Met gat in ruitquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:04 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb wel een goedkope luxe schuur te huur
Ik heb ook foto's gezien en weet waar je zit en genoeg gehoord over je appartement.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:02 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En jij bent al helemaaal nog nooit bij mij geweest.
Als je niet weet waar je het over hebt kan je beter niets zeggen.
Precies, er zijn wel meer opties. Een vervangende woonruimte, een uitkoopbedrag zodat hij wél kan huren. Is ook allemaal vastgelegd hoor, dus je hoeft echt niet zomaar toe te geven. Daarom irriteert het me ook dat hier iedereen denkt het beter te weten zonder dit uitgezocht te hebben.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
Dat kan natuurlijk ook, je huisbaas vragen of hij vergelijkbare vervangende woonruimte voor je zoekt
Puur om het feit dat er gewoon te weinig goedkope woonruimte is, maar dat geldt voor zo'n beetje heel Nederland denk ik.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
Valt het mij trouwens als enige op dat de goedkope woonruimte-discussie gemiddeld iedere maand wel een keer terug komt hier?
Het is een vast item in het Eindhoventopique geworden
Je kunt niet via particulier "ff" een goedkoop kamertje huren en nee, ik heb geen zin in een studentenhuis.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:00 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hoe lang ben je nu al de tent aan het ophouden daar? Ik kan me een verhaal van voor december herinneren dat R8al zei dat het een goed plan zou zijn om iets anders te zoeken....
Het blijft me overigens ook geheel onduidelijk wat er mis is met een tussenoplossing in de vorm van een goedkoop kamertje huren voor een paar maanden. Het is sowieso een utopie dat je dadelijk gelijk iets kunt kopen....
En mijn slooppandje dan?quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:04 schreef bleiblei het volgende:
Nogmaals... Ik ben van mening dat ik best commentaar mag geven op mensen die zich te goed voelen voor een studentenkamer. Ik ken weinig mensen die in een grotere teringzooi gewoond hebben dan ik(Maar het was wel tof!).
Waarom gedraag je je uiteindelijk toch altijd weer als een kleuter met zo'n opmerking? Beetje jammer.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:02 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En jij bent al helemaaal nog nooit bij mij geweest.
Als je niet weet waar je het over hebt kan je beter niets zeggen.
ff terugzoeken...quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:08 schreef Stormqueen het volgende:
Maar Flow, ga je nog bellen voor die kijkavond vanavond?
Kopen is gewoon reteduur. Als je vader je al heeft toegezegd dat hij je financieel gaat ondersteunen, dan kun je er misschien op rekenen dat je dat nog dit kalenderjaar kan doen, maar anders is het echt een dikke vette utopie.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:08 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Je kunt niet via particulier "ff" een goedkoop kamertje huren en nee, ik heb geen zin in een studentenhuis.
En bovendien, stel dat ik in September een vast contract zou hebben en m'n pa staat garant, hoezo zou ik dan geen hypotheek kunnen krijgen? Mss wil m'n pa wel een huis kopen en betaal ik het aan hem terug, ook dat is nog een mogelijkheid. Plenty of options.
Punt is dat ik nu gewoon geen geld heb en geen zin heb om te gaan verhuizen voor korte tijd. Kost al gauw 600 euro per maand en dan moet je ook nog de eerste maand 3-dubbel betalen. Bedankt maar nee bedankt.
Is toch zo?quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:09 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Waarom gedraag je je uiteindelijk toch altijd weer als een kleuter met zo'n opmerking? Beetje jammer.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:09 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Waarom gedraag je je uiteindelijk toch altijd weer als een kleuter met zo'n opmerking? Beetje jammer.
Nee, maar ik heb wel het telefoonnummer, ik huur daar ook jeweetsquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:13 schreef FlowDesign het volgende:
Eindhoven zuid:Winkelstraat te huur per begin mei : 450 incl.gas,water,licht
keurig appartement met 1 slaapkamer , woonkamer met keuken,aparte douche en w.c.op de 2e etage gelegen( de woonkamer heeft 1 schuine wand )
Totale opp.30m, geschikt voor 1 persoon
Fietsenberging aanwezig , algemene wasmachine aanwezig
Bezichtigen woensdagavond 2 mei
Bij reactie vermelden : leeftijd,beroep en of studie en tel.nr.
Aangeboden door Het Woonbureau
Hebben die van het woonbureau geen website ofzo?
Hij wil geen huisgenotenquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:14 schreef FUFR het volgende:
Flow, misschien betuwelaan iets voor je?
maat van me gaat de huur in zijn eendje niet opbrengen denk ik
Ook dit is overigens een kamer lijkt mij. Dan huur ik liever voor wat meer geld een appartement voor mezelf.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:13 schreef FlowDesign het volgende:
Eindhoven zuid:Winkelstraat te huur per begin mei : 450 incl.gas,water,licht
keurig appartement met 1 slaapkamer , woonkamer met keuken,aparte douche en w.c.op de 2e etage gelegen( de woonkamer heeft 1 schuine wand )
Totale opp.30m, geschikt voor 1 persoon
Fietsenberging aanwezig , algemene wasmachine aanwezig
Bezichtigen woensdagavond 2 mei
Bij reactie vermelden : leeftijd,beroep en of studie en tel.nr.
Aangeboden door Het Woonbureau
Hebben die van het woonbureau geen website ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |