequote:Op woensdag 10 maart 2010 14:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat zeggen zij ook altijd
checkt fobo...
fuck hijs er echt een
nee hoor relatieloos momenteel na 2 jaar.quote:
dan hebben we een probleem, ik ben nl. een van zijn geliefde landgenoten, je weet zelf.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:46 schreef o.us het volgende:
[..]
Tsss, jij bent er zoeen, he. Te laf om jouw mening te uiten. Waar gaat dit land heen? Ik ga maar denk ik op de PVV stemmen, Geertje zal hier wel wat aan doen.
nee neequote:Op woensdag 10 maart 2010 14:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
nee hoor relatieloos momenteel na 2 jaar.
gevoelig onderwerp. Please something else
sowiesoquote:
Bontkraagquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar hij heeft geen bontkraag zegtie
ja nu ga je je tagje beschermen zeker, pfff tsss!quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
nee hoor relatieloos momenteel na 2 jaar.
gevoelig onderwerp. Please something else
Ik ook.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:47 schreef FUFR het volgende:
[..]
dan hebben we een probleem, ik ben nl. een van zijn geliefde landgenoten, je weet zelf.
ik ben on-uitzetbaar
aaaach kom nou, natuurlijk heeft die ook zoon jasje.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar hij heeft geen bontkraag zegtie
Tsssk.. ga eens mijn history af... ergens verborgen op een dronken avond de hele mikmak eruit gepoept hier op fokquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja nu ga je je tagje beschermen zeker, pfff tsss!
Die zijn nog erger dan bontkraagquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een nep louis vuitton nektasje dan?
Ik ben geen mocro, maar een midden-oostenaar achtig persoonquote:
dat zeg je tegen de verkeerde...quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tsssk.. ga eens mijn history af... ergens verborgen op een dronken avond de hele mikmak eruit gepoept hier op fok
poepen op Fokquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tsssk.. ga eens mijn history af... ergens verborgen op een dronken avond de hele mikmak eruit gepoept hier op fok
je hebt natuurlijk ook een zus.quote:
Ik ben in Nederland geboren en getogen, ik ben geen moslim, ik heb geen accent, ik ben gewoon voor jullie helemaaaal aangepast.quote:
een arabier!quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben geen mocro, maar een midden-oostenaar achtig persoonSpreek een heeeeel klein beetje marokkaans
dat je haar vrouw noemtquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:50 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ben in Nederland geboren en getogen, ik ben geen moslim, ik heb geen accent, ik ben gewoon voor jullie helemaaaal aangepast.
Wat wil je nog meer man?
zo'n marokkaans dansje met je vingers knippen, kun je dat doen voor me?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:50 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ben in Nederland geboren en getogen, ik ben geen moslim, ik heb geen accent, ik ben gewoon voor jullie helemaaaal aangepast.
Wat wil je nog meer man?
een aangepaste!quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:50 schreef o.us het volgende:
[..]
Wat wil je nog meer man?
Ik was 9 toen ik naar NL kwam. Spreek voluit met een Amsterdams accentquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:50 schreef o.us het volgende:
[..]
Wat wil je nog meer man?
ja als ie dat kan verraad ie zichzelf!quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zo'n marokkaans dansje met je vingers knippen, kun je dat doen voor me?
Als ik zometeen naar Ehv ga?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zo'n marokkaans dansje met je vingers knippen, kun je dat doen voor me?
nee, jouw moeder!quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik was 9 toen ik naar NL kwam. Spreek voluit met een Amsterdams accent. Geen ik zweertje sagbi wallah billah gedrag uit mijn mond
doe mij dan maar een murks accent...quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik was 9 toen ik naar NL kwam. Spreek voluit met een Amsterdams accent. Geen ik zweertje sagbi wallah billah gedrag uit mijn mond
Ik ben een Arabier, jij ook? Waar uit de midden-oosten dan?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Geboren in Irakquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:53 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ben een Arabier, jij ook? Waar uit de midden-oosten dan?
alleen jammer dat je de/die/het niet onder de knie hebt, dat verraadt je toch wel een beetje. Of is dat straattaal van de jeugd van tegenwoordig?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:53 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ben een Arabier, jij ook? Waar uit de midden-oosten dan?
Ik kan gewoon niet leven met al die beperkingen. Ik geloof wel dat er een God is maar ik kan me gewoon niet vinden met de leefstijl die ik nu hanteer.quote:
borstelsnorquote:
Enta katalam 3arbia mezjan?quote:
anderhalf jaar geleden jaquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:54 schreef -moppie- het volgende:
He Dizer, waarom had je die stoelen nou verkocht?!
kun je me wat tips geven? Ik wil ook wel afvallenquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:54 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet leven met al die beperkingen. Ik geloof wel dat er een God is maar ik kan me gewoon niet vinden met de leefstijl die ik nu hanteer.
Oftewel; ik val af.
jij wil gewoon neuken!quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:54 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet leven met al die beperkingen. Ik geloof wel dat er een God is maar ik kan me gewoon niet vinden met de leefstijl die ik nu hanteer.
Oftewel; ik val af.
Ik zit zo zacht mogelijk te gniffelen, maar mijn bureau schokt door mijn dikke lachende pens.quote:
Ah ana batkalam arabi! Ou inta min vehn?quote:
cola over de tafelquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik zit zo zacht mogelijk te gniffelen, maar mijn bureau schokt door mijn dikke lachende pens.
een urtkweek!!quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik zit zo zacht mogelijk te gniffelen, maar mijn bureau schokt door mijn dikke lachende pens.
groot geleikquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:55 schreef FUFR het volgende:
nu ja, beter gewoon je eigen leven lijdenipv je conformeren aan allerlij rare dingen.
Ik stel voor dat jullie een ARABIE - 0001 topique openen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ah ana batkalam arabi! Ou inta min vehn?
(ik kan niet arabisch met al die getallen schrijven btw...)
Ana min al-Maghreb, min Dar-el-Beida. Ou enta min Baghdad?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Precies.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:55 schreef FUFR het volgende:
nu ja, beter gewoon je eigen leven lijdenipv je conformeren aan allerlij rare dingen.
ik heb wel eens een arab-windows geinstalleerd bij een (duh) arabier.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
ja man, zou je goed staan.quote:
Nee er zit geen burgerking in Bagdad.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:57 schreef o.us het volgende:
[..]
Ana min al-Maghreb, min Dar-el-Beida. Ou enta min Baghdad?
Ah een soort van mannelijke Levi.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:50 schreef o.us het volgende:
[..]
Wat wil je nog meer man?
Ana oulided fil basra, bes ba3deen rehet la baghdad..quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:57 schreef o.us het volgende:
[..]
Ana min al-Maghreb, min Dar-el-Beida. Ou enta min Baghdad?
quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
alle irakezen die ik ken hebben een borstelsnor
in ieder geval de vrouwensch!
Ik heb genoeg borsthaar en zo... ook goed?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
alle irakezen die ik ken hebben een borstelsnor
Ja, ook de vrouwensch!
* rijdt naar islam schlager voor lamskoteletjes..quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:59 schreef ArTiC het volgende:
krijg wel trek in swarma ineens
doh!quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:59 schreef FUFR het volgende:
Maar enigst kind.... hoe maak je dan ruzie met mensen?
Veel neefs?
sjeef it,quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb genoeg borsthaar en zo... ook goed?
ja dat weet heel fok denk ik welquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb genoeg borsthaar en zo... ook goed?
ja, retorisch, je weet zelfquote:
ik niet!quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat weet heel fok denk ik wel
Ruzie maken met mensenquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:59 schreef FUFR het volgende:
Maar enigst kind.... hoe maak je dan ruzie met mensen?
Veel neefs?
Hell no... wel eens gedaan... niet bepaald fijn. Trim wel eens maar doe ik ook niet zo graag. *is trots op borsthaar.quote:
we doen hier niks anders hoor, normaliterquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:01 schreef o.us het volgende:
[..]
Ruzie maken met mensenZo laag ben ik nou weer niet.
ik mag jou steeds meer.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:01 schreef o.us het volgende:
[..]
Ruzie maken met mensenZo laag ben ik nou weer niet.
eensch!quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hell no... wel eens gedaan... niet bepaald fijn. Trim wel eens maar doe ik ook niet zo graag. *is trots op borsthaar.
Mannen zonder borsthaar.. vind het net vrouwen zonder borsten
Ik vrees van wel jahquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat weet heel fok denk ik wel
quote:Op maandag 9 juni 2008 13:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waar gaan Nederlandse babietjes naar toe als ze doodgaan?
- De hemel
Wat krijgen ze daar op hun ruggetjes?
- Vleugels
Hoe noem je ze dan?
- Engeltjes
Waar gaan Marokkaanse babietjes naar toe als ze doodgaan?
- De hemel
Wat krijgen ze daar op hun ruggetjes?
- Vleugels
Hoe noem je ze dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
Dat merkte ik, jullie verwezen mij gelijk door naar de Rotterdam-topic.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
we doen hier niks anders hoor, normaliter
Oh wacht, jij was de gene die WEL van borsthaar hieldquote:
nu moet je echt oppassen anders kost het meer dan alleen je GSM en camera.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hell no... wel eens gedaan... niet bepaald fijn. Trim wel eens maar doe ik ook niet zo graag. *is trots op borsthaar.
Mannen zonder borsthaar.. vind het net vrouwen zonder borsten
je hangt hem apart op?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik mag jou steeds meer.
* aparte boom zoekt
Goffer, nou krijgt mijn dikke lachende pens ook nog honger.quote:
Val je op mannen?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
nu moet je echt oppassen anders kost het meer dan alleen je GSM en camera.
* fufr= smoothie
ik kom eigenlijk zelden op KPDquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ken jij de dizer KPD sessies niet?
lurk je mee ja?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh wacht, jij was de gene die WEL van borsthaar hield![]()
alleen als ze onverwachts voor me gaan liggenquote:
HETquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:02 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat merkte ik, jullie verwezen mij gelijk door naar de Rotterdam-topic.
dat vinden ze mooiquote:
zie je wel!quote:
Nee was jij niet de gene die wel eens in een heftige discussie rondom een foto van mij in US wel voor borsthaar was?quote:
jij wel jaquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
nu moet je echt oppassen anders kost het meer dan alleen je GSM en camera.
* fufr= smoothie
ik zit op subtiliteitslesquote:
Dan moet mijn opmerking over haarlooze mannen jou niets doen. NIETS ZEG IK JE NIETS!!!quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:04 schreef FUFR het volgende:
[..]
alleen als ze onverwachts voor me gaan liggen
oh dat zou kunnen, lang geledenquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee was jij niet de gene die wel eens in een heftige discussie rondom een foto van mij in US wel voor borsthaar was?
ik heb wel afgezakt borsthaar..quote:
nou, dan niet!quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan moet mijn opmerking over haarlooze mannen jou niets doen. NIETS ZEG IK JE NIETS!!!
* mel...quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nu nog een man vinden die van dikke harige vrouwen houdt
quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:05 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb wel afgezakt borsthaar..
en 6 (* telt na) 8! borstharens!
Ik heb nog wel ergens een tnate...quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nu nog een man vinden die van dikke harige vrouwen houdt
zit daar gin friet bij?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:06 schreef o.us het volgende:
[..]
Kapsalon is =
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
KUT EVEN EDITTEN NIET QUOTEN IEDEREEN STRAKS ZIET IEDEREEN DE FAALquote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:06 schreef o.us het volgende:
Mannen die hun borsthaar scheren.
Borstharens. Zer is no niet for det.quote:
FAALquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:06 schreef o.us het volgende:
[..]
Kapsalon is =
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
hoor je nou niet te zeggen dat het patat is?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:08 schreef o.us het volgende:
[..]
KUT EVEN EDITTEN NIET QUOTEN IEDEREEN STRAKS ZIET IEDEREEN DE FAAL
daar verstaan we geen fuk van Mariequote:Op woensdag 10 maart 2010 15:11 schreef amaranta het volgende:
Dit was vroeger wel mijn lievelingsboek. Ging over een jongetje dat niemand heettte.
[ afbeelding ]
Dat weet ik.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:06 schreef o.us het volgende:
[..]
Kapsalon is =
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn vriendin heeft mij dat soort discussies afgeleerd. Ze is een echte Brabo.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoor je nou niet te zeggen dat het patat is?
Goed werk van je vriendinquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:11 schreef o.us het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft mij dat soort discussies afgeleerd. Ze is een echte Brabo.
Mijn randstad-kerel praat gewoon mooi met mij meequote:Op woensdag 10 maart 2010 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niemand staat graag in de filequote:Op woensdag 10 maart 2010 15:11 schreef amaranta het volgende:
Dit was vroeger wel mijn lievelingsboek. Ging over een jongetje dat niemand heettte.
[ afbeelding ]
Ik at vroeger ook patat. Nu niet meer, ben tot inkeer gekomen en eet nog enkel friet.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een Rotterdamse Mocro met een Brabo.. dat worden eeeh.... "lieve" kinderenquote:
jeuj!quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:13 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik at vroeger ook patat. Nu niet meer, ben tot inkeer gekomen en eet nog enkel friet.
Zij: Heb je trek in friet?quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:13 schreef o.us het volgende:
[..]
Zij: Heb je trek in friet?
Ik: Patat bedoel je?
Zij: Friet
Ik: Patat
Zij: FRIET
Zij: Geen liefde meer voor jou vanavond.![]()
Ik: Sorry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
ze maken ootjes van onze sterretjesquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
das alleen voordat ze met een meisje uit het rifgebergte trouwen. Om te oefenen
Da's de enige juiste manier om je man af te richten op te voeden.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:13 schreef o.us het volgende:
[..]
Zij: Heb je trek in friet?
Ik: Patat bedoel je?
Zij: Friet
Zij: FRIET
Zij: Geen liefde meer voor jou vanavond.![]()
Ik: Sorry
zo, ga je paspoort maar weer inleveren danquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:14 schreef Dizer het volgende:
Waarom mag je geen patat zeggen?
Patatje met.
Dat is alleen als we je in je reet nemen flip... vrouwen worden de o-tjes O-tjes...quote:
Dit is patat:quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:14 schreef Dizer het volgende:
Patatje met.
In Amsterdam wl waar ik 16 jaar heb gewoondquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zo, ga je paspoort maar weer inleveren danIn brabant verkopen ze geen patat
Nee dat zijn aardappelen. Wie is hier nou de allochtoon!quote:
NOU DAN GA JE TOCH IN AMSTERDAM WONEN JONG!!quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
In Amsterdam wl waar ik 16 jaar heb gewoond
omdat we hier niet in holland zittenquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:14 schreef Dizer het volgende:
Patatje met.
Volgens Wikipedia weten we ook niet wat mensen bedoelen met het woord patat:quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zo, ga je paspoort maar weer inleveren danIn brabant verkopen ze geen patat
quote:Het gebruik van "patat" kan in Vlaanderen, Zeeland, Noord-Brabant en Nederlands Limburg verwarring veroorzaken, bij de eerste twee omdat het daar "aardappel" betekent, en bij de laatste twee gevallen omdat het woord er niet of nauwelijks gebruikt wordt.
dat kun je dan ook wel zienquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
ik kom van boven de rivieren en ik heb mijn hele leven friet gegeten!
Gelderland telt niet mee, he.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
ik kom van boven de rivieren en ik heb mijn hele leven friet gegeten!
jij gaat mij helemaal niet in mijn reet nemen, je raakt een beetje in de war merk ikquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat is alleen als we je in je reet nemen flip... vrouwen worden de o-tjes O-tjes...
Maar het is hier zo keigezelligquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
NOU DAN GA JE TOCH IN AMSTERDAM WONEN JONG!!
nog hoger...quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:18 schreef FUFR het volgende:
[..]
jij gaat mij helemaal niet in mijn reet nemen, je raakt een beetje in de war merk ik
Ik wilde je niet teleurstellenquote:
komt door mijn snorquote:
Ja ok whateverquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan eet je ook maar gewoon friet mee
SQ is een Drent of erger, I forgotquote:
De volgende stap is dat ik niet meer moet lachen wanneer iemand houdoe tegen mij zegt. Zij kijken mij raar aan als ik hoi zeg als afscheid.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan eet je ook maar gewoon friet mee
ja wel lief dat jullie daar zo om moeten giechelenquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:20 schreef Dizer het volgende:
laten we niet over Brabants hebben he... want dan heb ik er ook een...
afgewerkt![]()
van hoi naar houdoe is maar een klein stapje, heus waarquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:20 schreef o.us het volgende:
[..]
De volgende stap is dat ik niet meer moet lachen wanneer iemand houdoe tegen mij zegt. Zij kijken mij raar aan als ik hoi zeg als afscheid.
Op je plaat gaan is ook vreemd in Brabantquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:20 schreef o.us het volgende:
[..]
De volgende stap is dat ik niet meer moet lachen wanneer iemand houdoe tegen mij zegt. Zij kijken mij raar aan als ik hoi zeg als afscheid.
Of ik rij/fiets/loop nu aanquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja wel lief dat jullie daar zo om moeten giechelenviezerikjes!
het is DA HEJJIK NIEquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Of ik rij/fiets/loop nu aan
Laten we naar de mert gaan...
C duzend
Hadde gij
Da hedde ik nie
zo lief
Klinkt dat wel, met een nuchter Hollands accent houdoe zeggen?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
van hoi naar houdoe is maar een klein stapje, heus waar
Ik heb ook heel lang doei geroepen nog
IKquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee dat zijn aardappelen. Wie is hier nou de allochtoon!
Nee man, jij bent zo een metroallochtoon netals ik...quote:
Houdoe klinkt nooit nuchter hollands, geloof mequote:Op woensdag 10 maart 2010 15:22 schreef o.us het volgende:
[..]
Klinkt dat wel, met een nuchter Hollands accent houdoe zeggen?
levi welquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee man, jij bent zo een metroallochtoon netals ik...
quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee man, jij bent zo een metroallochtoon netals ik...
Zoetermeers geldt hier ook als buitenlands hoorquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
Jij spreekt nog buitenlands. Ik niet.
Hoezo, wil je daar die verdwaalde heren in zetten en afvoeren?quote:
Auwquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zoetermeers geldt hier ook als buitenlands hoor
dit hoort denk ik in het rotterdamtopic?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:25 schreef o.us het volgende:
Ik zat trouwens in de ondergrondse na college en toen zag ik een man gitaar spelen en liep zo langs de hele metrostel met zijn gitaar. Hij staat er bekend om dat hij dit ook in treinen doet. Klopt dat?
waarom moet ik nu aan Alo Alo denken?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:25 schreef o.us het volgende:
Ik zat trouwens in de ondergrondse na college en toen zag ik een man gitaar spelen en liep zo langs de hele metrostel met zijn gitaar. Hij staat er bekend om dat hij dit ook in treinen doet. Klopt dat?
zo vroeg al?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:20 schreef Dizer het volgende:
laten we niet over Brabants hebben he... want dan heb ik er ook een...
afgewerkt![]()
Foto?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:27 schreef Levitation het volgende:
Op Den Haag CS zit/zat altijd een zwerver met sigaretten in zijn oren.![]()
(sorry, dat moest ik even kwijt)
die ken ik nietquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:27 schreef Levitation het volgende:
Op Den Haag CS zit/zat altijd een zwerver met sigaretten in zijn oren.![]()
(sorry, dat moest ik even kwijt)
kijk, das een momentje voor wat mocro's in de trein/tram/ondergrondse/whatever.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:29 schreef o.us het volgende:
Hem zag ik in de ondergrondse vanmiddag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lukt momenteel niet, mijn superzoom doet het niet op meer dan 140km. Sorry.quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
Lukt momenteel niet, mijn superzoom doet het niet op meer dan 140km. Sorry.
Waarom moet je het nou steeds over mijn afkomst hebben terwijl het daar helemaal niet om doet? Begin het wel irritant te vinden.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
kijk, das een momentje voor wat mocro's in de trein/tram/ondergrondse/whatever.
moet er niet aan denken, ben je nog helemaal in je comfort zone, komt er zoon gast binnen..
quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
Lukt momenteel niet, mijn superzoom doet het niet op meer dan 140km. Sorry.
wees blij dat je geen dikke vrouw bent, of een autistquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:33 schreef o.us het volgende:
[..]
Waarom moet je het nou steeds over mijn afkomst hebben terwijl het daar helemaal niet om doet? Begin het wel irritant te vinden.
Het is niet alleen hierquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wees blij dat je geen dikke vrouw bent, of een autist
FUFR is altijd een beetje irritant.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:33 schreef o.us het volgende:
[..]
Waarom moet je het nou steeds over mijn afkomst hebben terwijl het daar helemaal niet om doet? Begin het wel irritant te vinden.
Eerst wil ik FUFR's reactie weten, als modzijnde kan je dat best wel begrijpen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:34 schreef Dizer het volgende:
Zullen we het dan ergens anders over hebben. Helmond... ben nog steeds bang
Nee, als dikke vrouw heb je een lekker leven op Fok!.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:35 schreef o.us het volgende:
[..]
Het is niet alleen hier. Ik heb er zelfs een topic in het FB geopend, zo erg irriteert mij dat. En de FA's zullen er beter op letten trouwens.
Sommige users.
oh, maar hier wordt iedereen op wat specifieke kenmerken "gepakt". We plagen elkaar altijd in dit topic eigenlijk. En omdat we nog niet veel meer van je weten dan dat je in rotterrrdam woont en een marokkaan bent krijg je dat. Maar ik zal er op lettenquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:35 schreef o.us het volgende:
[..]
Het is niet alleen hier. Ik heb er zelfs een topic in het FB geopend, zo erg irriteert mij dat. En de FA's zullen er beter op letten trouwens.
Sommige users.
mijn inschatting van FUFR is dat hij er dikke schijt aan heeft, maar we wachten afquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Eerst wil ik FUFR's reactie weten, als modzijnde kan je dat best wel begrijpen.
ik ben pas na 20:00 uur thuis dus dat is al 1 zorg minderquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:34 schreef Dizer het volgende:
Zullen we het dan ergens anders over hebben. Helmond... ben nog steeds bang
Oef gelukkig want rond die tijd heb ik afgesprokenquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben pas na 20:00 uur thuis dus dat is al 1 zorg minder
Ik ben een luie suri volgens sommigen, artic deugt niet omdat hij een hellimonder is, juup is autist, enz enzquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, maar hier wordt iedereen op wat specifieke kenmerken "gepakt". We plagen elkaar altijd in dit topic eigenlijk. En omdat we nog niet veel meer van je weten dan dat je in rotterrrdam woont en een marokkaan bent krijg je dat. Maar ik zal er op letten
het enige voordeel is dat je kan doen alsof je slank bent op internet. Daarom post ik ook niet meer in het die eet topicquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, als dikke vrouw heb je een lekker leven op Fok!.![]()
je bent vooral een NERDquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ben een luie suri volgens sommigen, artic deugt niet omdat hij een hellimonder is, juup is autist, enz enz
Ik ook, ik ga dochterlief maar eens uit bed halen en wat te eten gevenquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:39 schreef Dizer het volgende:
Maar goed ik ga nou eens wat doen vandaag, veel plezier allen
nog beter: het negertquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:44 schreef ArTiC het volgende:
ik stel voor dat we o.us de negert noemen...aangeien hij uit r'dam komt
dat dusquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, maar hier wordt iedereen op wat specifieke kenmerken "gepakt". We plagen elkaar altijd in dit topic eigenlijk. En omdat we nog niet veel meer van je weten dan dat je in rotterrrdam woont en een marokkaan bent krijg je dat. Maar ik zal er op letten
psiesquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
FUFR is altijd een beetje irritant.
Sniet.quote:
nee je bent er zelf nog haast 1quote:
heel simpel, jij komt in dit topic, nu mogen we het niet meer over mocro's in het algemeen hebben?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Eerst wil ik FUFR's reactie weten, als modzijnde kan je dat best wel begrijpen.
En Amaranta dan?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee je bent er zelf nog haast 1
Maar ik vind negert een goede, Levi is al topicnegerin, doen we ous als negert
pics van je vriendinquote:
Amaranta = spanjoolquote:
Ik ben een Latinaquote:
ja dat is wel zo ja.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn inschatting van FUFR is dat hij er dikke schijt aan heeft, maar we wachten af
is dat nieuw?quote:
we korten het graag af naar Suri.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:50 schreef Levitation het volgende:
Hoewel... eigenlijk ben ik een Latina/Indiaan/Duitse/Franse/Nederlandse...
moet ik die tussentijd waarnemen?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben pas na 20:00 uur thuis dus dat is al 1 zorg minder
Nee.quote:
tot straksquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:39 schreef Dizer het volgende:
Maar goed ik ga nou eens wat doen vandaag, veel plezier allen
heet je niet gewoon v.8 tegenwoordig?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee.Ik heb een portugeese achternaam, dat lijkt me Latino genoeg.
Komt er een ç en een ã er in voor?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee.Ik heb een portugeese achternaam, dat lijkt me Latino genoeg.
Neequote:Op woensdag 10 maart 2010 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heet je niet gewoon [censuur] tegenwoordig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |